Op weg naar mijn streefgewicht >85 kilootjes

Eiwitrijk, 17 Dagen, WeightWatchers, 40 punten.... Wat is jouw ervaring? Geef hier jouw mening en lees de ervaringen van anderen.
Alice
vetvrij.com superfan
vetvrij.com superfan
lengte:1.79
Welk dieet volg jij?:Mijn eigen ding
Startdatum:22-10-2021
Startgewicht:104.6- ?
huidiggewicht::( 101
Streefgewicht:89.9 kilo
Gewicht Grafiek:22-10= 101
29-10= 101.4 > oeps :(
05-11= ?
Re: Op weg naar mijn streefgewicht >85 kilootjes

Bericht door Alice » 19 okt 2020, 16:45

Laatste linkje moeten jullie hebben
Volg vetvrij.com ook via Facebook, Twitter en Google+
Op weg naar mijn streefgewicht! Never give up!!

Alice
vetvrij.com superfan
vetvrij.com superfan
05-11= ?

Bericht door Alice » 23 okt 2020, 08:59

Lieve lezers,

A.s maandag ga ik project gezond doen>ik had hier nog twee boeken van>en ik moet even menu weken volgen,even weer die motivatie terug krijgen >en laat ik nou ook nog de levenslange projektgezond te hebben op internet. Dus? Alle afval datums er af gehaald en opnieuw begonnen,ben ik toch nog steeds 7.7 kilo kwijt vanaf 2018. Dat is weer een mee vallen toch? Tja dat afvallen met de Wii word eum ook niet haha had woensdag last van spierpijn, vanmiddag ga ik even de Wii fit weer doen.
Alles kunnen jullie straks weer volgen in mijn andere blog ,met fotootjes uiteraard. Jammer dat het hier niet meer gaat, maar blij dat ik de andere blog heb, foto’s kan ik ook gemakkelijke kwijt ___je moet maar zo denken..ik typ nog wel op vetvrij ,maar net bij de buren...het linkje volgt nog van mijn blogje ,zodat jullie mij weer kunnen vinden

Een fijne dag en tot snel,
Liefs,
Alice

Alice
vetvrij.com superfan
vetvrij.com superfan
05-11= ?

Bericht door Alice » 29 okt 2020, 19:24

Alice
vetvrij.com superfan
vetvrij.com superfan
05-11= ?

Bericht door Alice » 04 nov 2020, 15:06

Heb er weer eentje voor jullie> zie jullie daar wel

https://85killootjesikkomeraan.blogspot ... ng-wc.html

Alice
vetvrij.com superfan
vetvrij.com superfan
05-11= ?

Bericht door Alice » 05 nov 2020, 10:01

Alice
vetvrij.com superfan
vetvrij.com superfan
05-11= ?

Bericht door Alice » 11 nov 2020, 20:13

Alice
vetvrij.com superfan
vetvrij.com superfan
05-11= ?

Bericht door Alice » 19 nov 2020, 13:21

Lieve lezers,
Bijna was ik gestopt , de andere blog ligt in de klikko, maar heb nu een nieuwe opzet , ik ben namelijk bij dr.No geweest> wil jij weten hoe het mij daar vergaat, zou ik zo op deze link > https://ikmijnlevenmijnafvallen.blogspo ... tasie.html klikken en mee lezen , zal ik een halve kilo kwijt zijn op 25 november? Kijk en lees weer mee! Veel plezier!

Alice
vetvrij.com superfan
vetvrij.com superfan
05-11= ?

Bericht door Alice » 25 nov 2020, 20:24

Alice
vetvrij.com superfan
vetvrij.com superfan
05-11= ?

Bericht door Alice » 03 dec 2020, 17:41

Hellootjes ,
Och ik mis het hier..wil weer terug, zal ik dan maar hier gewoon > in dit kleine stukje typen en tot hoever zou dit gaan,anders doe ik toch allemaal kleine stukje haha dat kan toch ook wel. Dan heb ik gewoon 10 reacties in 1

