Trust the timing of your life........

Eiwitrijk, 17 Dagen, WeightWatchers, 40 punten.... Wat is jouw ervaring? Geef hier jouw mening en lees de ervaringen van anderen.
Alice
vetvrij.com superfan
vetvrij.com superfan
lengte: 1.79
Welk dieet volg jij?: ELKE DAG GEZOND!!
Startdatum: 06-07-2020
Startgewicht: 95.2
huidiggewicht: 93.3
Streefgewicht: 85.0 en dan 79.9 :)
Gewicht Grafiek: 24-07= 94.2
07-08= 93.3
21-08= ?????

Re: Trust the timing of your life........

Bericht door Alice » 25 sep 2017, 11:07

Och Soeffie, ik blijf hier denk ik ook nog 80 jaar vast zitten, man o man, ik moet me leren beheersen en denken al dat lekkers kan ik ook eeen andere dag weer nemen.

Buffetten en wokken hebben ( rein en ik ) afgezworen, gaan we ook niet meer doen de eerste jaren ,bah je eet altijd te veel er van...want je wil alles proeven en de grootste ramp was mijn eigengemaakte bananenbrood , zo lekker als het nog warm is, !smil89 en het bleef niet bij eentje, in totaal vier opgepeuzeld...bah wat vies lekker was dat !smil79

Tja...en dan afgelopen vrijdag weer op het skaaltje....die donderdag nog fanatiek op de wii zumba, man o man kwam zowat de bank niet meer af, alles deed zeer, vrijdagochtend nog op de wii plus skateboarden, het heeft allemaal niet geholpen.

Teller bleef op de 96.1 hangen ieeeee..

Vandaag weer goed met tellen bezig! Eerst het avond eten invullen en dande rest. En weet je ,alle fruit en groentens zijn nul punten en daar eet ik dan weer te weinig van...eum aardbeien lekker, zal sinaasappels halen of zo...straks weer met de benenwagen naar de winkel. Pfff

Soeffie? We kunnen het hoor...nieuwe week nieuwe dag...we gaan ons best doen, ook het weekend oké? In het weekend zit ik bij jou op je schouders en kijk dan met je mee,als je wat fout eet, trek ik aan je oor,is dat een goed plan! !smil79 !smil44

Haha eerst kijken hoe ik het er zelfweer van af breng deze week! Maar zoals jullie wetenik doe altijd super mijn best...

Fijne dag
image.jpeg
Liefs,
Alice
Volg vetvrij.com ook via Facebook, Twitter en Google+
Op weg naar mijn streefgewicht! Never give up!!

soeffie
Vetvrij VIP
Vetvrij VIP
lengte: .167. cm
Welk dieet volg jij?: 17 dagen dieet
Startdatum: 3 mei 2012
Streefgewicht: 64,9

Bericht door soeffie » 27 sep 2017, 12:41

Ahhhh buffetten doe ik ook niet meer, totaal geen ruggengraat hier, Haha.

Ik heb een data voor de operatie, 1 nov, brrrrrr hoop dat ik er nog 1,5 kilo af krijg voor die tijd.

Ga mijn best doen ieder geval.

Deze week, lekker gewandeld en vrijdag weer aquagym en zondag de sportschool in, dit wil ik echt volhouden tot 1 nov. Daarna mag ik voorlopig niet sporten.

Gelukkig heb ik voorlopig geen feestjes. Dus ik kan keurig eten.

Ik hoop dat je volgende week weer bent gezakt +wat extra, doe je best....
Ik ben er bijna, ik ben er bijna, maar nog niet helemaal helemaal!!

soeffie
Vetvrij VIP
Vetvrij VIP

Bericht door soeffie » 16 okt 2017, 16:20

Hoe gaat het met je?

Hier gaat het prut Haha?

Alice
vetvrij.com superfan
vetvrij.com superfan
07-08= 93.3
21-08= ?????

Bericht door Alice » 19 okt 2017, 16:18

Hoiii

Zucht ...

Oef al zolang geleden ...

Ik dacht ik op je stukje gereageerd had...maar ja zal de ipad wel gek gedaan hebben, die is de laatste tijd van slag, blijft het vast zitten..

