Vanmorgen bij Mart gepoetst...én ik moest toch nog over glibberige sneeuw heen, haha ik liep als een stijve plank over de ijs sneeuw heen..heb dit x geen oreo gehad , bij de koffie ..weet je wel die koekjes met vulling en er omheen wit..mmm ,had twee mandarijntjes mee genomen, tegen elf uur begon mijn maag ook te rammelen..
Thuis gekomen tegen half 1 ,mijn lunch gemaakt ( weer omgedraaid het ontbijt en de lunch ) lekker omelet met twee eitjes en cherry tomaatjes er in....half twee mijn buik begint weer te grommen. NIET TOEGEVEN...IK HEB GEEN TREK..
Half drie..ik kijk in mijn menu, wat ik als tussendoortje mag hebben, Appleltje uit de oven ( haha bij mij uit de magnetron ) nog even wachten tot drie uur..
Daarvoor had ik trek ...( lagen er nog niet van die kleine zakjes chips in de voorraadkast? ,ja die liggen er... maar? DAAR MOET IK VAN AFBLIJVEN)
Half liggend op de bank,gaan mijn hersentjes weer raar doen...zucht...SSSTTTTT..ze zeggen..ach jó pak maar een klein zakje...eentje maakt niet uit...

Maar wat is dat vandaag? Mijn buik begint weer te rommelen...niet normaal meer...NIET TOEGEVEN...NIET AANDENKEN...om het rammelen niet meer te horen doe ik met Tanja een spelletje...maar dan ben ik het zat met het spel...ben moe...tijd voor koffie..en weer is die maag aan het rammelen...dan mijn nagels er maar afbijten ...( had ze net weer lang) duimen al kaal...maar ja ,ik bijt ze er dan wel af,maar eet ze niet op..dus? Mijn buik rommelt lekker door...
IK HEB TREK IN....
...zakje chips,grote kom met ijs en slagroom,koekjes,snoep,drop (o dat heb ik lang niet gehad) grote dikke hamburger met friet, sjamiaklollies,chocola...BONBON BLOCK...SNICKERS,MILKA REPEN,TOFFIFEE, TAARTEN ,ROOMBROODJES,CHOCOSOES...ik wil ruiken...proeven...aanraken en GENIETEN...
BLIJF MAAR LEKKER VERDER DROMEN ALICE...HET MAGGE NIET...AFBLIJVEN..
Of zou ik juist wel iets meer moeten eten? Of toch wachten tot mijn avond eten...(ik kan al met het eten beginnen, Rein moet overwerken en ik eet in mijn uppie ) zal,ik al vast beginnen...wat staat er op het program..even loeren..worteltjes en zoete aardappel uit de oven..voor mijn up? Nee ga wat anders maken, broodje gezond met opkikker..OCH OPKIKKER...DAT IK DAAR NIET EERDER AAN GEDACHT HEB, DAT STILT OOK HET RAMMELEN..neem zo eerst nog een kopje koffie en dan tegen half zes begin ik wel met mijn broodje...
VRESELIJK AFVALLEN!!! Maar? Voor een goed doel heb ik er veel voor over...waarom had ik jaren geleden dit niet als doel...dan was ik er vast al wel..
Blijf lezen...heb het gevoel dat ik steeds vaker voorbij kom...omdat het STEEDS MOEILIJKER WORD...omdat je hoofd heerlijk gerechten voorbij ziet komen...LOSLATEN AL DIE LEKKERE DINGEN...
Ik kom er wel...OOIT...
Ik ga op weg naar mijn kopje koffie met ...NIKS..

Groetjes en liefs, Alice