Zo even wat meer tijd om te babbelen op deze prachtige zonnen morgen

Ik blijf zoals jullie zien nog steeds onder de 90, maar ik moet zo op letten, ik heb de laatste twee weken (vr)eet aanvallen gehad, niet leuk, de dropjes uit de pot zaten in mijn maag ...hebben een avond een zak met kaas chips gehad , (om even weer te proeven )

Maar wederom geef ik de moed niet op..ik ga door zoals altijd, ik kom jullie gewoon wat meer vervelen met mijn verhalen (dan kan ik ook niet eten)
Mijn doel is: om op 2 april 87kilo te wegen , dat moet toch lukken? Dan gaan Tanja en ik drie dagen naar Den Bosch , het er weer bij eten met een bosse bol, jaren geleden met de meiden van vetvrij ook geweest, maar geen bol gehad, omdat er zo’n enorme rij voor stond..
We hebben een leuk appartementen gevonden op 450 meter van de stad. Hoe vet is dat met ontbijt ...zo zin in..we gaan natuurlijk nieuwe kleding shoppen.
O en 85 kilo in juni, dan ben ik tevreden (okee ergens ritselt het nog in mijn hoofd die 79.9 kg ,misschien ga ik daar ook nog voor) jullie lezen het wel haha
Die eeet aanvallen , komt denk ik ook een beetje door de prednison en toch valt me het mee, ik kan nog wel afvallen als ik extreem goed op let..te bedenken dat ik meer fruit zou gaan eten. Doe ik ook wel, maar al dat lekkers (wat nog in de winkel ligt) loert op mij, dus? Ipv auto of fiets, ga ik straks met de benenwagen naar de winkel, dan kan ik niet zoveel meenemen, kan wel, maar dan beur ik me een ongeluk..
Gisteren mijn haren weer geknipt (zelfs dat hielp niet op de weegschaal haha ) weer mooi in model , was dat lange steile haar zat, nu zit het weer vlot..zo altijd maar doen en groeit bij mij toch snel aan..
Vandaag maar eens verder met diamond painting , anders kunnen we nog niet op kraamvisite ,kon sowieso niet, we hebben het zo druk gehad met alles, dat we misschien volgend weekend voor ons zelf een x hebben en dan wil ik dat het mooi weer is.
CONDITIE
ik heb totaal geen conditie met fietsen , als er geen wind is gaat het wel, maar mijn ouders zijn verhuist en ik ging wat brengen, met mijn fietsie door de tegen wind ploeteren, halvewege kreeg ik last van mijn ademhaling ,mijnnborstkast alles deed ineens zeer, dicht bij hun huis ben ik afgestapt, moest echt op adem komen, werd er misselijk van ..daar gekomen gelijk op de bank geploft ,foei dit was niet leuk meer ..op de terug weg had ik heerlijk de wind mee!
Maandagavond word mijn Wii kamertje gedaan ,eindelijk komt er laminaat in en kan ik die ook invullen met mijn Wii spulletjes en daar mijn conditie weer te trainen, want dat heb ik echt wel nodig ,ik kijk er weer naar uit om die leuke balans spelletjes te doen en squats te maken..
Zo genoeg gebabbeld , ga kopje koffie drinken en dan naar de winkel..
Kom maandag even weer babbelen tot dan! Allemaal een fijn weekend en veel liefs,
Alice