Ik....mijn leven....mijn afvallen ( deel twee )

Eiwitrijk, 17 Dagen, WeightWatchers, 40 punten.... Wat is jouw ervaring? Geef hier jouw mening en lees de ervaringen van anderen.
Plaats reactie
soeffie
Vetvrij VIP
Vetvrij VIP
lengte:.167. cm
Welk dieet volg jij?:17 dagen dieet
Startdatum:3 mei 2012
Streefgewicht:64,9
Re: Ik....mijn leven....mijn afvallen ( deel twee )

Bericht door soeffie » 02 dec 2016, 08:23

Nou ben benieuwd, ook nooit van gehoord!

Hier gaat het prut, zoals gewoonlijk in de decembermaand, zucht. Probeer het wel te beperken Haha.
Ik ben er bijna, ik ben er bijna, maar nog niet helemaal helemaal!!

Alice
vetvrij.com superfan
vetvrij.com superfan
lengte:1.79
Welk dieet volg jij?:Weg met de kilootjes
Startdatum:06-07-2020
Startgewicht:95.2
huidiggewicht:93.8
Streefgewicht:85.0 en dan 79.9 :)
Gewicht Grafiek:24-07= 94.2
07-08= 93.3
14-08= 93.5
21-08= 93.5
28-08= 94.0 :(
04-09= 93.1
11-09= 93.8

Bericht door Alice » 05 dec 2016, 17:18

Ooo helemaal vergeten hier tijdelijk linkje neer te zetten waar ik weer uit spook! !smil31 https://www.vetvrij.com/phpBB3/viewtopi ... =89&t=8910

Maar kom hier ook fff babbelen, heb me een mooi scrapbook site gevonden,eindelijk met mooie albums en papier, van amerika ...las vegas en de parken...top! Daar ga ik bestellen binnen kort !smil30 kan ik weer door met mijn album uit 2011 ,ik was bij alcatras ( tjee hoe typen we dat nu weer haha) gaat heel wat uur in zitten ,maar dan heb je ook wat moois ( en ik heb dan geen tijd om te snaaien)
Morgen mijn album weer op zoeken en de fotos, omg waar heb ik die verstopt....zal jullie morgen wat laten zien van het album !smil50

Tot de volgende x... !smil81

Fijne sinterklaas avond met onze zwarte pietjes
image.gif
image.gif (18.69KiB)2637 keer bekeken
Volg vetvrij.com ook via Facebook, Twitter en Google+
Op weg naar mijn streefgewicht! Never give up!!

Alice
vetvrij.com superfan
vetvrij.com superfan
07-08= 93.3
14-08= 93.5
21-08= 93.5
04-09= 93.1
11-09= 93.8

Bericht door Alice » 14 dec 2016, 14:11

Daar ben ik weer...

Even tijdelijk gestopt met skinny mint, maar? 2 januati weer drie weken achter elkaar...

Ik ben aan het kwakkelen, te veel aan mijn hoofd en natuurlijk iedereen willen helpen, steunen troosten, is de ene nog bezig komt de andere er aan...( deze gedeeltelijk opgelost) vroeger ging alles bij mij het ene oor in en de andere oor weer uit...oke dit zijn wel mijn naasten die steun nogig hebben, maar ergens houd het op.

Ik moet het weer loslaten...bij sommige mensen moet het goed binnen komen,voordat ze zelf iets ondernemen...
Heel goed van mezelf ik heb het los gelaten, veel minder druk in mijn hoofd.

Zelf zat ik ook nog met iets, en maar nadenken, zo ga ik het doen...met de verjaardagen !smil79 en nu ik er voor mezelf een punt achter heb gezet, om alles gewoon normaal door laat lopen, is die druk ook weg !smil88 waarom maak ik me ook zo druk om anderen...ga ik niet meer doen, want dan loopt mijn hoofd vol.

Sinds een paar dagen drink ik weer veel water en wat krijg ik daar van .. HOOFDPIJN EN AF EN TOE EEN ZERE MAAG/BUIK..dronk ander halve liter ipv drie en nu heb ik nog maar bet een halve op...vanmorgen ook weer hoofdpijn, mijn laatste amerikaanse capsule van advil in genomen, deze werkt als een tierelier, Advil hebben ze hier ook! Stuk prijziger

WII

Gisteren de wii dance opgezocht! O.M.G haha was helemaal buiten adem,van dat springen, even weer inkomen. Had ik ook nog iets van zweten aangeklikt, ik dacht komt geen einde aan !smil82 had ik eum op zes ronden gezet...ze kwamen maar niet inzicht, maar goed dat er een pauzeknop op zit...haha

Vandaag sla ik over...morgen weer een zwetig dansje , wel gelijk de yogamat er onder, glee me een beetje onderuit oeps, zelfs op mijn spaanse sloffen, waren zo glad en op blote voeten was het te koud.

