NuvoSlim Klacht

Heb je klachten over dieetproducten die je hebt besteld, of vragen over hoe je moet handelen nadat je een miskoop hebt begaan? Dan kun je ervaringen uitwisselen in dit forum.
Plaats reactie
Elien

Re: NuvoSlim Klacht

Bericht door Elien » 19 mei 2014, 13:51

Hier juist het zelfde ... MasterCard dereckt geanuleerd wa kan je meer doen ??!

kma

Bericht door kma » 19 mei 2014, 16:54

Hallo

Ik had ook net de proefpaketjes besteld, toen ik plots al jullie klachten vond. Ik heb meteen mijn kaart laten blokkeren, dus normaal zou het maximaal bij een eerste betaling moeten blijven. Ik heb wel twee vragen voor jullie:

- Na hoeveel dagen/weken kregen jullie de pakketjes aan? (Ik wil binnen de 15 dagen kunnen bellen als ik toch een pakket aankrijg om meteen mijn geld te kunnen terugvragen)
- Enig idee of ze op die 20 minuten tussen de bestelling en de blokkering van mijn kaart dit al hebben kunnen doorvoeren?

Vriendelijke groeten

anne4736

Bericht door anne4736 » 19 mei 2014, 18:40

Ik heb dezelfde klacht over Nuvodiet, Lysodiet. Bij mij is er vorige maand 79,90 euro afgehouden en deze maand weer + een bedrag van 89,90 euro deze maand. Ik krijg de potjes met pillen ongevraagd toegestuurd (nadat ik 1x een proefpakketje heb gekregen en betaald 2x 4,95 euro). Ik heb ze niet eens gebruikt. Morgen mijn creditcard blokkeren maar wel al 249,70 euro afgeschreven. Pure oplichting.

Mar

Re: Vitacleanse en NutriBerry slim

Bericht door Mar » 21 mei 2014, 19:13

Opgelet! Fraude met kredietkaarten van bovenstaande artikelen bij aanvraag "gratis proefpakket"!!!!!!!!!
Laat uw kredietkaart blokkeren om verdere fraude te voorkomen!

Erwin

Bericht door Erwin » 23 mei 2014, 22:49

Ook ik heb hetzelfde voor.
Ongevraagd en zonder betaalopdracht verder geld afhalen van mijn rekening.
Verschrikkelijk.
Hoe kunnen we gezaenlijk reageren ?

Erwin

Erwin

Bericht door Erwin » 23 mei 2014, 23:06

Beste mensen,
Nogmaals kom ik terug om gezamenlijk te reageren.
Kunnen dan eventueel samen advocaat aanstellen en de kosten delen .
Mijn emailadres [email protected]
Wat denken jullie?
Dit moet gestopt worden.

Erwin

van laer nathalie

Bericht door van laer nathalie » 24 mei 2014, 23:45

Inderdaad zeer valse praktijken.
Ook bij mij gaat er telkens van mijn rekening.
Ik stel vooer om eventueel allemaal samen klacht in te dienen bij test aankoop.

Telkens ik heb willen bellen dit binnen de openingsuren maar dan zijn ze of niet bereikbaar of gaaan het nazien en terug bellen wat ze dus niet doen.!

Nathalie

Gast

Bericht door Gast » 27 mei 2014, 12:16

tack schreef:graag adres en telefoonnummer van degene die zomaar bedragen aftrekt met mijn mastercard zonder
enige reden. heb enkel proefpakket besteld die gratis was en dan wel de verzendignskosten betaald.
graag terugbetalen aub van onterecht afgehouden 75 euro en nu weer 42,89 euro.

tack
het nummer vind je op de site van Nutriberryslim. Zorg dat je ze ook emailt. dat staat ook op hun site. zeg hem/haar en mail dat ook: I want to cancell my subscribtion. I never gave order for these deliveries and have sent it back. For my creditcardcompany / bank the email is proof of my cancelling, regardless if you answer or not.
Ik kreeg binnen enkele minuten bevestiging. Zeg er gerust bij, dat je dit diefstal vindt.Indien je nog het ordernummer hebt, dat op de verzendbrief staat, waarvan ze een plakgedeelte verwijderd hebben, zodat je niet kunt retourneren, geef je ook dat nummer erbij. Je kunt het ook gewoon aan de postbode( belgië) geven en dan sturen die het terug als niet af te leveren.
Het is oplichterij en het spul werkt totaal niet.
Ik was 190 kwijt.
mvg
J. van Mulken

Gast

Bericht door Gast » 27 mei 2014, 12:23

van laer nathalie schreef:Inderdaad zeer valse praktijken.
Ook bij mij gaat er telkens van mijn rekening.
Ik stel vooer om eventueel allemaal samen klacht in te dienen bij test aankoop.

Telkens ik heb willen bellen dit binnen de openingsuren maar dan zijn ze of niet bereikbaar of gaaan het nazien en terug bellen wat ze dus niet doen.!

