Vitadis dagboekje van Klarissa

Heb je ervaring met de producten van Vitadis? maak dan gebruik van dit forum.
brenda smeets
Re: Viitadis dagboekje van Klarissa

Bericht door brenda smeets » 29 okt 2014, 09:23

Ik hoorde in mijn kennissenkring al een aantal succes verhalen over vitadis maar heb er toch nog een paar weken over gedaan om uiteindelijk te bestellen! Maar wat ben ik blij, mijn vakantie kilo's zijn er nu al af! Ik heb al vaker zelf een poging gedaan om af te vallen want ik ben er niet het type voor om wekelijks op weegmomenten te verschijnen. In eerste instantie was voor mij dus de begeleiding op afstand de motivatie om te beginnen met vitadis maar ben ik nu echt enorm enthousiast over de shakes van vitadis. De smaak is heerlijk, en ik heb totaal geen honger. Wat een fijne bijkomstigheid is, is dat mijn huid een stuk rustiger is en ik veel meer energie heb! Ook heb ik totaal geen last van het invallen mijn wangen maar zijn de 12 kilo er precies af daar waar ik het wilde.

Leentje

Re: Viitadis dagboekje van Klarissa

Bericht door Leentje » 30 okt 2014, 06:52

Ik baal al maanden van een gewicht van bijna 100 kg.
Moet eerlijk zijn dat dit ook ontstaan is doordat ik door een paar jaar in de lappemand geweest te zijn
veel te weinig heb bewogen en dat is er de oorzaak van dat ik te veel ben aan gekomen in jaren.
Even voor de duidelijkheid wie ben ik:
ik ben een man van 77 jaar, gepensioneerd vroeger veel lichamelijk werk gedaan waarbij
ik flink moest aanpakken maar ben op een gegeven moment achter een bureau terecht
gekomen.
Daarbij bewoog ik mij door mijn woonplaats en mijn werk vooral met de auto.
Ik heb mij twee maanden terug voorgenomen dat het nu afgelopen is met stilzitten.
Ik beweeg mij drie tot vier dagen per week dagelijks minstens drie kwartier tot een uur met de fiets
en de andere dagen wandel ik dezelfde tijd.
Daarnaast ben ik twee maanden geleden begonnen met het Protiplus dieet 3.2.2.
een eiwitrijk dieet met drie dagen shakes en pudding met daarnaast een aangepast dieet
(over het algemeen niet smakelijk, ik verlang nog wel een naar een stuk biefstuk of een
carbonaadje maar dat is er niet bij) het is vooral rauwkost en roerbakgerechten.
Dat laatste gaat nog wel maar ik hoor van anderen dat er mogelijkheden zijn met meer
normale maaltijden.
Ik ben 1.80 lang en woog toen ik begon 90,2 kg. En had bijzonder weinig energie.
Nu gaat het wat de energie betreft door het bewegen een stuk beter maar de gewichtsafname
stagneert een beetje. Ik zit nu te schommelen tussen de 91 en 92 kg. Vandaar dat ik op zoek
ben naar iets anders, wat af en toe meer lijkt op een normale maaltijd.
Mijn streven is om af te vallen naar 80 kg en dan niet terug te vallen !!!

Zo nu weet je een beetje meer van mij en ben benieuwd of vitadis betere inzichten heeft
over deze afvalroute en of het me eventueel verder kunt helpen.

Leen

shana

Re: Vitadis dagboekje van Klarissa

Bericht door shana » 18 dec 2014, 10:01

ik weeg nu 100kg en wil graag 70kg wegen. ik heb al geprobeert te dieeten en da lukt wel ma ik krijg jojo efekt en met het eten mislukt het altijd vanaf ik geen tijd heb om te koken dan maak ik iets snel en makelijk klaar of 's ochtens eet ik ook niet makelijk. Ik ga maandag starten met vitadis fase 1

essy

Bericht door essy » 31 dec 2014, 10:42

ik had 3 weken in een luxe resort op bali kunnen zitten van al het geld dat ik heb uitgegeven aan diëten, hypnotherapie, begeleid sporten, levensgevaarlijke druppels uit België etc.etc.
En waar het telkens op misloopt is dat ik mijn mindset niet goed krijg en uiteindelijk steeds wanhopiger wordt..
Ik weet heus wel dat ik niet obese ben maar ik wil van het feit af dat ik dagelijks bezig ben met mijn gewicht. ik volg nu het online programma van vitadis. Dit voelt goed en het is ook beter vol te houden dan alles wat ik in het verleden heb gebruikt. De afgelopen maand ben ik iets meer dan 5 kilo kwijt. Nog maar 2 te gaan!
Esther

ingrid.

Bericht door ingrid. » 24 jan 2015, 20:00

ik gebruik vitadis nu 3 weken en het geeft me genoeg energie om te werken, niet achter de bureau idd maar in mijn geval moet ik van 7/4 werken in de zorg... moet insuline spuiten na een operatie aan de pancreas en ik merk dat ik meer moet spuiten na inname van KH... 2 vragen in een eigenlijk... ik zou wel eens een dagmenu willen weten mét genoeg energie gedurende de dag.

Afvallen gaat ook goed, in totaal 8 kilo tot nu toe.

vriendelijke groet, Ingrid

annelet

Bericht door annelet » 20 jun 2015, 10:52

RESPECT Klarissa!

Ik start maandag met Vitadis (ik heb alles al in huis) Voordat ik op vakantie ga (over 3 weken) wil ik nog minimaal 5 kilo kwijt. Ik denk dat het me wel gaat lukken as ik me strikt aan de regels van het fase 1 pakket hou. Eerder ben ik namelijk al 6 kilo afgevallen met een fase 1 pakket. Die kilo's zijn er overigens nog steeds vanaf (ruim een jaar). Ik wil nu nog een paar kilo om mijn droomgewicht te bereiken !smil1

GOGOGO!!!

Annelet

Gea.

Bericht door Gea. » 28 sep 2015, 16:28

Mijn huidige gewicht is 70 kilo en ben 1.60 meter.
Aan het eind van het jaar word ik 50 en zou dan graag ongeveer 60 kilo willen wegen (of nog iets minder).
Ook om mijn energie weer terug te krijgen zo ik graag een paar kilo kwijt willen raken.
Ik heb al diverse dieeten gedaan zoals weigt watchers, montignac, dokter Frank (werd ik na drie weken erg moe van) en nog een aantal andere dingen.
Nu eet ik minder koolhydraten en volg de weekmenu’s van vetvrij.com. En drink per dag drie glazen water met een theelepel appelazijn (brr).

Waar ik tegen aan loop? Tja, bij dokter Frank was ik de hele dag bezig met eten (kopen, bereiden en eten), montignac ( vaak voor mijn werk onderweg en was niet altijd te combineren. Dus is het langzaaamaan verwaterd)
Ik heb me nu voorgenomen om fruit en snacktomaatjes mee te nemen voor onderweg en een klein stukje ontbijtkoek. Misschien dat dat helpt.

Vitadis ken ik van de website vetvrij.com en heb er al het een en ander over gelezen.
Natuurlijk zou ik mijn ervaringen en feedback willen delen met anderen.

Met vriendelijke groet,
Gea

Plaats reactie

Terug naar “Vitadis Ervaringen”