GEZELLIG DAGJE MET DE TREIN WEG

Ze adverteren er steeds voor de NS...whooaaah en dan gaan Rein en ik op pad ( kaarten moesten op) staan we op het station en wat doet de trein? Die rijden twee dagen niet..
Twijfel om volgens weekend te gaan, nu is het nog goed weer...dus? Gaan we het eerste stukje met de bus naar Deventer, goed geregeld.
Daarna door naar Rotterdam, gezellig wezen winkelen ( niks gekocht ) wel een lekker warme kibbeling op de markt, huh? Ze wegen het af!! Dan doen ze bij ons niet,eentje meer of minder maakt onze favorieten viskraam geen probleem van, de markhal van binnen bekeken, mooi hoor!
Daarna richting Utrecht en in de stad bij een ( lijkt als of) middeleeuws caffee een heerlijke warme chocomelk met slagroom( nou ja slagroom, we proefde er niks van ) en ik eeen warme appelbol en rein een stuk appeltaart...jammie.

Alle ogen op mijn gericht want ik zat natuurlijk weer op een stom middeleeuws bankje en ...euh ik ging wat naar voren zitten en tot klapte het bankje achter me mee! Whahaha wat een harde klap was dat...ik gauw met mijn bips naar achteren zitten en niet meer bewegen...:) alleen om mijn gebakje op te eten.

Het begon wat harde te regenen en we dachten gaan lekker naar huis chocomelk met slagroom en leuke film kijken..

Ach ja wij zijn dagje uit, treintje naar Deventer,daar de bus pakken, staan in een lange rij, zeggen ze dat het pas gaat over een uur en een kwartier ..WAAAAAAAT. ?
Wij allemaal mopperen, slecht geregeld hoor, fijn zo'n dagje met de trein ...afijn dan zitten we eindelijk in de bus en die ging niet naar Almelo maar naar Hengelo whahah..toe maar ,als we daar aan zouden komen konden we op de bus naar almelo pakken..wij stappen uit rijd de bus net weg..weer wachten en wachten, zitten we eindelijk in de goed bus, zitten we daar een half uur te wachten op....kerstman of zo??

Ik zou zeggen volgende x weer...euh eerst niet , heb het een beetje gehad ineens maar ja we hebben nog weekendkaarten liggen, volgend jaar maar weer..

Jó je maakt wat mee hoor...tsss

soeffie
Vetvrij VIP
Vetvrij VIP

Bericht door soeffie » 22 dec 2016, 19:32

Hoe gaat het Alice? Net zo goed als mij zeker Haha.

Gelukkig doen wij dit jaar niks bijzonders dit jaar met de feestdagen.
Ga jij nog iets speciaals doen?

Alice
vetvrij.com superfan
vetvrij.com superfan
07-08= 93.3
14-08= 93.5
21-08= 93.5
04-09= 93.1
11-09= 93.8

Bericht door Alice » 22 dec 2016, 21:19

Haha Soeffie...

Het gaat hier FC KNUDDE, maar dat komt ook omdat ik pas 2 januari weer officeel begin met afvallen,eerst drie weken skinny mint en daarna lekker ouderwets afvallen, normaal eten...geen super food en al die rare dingen,waarvan mijn knip alleen maar platter werd..

Kwam ik clipje tegen van tuitert ,binnen 8 weken je streefgewicht, ikke kijken...bijna 40 euries per maand,dat is wel even 320 euries...dus? 320 euries,arme in mijn knip...hm ik weet iets leukers te kopen voor dat geld.

Zal ik...eens kijken wat ik ...in die acht weken kan bereiken? Met mijn sport...wandelen naar de winkel, op de wii sporten en dansen, mij oefeningen smorgens en normaal eten ? Zou dat een uitdaging zijn voor mij zijn...vanaf 2 jan 2017,euh niet dat ik mijn streefgewicht dan heb...maar dan al wel een eind op weg ben.. !smil79

Met de kerstdagen eten we aardig gewoon,wilde we eindelijk een kalkoen maken is ze weggevlogen !smil82 dus nu word het een italiaanse rollade, met aardappeltjes uit de actifry en stoofpeertjes,als toet hebben we een ijstaart wat in de oven moet, haha ben benieuwd of dat er nog heel uit komt

Tuurlijk horen jullie of het wat geworden is...als ik er aan denk zal ik er een foto van maken.