O spannend 1 november , dat is het al bijna...heb je al de kriebels, vast wel...operaties blijven altijd spannend, zal aan jedenken die dag! Gaat goed komen met je...

Eum hoe het met mij gaat?

FC KNUDDE MET EEN RIETJE !smil79

Mijn wilskracht is weg...begin elke x wel weer overnieuw...maar het blijft gewoon allemaal lekker TÉ ..mijn skaaltje had ook geen zijn en bleef op de 95.7 hangen en steken..

Wel merk ik dt kledingstukken wat losser gaan zitten...

Chips en chocolade blijven een erger te zijn haha veels te lekker! En dan zit je over je punten heen, w.w zei ...als ik wat lekkers eet er eigenlijk wel zin in had...hm zulke vragen daar ga je wel over nadenken. Want je kunt ook wel koffie of thee zonder koekje nemen, maar je neemt het omdat het zo gezellig is en ....omdat je het zo lekker vind.

Wegen op het skaaltje is leuk, toch beter om 1 x per week te gaan, want 1 ding hebben ze gelijk!

ALS JE TUSSENDOOR WEEGT EN ZIET DAT JE BENT AANGEKOMEN, DAN GA JE ETEN ,OMDAT JE DENKT DAT HET TOCH NIET WERKT.MAAR.? BEN JE AFGEVALLEN! DAN DENK JE...OCH HET GAAT GOED, LAAT IK NOG EEN ZAKJE CHIPS NEMEN..

En dat is zo waar!! Want dat doe je...jij / jullie ook toch? Of ben ik de enige hier op deze aardbol !smil79

Ik wil alleen maar mijn buikzwabber er af...dan ben ik al blij ...komt goed ooit wel een x...

Tot de volgende babbel uur !smil88

Groetjes ,
Alice !smil81

soeffie
Vetvrij VIP
Vetvrij VIP

Bericht door soeffie » 26 okt 2017, 12:49

Ik loop al 5 jaar te kwakkelen, blijf keurig op gewicht, maar geen gram eraf, kilo erbij, 7 ons eraf, 8 ons erbij, enz enz. Het lukt gewoon niet om die laatste 5 kilo eraf te krijgen. Wil zou graag een gezond bmi, ik weet het, zit tussen me oren.

Ik ga volgende week 4 weken pijn lijden, hoop dat ik moeilijk kan eten, want ik mag dus ook niet sporten, dan kom ik geheid 4 kilo aan, maar ja , daar Sint en kerst, boehoe

Jij gaat nu je best doen , dan kan je straks wat lekkers met de Sint Haha

Alice
vetvrij.com superfan
vetvrij.com superfan
07-08= 93.3
21-08= ?????

Bericht door Alice » 26 okt 2017, 20:03

Haha ik doe altijd mijn best, volgens mij kun je me het beste op een onbewoondeiland zetten, waar ik zelf mijn eten moet zoeken, anders word het eum echt niet.

Maar het schaaltje ging weer lief naar beneden, of dat tellen nu ook echt wat voor mij is...wil eigenlijk niet meer...ben het een beetje zat aan het worden, nog even volhouden tot volgend jaar...

Soeffie het is bijna zover....spannend hoor, zal aan je denken, hoop dat je niet al te veel pijn hebt en straks niet al dat chocorommel naar binnen werken hoor !smil79 heel veel succes! We horen vast wel hoe het met je gaat toch?

Ik ga er weer van tussen...

soeffie
Vetvrij VIP
Vetvrij VIP

Bericht door soeffie » 09 nov 2017, 12:45

Joehoe!
Daar ben ik weer, alles goed gegaan geen pijn, alleen niet kunnen slapen is een hel, ben kapot, maar ja komt weer goed.

En nu nog 4 weken thuis, pfff verveling ellende. Niet kunnen sporten of zwemmen is niet leuk.

En alles stop ik in mijn mond, oudste doet de boodschappen en alles gooit ie maar in het karretje Haha, maandag probeer ik het zelf weer, pffff

Hoop dat de schade meevalt en 1 jan weer gaan knallen, moet nu echt wat aan die buik doen, valt nu extra op door mijn mooie kleine borstjes.

Hoe gaat het bij jou Alice?

Alice
vetvrij.com superfan
vetvrij.com superfan
07-08= 93.3
21-08= ?????

Bericht door Alice » 09 nov 2017, 17:04

Hey Soefie,

Wat fijn dat alles goed is gegaan? 1 november toch? haha anders heb ik voor niks aan je gedacht die dag, wilde al eerder hier komen, maar ja, druk met alles aan het uitzoeken...

pff rustig aan doen, niet veel doen..bleeh, de hele dag maar netflex kijken, als je dat hebt, of oude films kijken, boeken lezen...uit het raam staren... !smil79 en van alles op eten..

Dit kaartje voor jou speciaal
vxv.jpg
vxv.jpg (22 KiB) 3854 keer bekeken
en dat je dan maar gauw de oude word...met een platte buik...

!smil81

Euh hoe het met mij gaat? zucht....vreselijk...het wil gewoon niet mee
r....wat ik ook doe...ben er even helemaal klaar mee! beginnen januari wel weer...maakt me eigenlijk ook helemaal niet meer uit hoeveel ik weeg, als mijn buik maar wat platter word haha we kunnen elkaar de hand weer schudden.

vorige week was ik bezig met een 30 dagen beweegplan, jaja ook met planken, man o man...vond het al aardig knap dat ik 15 sec kon volhouden, met moeite natuurlijk, maar ja kreeg daarvan lichamelijk klachten en de kwaaltjes kwamen weer terug...misschien had ik twee van die oefeninigen gewoon links moeten laten liggen, maar ja...ik wil dan ook alles uitproberen...

Had ik al verteld dat ik volgend jaar een grotere kamer krijg? jaja Mj en haar vriendje gaan samen wonen, ikke blij haha nee...ze is wel gezellig in huis hoor, maare omdat ik nog steeds samen met rein het kleine kamertje deel...dan is dat wel vetgaaf dat ik haar kamer krijg, die is lekker groot, en dan heeft rein ook zijn eigen kantoorkamertje, stuk relaxde voor hem, dan met all mijn spullen..

dus die was ik al aan het orderen...ben maar opgehouden, en alles in de laadjes gestopt...heb zo veel, dat moet straks maar laadje voor laadje..en kan moeilijk dingen weg gooien, maar ja soms moet het wel...

Monique? hoe is het trouwens met jou? straks even kijken...of net als mij het beu....

ik kom gauw weer verder babbelen....zodat Soeffie wat te lezen heeft... !smil79
thOH9G3IW2.jpg
thOH9G3IW2.jpg (9.62 KiB) 3854 keer bekeken
liefs,
Alice

soeffie
Vetvrij VIP
Vetvrij VIP

Bericht door soeffie » 20 nov 2017, 17:19

1x per jaar wegen, pfffff dat kan ik niet hoor!! Zou ik knap vinden.

Wat spannend voor je dochter hoor, voor jullie ook natuurlijk.

Wel super fijn voor meer ruimte, heerlijk.

Ik blijf gelukkig redelijk stabiel, nog 2 weken en dan mag ik weer lekker werken, gelukkig is het dan een drukke periode, zalig.

Weet je al wat voor dieet, life style je gaat volgen in januari straks?

Alice
vetvrij.com superfan
vetvrij.com superfan
07-08= 93.3
21-08= ?????

Bericht door Alice » 21 nov 2017, 16:07

Soeffie hoe is het? Nog pijn...

Haha ik weeg me tussendoor echt wel hoor!

Ik begin in januari wel weer..het lukt voor geen ene cm...misschien ben ik er alwel helemaal klaar mee!

Misschien moet ik mezelf maar accepteren zo..maar? Wil er toch wat af...pff zucht de eeuwige strijd...straks als ik mijn eigen kamertje heb, kan ik daar wii-en, nu moet ik steeds alles verschuiven in de kamer en dan....dan heb je er nietzoveel zin in om elke dag alles te verschuiven.

