Mijn Geslacht: v
Mijn Leeftijd: 33
Mijn Lengte: 175
Mijn Startgewicht: 106,8
Mijn Streefgewicht: 78
Ik gebruik het volgende HCG Product: ampullen bio hcg
Meer over Mezelf: zie voorstelbericht op het forum.
Vandaag laat opgestaan en gelijk de druppels ingenomen. Daarna gewacht en een kop thee met een rijstewafel genomen. Toen ben ik kippensoep en vissoep gaan maken. De vissoep heb ik als lunch gegeten. Daarna nog een portie gemaakt om in te vriezen. De twee porties kippensoep ook ingevroren. Twee uur later een kopje bouillon genomen met een soepstengel. Als avondeten knoflook kip met salade (sla, komkommer, radijs), hierbij geen dressing. 21.00 nog een appeltje met kaneel en Stevia uit de magnetron. Dat was lekker!
Morgen weer werken en dan ontbijt ik met een appeltje, ik moet proberen een rijstewafel te eten tussendoor, als lunch salade met kip, tussendoor bouillon met een rijstewafel en als avondeten weer knoflookkip met salade. Dat is nu eenmaal over en weggooien vind ik zonde.
Weet iemand of spa rood is toegestaan? Of is dat vanwege de koolzuur niet handig om te drinken? Iemand nog tips of trucs?
Bestel ook bij Dianneshop BIO HCG. De grootste en beste BIO HCG Shop van Nederland en België. Tijdelijk Gratis Cadeau's en Korting op alle Bio HCG Producten! Gratis online begeleiding en receptenboek bij iedere BIO HCG Kuur voor een nog beter resultaat.