Pff dacht ik alle boodschapoen binnen te hebben,ben ik de toetjes voor morgen en zaterdag vergeten en sinaasappelsap pff ,maar vroeg gaan, dan is het nog niet zo drukkie

Fijne avond !smil81 !smil81

Alice
vetvrij.com superfan
vetvrij.com superfan
07-08= 93.3
14-08= 93.5
21-08= 93.5
04-09= 93.1
11-09= 93.8

Bericht door Alice » 23 dec 2016, 19:04

Ik wens jullie al
th6QNXZY0F.jpg
th6QNXZY0F.jpg (11.77KiB)2567 keer bekeken
Liefs,
Alice

Tot volgende week!

soeffie
Vetvrij VIP
Vetvrij VIP

Bericht door soeffie » 25 dec 2016, 17:25

Fijne feestdagen allemaal!!!

Alice
vetvrij.com superfan
vetvrij.com superfan
07-08= 93.3
14-08= 93.5
21-08= 93.5
04-09= 93.1
11-09= 93.8

Bericht door Alice » 27 dec 2016, 21:37

Nieuwe ontwikkelingen

!smil79

Écht in 2017 moet ik écht mijn streefgewicht behalen....mag toch wel na elf jaar niet? Ik heb mijn lichaam aardig onder controle en ik weet ook wanneer ik ergens mee moet stoppen, jaja ik heb wel wat geleerd van mijn laatste fysio juf , ik wilde altijd door streven het gevoel van falen,als ik ipv 15 maar tien had gehaald...haha maar? Je bent nooit te oud om te leren toch?

Okee..waar ben ik mee bezig...

Ik was de laatste dagen aan het snuffelen op vetvrij...uiteraard mijn homefront :) en ik had het eerder wel gezien ( maar toen ...was ik alles een beetje beu met afvallen) Afijn nu kwam ik het weer tegen, je kon een gratis account maken...heey gratis daar houd ik wel van..

O wat het is? Nou vind de benaming wel grappig (nét of ik na school ga)

PROACADEMIE

Net de vragenlijst ingevuld, hm vragen zoals over jezelf vertellen...op dat moment...weet je niks en nu..denk ik ,och dat had er ook nog moeten staan ,haha ..

Resultaten invullen kon ik niet,eerst mijn cm opzoeken en fotos maken, ga ik morgen vroeg doen en dan gelijk met mijn ogen dicht op mijn weegschaal staan !smil79

Er staan al een menuutje in voor een hele week en bewegingen, zal morgen een poging wagen , ik begin pas 2 januari, eerst een jaartje ouder worden haha

Eerst maar kijken hoe het bevalt.

Tuurlijk horen jullie alle nieuws hierover...

Na de kerstdagen zijn mijn zwembandjes weer terug gekomen en ik heb niet zoveel raars gegeten, maar ja wel anders !smil88

Nu E.T verder kijken...

Liefs,
Alice !smil81 !smil81
image.jpeg

Alice
vetvrij.com superfan
vetvrij.com superfan
07-08= 93.3
14-08= 93.5
21-08= 93.5
04-09= 93.1
11-09= 93.8

Bericht door Alice » 28 dec 2016, 15:36

Goedemiddag lieve lezers,

Zucht...haha

Ik vanmorgen op mijn skaaltje gaan staan...slik oeps...ja dat kan ook wel... !smil79 maar??? 2 januari zet ik het hier wel weer neer...want dat zullen er nog wel meer worden denk ik, met al die oliebollen en flappen en...òòk nog een verjaardag... !smil88

Volgend jaar ben ik met kerst en oud en nieuw weg...naar een heerlijk warm land of zo... !smil35

Afijn ik vanmorgen de cm er bij pakken, schouders meten, o.m.g hoe moet dat, ik heb een poging gedaan en weet niet of het juist gedaan is...rondom de schouders gepakt, ik had eerst alleen de voorkant, maare dat cijfertjes komt niet voor in het lijstje, Nu had ik met Eefje ook wel lijstje, maar weet zo gauw niet waar die gebleven is en dan hebben we kleding aan en vanmorgen stond ik in mijn ondergoed, voor de fotos had ik mijn sport tenu aan gedaan, Euh...als er resultaat is laat ik het jullie ook zien...nu niet...want dan kijken jullie tegen een ballon aan...whahaha.