Afgelopen weekend wezen klussen in huisje van Mj en Coen, koud boven, br br, kasten slopen, wel errug leuk werk, gisteravond begonnen met niezen de hele avond door, vanochtend een bleeh moment , sniffen, proesten, moe , traan ogen een gezellige boel weer..

Afijn mijn nieuwe broeken beginnen weer te zakken, weer tijd voor een riem, dat is minder, dan op tijd naar de bloempot ..wacht even...moet even niezen..proest ptoest proest proest en nog een proest! Traan ogen weer, snotneus...zakdoeken gaan er razend sneldoor heen...

Hm morgen weer naar Mart , maar goed dat het drie min lopen is en dan ook nog overdekt..en dan smiddags ( hoop dat ik niet meer snotter ) met mijn beertjes verder ...diamond paiting , erg leuk om te doen, verslavend..

Euh ik weet nog niet precies wat ik gadoen in januari, misschien de boeken van Mathijs, daar zit ik nu ook even weer in te bladeren,

Beterschapjes nog en geniet nog even van je vrije tijd!

Groetjes,
Alice
image.jpeg
image.jpeg (22.31 KiB) 3805 keer bekeken

soeffie
Vetvrij VIP
Vetvrij VIP

Bericht door soeffie » 25 nov 2017, 19:19

Hier ook snif proeft kuch..

Ik heb een hekel aan klussen aan huis, de kids vinden dat prachtig natuurlijk, alles lekker nieuw..
Ik ben heel goed in spullen weg doen, zalig opruimen.

Ik ga in januari weer met mfp beginnen en dan 1500 cal. Max. Alles netjes invullen.

Nu proberen van de pepernoten en chocoladeletters af te blijven, stomme Sint, wegwezen.

dunga
Vetvrij Toppertje
Vetvrij Toppertje
lengte: ...180 cm
Welk dieet volg jij?: Hcg
Startdatum: 14 aug
Startgewicht: 93
huidiggewicht: 81
Streefgewicht: 75
Gewicht Grafiek: 30 jan: 80,9 kg

Bericht door dunga » 28 nov 2017, 11:18

Hello ladies!!

Moeite met sinterklaas en zijn snoepgoed? Mijn hemel ik ook! Wat ik heb gedaan is even opzoeken hoeveel kcal er in 1 pepernoot zit. Oi oi oi ...
er zit zoveel in, maar ik heb nu makkelijk praten. Ik mag het niet. Haha!!

Liefs
Afbeelding

Alice
vetvrij.com superfan
vetvrij.com superfan
07-08= 93.3
21-08= ?????

Bericht door Alice » 13 dec 2017, 15:22

!smil47 doet mijn linkje het niet! Heb een nieuwe topic voor volgend jaar aan gemaakt..

Staat onder , welk dieet volg jij, zal straks nog even proberen!

!smil88 tja wilde helemaal niet meer lukken ,ook niet met w.w, dat getel elke dag ook! Elke dag ben je er mee bezig en dan pakte het weer niet vulde ik wat in, kende het weer niet, bleeeh niks aan...doe nu niks meer tot 8 januari dan haha ..

Gisteren waren mijn ouders 60 jaar getrouwd, twee x gebak, savonds de griek,.
Was een mooie dag , burgermeester op bezoek, brief van het koningshuis, de krant en fotograaf op bezoek ...erg leuk! Vanmorgen stonden ze al in Tubantia in de krant...top!

Zaterdag nog feestje...jaja de kcal rollen naar binnen !smil79
Kijk >
image.jpeg
nog druk geweest voor mijn ouders, leuke bedankdoosjes met een foto uit 1957

En dan de 23 dec richting Sardinë...even rust van alles...lekker genieten!

Huisje van mj schiet ook aardig op, word wel wat...ze denken dat ze er in januari in kunnen...dan kan ik mijn freubelkamer inrichten !smil50

Groetjes, ga nog even in mijn nieuwe boek bladeren

Liefs,
Alice

Alice
vetvrij.com superfan
vetvrij.com superfan
07-08= 93.3
21-08= ?????

Bericht door Alice » 13 dec 2017, 15:33

Alice
vetvrij.com superfan
vetvrij.com superfan
07-08= 93.3
21-08= ?????

