Is Katja Callens een oplichtster?

Vragen en antwoorden over het Mentale Dieet Plan. Het MDP Dieet van Katja Callens is ook bekend ale het 'weg met die kilo's dieet' en het Turboplan.
JanPaul999
Vetvrij Groentje
Vetvrij Groentje
lengte: ... cm
Startdatum: 1 juni 2012
Startgewicht: ... kg
huidiggewicht: ... kg
Streefgewicht: ... kg
Gewicht Grafiek: Start Gewicht:
na 1 week :
na 2 weken :

Is Katja Callens een oplichtster?

Bericht door JanPaul999 » 06 mei 2013, 13:42

Ik deed net wat onderzoek naar het mentale dieet plan en vond een aantal klachten over hoe Katja Callens geen geld terug garanties waarmaakt en mensen die daar koppig om blijven vragen gewoon blokkeert.

Maar wanneer ik in dit forum kijk zie na even snel kijken geen klachten, dus nu vraag ik me af die klachten echt kloppen. Zijn de ervaringen hier het zelfde? (voor degene die het geprobeerd hebben)?

Annemarie
Ik heb mijn streefgewicht bereikt!
Ik heb mijn streefgewicht bereikt!
lengte: 1.78 cm
Welk dieet volg jij?: Mentale Dieet Plan
Startdatum: 1 maart 2010
Startgewicht: 98 kg
huidiggewicht: 74 kg
Streefgewicht: 75 kg
Gewicht Grafiek: Start Gewicht:
na 1 week : 98 kilo
na 2 weken : 94 kilo
na 3 weken 92 kilo
na 4 weken 87 kilo
na 5 weken 86.5 kilo
na 6 weken 83 kilo
na 7 weken 82 kilo
na 8 weken 81 kilo
na 9 weken 79 kilo
na 10 weken 78 kilo
na 11 weken 76 kilo
na 12 weken 74.6 kilo

STREEFGEWICHT BEREIKT

Re: Is Katja Callens een oplichtster?

Bericht door Annemarie » 21 mei 2013, 17:33

JanPaul999 schreef:Maar wanneer ik in dit forum kijk zie na even snel kijken geen klachten, dus nu vraag ik me af die klachten echt kloppen. Zijn de ervaringen hier het zelfde? (voor degene die het geprobeerd hebben)?
Hoi JanPaul,

Ik heb zojuist de pagina met klachten eens bekeken en ben niet echt onder de indruk. Een persoon met de naam 'Wil' uit Leiden / Zuid Holland geeft bijna 200x dezelfde gefrustreerde reactie. Eerder heb ik hier op het forum mijn eigen verhaal gedaan en ik zag dat er op dit blog meer eerlijke reacties staan over het mentale dieet plan van katja callens.

wat het geld terug verhaal betreft moet ik eerlijk zijn. hier heb ik geen ervaring mee omdat het bij mij naar tevredenheid heeft gewerkt. op het blog las ik wel reacties van mensen die netjes hun geld hebben terug ontvangen.

Succes met je keuze.

Annemarie.

Xena
Vetvrij Starter
Vetvrij Starter
lengte: 171 cm
Welk dieet volg jij?: Bio HCG ampullen
Startdatum: 1-04-2015
Startgewicht: 103,5 kg
huidiggewicht: 101 kg
Streefgewicht: 80 kg
Gewicht Grafiek: Start Gewicht: 103,5
na 1 week :

Bericht door Xena » 06 sep 2013, 17:06

Er staat duidelijk in het boek, als je 60 dagen precies het menu hebt gevolgd, met elke dag de opgeschreven menuutjes en je viel niet tussen een bepaald aantal kilo's af, dan kreeg je na 60 dagen je geld terug. Deze mvr gaat binnen 2 weken lopen klagen, ja dan heb je in mijn ogen niet heel erg goed je best gedaan. Maar goed, ik heb er geen ervaring mee, maar ik heb het wel gelezen wat Katja geschreven had, en het gezeur van vele mensen dat ze het te duur vinden. Tja het is maar waar je voor kiest.

Bertria

Bericht door Bertria » 10 mar 2014, 22:10

Ik vind haar geen oplichtster, ik heb haar geschreven dat ik mijn geld terug wilde omdat ik diabetes heb en dit dieet niet kon voor mij, ik kreeg als antwoord, dat ik mijn rekeningnummer moest geven en het geld terug zou krijgen, binnen een week had ik het netjes op mijn rekening.

sigi

Bericht door sigi » 05 apr 2014, 12:02

Ik denk inderdaad dat Katja geen oplichtster is!
Ik lees hier de verhalen en moet zeggen dat ik veel van hetzelfde heb meegemaakt.
Ik heb ook MDP besteld omdat ik dacht nu eindelijk eens iets te vinden waar het afvallen zeker mee moest gaan lukken.
Spullen snel via de mail binnen en meteen gaan lezen...