We gaan het gewoon proberen .
Zoals jullie misschien al weten, ben ik samen met Tanja de online mindset coaching aan het doen van Sonja Bakker! Elke dag een opdracht in je mail>opdrachten waar je over na gaat denken en zekers wat aan hebt . Ik heb motivatiekaarten gekregen per post, mooi hard doosje met prachtige kaarten erin > ook om over na te denken....de opdracht van vanmorgen was top> terwijl ik dat zat te lezen , dacht ojaaa> dat heb ik ook>talloze smoesje om maar te kunnen eten >errug hé...moe , goed gewerkt haha dat is dus foute boel als ik zo elke dag ga denken, vandaag ook> met kasten gesjouwd hihi en toen me zelf getrakteerd op halve doos crackers van rozemarijn/seasalt ...och en als ik nu toen min had na gedacht > had ik het misschien niet gedaan, weet je wat dat doe ik dan morgen wel :) .
Nou ga er weer van door ,aardappels schillen fijne avond liefs,Alice

Alice
vetvrij.com superfan
vetvrij.com superfan
05-11= ?

Bericht door Alice » 05 dec 2020, 09:38

https://ikmijnlevenmijnafvallen.blogspo ... sonja.html

Aha nu snap ik waarom niemand meer langs kwam, idd de vorige blog had ik verwijderd, (aan de andere zijde ) als goed is is dit de juiste link, toch maar daar weer typen, daar kan ik ook plaatjes in zetten, (hoop nog steeds,dat ik hier ooit weer lange verhalen neer kan zetten ) zolang toch even op mijn blog >zie ik jullie daar weer

Liefs,
Alice

Alice
vetvrij.com superfan
vetvrij.com superfan
05-11= ?

Bericht door Alice » 06 dec 2020, 10:47

Lieve lezers,
Keuzes maken!

Vanmorgen had ik een opdracht van mijn mindset coaching van Sonja Bakker in mijnnmail box!
3 x in de week bewegen of doe eens gek en meld je aan bij een sportschool of zumbales,nou allebeide al bij gezeten en bij een sportschool krijg je me nooit meer heen, bij de laatste sportschool moest je maar zelf kijken hoe alles werkte ,dus ik bij thuiskomst meestal pijntjes en nee dat was geen spierpijn. :) net met rein erover, dat ik meer keuzes moet maken, geen ijs,chios en chocloletters op peuzelen. En bij bewegen zei ik : ga 1 x per week fietsen en of lopen naar mijnnmoeder,,dinsdag een wandeling en woensdag thuis op de Wii zumba > hij moest lachen (wat kent hij mij al goed hé ) je zegt het altijd > maar doen hoe maar > gezegd dat als alle mondkapjes weer af mogen in de winkels ,dat mijn voornemen is om elke dag naar de winkel te lopen en dan voor die dag wat ophaal> lopend kun je niet zoveel mee nemen> zal dan alleen mijn rugzak meenemen ,zonder een tas er in...haha ja die hersentjes van mij maken vaak overuren en DOEN! > ho maar>geen zin>moet nog dit en dat.

Zoals Sonja aan gaf, je zult wel smoesjes hebben om niet naar een sportschool te gaan , of die wandeling te maken of ....ik en de Wii , moet er ook vaker op. Rein heeft het nog wel aangesloten op de tv in de kamer (lekker allemaal groot ) en misschien moet ik mijn pijngrenzen weer over gaan...nu ik hier zo zit te typen>denk ik> de Wii is echt wel leuk! En als je er éénmaal op staat ,kom je er niet meer van af.

Okee (ik praat weer hardop ) even slokje koffie, kan ik weer helder denken ( lekker ) keuzes maken> of half uur wandelen of half uur op de Wii > van maandag tot vrijdag > of toch de hele week> moet even wennen hé...eeen hele week is wel lang , rein zei al, als jij al dat lekkers wil blijven eten dan moet je er bij bewegen en écht hij heeft vandaag helemaal gelijk! Als hij zondag aan het rennen is> dan ga ik op de Wii ( :- volgende week zondag pas hoor, jij is nu net weer terug en gaat zo zijn zondags programma’s bekijken ).

Mijn opdracht kaart : JE KUNT ALLEEN JE ZELF VERANDEREN,NIET EEN ANDERE.
Dat klopt > alleen ik kan die keuzes maken, met eten en bewegen en doen en laten wat ik wil, wil mezelf niet zoveel veranderen , maare wel in mijn gewicht en meer bewegen. Tja...dan moet ik deze week maaar eens goed mijn best doen> ooooo ik heb geen zinnn>hahahaha

Fijne dag en tot de volgende dramababbels :)

Pssst > kan hier al heel wat weg typen, helaas kan ik geen foto’s plaatsen hier in dit stukje , nou zolang het hier doet, blijf ik hier wel in typen, op mijn blog ben ik ook nog af en toe actief , dan kun je altijd op de laatste link klikken en scrollen (de andere links doen het niet meer...
Dus? Als jullie me kwijt zijn >dan ben ik daar ..

