De Momentumkuur, anders dan andere afslankkuren

Eiwitrijk, 17 Dagen, WeightWatchers, 40 punten.... Wat is jouw ervaring? Geef hier jouw mening en lees de ervaringen van anderen.
Plaats reactie
Afslanktips
Vetvrij Groentje
Vetvrij Groentje
lengte: 183cm
Startdatum: 1 januari 2017
Startgewicht: 87kg
huidiggewicht: 80 kilo
Streefgewicht: 75 kg
Gewicht Grafiek: Start Gewicht:
na 1 week :
na 2 weken :

De Momentumkuur, anders dan andere afslankkuren

Bericht door Afslanktips » 30 okt 2017, 15:08

Dag allen, mijn naam is Katrina. Moeder van 3 kinderen en altijd al geïnteresseerd geweest in gezonde voeding en ook hoe je kunt afslanken. Ik heb al over heel wat diëten gelezen in boeken en op internet. Ik kopieer het dan uit een boek en print het uit van internet wanneer ik iets interessants heb gelezen. Niet perse om zelf te proberen, maar misschien dat ik het nog eens kan vertellen aan andere mensen en daarnaast vind ik het gewoon leuk als hobby.
Ik heb 2 mappen bomvol met allerlei gezonde recepten en hoe je vet kunt verliezen. Dus eigenlijk hoe je op en top gezond kunt leven.
Een van de meest bijzondere diëten, of officieel gezegd ‘afslankkuren’, is de Momentumkuur, ik vond de informatie op. Alvorens ik erover las had ik nog nooit gehoord van deze afslankkuur. Na wat via de zoekmachine te hebben opgezocht over de Momentumkuur kwam ik tot de conclusie dat de Momentumkuur een afslankkuur is die anders is dan andere afslankkuren.
Het is namelijk een afslankkuur welke op basis van in totaal 3 fasen tot het gewenste doel qua gewicht leidt.
Ik wil graag aan jullie laten weten waarom ik enthousiast ben over de Momentumkuur en ik zal jullie vertellen wat ik gevonden heb qua informatie.
Zoals ik net zei bestaat de Momentumkuur uit 3 fasen, nu zal je misschien denken waarom dan 3 fasen en niet 1 lange fase van afslanken. De Momentumkuur is zorgvuldig opgebouwd zodat het gewenste resultaat aan het einde van de afslankkuur bereikt kan worden. De eerste fase is de dieetfase, de tweede fase is de stabiliteitsfase en de laatste fase, de derde fase is de levensfase.
Deze fases zijn niet zomaar bedacht maar tijdens elke fase wordt er gericht op andere stappen in het afslankproces. De dieetfase, deze is in totaal 24 dagen. Het aparte is dat je pas op de derde dag hoeft te starten met het aangepaste dieet qua voeding. De Momentumkuur werkt met 2 ‘bestanddelen’. Multi vita supplementen en ampullen Carnitrin. Op de eerste dag start je hier al wel mee. Op de derde dag werken de bestanddelen volledig en omdat een werking is dat je minder honger ervaart kun je vanaf dan het dieet qua voeding gaan toepassen en zal je merken dat je dit ook beter volhoudt. Ik heb een aantal ervaringen gelezen op internet en mensen gaven inderdaad aan dat ze tijdens de gehele afslankperiode geen honger hebben ervaren. Dat zou mij alleen al over de streep halen om te starten met deze afslankkuur, als ik het nodig zou hebben.
De stabiliteitsfase is de tweede fase van de Momentumkuur. Je brengt in deze fase je lichaam in balans met de nieuwe situatie, voeding, levensstijl. Minimaal 21 dagen is deze fase, maar wanneer je nog wat meer gewicht wil verliezen mag je wat langer in deze fase blijven. Ik las iets over een coach welke je krijgt wanneer je de afslankkuur doet. Heel handig, want zo kun je al je vragen stellen.
De levensfase is de afsluiter van de Momentumkuur. Je leert alles op die wijze te doen dat je het blijvend volhoudt.
Dit is het grootste gedeelte qua informatie wat ik heb over de Momentumkuur. Goed over nagedacht als je het mij vraagt. Wie kent deze vorm van afslanken of heeft deze afslankkuur gedaan? Ik ben heel benieuwd naar je ervaringen en of het echt klopt.

Plaats reactie

Terug naar “Welk dieet volg jij?”