klacht betreffende onrechtmatig maestrokaart

Heb je klachten over dieetproducten die je hebt besteld, of vragen over hoe je moet handelen nadat je een miskoop hebt begaan? Dan kun je ervaringen uitwisselen in dit forum.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
vera054

klacht betreffende onrechtmatig maestrokaart

Bericht door vera054 » 29 mei 2014, 13:21

Bij deze heb ik een bestelling gedaan op 26/04/2014 van 1nutriberryslim aan 2,99 euro,alsook colonfresh.info aan 6,95 euro eveneens op 26/04/2014.Tot mijn ontsteltenis kreeg ik mijn uittreksel van mijn maestro kaart ,waarop er op 15/05/2014 twee bedragen zijn afgegaan zonder mijn toestemming,aangaande de hierboven vermelde produkten waarvan 1 van nutriberryslim een bedrag van 93 euro en eveneens voor colonfresh.info een bedrag van 89 euro.Dat is zo maar eens even 182 euro! Waar halen jullie het recht om zomaar onrechtmatig geld te innen zonder mijn toestemming.Ik laat U bij deze weten dat ik het hier niet bij laat,als jullie mij dit bedrag niet onmiddellijk terug storten op de rekening.Niet alleen ik,maar vele hebben een klacht neergelegd voor uw praktijken,en dit moeten wij niet aanvaarden.


Vera de vos

Gebruikersavatar
carine D

Re: klacht betreffende onrechtmatig maestrokaart

Bericht door carine D » 05 jun 2014, 14:39

beste Vera,ook ik bestelde de proefprodukten en ook van mijn rekening werd er iets van een 189 euro gehaald,krijg
mijn afrekening pas nadat maand afgelopen is,maar heb nu juist gezien dat er terug geld is afgehaald,dit keer 190 euro.Had al maatregelen genomen maar was jamme genoeg te laat,wel klacht neergelegd wegens fraude,ik ben in pensioen en das in 2maand maar efkes bijna 400 euro voor niks van mijn rekening(k'heb ook niets meer ontvangen)
en aan de dames of heren oplichters,bedankt om me op mijn leeftijd nogmaals een illusie armer te maken,wat een rotzakken zijn jullie

Carine

Plaats reactie

Terug naar “Klachten over dieetproducten en diensten”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast