Gewicht verliezen doe je niet in 1.2.3

Eiwitrijk, 17 Dagen, WeightWatchers, 40 punten.... Wat is jouw ervaring? Geef hier jouw mening en lees de ervaringen van anderen.
Snabbeltje

Ik Droomde vannacht over...

Bericht door Snabbeltje » 09 mar 2019, 17:36

Lieve lezers,
5E814268-DCD0-401D-8211-F70C0AC362E5.gif
Mijn droom afgelopen nacht leek zo écht ...we hadden een workshop taart maken, maar ..we kregen heen taart...zo rare workshop haha ,moest wat maken op plastic dat lukte niet bij mij en had het in de prullenbak gegooid. En ik ben wezen lopen door haar bedrijf heen en overal stonden heerlijke taarten(die wij ook zouden namaken ) kwarktaarten,cheese en slagroomtaarten, ik heb een lepel gepakt en overal van gesnoept, het smaakte zo écht...(ze ging de taarten na afloop weg gooien ,hee gék mens ,doe mij ze maar mee dacht ik nog ) dus nog een paar happen...de workshop was afgelopen de taarten ineens alle aal weg en zij was niet blij met ons,ze vond ons vreselijk en toen...toen vond ze mijn plastic mapje ...wie heeft dat weg gegooid schreeuwde ze...euh nou ik ,het was fout...weet je wel hoe duur dat is? Euh nee...

Whahaha en toen werd ik wakker en ik was misselijk ( zou mijn droom dan echt zijn geweest? !smil79 )

Gisteren chocolade gehad en vandaag komt er een bananen gebakje voor bij...ja ik weet..zondag gaan we weer flink aan de Sonja, ik was even flink vh pad af..tja dat gebeurd ook met en tijdens het afvallen...op weg naar - een kilo a.s vrijdag

Tot maandag ,
Liefs,
Alice !smil81

Alice
vetvrij.com superfan
vetvrij.com superfan
lengte: 1.79
Welk dieet volg jij?: Sonja Bakker!/ beetje van Alice
Startdatum: 3 December 2018
Startgewicht: 103.3
huidiggewicht: 95.4
Streefgewicht: 89.9
Gewicht Grafiek: 31-05= 96.4
07-06= 95.8
14-06= 95.4
21-06=. ????
28-06=
05-07=

Re: Gewicht verliezen doe je niet in 1.2.3

Bericht door Alice » 09 mar 2019, 17:39

Whahaha grappig hoor, krijg post van mezelf ,ik was weer niet ingelogd, maar ja toch maar doen. Anders wil het plaatje ook niet
B39B1542-5E01-4FF8-BC26-1AF7AB396991.gif
B39B1542-5E01-4FF8-BC26-1AF7AB396991.gif (33.38 KiB) 1727 keer bekeken
Fijn weekend,
Liefs,
Alice
Volg vetvrij.com ook via Facebook, Twitter en Google+
Op weg naar mijn streefgewicht! Never give up!!

Alice
vetvrij.com superfan
vetvrij.com superfan
07-06= 95.8
14-06= 95.4
21-06=. ????
28-06=
05-07=

fruitdag...neee...bleeh

Bericht door Alice » 13 mar 2019, 14:17

Lieve lezers,

Afgelopen maandag ben ik met een fruitdag begonnen...haha ga het nooit meer doen.
2B0A976E-8F9D-44B8-986B-CB406BD6D887.jpeg
Okee ik begon goed met een grote appel met ietsjes kaneel, tussendoor een peer en als lunch gemengd fruit, maar smiddags kreeg ik zo’n raar gevoel in mijn buik en dacht OPZOUTEN MET AL DAT FRUIT,MIJN BUIK HEEFT HONGER ( daarvoor nog geprobeerd met kippenbouillon en water > daar werd ik gewoon misselijk van )dus twee crackers gepakt met hùttenkase ,wat peper en jammie, savonds gewoon spaghetti klaar gemaakt, alla Alice.

Spaghette, totmatensaus met basilicum ,zongedroogde tomaatjes,olijfjes (stuk of vijf) kruiden en we hebben gesmikkeld. !smil79 doe ik steeds meer...snufje van dit en snufje van dat...

Voel me vandaag een beetje mwah, geen zin in eten, klein brokje in mijn keel, buikje niet in orde...zeer hoofd en moe ,dus zo lekker filmpje kijken met een bakje thee, já heb nog geen koffie gehad...dan is er wat loos, hopelijk morgen weer over..

K0m van de week nog wel even binnen wandelen..

Liefs,
Alice

Alice
vetvrij.com superfan
vetvrij.com superfan
07-06= 95.8
14-06= 95.4
21-06=. ????
28-06=
05-07=

Blijf in je zelf geloven ,ook als je stil staat

Bericht door Alice » 16 mar 2019, 23:02

Lieve lezers,

Ik was dus een paar dagen ziek, knallende hoofdpijn, moe zere buik en altijd als de ene over is komt er nog wat achter aan, of het er mee te maken heeft, na vier dagen niet lekker zijn, kreeg ik natuurlijk weer in mijn nek en schouders, tja zal er wel weer bij horen..neemt gelukkig ook weer wat af.

Zoals jullie weten is Rein een paar dagen weg en ik heb het rijk alleen, haha lekker mijn serie walking dead kijken en heerlijk luieren..maar de dagen schieten me voorbij.

Voelde me vandaag weer wat beter te pas, maar had totaal geen zin om te wandelen...maar ben eindelijk eens verder met mijn 25 jaren plan ,het poppenhuis afwerken, het dak is nu zover af en de rest vd lijm zat aan mijn vingers, haha wel leuk want je hebt geen tijd om te eten..morgen alles witten, heb zeil gekocht en maar goed ook want ik kan aardig soppen (knoeien).

Oja ik kan geen heksendrop meer zien, voor mijn zere buik had ik die dropjes gekocht, FOUT, (had beter flesje cola kunnen kopen) nu is de zak hels al bijna op en ik werd er misselijk van..

Maar gek genoeg dacht ik dit weekend eens lekker gek te doen, lekker dingen te halen, ik stond in de winkel bij die heerlijk slagroomsoesjes, zal ik of/.of halve roomvlaai maar een euro..zal ik die...NEE, raar genoeg heb ik dat laten liggen, wel gevulde pepertjes meegenomen (die liggen nog in de koelkast net zoals de kipfilet met roomkaas en de kaasblokjes) WAT RAAR .IK HEB HELEMAAL NIET ZO TREK...
JA ik beken...vanmiddag nog chocorozijntjes mee genomen, twee handjes van gehad, haha werd ik ook misselijk van...en van water ook...dus nu aan mijn vitamine water.
73CB2EE2-5BD0-4CA5-BDAA-41EEABA9A0F8.jpeg
73CB2EE2-5BD0-4CA5-BDAA-41EEABA9A0F8.jpeg (15.67 KiB) 1434 keer bekeken
Oei oei zagen jullie ook mijn rechte kant met al mijn cijfertjes, jaja na weekje met `rein weg en met dochter weg. Schoot mijn skaal in de hoogte,maar ik heb die dagen wel lekker gegeten en kijk...als je het draadje weer oppakt komt het weer op de mooie 97 kilo en daar zal hij wel blijven staan, a.s vrijdag gaan we naar Delfzijl, een ontmoeting met ons oude geboorte huis..zo leuk! Benieuwd hoe het er nu uit ziet..en dan ook nog lekker in het Eemshotel slapen, een droom van mij en mijn zus; (ongeveer 48 jaar geleden, meisjes van 7 en 8 liepen we onder de palen door van het hotel, als we later groot zijn gaan we daar een x slapen...en nu na jaren komt het er dan eindelijk van) tja en is arrangement met ontbijt en diner ,dus ben erg benieuwd. Tja sorry weegschaal ..ga hier echt niet op letten wat ik eet, okee een klein beetje dan.. !smil79

Nou lieve lezers...kom maandag wel weer binnen wandelen, nu het vervolg van WD verder kijken..

Fijn weekend
Liefs,
2D18EE39-54AA-4A8F-8325-A38530890DD9.jpeg

Alice
vetvrij.com superfan
vetvrij.com superfan
07-06= 95.8
14-06= 95.4
21-06=. ????
28-06=
05-07=

Bericht door Alice » 20 mar 2019, 20:41

Lieve lezers,

Tja het werd dan geen maandag...morgen zal ik wat uitgebreide babbelen...

