Afslanken samen met vriendin Momentum bio hcg kuur

Eiwitrijk, 17 Dagen, WeightWatchers, 40 punten.... Wat is jouw ervaring? Geef hier jouw mening en lees de ervaringen van anderen.
Plaats reactie
Afslanktips
Vetvrij Groentje
Vetvrij Groentje
lengte: 183cm
Startdatum: 1 januari 2017
Startgewicht: 87kg
huidiggewicht: 80 kilo
Streefgewicht: 75 kg
Gewicht Grafiek: Start Gewicht:
na 1 week :
na 2 weken :

Afslanken samen met vriendin Momentum bio hcg kuur

Bericht door Afslanktips » 10 jan 2018, 15:14

Beste allemaal,
Mijn naam is Martha en ik ben 53 jaar. De afgelopen jaren ben ik in gewicht wat aangekomen. Ik ben gevallen en heb daarbij mijn rechterheup gebroken, ik heb een kunstheup gekregen. Bewegen is nooit meer zo makkelijk geweest als voordat ik was gevallen. Ik vind dat jammer want ik hou van wandelen. Ik wandel alleen nog kleine stukjes naar de glasbak bijvoorbeeld op de hoek van de straat.
Sinds een maand heb ik een elektrische fiets, ik hoef geen kracht meer te zetten en toch ben ik in beweging. De ronddraaiende bewegingen van mijn trappers gaan niet helemaal pijnloos, maar het gaat best. Ik ben blij dat ik nu weer een stukje mobieler ben met mijn nieuwe fiets.
Mijn huisarts gaf mij als tip om een aantal kilo’s af te slanken, op deze manier staat er minder druk op mijn heupen. Deze tip heb ik in mijn vriendinnengroep gegooid, waar ik eens in de week mee samen ben. Ik was benieuwd naar welke dieet zij mij zouden aanraden. Ik wil geen crashdieet die ten eerste niet vol te houden is en ten tweede maar tijdelijk werkt. Naderhand komt het verloren gewicht er weer net zo hard bij.
We gingen samen zoeken op het internet en kwamen uit bij de Momentumkuur. Ik had er nog nooit van gehoord, maar één van mijn vriendinnen had het al wel eens vaker gehoord. Zij had gehoord dat het goede resultaten zou geven en raadde mij daarom de Momentum bio hcg kuur aan.
Mijn andere vriendinnen gingen ook informatie opzoeken over de Momentumkuur want we hebben allemaal het beste met elkaar voor. Marie, ook een van de goede vriendinnen zag de Momentumkuur ook wel zitten en we besloten het afslankavontuur samen aan te gaan.

Allereerste bestelden we op allebei een Momentumkuur afslankpakket. We hadden het allebei een dag later al binnen. We konden beginnen en hadden er zin in. Natuurlijk nog even de bijgeleverde informatie doorlezen. Gezellig om met zijn tweeën te gaan afslanken, dat motiveert!
We hadden allebei contact opgenomen met een persoonlijke voedingscoach, want als we een vraag hadden dan konden we die meteen stellen. Zowel Marie als ik hadden een reëel streefgewicht in ons hoofd. Die zouden we halen.
De eerste, tweede en derde fase, daar bestaat de Momentumkuur uit. De dieetfase, dan volgt de stabilisatiefase en tenslotte de levensfase. De Momentumkuur werkt met Carnitrin ampullen en capsules, MultiVita voedingssupplementen en een voedingsdieet.
Het was ons allemaal duidelijk en ik zal niet de hele inhoud van de Momentumkuur vertellen, maar ik zal vertellen wat we van de Momentumkuur vonden en of het werkte.
Na ongeveer 3 maanden waren we klaar met de Momentumkuur, niet letterlijk, want het viel eigenlijk wel mee. Het afslankproces was minder zwaar dan we dachten. Het resultaat mag er wezen. Ik ben 6,5 kilo afgevallen en Marie wel 8 kilo. Het ligt ook aan de lichaamsbouw en of je naast de afslankkuur nog veel aan sport doet. Marie ging elke avond een heerlijk eind wandelen met haar man, ik probeerde elke dag een rondje op mijn elektrische fiets te doen.
Al met al zijn wij zeer tevreden over de Momentumkuur en we vinden het een aanrader.
Gr. Martha en Marie !smil44

Plaats reactie

Terug naar “Welk dieet volg jij?”