Aanmelden Nationale Eettest 2015.

Wil je een oproep plaatsen voor bijvoorbeeld kandidaten voor een tijdschrift of TV programma? Zoek je deelnemers voor een Enquête? Gebruik dan deze categorie.
Plaats reactie
Eyeworks

Aanmelden Nationale Eettest 2015.

Bericht door Eyeworks » 30 dec 2014, 13:09

Ik ben Lynn van Eyeworks en wij zijn momenteel bezig met de voorbereidingen van de Nationale Eettest 2015. Voor deze spannende eetquiz, gepresenteerd door Paul de Leeuw, zijn wij nog op zoek naar deelnemers voor het publieksvak superfood liefhebbers. Ik vroeg me af of jullie mij zouden kunnen helpen met mijn zoektocht naar deze liefhebbers door het volgende berichtje op deze pagina te delen:

Superfood liefhebbers opgelet!!

Ben jij into superfood en bewust bezig met wat je eet? Dan zijn wij op zoek naar jou! Voor de Nationale Eettest 2015 (BNN/VARA), gepresenteerd door Paul de Leeuw, zijn wij op zoek naar deelnemers die het leuk vinden om hun kennis over eten te testen!! Laat zien dat je als superfood liefhebber meer weet over eten dan andere publieksvakken in de studio! Het is dezelfde opzet als de Nationale IQ-test, maar dan gaat het over eten!

Ben jij nu al enthousiast en donderdag 22 januari in de avond beschikbaar? Meld je dan aan door te mailen naar: [email protected] en wij nemen contact met je op.

Heb je daarnaast vrienden/vriendinnen die ook superfood liefhebbers zijn, geef je samen op! Het is natuurlijk altijd gezelliger om met een groep te komen.

Het is een hartstikke leuke ervaring om een keer mee te maken:)

Met vriendelijke groet,

Lynn

Plaats reactie

Terug naar “Oproepen en Enquêtes”