Ik lag namelijk zondagavond als een kaasplank op de bank en zo mijnmogelijk bewegen met mijn nek... !smil88 mijn nek was niet lief...en heeft me heel wat pijntjes gegeven, ik weer insmeren en warmtepakking, er tegen..dat verlichte een beetje, voor dat ik op de bank lag, gewoon een zak chips leeggegeten ( ja ik weet het wel ..dan moet je dat niet ophalen, zeg jij het? Tegen mijn denkvermogen? ) en nog twee handen vol met chocorozijnen gehad, gewoon om de pijn te verzachten..

Nu heden...voel ik eum nog wel maar niet zo heftig als zondag, dacht eerrst nog, gaan we weer..weer 14 dagen met een pijnlijke nek rondlopen,maar dit x viel het nog mee! Kan ik er nu echt niet bij hebben..want ik heb dit weekend ja een date met mijn geboortehuis, spannend hoor..hoe zou het eruit zien en hoe zal het slapen zijn ...en wat voor lekkers kom ik allemaal tegen. Sorry Sonja ...maar ik ga gewoon genieten..ga niet. Vragen of ze de dressing apart doen...haha dT is toch gewoon erg lekker..doe ik trouwens ook niet bij de kant en klare maaltijden, eigenlijk moet je dat weg laten,nou dan vind ik de sla niet meer lekker, dus? Alice eigenwijs ,die doet dat er wel in ....en ik val dan ook wel af ,maar dan wat langzamer...no problemo.

Samen met Rein er over gehad en hij zei, volgend jaar mag het ook hoor? Weet je nu heb ik het gedeeltelijk los gelaten...anders slaat mijn hoofd steeds op hol, Alice ?je moet het halen...en dan...dan lukt het niet meer...

Ik moet ook eerlijk bekennen dat ik deze week niet zo nauw het menu volg, was de smoothies,sla en pannenkoekjes beetje zat..tuurlijk vullen de pannenkoekjes ,maar was er een beetje klaar mee...dus ik kijk wel het menu door, maar pas het een beetje aan..en houd het bij in food.

Oké voorbeeld wat ik gegeten heb vandaag.

ONTBIJT: twee boterhammen (volkoren) met boter en stroop en koffie
LUNCH: 200 magere kwark en twee eetlepels luchtige yoghurt framboos+ creusli noot (twee handen)
TUSSENDOORTJE: banaan
DINER: zoete aardappel soep zelf gemaakt ..en die was me toch lekker!
TUSSENDOORTJE framboosyoghurt

Nou valt toch wel mee!

Heey ik kom morgen verder babbelen over die 10.000 stappen...wie bedenkt zo iets !smil82 !smil79

Liefs,
Alice
B56A8E06-C92F-4F32-B3B9-02C154A1CECF.gif
B56A8E06-C92F-4F32-B3B9-02C154A1CECF.gif (17.65 KiB) 1230 keer bekeken

Alice
vetvrij.com superfan
vetvrij.com superfan
07-06= 95.8
14-06= 95.4
21-06=. ????
28-06=
05-07=

Bericht door Alice » 22 mar 2019, 11:34

Lieve lezers,

Even snel...haha kom tijd te kort, maar even over die 10.000 stappen, nah dat gaat mij nooit lukken om dat per dag te lopen, hooguit een x met vakantie, of een x naar mijn ouders lopen...want na zo’n dag ben ik twee dagen van slag !smil79 ben ik ineens weer een oud vrouwtje die moeilijk van de bak kan komen..dus? Ik houd het gewoon per dag een half uur...vind ik ook goed, ga ook niet meer na die stappen kijken, misschien dat ik dan i.p.v. 30 min lopen er steeds 5 min bij op kan doen..dat lijkt me een strakker plan... !smil88 soms heb ik Écht geen zin om te wandelen..moet ook kunnen toch...kijk want ik heb heel wat gewandeld en mijn weegschaal gaf min ÉÉN DIKKE ONS AAN...WHOOOH TE GÉK !smil79

Tot eind april heb ik nog online, dan stop ik even en ga dan eindelijk eens met het Sonja haar nieuwe boek beginnen, voor er een stoflaag op zit !smil79 Staan ook lekkere dingen in...die kapsalon online heb ik al even tussen mijn foto`s geplaatst die ga ik ook snel eens eten, of? Had ik die nou weg bij project gezond haha

