Afvallen met Acupunctuur

Alle medische ingrepen als liposuctie, maagbanden en farmacuitische afslankmiddelen worden hier uiteengezet en kunnen besproken worden.
Pris

Re: Afvallen met Acupunctuur

Bericht door Pris » 14 jul 2014, 21:44

Ik heb het jaren gelden gedaan; in 9 weken tijd 15 kg afgevallen en die zijn er niet meer bijgekomen!!!
Nu weer opnieuw gegaan voor de laatste zwangerschapskg's

Pris

Bericht door Pris » 14 jul 2014, 21:45

Ik heb het jaren gelden gedaan; in 9 weken tijd 15 kg afgevallen en die zijn er niet meer bijgekomen!!!
Nu weer opnieuw gegaan voor de laatste zwangerschapskg's

carolien.

Bericht door carolien. » 17 aug 2015, 13:39

Ik ben bezig met het afvallen d.m.v. oor accupunctuur en ben op zoek naar mensen die dit ook doen. Ik zou zo graag ervaringen en recepten uitwisselen. Is er in het Forum ook een groep die daar mee bezig is???

jensssss

Bericht door jensssss » 11 aug 2017, 09:07

Als je al dat eten laat staan wat jullie niet nemen val je ook zonder accupunctuur wel af. dan kan je je de kosten van acupunctuur wel besparen.
Het is toch logisch dat je van suiker en vet dik word. Als je er dan een goede multivitaminen bij gebruikt blijf je suikerspiegel ook laag.

Jojomama

Bericht door Jojomama » 23 nov 2017, 12:48

Ben me ook aan het verdiepen in accupuntuur.ben 40 kg afgevallen maar zitten er weer 20 aan en dat mag bij mij absoluut niet na mijn buikwand correctie.ben een emotie en stress eter.ik leea goede dingen hier maar volgens mij zijn de naadjes alleen voor het volhouden ervan want kom op zeg je valt altijd af als je zo weinig eet haha.en ook wat je mag eten jemig als ik dat zonder naaldjes zou volhouden dan zou ik nu broodmager zijn hahahah.ben me hele leven al een jojo en heb een trage schildklier.inmiddels 6 jaar medicatie en dat vloog er in eerste instantie af maar na stabilisatie begon alles gewoon weer op ieuw incl. Sympthomen.ik hoop dat accupuntuur mij gaat helpen en eerlijk gezegd zal het me een vette worst wezen hoe maar inmiddels weer 90 kg bij 1.58 is niet fijn.succes allemaal en wie weet een serieus goede accupunturist in zwolle of nabije omgeving??dank.....op naar de naaldjesss

Plaats reactie

Terug naar “Medisch”