Het is een behoorlijke aanpassing maar afvallen gaat niet vanzelf (helaas). maar heb toch de poging gewaagd het toe te passen...Ik heb een dagboekje bijgehouden, heb steeds antwoord gegeven op de vragen die in haar mails stonden, waarop ik nooit een reactie heb gekregen.... qua afvallen heb ik een goed resultaat behaald.

karina

Bericht door karina » 27 apr 2014, 17:42

hallo allemaal,

ik heb het mdp ook gekocht.
het ziet er goed uit.

ik wilde eerst een tijdje een crasch dieet volgen daar is dit een goed voorbeeld van maar dit moet je echt niet te lang doen. ik slik er wel voor de zekerheid multivitamine bij. wat volgens haar niet hoeft maar je komt volgens mij niets tekort bij dit dieet ik heb het nu over het turboplan.

ik ben dan ook nu na 26 dagen 10 kilo mee kwijt geraakt.
ben met dat turboplan bezig. dus het werkt wel.
maar nogal logisch. je mag geen vet geen suiker en eigenlijk alleen maar die vis,vlees en ei.
dat is de reden dat je afvalt. ik ben dan ook erg streng erin en ja dan val je af.
je krijgt het mdp toegestuurd via de mail. en ik had gelezen : let op het millieu voordat je alles uitprint. je kan het mdp overal op de pc bekijken. dus heb ik het ook naar mijn werk mail gemaild. en toen in naar mijn vriendin ging in het hoge noorden van nederland. heb ik het ook naar haar pc gemaild omdat je er wel aan moet houden. zegt mijn vriendin ineens o kijk er staat dat je strafbaar bent want je mag het niet naar vrienden sturen. ik kreeg ineens de zenuwen want ik heb hem ook naar mijn privemailadres van mijn werk gestuurd. Ik kreeg een mailtje van Katja dat het ok was maar niet verder mocht verspreiden. ik ben van mening dat het plan zelf goed werkt.

karina

ladyingi 1

Bericht door ladyingi 1 » 03 mei 2014, 11:00

Heeft iemand ooit wel geld teruggekregen?

joma

Bericht door joma » 04 mei 2014, 14:22

Hartelijk dank voor jullie reacties,ik heb nog niets aangeschaft maar ben het wel van plan.
Vroeg me al af wat het precies in hield dat super dieet en omdat er vaag over wordt gedaan dacht ik, ik ga eerst eens zoeken op het net wat er over te vinden is.

ik ben blij dat ik jullie reacties tegen gekomen waar ik jullie dankbaar voor ben.

ontgoocheld

Bericht door ontgoocheld » 07 mei 2014, 16:49

Hallo iedereen
ik ben zoooooooo zwaar ontgoocheld. Ik heb Het mentale dieetplan besteld én betaald (niet het turbo plan) en ben ik héél blij om. ik kreeg in het begin promo mails en dan zelf een antwoord mail. Tot ik betaald heb. Nu, niets meer... geen mail, geen reactie, niets.
Ik ben zo zwaar ontgoocheld maar vind dit niet kunnen... kan er iets aan gedaan worden?
Bestaat het Mentale dieetplan eigenlijk wel? heeft iemand van jullie Het Mentale dieetplan en is er iemand bereid om me dit te mailen? Ik weet het, ik heb HAAR betaald, dus moet ik van HAAR mijn boek ontvangen... maar mocht iemand van jullie de pdf versie hebben, dan graag...
Maar dit kan toch niet dat ik gewoon géén reactie meer ontvang? Is er iemand die weet op welke manier ze te traceren is? Ik heb betaald, maar ik heb NIETS ontvangen... dat is toch schandalig?

groetjes

update, na tussenkomst van deze website heb ik het inmiddels netjes ontvangen.

Kathleen

Bericht door Kathleen » 02 jul 2014, 22:03

OORDEEL ZELF:

Ik had problemen met het dieet. Ik kreeg onderstaande mail van Katja Callens.

Als je je lichamelijk onwel voelt bij dit programma (iets wat ik nog nooit van andere deelnemers heb gehoord) en je bent er 100% zeker van dat dit aan het programma ligt, dan is dit wellicht niet de geschikte methode voor jou. Je kan in dat geval even je betaalbewijsje doorsturen plus je complete IBAN nummer, en dan restitueren we je het geld.

Met vriendelijke groeten,

Katja Callens

Auteur van Het Mentale Dieet Plan

Deze afspraak is ze netjes nagekomen

bolleke

Bericht door bolleke » 18 jul 2014, 20:57

ik kocht ook vorige woensdag de2 plans mdp en turbo en mocht nu na 9 dagen nog steeds niets ontvangen
mijn bank eist terugvordering en zegt aangifte te doen bij politie of via ecops.
stom dat ik niet alerter was

update, na tussenkomst van deze website heb ik het inmiddels netjes ontvangen.

Katja Callens

Bericht door Katja Callens » 18 jul 2014, 22:51

Hallo,

Tot mijn ontzetting en verbazing lees ik hier een aantal onprettige ervaringen van mensen die met het MDP gestart zijn en dit om één of andere reden niet zouden ontvangen hebben.

Dit is natuurlijk niet goed en dient rechtgezet te worden.

Wanneer je een bestelling geplaatst hebt, kom je op de ledenpagina terecht waar je jouw email adres dient
in te geven. Enkele belangrijke puntjes :

1° Controleer even goed dat je het JUISTE EMAILadres ingeeft, zoniet zal je niets ontvangen.