Allemaal
BB8913AF-44E0-456F-807D-3AE944625B8C.gif
BB8913AF-44E0-456F-807D-3AE944625B8C.gif (138.7 KiB) 1188 keer bekeken
En zie jullie volgende week wel ergens

Liefs,
Alice

Alice
vetvrij.com superfan
vetvrij.com superfan
07-06= 95.8
14-06= 95.4
21-06=. ????
28-06=
05-07=

Bericht door Alice » 30 mar 2019, 09:22

Volgende week kom ik wel bij babbelen...last van hele zere nek :(

Alice
vetvrij.com superfan
vetvrij.com superfan
07-06= 95.8
14-06= 95.4
21-06=. ????
28-06=
05-07=

zucht...zucht

Bericht door Alice » 11 apr 2019, 17:43

Lieve lezer,

Hier ben dan even weer om te kijken of jullie wel jullie best doen !smil79

Twee weken erge pijn gehad in nek en schouders opgelopen in mijn geboorte stad Delfzij. De vrijdag dat we aan kwamen was het lekker zonnig dus lekker even op het terras...maar ja het waaide natuurlijk wel en ik had geen sjaal bij me ...maar het voelde zo fijn de wind...bah bah, thuis begon het zondag avond al op te spelen, dus ik..gelijk maatregelen nemen,zalfje erop,later werd het vervangen voor de warmte zak...en weet je tis net een worm die door je lichaam gaat, eerst. Nek ,daarna in de schouders,weer naar boven, op de kruising nek/ruggengraat en ja hoor, waarom ook niet kreeg ik er ook nog eens een zeurende pijn bij, straks blijven liggen,elke beweging doet pijn, zeggen ze dat je eigenlijk moet bewegen, nou ja doe dat maar eens met die pijn.

Afijn het is weer weg,alhoewel ik vanmiddag even aan het diamond painting was dat ik dacht...oei nu stoppen !smil88

AFVALLEN

Nou ik ben me toch van dat pad afgevallen...IK HEB OOK HELEMAAL GEEN PUF MEER AAN AFVALLEN, BEN HET EEN BEETJE HEEL ERG BEU!,dus ik volgen al twee weken de menuutjes niet meer, sla ze wel op natuurlijk. EN NEE¡...IK GA NIET VERLENGEN.

Ik had 17 weken zo mijn best gedaan inclusief meer bewegen (wat dus ook niet goed ging ..zucht ) en ik ben nu in totaal !smil88 morgen maar eeerwt eens wegen..dus kom er later op terug. Wel merk ik aan mijnnbroeken dat die losser zitten, dus? Er is toch wel wat veranderd..

En dan kunnen ze wel zeggen , je weet waar je het voor doet? Ja haha voor die cruise...en dit wilde ik weer te graag...EN WAT GEBEURD ER DAN? Juist...dan gaat alles mis ...dus?

IK GA TERUG NAAR DE BASIS..

Wat dat is?

Zoals ik vroeger at, boterhammetjes smorgens ,smiddags boterhammetje of crackers/beschuit met hagelslag of pindakaas ,kaas/ham/rookvlees en savonds iets lekkers, tussendoortjes fruit of ontbijtkoek en in het weekend lekkere dingen chips of chocolade .

Haha ga dat vanaf maandag uitproberen...eens kijken of ik daar mee afval

IK BEN AL DIE DIËTEN ,AFVALLEN, POEDERS,PILLEN DRANKJES ZAT ..er word nog dagelijks wat naar mijn Hotmail gestuurd..probeer dit, doe met ons mee...bla bla bla..

ONLINE GROEP

IN het begin was ik er niet weg te slaan...en wilde er voor altijd blijven, nou ook daar kom ik op terug, VRESELIJK ...mensen die nog maar 3 weken bezig zijn en al 6 kilo kwijt zijn..(kon het eerst wel hebben,maar ik lees het steeds vaker en ik...val steeds dieper hierdoor, waarom zij wel en ikke niet) omdat ik nu anders eet...haha dat zal het zijn..