Liefs,
Alice

Alice
vetvrij.com superfan
vetvrij.com superfan
05-11= ?

Bericht door Alice » 07 dec 2020, 11:00

Lieve lezers,

:( vreselijk zeg! Ik heb er gewoon in een week drie ons hij gegeten ipv van eraf, vrijdag t]stond ik nog op mijn skaaltje ,met een score van 95.3 grgrgr , moet eens beter mijn best doen, ook mijn food niet meer in gevuld, dus? Die er maar weer bij gepakt > man o man wat ben ik toch zwak ...ja ik kon de verleiding van mijn chocolade letter m chips en ijs niet laten staan. Mijn chocolade letter heb ik twee dagen over gedaan en zelfs nog een stuk aan rein gegeven .

Wat zeg je? Waarom ik het koop? Euh in de eerste plaats voor rein> die beweegt ook meer dan mij ( zal zo vertellen wat ik aan het dagboekje beloofd heb op de site van Sonja Bakker :( ) hij fiets naar zijn werk, loopt elke zondag hard (en ik ook :) in mijn gedachten )maar jaren geleden kon ik nee zeggen, maar nu ...>ik moet het echt afleren, door de week gaat het prima ,maar in het weekend ,gaat het helemaal mis. Zucht!!!

MIJN BELOFTE IN MIJN DAGBOEKJE
Waarom zet ik dat er ook in, want nu moet ik het van mezelf ,omdat ik dat beloofd heb om een half uur per dag (zucht ,elke dag ) te bewegen> dat kan zijn half uur wandelen, fietsen, zumba op de Wii, wii fit ...tja hahaha toen had ik vast geen helder moment om dat vast te leggen,hihi..

Maar ja wat ik beloof , kom ik altijd na, dus zo nog eerst de was opvouwen en logeerkamer opruimen en dan ga ik wel even > Nederland in beweging doen >heb ik opgenomen > eens kijken of dat wat voor me is..

Tis ook zo grauw regen weer buiten, straks ook maar muziekje op mijn oren, dan swing ik wel door de opruim..ruim ruim op, whahaha >jullie snappen me toch wel ?

Ik laat wel weten aan het einde van de dag , wat ik gedaan heb aan mijn half uur beweging > heb al wel een leuk voorbeeld, mijn hoofd ging van links naar recht en dat een half uur lang .

Vandaag is de opdracht >accepteren >ga er over nadenken en laat het jullie nog wel weten , o ik mag nog een kaart trekken
DE KAART;
ALS JE ZELF DINGEN ONTZEGT,GA JE ER STEEDS MEER NAAR HUNKEREN.
> wat mag je niet van je zelf?
>wat zijn jouw geniet momentjes..
Ga er even over nadenken> einde van de dag ,mijn anwoord hier op

Fijne dag en tot de volgende babbels,liefs,
Alice

Alice
vetvrij.com superfan
vetvrij.com superfan
05-11= ?

Bericht door Alice » 08 dec 2020, 15:28

Lieve lezers,

Half uur bewegen,nou heb mee gedaan met nederland in beweging en nu heb ik een zere knie , moest rekoefeningen doen >dat is toch niet zo goed met mijn knie , het laatste oefeningetje maar in de mars .
Ook zo leuk dan sta je daar in die hal, doe je de oefeningen mee!, (of ze kunnen toveren)hebben ze haltes in hun handen> en ik dus niet (zou ook niet weten waar ze liggen ,moet ik eerst even opzoeken. Voor de rugoefeningen deed wel goed, had last van schouder en tis weg>wonder haha .

En die opdracht als je iets niet lang hebt gehad ga je er naa hunkeren> dit klopt> na een jaar online afvallen, had ik ineens zin in een soort chips en tja dan ben je al te laat, want je vreet hethelemaal leeg , dus beter om dat ook in je eet[stroom te zetten.

Pff kom niet eens toe aan d.p > morgen de hele dag ,moet voor de 16 dec af ,of me dat gaat lukken , ik hoop het .