2° Controleer ook steeds goed je inbox, Spamfolder en publiciteitsfolder omdat de mails hier soms in terecht komen,
afhankelijk van je emailprovider.

3° Je ontvangt binnen de 5min een welkomsmails, dus deze wordt automatisch verstuurd naar het ingegeven emailadres.

4° Heb je nog steeds een probleem, dan kan je me steeds mailen.
Ik doe steeds mijn best om binnen de 24u te antwoorden, en soms kan het wel eens 48u duren.

5°Heb je na 2, ten laatste 3 dagen geen antwoord terug ontvangen, stuur me dan opnieuw een mailtje, dit wil zeggen dat
je mail verloren gegaan is, in onze spamfolder is terechtgekomen etc.

Ik hoop dat je begrijpt dat ik geen tijd heb om dagelijks onze spamfolder na te gaan omdat hier dagelijks honderden mails terechtkomen, naast de honderden mailtjes die wel goed terechtkomen.

Ik spendeer dagelijks 3 tot 4 uur met het beantwoorden van alle mails met vragen over recepten, afslanken, hulp tijdens het programma etc. omdat ik het belangrijk vind om iedereen zo snel mogelijk een persoonlijk en correct antwoord te geven.

Ook lees ik dat sommige mensen die hun geld terug garantie gebruiken, hun geld niet zouden terug ontvangen hebben.
Ook dit is niet de bedoeling en kan gelijkaardige oorzaken hebben als hierboven.
Stuur me in dergelijk geval aub terug een mailtje.

Noot : ter bescherming tegen de "free surfers" om ze zo maar te noemen, vraag ik inderdaad om het programma te proberen. Indien het na 60 dagen geen resultaat oplevert, betaal ik je integraal terug.
Dat is de garantie van het MDP.

Jammer genoeg zijn er steeds " free surfers" die bestellen om dan binnen enkele dagen hun geld terug te vragen omdat ze zogenaamd niet tevreden zijn, en zo hopen het programma gratis te hebben. Want terugsturen kunnen ze niet hé.
Jammer genoeg zijn het ook deze mensen die dan het hardst van de daken schreeuwen dat ik een oplichster ben...

Misschien dienen die mensen eens even bij zichzelf op zoek gaan op het moment dat ze hun 'bestelling' plaatsen...

Wij betalen iedereen die het MDP toepast en geen resultaat zou hebben, integraal terug.
Dat is ook onze garantie.
Echter, ik kan iedereen ook garanderen dat wanneer je het MDP NIET toepast, het ook gegarandeerd NIET zal werken,en
ik denk dat iedereen wel begrijot dat dit logisch is, en dat ik niet kan garanderen dat iemand er mee aan de slag gaat.

Ziezo, ik hoop dat dit een beetje helder is en, indien je dus een onopgelost probleem heb,
stuur me dan een prive bericht.

Groetjes,

Katja Callens

P.S. Uiteraard besef ik ook dat een aantal van dergelijke "oplichters berichtjes" geplaast worden door onze conculegas,
hetgeen uiteraard jammer is voor iedereen.

karen smeekes

Bericht door karen smeekes » 19 jul 2014, 00:11

ladyingi 1 schreef:Heeft iemand ooit wel geld teruggekregen?
Jazeker, ik heb netjes mijn geld teruggestort gekregen i.v.m. een operatie.

Karen

Stephanie
Vetvrij Groentje
Vetvrij Groentje
lengte: 164 cm
Welk dieet volg jij?: MDP/turbo
Startdatum: 7 juli 2014
Startgewicht: 69,1 kg
huidiggewicht: 63,2 kg
Streefgewicht: 57 kg
Gewicht Grafiek: .
07/07/2014 : 69,1
14/07/2014 : 66,4
21/07/2014 : 66,9
28/07/2014 : 64,9
04/08/2014 : 65,5
11/08/2014 : 65,0
18/08/2014 : 64,5
25/08/2014 : 64,4
01/09/2014 : 64,4
08/09/2014 : 64,4
15/09/2014 : 63,2

Bericht door Stephanie » 21 jul 2014, 19:46

Beste,

In het begin kreeg ik de bestanden niet gedownload. Ik heb toen aan Katja een mail gestuurd en kreeg netjes alles via een andere manier de spullen binnen.
Ook toen ik vragen had over het plan heb ik netjes een mail terug gekregen.

Persoonlijk dus geen problemen gehad. Aangezien ik het plan nog altijd gebruik, kan ik niet oordelen over de garantie qua betalingen.
Afbeelding

linda klaver

Bericht door linda klaver » 27 jul 2014, 20:08

Voor iedereen die twijfelt aan het dieet plan adviseer ik om deze ervaringen op meer dan 10 pagina's te lezen. En nee, Katja is GEEN oplichtster, er zijn duizenden mensen die dit plan volgen en dat er administratief soms iets niet in een keer goed gaat staat los van de effectiviteit van het programma.

linda

Plaats reactie

Terug naar “Het Mentale Dieet Plan Ervaringen Forum”