Alles had ik mooi ingevuld, maar kon het niet laten om er via mijn iPad een leuk poppie die aan het lachen was , er op te zetten bij de opmerking...nah...zegt dat beeld ineens, dat ik alles in moet vullen, dus ik snuffelen over mijn iPad, heb toch alles ingevuld, wat is dit nu weer...en toen...toen had ik de terug knop ingedrukt en ja hoor, alles FOETSIE..

Okee niet opgeven, gewoon nog een tweede x invullen, dit keer zonder poppetje en hoppa het deed....ik in het rijtje links kijken bij foto`s ,geen ene foto te zien...hm, op de laptop wel ...pff gelukkig.
Er staan voorbeeldmenuutjes op...tja...nou eum..toffu of hoe je het ook typt, smiddags te eten...nah weet het niet hoor,ik wil best afvallen ,maar een normale boterham smiddags vind ik ook wel lekker! of een yoghurtje, niet van die rare dingen euh gezonde eten..want dat ga ik niet volhouden dat weet ik nu al.

Ik heb heel wat ervaring!!

Als je echt aanmeld, goedkoopste is volgens mij 37 euro per maand ,krijg je wel een menu en beweging helemaal voor jou aangepast, weet het niet, wat ik wil, wil eigenlijk geen geld er voor uitgeven. Moet je kijken wat ik al heb uitgegeven in al die jaren, kon wel van al dat geld een auto kopen.

Ik houd mijn gratis account eerst aan...

Ga eerst met MJ de drie weken skinny mint doen en ga me eens bedenken wat ik daar bij doen...ooit zou ik ook met het tien weken plan beginnen, weten jullie nog? maar kreeg gratis een shake pakket ( och erg weet de naam niet meer ) hm kan dat boek wel eens weer opzoeken, of boek boodie of...heb zoveel boeken, daar moet vast nog wel wat tussen staan..

En een beweegplan op de wii aanmaken, jaaa ga ik echt doen Tanja! haha, wisten jullie dat Tanja gewoon een kwartier kan rennen, goed hè! vind het zo super van haar en ik ben natuurlijk super trots op haar.
Ook op Eefje, wauw, daar kun je het nu echt zien hoor dat ze aan het afvallen is...en ik ...ik ben blijf voor haar, maar ik ben ook beetje jaloers...haha, maar ja ik kan alles nog eten en zij...niet meer, zijn kleine hapjes ..

oef al half vier, ga naar benee, kommetje thee drinken of koffie en dan snuffelen in mijn kast met alle kookboeken en afval boeken...slik

Tot de volgende x maar weer...
IMG_0276[319].JPG
chocolaadjes van vorige jaar hoor, haha

soeffie
Vetvrij VIP
Vetvrij VIP

Bericht door soeffie » 29 dec 2016, 13:52

2 januari gaan we er weer voor.
Ik zag op mijn skaaltje dat ik vanaf 15 okt niets ben afgevallen , raar hoor, maar ja ook niks erbij.

Heb al 3 dagen hoofdpijn, ben er misselijk van. Hopen dat het morgen weg is, moet 2 dagen werken.

Hele fijn jaarwisseling en tot 2 januari .

Alice
vetvrij.com superfan
vetvrij.com superfan
07-08= 93.3
14-08= 93.5
21-08= 93.5
04-09= 93.1
11-09= 93.8

Bericht door Alice » 29 dec 2016, 15:59

o wat goed van je Soeffie, niks er af ...okee maar heey ook niet aangekomen, knappe meid hoor! !smil79

Jà twee januari beginnen we gewoon weer...kunnen we alle resten van dit jaar nog opeten...

Weet je wat zo leuk is aan zelf taarten maken?
Je mag dan de pan uitslebberen...heerlijk met mijn wijsvinger door de kom heen jammie...samen met Dr. Oetker en mijzelf een lekker framboos cheesecake maken...o euh de kwark is van danio ( of typ je dat anders ) maakt ook uit...als je het zekers wil weten ,ff op google neuzen.