ETEN

IK heb dagen dat ik denk...wat ga ik eten, smorgens..sta ik daar in de keuken en heb geen zin in havermout pannenkoekjes,kwark en yoghurt komen me de neus uit...whahaha

VAKER VOLLER

Ook wel een pluspunt, ben sneller vol, vanmorgen had ik me twee volkoren matzers gesmeerd met rietsuiker, eerst wilde ik nog drie pakken, ik was na 1 al zat
Als ik pizza eet in restaurant, kan ik de randjes niet op (en die vind ik altijd zo lekker) plaats voor een toetje is ook nooit meer...zelfs voorgerecht slaan we al over ..en dan zit ik nog zo vol dat ik bijna niet kan ademen haha erg hoor, een vol gevoel in mijn buik zo vol dat je bijna niet normaal kunt lopen...

MIJN LEVEN

er gebeuren allerlei nieuwe dingen in mijn leven (wat ik nog niet met jullie kan delen, ergens over een paar weken vast wel) niemand weet het nog..maar zie het maaar als een nieuwe fase...oei ...wek ik jullie nieuwsgierigheid al op? Binnenkort meer nieuws..

Morgen zal ik mijn skaaltje op zoeken, zit me nu te bedenken, dat ik er al een tijdje niet op heb gestaan, goed teken, dan kan ik er beter afstand van doen en weeg me straks 1 x per maand of zo...maar ja mijnkennende ga ik door tot ik mijn doel heb...we zien wel..

Ooo leuk! Zag iwijker ( zij is begonnen in 2009...eeen tijdje weg geweest en is weer in haar dagboekstraat ) weer hier op de gang lopen..leuk! Oude bekende komen weer buurten op vetvrij..welkom iwijker, fijn dat je er weer bent.

Zie jullie morgen weer...oei morgenmiddag een high tea samen met rein ...had hij gewonnen..gezellig

Fijne avond en veel liefs,
F5003163-F036-47F9-902F-ACC61908813C.jpeg

Alice
vetvrij.com superfan
vetvrij.com superfan
07-06= 95.8
14-06= 95.4
21-06=. ????
28-06=
05-07=

Bericht door Alice » 12 apr 2019, 09:56

Lieve lezers,

Tja...die 96.4 was van korte duur...IK VIND GEWOON ALLES NOG VEELS TE LEKKER! Maar? Zoveel andere dingen heb ik nog niet gehad, okeeafgelopen weekend walnotenijs gehad ..2x toe en pizza en bananenchips toto gisteravond..ze hebben nu een mis met chocolade erom heen..NEE GAA ZE NIET MEER HALEN !smil79 BEN ZE AL ZAT EN OP UIT GEKEKEN.

Afijnnweet je wat ..begin maandag gewoon opnieuw,met tja euh iets of zo of de laatste twee weken netjes afmaken !smil88

1 pluspunt is er al wel. MIJN BUIK IS WAT PLATTER EN MIJN LOVE HENDELS INGEKAKT, DUS DAT DAGELIJKS WANDELINGETJE naar de supermarkt doet wel goed,

Ga er weer vandoor

Fijn weekend en tot volgende week ergens

Liefs,
Alice

proelofs
Vetvrij Volhouder
Vetvrij Volhouder

Bericht door proelofs » 12 apr 2019, 11:37

Hi Alice,

Terug naar de basis is een goed idee. Heb je wel eens gekeken op de website van het voedingscentrum, daar staan heel veel handige tips die je kan integreren in je leven. Uiteindelijk blijft altijd neerkomen op je eigen doorzettingsvermogen. De afgelopen 10 jaar ben ik blijven schommelen in gewicht en ik weet dat de hoofdoorzaak is dat ik veel te weinig beweeg (en daarnaast van lekker eten houd).

Ik had altijd 2 paarden om voor te zorgen en dat hield mij slank. In 2007 moest ik mijn 1e paard in laten slapen en daar werd ik extreem depressief van en mijn 2e paard ging met pensioen m.a.g. dat ik 10 kg aankwam. Ik had de jaren daarop nog 3 dagen in de week een verzorgpaard, maar daar stopte ik mee uiteindelijk.

In de jaren daarop van alles geprobeerd, maar ik vind de sportschool echt geestdodend. Ik wil geen eigen paard meer, na meer dan 20 jaar eigen paarden is het wel fijn om geen verplichting meer te hebben.