Ja ik heb een huishoud work-out gehad, bed verschonen, wassen en vouwen en opruimen, koelkast en vriezer ontdooien en schoonmaken, ook maar een paar keukenkastjes mee nemen, grond dweilen, haha had een kartonnen doos er voor gedaan, bij de vriezer die was beetje erg nat ,dus ik loop met dat ding naar het washok, plets,plats allemaal water op de grond , op de knieën droog maken...dus ik heb bukken buigen en weer opstaan work-out gehad.
En nu gauw mijn koffie op drinken, de andere was al koud, ik moet mijn opdracht nog maken en ook nog een kaart trekken ,zucht knollen al een beetje op, maar ja gewoon doorgaan

Bay tot de volgende babbels,liefs,
Alice

Alice
vetvrij.com superfan
vetvrij.com superfan
05-11= ?

Bericht door Alice » 29 dec 2020, 14:28

Lieve lezers,
Oei oei, al bijna het jaar om, de online mindset is voorbij, heb wel dingen geleerd en die gaan mee voor volgend jaar! Maar helaas zitten er toch wel kerstkilootjes bij >maar ja dat is dan maar zo...

2021

Wat ga ik doen?
Dit word écht het laatste jaar dat ik nog van alles uitprobeer ,haha wat bij me past en dan is het echt STOP. OOKAL HEB IK BIET MIJN STREEFGEWICHT , ben er een beetje klaar mee! Overal op moeten letten en ik weet het net als > Tanja ,hoe het moet, maar ja al die lekkere dingen zijn ook ZO ERRUG LEKKER> kom ik toch nooit van af>omdat ik het té lekker vind.

Merk wel >o dat weten jullie nog helemaal niet

Als je drie verschillende zakjes chips opeet en twee kommen vol mannas (gepofte zoete rijst ) en een stuk chocolade > ja ik beken ik had die dag een vreetdag ,nou dat heb ik geweten > maandag nacht werd ik wakker met een zere buik,niet normaal ,zo’n zeur buik ,de dag er op ook > dus dat willen we niet weer >mijnnbuik en ik...nu lan ik ook al minder op en als mijn buik zegt> Alice ik ben vol> dan moet ik stoppen anders krijg ik weer last van een zere buik.

Welk plan ga je doen?
Och vele plannen gemaakt en allemaal in mijn hoofd weer verscheurd ,dacht eerst online Sonja te gaan doen (maar heey weer menuutjes >bleeh ) ook project gezond >nee ook geen zin in > w.w >nee doe dat geld wel zelf in een spaarpotje ,fasting > nee ...weet je wat ik ga doen?

Gewoon mijn eigen ding doen en als het echt niet gaat , roep ik de hulp troepen in...komt misschien omdat we de hellofresh hebben die wil ik houden voor het avond eten ,moet alleen beter ontbijten en lunchen en als ik me goed gedraag doordeweeks dan mag ik iets lekkers maken voor een tussendoortje >de tussendoortjes worden geen koek en snoep ( door de week ) maar fruit of zo iets dergelijk, augurk ,eitje handje noten ,dus ? Zo op zoek naar lekkere ontbijt en lunch ,onderhand moet ik er nu al ...even tellen 12 af ,maaar ik heb een nieuw streefgewicht > 89.9 kilo dan hoeven er nog maar >8 kilo en 1 ons er af en als ik daar ooit nog kom,kan ik eventueeel nog voor die 85 kilo gaan.

En als ik minder weeg, dan ....> heb ik ook niet meer zoveel pijn> de laatste weken zere schouder en nek (hoort bij de ziekte ) dan is het over >o]ikke weer fanatiek (gisteren nog ) en nu ...nu zit ik weer met de gebakken peertjes,maar? Ik doegewoin alles nog behalve ramen lappen , dat doen we volgend jaar wel een x, ach ja net als bij het afvallen >met vallen en op staan> komt goed met mij..

Ik wens jullie allemaal een goed uiteinde en alvast een gezond 2021 enne tot volgend jaar> kom dan elke maand even vertellen hoe het met me gaat, zie je dan terug in 2021

Fijne dag en veel liefs,,
Alice

Alice
vetvrij.com superfan
vetvrij.com superfan
05-11= ?

Bericht door Alice » 31 dec 2020, 12:41

Plaats reactie

Terug naar “Welk dieet volg jij?”