Nathalie
Ga naar de site van nutriberryslim. Daar vind je het mailadres: [email protected]
er staat ook een engels telefoonnummer. Duurt even voordat ze oppakken.
Zeg/ schrijf duidelijk: I want to cancell my subscribtion. I never gave order for these deliveries. My email is proof for my Bank/creditcardcompany that I cancelled, regardless of your answerring yes or no.
Ze zullen je naam en email adres vragen. hopelijk kun je spellen in het Engels. binnen enkele minuten heb je een email en ben je ervan af. je geld krijg je niet terug.
succes,
JvM

Maria.geens

Bericht door Maria.geens » 27 mei 2014, 13:22

Had alleen het gratis proefpakketje besteld word meer van mijn visakaart afgehaald en heb nu weer een pakketje aangekregen wat ik niet besteld heb graag een telefoonnummer waar ik een klacht kan neerleggen

frie

Bericht door frie » 27 mei 2014, 16:31

Dupe schreef:
Gilberte schreef:Ik werd ook opgelicht door Nuvoslim ,er werd 174 euro van mijn kredietkaart afgehouden , ben naar bank geweest , die hebben klacht neergelegd bij Atos en terugbetaling gevraagd ,zeiden dat een klacht bij de politie niet nodig is daar het een buitenlands bedrijf betreft !! Is dit waar ?? Graag hulp van jullie ?
Beste, ben vandaag bij politie geweest, je kan best wel even een klacht indienen.
De politie hebben mensen die pc fraude opzoeken . Zoveel mogelijk zelfde klachten van nuvoslim worden behandeld!!!
Dus alle gedupeerden ga na politie
Mvg linda
Beste,
ik heb net dezelfde klachten als jullie en heb via Atos klacht ingediend. Ook heb ik gebeld met de "vriendelijke mevrouw" 0800 enz. die alleen frans sprak, wat ik dan ook maar deed en die me niet wou verstaan. Ik ga dit aangeven bij de politie. Klanten van Testaankoop willen jullie langs die weg ook klacht indienen ?
mvg Frie

Thias

Bericht door Thias » 27 mei 2014, 18:55

Hier vandaag hetzelfde ontdekt, in april proefpakketje besteld en eind april 2 x 95 euro van mijn visarekening gehaald, jammer genoeg heb ik dit veel te laat ontdekt omdat ik de rekening waarvan visa afgeboekt wordt zelden gebruik, ondertussen staan er opnieuw 2 betaling klaar van 2x95 euro om in juni van mijn rekening te gaan.
vanavond klacht ingediend bij de politie maar deze kunnen hier weinig aan doen, morgenvroeg visakaart laten blokkeren en de bankt maakt hiervan een dossier aan om klacht in te dienen, of ik deze centen ooit terug zal zien is me de vraag! wel 380 euro kwijt door zo'n oplichters! Ik las hier dat je via atos klacht kan indien en zij U het geld terug betalen, hoe doe je dit???????

CharlotteL

Re: Nutriberry Slim

Bericht door CharlotteL » 27 mei 2014, 22:00

Mensen, kan er iemand mij helpen???

Ik bestelde zo'n nutriberry slim potje aan de prijs van 2euro nu blijkt dat er eerst 93 euro van ijn VISA is gegaan en een maand later zonder dat ik iets besteld had ging er weer 96 euro van mijn VISA !!!!! !smil5

Kan er iemand mij duidelijk uitleggen wt ik hier kan tegen doen? Hoe ik dit kan stopzetten en hoe ik mijn geld terugkrijg????
Waar kan ik klacht indienen en hoe kan ik dit stopzetten???? (radeloos!!!)

Mvg,

Charlotte

Gast

Bericht door Gast » 27 mei 2014, 23:15

Ik heb vandaag het proefpakket ontvangen is het voldoende om mijn visa te blokkeren ik maak me namelijk zorgen! Dit kunnen ze toch niet zomaar doen je moet toch altijd elektronisch handtekenen wanneer je met visa iets betaald?
Ik vindt dit toch maar iets raars gatis proefpakket zonder risico's durven ze dan ng zetten! Kan iemand me helpen met wat info!
Dank u

dianesmeetstelenet.

Bericht door dianesmeetstelenet. » 03 jun 2014, 10:05

HEB JUIST HETZELFDE ALS DE ANDEREN: KAART STOP !BELLEN!OM KORT TE ZIJN ,EEN HOOP ZORGEN EN 2XBIJNA 100 EURO VAN REKENING ,2 DOOSJES GEHAD,IK WERDT ER ZELFS ZIEK VAN EN GEWICHTS TOENAME ,GEZWOLE BUIK!!!!!
ER WORDT NU MAATREGELEN GENOMEN ONZE ADVOKAAT IS OP DE HOOGTE EN HET IS EEN ZEEEEER !!!!BEKENDENDE DUS :DAT GELD TERUG OP MIJN REKENING OF HET WORDT GESTARD!!! 7350027050-72 !smil5

Plaats reactie

Terug naar “Klachten over dieetproducten en diensten”