In 2014 was ik goed op weg met gewicht en sporten en toen werd ik op mijn fiets geschept door een automobilist. Daardoor maanden uit de running en elke poging om opnieuw te sporten eindigde in blessures. Gestart met skaten en direct op mijn stuitje gestort, vervolgens 2 jaar lang daarvan last gehad. Mijn 1e proefles crossfit eindigde in een gescheurde enkelband, ook daar jarenlang last van gehad. Kan pas dit jaar weer een uur lang wandelen achter elkaar zonder heftige klachten daarna. Dus al met al enorme pech gehad en mijn gewichtstoename zag zelfs 76KG vorig jaar oktober, daar schrok ik wel weer van. Ben sinds half december weer met enige regelmaat gaan wandelen en ben weer afgezakt naar rond de 73KG en ben gestopt met overeten en na 20:00 's avonds eten.

Ik heb een loopband aangeschaft, zodat ik niet naar de sportschool hoef en ook kan wandelen als het rotweer is. Ik probeer elke dag een uur op de loopband te gaan en heb inmiddels het hellingspercentage van 5% bereikt (kan nog verder tot 10%), maar wil niet overdrijven haha.

Heb met mijn schoonheidsspecialiste afgesproken dat wanneer we elkaar de volgende keer zien (iedere 6 weken) dat zij 5kg kwijt is (zij gaat hardlopen iedere dag) en ik weer onder de 70 ben. Ben benieuwd of ons dat gaat lukken....

Ik probeer mijn oude taktiek weer toe te passen. Als ik iets eet, dat het ook lekker is, maar iets kleinere porties. Dat ik de verzadigde vetten zo veel mogelijk probeer te vermijden, maar niet uitbannen. Tevens kan je berekenen hoeveel je rustmetabolisme is (dus wat je lichaam iedere dag nodig heeft aan calorie-inname in rust). Ik probeer dan mijn calorie-inname te beperken tot dat aantal calorieën en alles wat ik dan aan beweging doe zal ervoor zorgen dat ik afval.

Het is best lastig om dat vol te houden, omdat je 's avonds toch de neiging krijgt om te gaan snacken. Ik probeer nu hier niet aan toe te geven en als ik weer resultaat ga zien zal dat me motiveren om het vol te houden.

Ik heb een weegschaal die naast mijn gewicht, mijn BMI, visceral vet, spiermassa, vetmassa en rustmetabolisme berekent. Dan kan ik zien wanneer ik afval of dat komt door verlies aan spiermassa of dat ik daadwerkelijk vet kwijt ben. Dat geeft mij goed inzicht in het verloop van mijn gewichtsverlies. Mijn vetmassa is veel te hoog ik moet tussen de 24%-33% zitten, maar zit daar ruim overheen.

Er zijn ook sites waar je zelf kan berekenen wat je rustmetabolisme is bijvoorbeeld: http://www.dietenlijst.nl/ruststofwisseling/

Alice heel veel sterkte en succes met je frisse nieuwe start aanstaande maandag. Ik volg je, tot laters.

Alice
vetvrij.com superfan
vetvrij.com superfan
07-06= 95.8
14-06= 95.4
21-06=. ????
28-06=
05-07=

Bericht door Alice » 12 apr 2019, 12:23

Wat een verhaal,ik reageer later even,maar het lijkt me wel wat ,dus..je hoort snel van mij..succes alvast

Alice
vetvrij.com superfan
vetvrij.com superfan
07-06= 95.8
14-06= 95.4
21-06=. ????
28-06=
05-07=

vet vet vet...

Bericht door Alice » 12 apr 2019, 19:18

Ha daar was ik dan weer...

Och ...Iwijker je hebt heel wat meegemaakt zeg...

!smil79 moest wel lachen dat je wel weet waar het vandaan kwam...ik dacht heey dat zijn mijn woorden !smil79 ik deed ook weinig aan bewegen en wel al dat lekkers naar binnen werken.

A.s juni 2019 wandel ik hier al 14 jaar rond en nog niet mijn doel...tuurlijk ik was er ooit wel eens bijna..maar tja zit er wel weer bij op...nu ik Sonja een paar weken heb gedaan merk ik wel dat ik eerdere vol zit...en door meer te bewegen dat mijn broeken wat losser zijn gaan zitten..hoewel ik ben aan gekomen valt het me nog wel mee!

Ik eet beetje alles weer ..nou ja alles ..normaal met een pluspunten in de weekenden..