Overmorgen ben ik dan jarig, het besef is er niet meer...ik dacht ook dat ik nog heel veel tiijd had om mijn verjaardag lijst in orde te maken...ja wat wil ik ook alweer hebben..wist heel veel, haha maar gisteren wist ik ineens niks meer...er is nog wat uitgekomen...en ik zie wel wat ik dan krijg..

Ach ja ik word een jaartje ouder,meer is het niet...

Super hoor, MJ haar schoonmoeder is toevallig ook op de 31 jarig is...maar ze gaan naar vrienden toe ...haha ,laat maar lekker gaan...vier het wel saampjes met mijn lieve mannetje.

Jà ik heb mijn boeken gevonden....bodykiller en gezond slank in acht weken, hm staan er maar drie in het boek! en het boek in tien weken slank. En weten jullie welk ik ga kiezen...trommelgeroffel....

In tien weken slank...of heet het boek nou anders...zit op zolder en boekje ligt beneden...heey wacht...googlen
thKL4PU0O9.jpg
thKL4PU0O9.jpg (9.67KiB)2512 keer bekeken
nou dit is euh word eum dan...

Zou ik die stappenteller nog hebben, ach heb nu een foon, kan het daar mooi op...komt goed...

Het is wel een fijn boek, omdat er normale broodmaaltijden in staan af en toe smiddags een keertje rauwkost, maar dat vind ik niet erg en anders verander ik het wel...nu ga ik het wel volgen, niemand die me nu tegen houd !smil79 oja natuurlijk samen met de skinny mint , met af en toe een kopje koffie hoor, ga niet helemaal zonder..ga straks van acht naar twee kopjes per dag...vind ik al aardig afkicken toch?

Ga naar beneden, krijg het beetje koud hier...brrr..morgen weer een dag...tot de volgende keer maar weer...

En Soeffie toi toi toi...we kunnen het ....na een pauze
IMG_8940.JPG

Alice
vetvrij.com superfan
vetvrij.com superfan
07-08= 93.3
14-08= 93.5
21-08= 93.5
04-09= 93.1
11-09= 93.8

Bericht door Alice » 02 jan 2017, 15:42

thSN8FBF58.jpg
thSN8FBF58.jpg (10.68KiB)2495 keer bekeken
OEPS!!! SCHRIK!!!!

Goedemiddag lieve lezers,

Ja ik moest even bijkomen van mijn schrik momentje vanochtend op mijn schaaltje, moest haar eerst afstoffen, want veel heb ik de laatste weken ,maanden niet op gestaan ...tja en dan krijg je zo`n moment waar alles in eens dubbel op zit..BOINK !smil88

Ik zit gewoon verdorie weer boven de 100...nog even en dan zit ik weer op mijn gewicht elf jaar geleden... !smil82 dat ik een paar maand geleden bijna op de 85 zat...

Heb ik daar voor al het eten laten staan ,wat ik niet mocht tijdens het afvallen??? shake dat uit mijn oren komt,...pffff tuuuuuuttt..

IK heb natuurlijk weer overuren in mijn hoofd gemaakt...ga ik dat boek wel volgen, haha NEEE NEEEE NEEE....en nog eens nee! Ga ik Pro academie volgen ...NEE! eerst leek me het wel wat...maar zoals ik al eerder zei dat voorbeeldmenu trekt me niet aan, ik wil eten waar ik zin in heb smorgens, en niet in... ( bv vanmorgen ) eieren met spinazie, dan moet ik tegen mijn zin dat opeten..
thW51KEIGS.jpg
thW51KEIGS.jpg (9.4KiB)2495 keer bekeken
Weten jullie wat ik ga doen...ik ga gewoon eten wat ik wil, maar wel met mate...ik houd mijn food app aan en doe de gymastiekoefeningen van virtuagym en maak een programma op de wii.

Vanmorgen naar de winkel gelopen en weer terug, met mijn gewichtjes gezwaait ( heb linker schouder toch of zo op gehad , dus die is nog een beetje pijnelijk) zit al wat losser...en waar is mijn kettle bel nu weer...ben ook van alles kwijt.

Morgen ga ik voor het eerst weer op de wii staan...kijken wat die zegt hoeveel ik ben aan gekomen...whoooaaah...