Bericht door Alice » 08 jan 2018, 11:50

We hebben een ontzettende fijne leuke vakantie gehad in Sardinië, man o man wat kunnen die italianen eten en wat een gangen..

Het is een eiland met alles wat, groen, rotsen,bergen, heuvels,heel veel schapen ,water en een temparatuur...toppie!

We hadden met mijn ouders eens huisje met verandra en mijn broetje en gezin zaten boven, met een geweldig uitzicht.

Helaas kreeg ik de tweede of derde dag last van mijn nek en de rest vd rug/ schouders, beetje afwisselend, bah ,tja ik stond op die ene dag in korte mouw naar die mooie berg te kijken boven op een berg en daar is de wind in mijn nek blijven zitten !smil89 .dit duurde tot vorige week vrijdag !smil82

Op erste kerstdag waren we uitgenodigd om te eten bij de eigenaren, geweldig wat een feestmaaltijd ,vis,salades brood wijn water..sla,pfff rustig eten en een gaatje overhouden voor de toet...Jet mijn schoonzus had samen met mijn nichtjes een kersttaart van bladerdeeg gemaakt,prachtig, zonder om op te eten, en tirmamusu ( typ ik dit zo goed ) op italiaanse wijze zelf gemaakt..heerlijk.

Op oudjaarsavond werden we weer uitgenodigd, jaja en op die dag werd ik weer een jaartje ouder...wat ben ik die dag verwend...alle eerst met een temparatuur tussen de 20 en 23 graden, liggen in de duinen aan het strand, die avond er voor heeft mijn nichtje Mari ,de slinger al opgehangen met behulp van anderen..en smorgens hingen er nog slingers onder de verandra..

Cadeautjes gekregen, een lief stenen hondje ,met kleurtjes van Rein, van Co en Jet en Mari en Elly ,kalendertje van Sardinië,sterhoudertje voor kaarsje en een mooie ovenwand met Sardinië..
Flapjes gegeten

Smiddags naar de flamingo's wezen kijken...die daar elk jaar landen...en..

En savonds naar het dinner...hahaha uiteraard werd er voor me gezongen , zo lief allemaal, ook nog cadeautjes..pannenlappers met en symbool van Sardinië, een sleutelhanger vis ,pen, écht zo lief!,
Ook weer lekker gegeten, de spaghettie hebben ze er maar niet bij gedaan, we waren zo zat haha , als toet kwam er om kwart voor twaalf een taart voor me neus te staan...met 54 in kaars ( oeps nu weten jullie hoe jong ik ben) om vijf voor twaalf werd de taart aan gestoken en ik moest blazen ( italiaanse traditie ,voor een nieuw jaar wat je in gaat ) daarna gauw iedereen van taart voorzien...happy nieuwjaar, pff champange, nog wat bij praten en dan naar bed...

Prachtig jaar afgesloten..

Of ik nog een x weer terug ga ?

Euh...ooit na onze belevenis op het vliegveld.Oblia..omg wat een dag..

We zouden woensdagmiddag om half vijf vertrekken, zoasla jullie weten stormde het in nederland,,dus er was al vertraging..eindelijk konden we door de douane en de gates..( wel raar want er was niet eens een vliegtuig ) inmiddels was het ook gaan stormen op Sardinie ,het vliegtuig uit nederland heeft tot drie x toe geprobeerd om te lamden.het ging niet..

Wij allemaal weer uit de gates...en wachten... !smil88 om verhaal kort te maken, moesten we met de bus naar alghero een rit van twee uur, daar konden we vervolgens richting schiphol. Aangekomen konden we het busje niet vinden die ons naar de auto zou rijden...donderdag ochtend half zeven in de ochtend lag ik mijn bed...pffff

Zo dat op Sardinië...

Vandaag ben ik ( euh ben al begonnen...) met Bella Italia begonnen...maar dat lees je aan het eindevd dag hier naast wel..

Ga boodschappen en een berg strijkwas weg werken....O ZO ZIN IN... !smil79

Plaats reactie

Terug naar “Welk dieet volg jij?”