Ik ben vanmiddag me eens gaan verdiepen in het Voedingscentrum (jaren geleden ook eens geweest ...) vond het wel leuk dat ik mijn lichaamsvreemde e.d kon uitrekenen..maar ik houd toch mijn dagboekje aan op food! Gemakkelijke invullen, maar ga nu eens wat vaker kijken naar het vet..

OKEE HET VOLGENDE GEDAAN...

METEN

MIDDEL: 92
HEUP. : 112
NEK. : 37 cm

DAAR KWAM DIT UIT...

LICHAAMSVET. : 37.4%
AANTAL KILO. : 36.6
VETVRIJE MASSA. : 61.2 kg

OEI OEI WAT EEN VET ..maar/ wat is dan normaal? Ik ben nog steeds zwaar overgewicht..tsss mag iets van 1668 kcal naar binnen eten...
Haha moet het denk ik nog wel tien x lezen..

Zag bij jou Iwijker dat je al een kilo kwijt was niet?

Okee snappe er nog niet zoveel van,maar aan het einde vd maand misschien wel...haha

Na vandaag komt er vast wel wat vetjes bij..na de high tea van vanmiddag, viel beetje tegen ,niet zo lekker,volgende x beter toch?

Ga er weer van tussen...hé...is het al...19.15 uur? Ik moet nog eten ! !smil79 ben in mijn up vanavond, rein is naar een tennis wedstrijd ..

Allemaal fijn weekend en lekker genieten!
241912B4-A994-48DA-9326-275153007987.gif
241912B4-A994-48DA-9326-275153007987.gif (193.4 KiB) 634 keer bekeken
Liefs,
Alice

Alice
vetvrij.com superfan
vetvrij.com superfan
07-06= 95.8
14-06= 95.4
21-06=. ????
28-06=
05-07=

mijn nieuwe dagboek als hulp

Bericht door Alice » 12 apr 2019, 19:36

Ja daar was ik toch nog even weer...

Even bij Voedingscentrum binnen gewandeld...euh ik ga hier mijn boekje invullen, kan gewoon mijn iPad laten staan, bij food moet het andersom staan (en dat vind ik wel vervelend ,want hij blijft dan niet staan) dus? Dank je Iwijker voor het advies...nu volhouden met intypen..

Zo komt het er ongeveer uit te zien
8E86DFC4-5F8D-4714-8818-DE6826ACFD8B.jpeg
Toch wel erg leuk om te doen...wie weet blijf ik nu van alles af en na 20.00 uur niet meer te eten vind ik ook top! Ga het uitproberen en jullie lezen en of kijken wel mee hoe het verloopt..

Doei doei !smil81
Alice

proelofs
Vetvrij Volhouder
Vetvrij Volhouder

Bericht door proelofs » 12 apr 2019, 20:54

Wat leuk dat je de eetmeter gaat uitproberen. !smil44

Heb je ook gezien dat je de barcode van de producten die je gebruikt kan scannen en dat dan automatisch het product wordt ingevoerd (op voorwaarde dat deze in de database zit). Soms heb ik gemerkt werkt de barcode niet, maar zit het product wel in de database, dat kom je vanzelf tegen.

Ja, ik ben een kilo kwijt, maar sta al sinds december stil rond de 73 KG, dus ga ervan uit dat het slijtage is hahah.
Ik ben nu weer iets strenger voor mezelf geworden, dus geen chocola en chips en een extra maaltijd naar binnen werken. Nu hoop ik dat de stilstand is opgelost en de KG een neerwaartse trend gaan volgen.

Niet eten na 20:00 werkt voor mij, maar is wel moeilijk vol te houden hoor..

proelofs
Vetvrij Volhouder
Vetvrij Volhouder

Bericht door proelofs » 17 apr 2019, 15:05

Hi Alice,

Hoe gaat het met jou? Valt me op dat dit forum extreem stil is geworden, wel lurkers, maar geen actieve deelnemers.
Vandaag in de super weer doodgegooid met alle lekkernijen die je door de commercie door je strot wordt geduwd omdat het Pasen is straks. !smil31 !smil7

Maar heb me sterk gehouden en alleen gezonde producten mee naar huis genomen. !smil32

Laat even weten hoe het met je gaat!

Plaats reactie

Terug naar “Welk dieet volg jij?”