Och mijn buik zou bijna ontploffen de laatste dagen, ik had een broek aan en die zat me zo strak, dat de knoop er af zou springen...ja alle vet gaat naar mijn buik en heupen, niet eerlijk, want ik wil graag een platten buik,

Eefje had voor mijn zo`n buiktrainer voor mij...zodra die er is...ga ik daar ook mee aan de slag. En met Eefje meten we om de 14 dagen ons lichaam op, wel raar hoor, de laatste keer was mijn borstomvang gekrompen en dat was bij mijn heupen en buik opgeklommen...raar...haha..

Dus? 2017 ga ik niet meer dieten, zo! maar ga toch afvallen...ra ra ra...hoe zal Alice dat gaan doen? weet niet...blijf maar lezen , dan kom je er wel vanzelf achter toch?

Hm vanavond een verjaardag en ik neem lekker een stuk gebak, o en van die heerlijke hapjes en....

Tot morgen maar weer...

Liefs,
Alice

monique236
Vetvrij Toppertje
Vetvrij Toppertje
lengte:167... cm
Welk dieet volg jij?:Koolhydraatarm
Startdatum:9 oktober 2017
Startgewicht:104,2
huidiggewicht:104,2
Streefgewicht:80
Gewicht Grafiek:Start Gewicht
104,2

Bericht door monique236 » 02 jan 2017, 16:16

Oh Alice, weet precies hoe je je voelt, maar we gaan "gewoon" weer door. Hebben nu eenmaal "levenslang" . Nieuwe ronde nieuwe kansen zullen we maar zeggen

soeffie
Vetvrij VIP
Vetvrij VIP

Bericht door soeffie » 03 jan 2017, 17:20

Nog gefeliciteerd met je verjaardag!!.

Ikzelf eet ook gewoon wat ik wil. Dat doe via mfp en dan max. 1500 calo per dag.
Gister AT ik 1200 cal en vandaag zit ik hoger, net lekker geluncht met vriendin en straks eten we kip Siam , schep gewoon niet teveel op, zeg ik nu hoor Haha.

Ik weeg me op vrijdag om de week.

Alice
vetvrij.com superfan
vetvrij.com superfan
07-08= 93.3
14-08= 93.5
21-08= 93.5
04-09= 93.1
11-09= 93.8

Bericht door Alice » 06 jan 2017, 12:45

Dank je wel Soeffie...

Lieve lezers,

Een drukke week gehad ,met al dat bewegen..

Ik ga net zoals Tanja en Soeffie ( wanneer weeg jij ook alweer Monique) op de vrijdag wegen en niet 1x in de twee weken ,maar elke week.

Vanmorgen had ik er vijf ons af...en ik heb nog heel veel dingen opgegeten...lezen?
Zes olibollen met poedersuiker, suikernootjes, broodjes met kersthagel, overgebleven taart, chips,toast appelflap,italiaanse kokjes

En dan toch nog vijf ons eraf.

Wat zeg je? Hoe ik dat doe...

Nou euh gewoon meer bewegen...
Maandag en dinsdag in de ochtend , buikoefeningen gedaan 3 x 15 stuks ( met drie sec pauze) en squarts haha weet even niet hoe je het typt, maar dat ook 3 x 15 stuks

Woensdag naar Mart geweest schoonmaken van app, drie uur, heen fietsen, anders half uur, nu drie kwartier, wind regen en heel erg koud, terug weg tegen de wind in, weer regen ..., ik was uitgeput thuis, lag even op mijn bed om bij te komen, was even vd wereld..me zelf weer bij elkaar geraapt en even mijn whatsapjes bekeken, stond er eentje van Rein, donderdag om 12.00 uur kijkers..WAAAAT...MORGEN TWAALF UUR ...IEK DE ZOLDER OP ZIJN KOP....alle moed weer verzameld en alvast beginnen met schoonmaken en sjouwen met dozen.
woensdagavond een oud wrak...kon amper d bank af komen, voelde me zo oud...dus, donderdag vrije dag...o enne maanda en dinsdag en vandaag lopend naar de winkel toe.

Vandaag extra veel kilootjes, man o man mijn armen doen nu nog zeer...van middag nog even op de wii...helemaal geeen tijd voor gehad, misschien morgen maar. Na zo'n wandeling vandaag heb ik even rust nodig.

Ik zou zeggen vast een fijn weekend,maar pas op met de gladheid..
Jullie zien me in iedergeval op vrijdag weer...

Oja laat jullie zo fotos zien van mijn loop appje, van een dag en van een week!
image.jpeg
image.jpeg
Liefs,
Alice

Plaats reactie

Terug naar “Welk dieet volg jij?”