Ik....mijn leven....mijn afvallen ( deel twee )

Eiwitrijk, 17 Dagen, WeightWatchers, 40 punten.... Wat is jouw ervaring? Geef hier jouw mening en lees de ervaringen van anderen.
Plaats reactie
Alice
vetvrij.com superfan
vetvrij.com superfan
lengte: 1.79
Startdatum: 15 november 2019
Startgewicht: 103.3
huidiggewicht: 93.7
Streefgewicht: 89.9
Gewicht Grafiek: 16--08=.96.2
23-08=.95.9
30-08=. 95.1
06-09=. 95.3
13-09=. 94.5
20-09=. 93.7

Re: Ik....mijn leven....mijn afvallen ( deel twee )

Bericht door Alice » 11 okt 2016, 19:28

image.png
image.png (7.68 KiB) 2525 keer bekeken
Hey kiekeboe daar ben ik weer....

Nee! Sta niet op de tril band... !smil79 maar heb weer wat nieuws gevonden om nog meer te bewegen, eerst met Evi, maar als je verder wilt,moet je er voor betalen,niet veel maar euh ikke zoeken naar its anders.

Nu heb ik twee apps allebeide in het engels, maar als ze verteld dat ik al zoveel meter heb gelopen doet wel goed, bah vind het nu zo leuk dat ik steeds vaker wil, muziekje op mijn oortjes, niet te hard anders hoor ik het nadere verkeer niet, meestal ga ik na mijn lange omweg naar de winkel, klein beetje meenemen en dan weer naar huis.

Wilde eerst een appje er af halen, maar de ene meet voor 12 weken en ik zit in week 1...morgen weer wat langer lopen, zo leuk je ziet ook alles op en plattegrond , vanuit het huis, de andere geeft de kcal goed aan, haha ik had deze laatst ook aan ,maar hebben toen veel met de auto gedaan en euh dat waren bijna geen stapjes natuurlijk maar toch kcal verbrand haha ,deze app kun je op lopen zetten,maar ook op rennen,fietsen, iets met sneeuw..weet zo niet, kan nu niet kijken, mijn foon ligt aan infuusje

Weegschaal

Gewoon een wonder...heel af en toe kijk ik...maar niet meer elke dag...
A.s donderdag ga ik samen met Eefje weer meten...whaha ik lig nu al in een deuk...eens kijken of er wat van af is...denk niet zoveel...denk elke x na het meten , deze week ga ik extra bewegen...maar ja ben nog maar net begonnen...de fysio heb ik ook nog steeds, pff zweten hoor...maar doet wel goed...

Kies

Kan eindelijk zeggen dat de pijn is afgelopen, wat een pijn vorige week nog....zat onder de paracetamolletjes en dan heb je geen zin om gezellig te typen a.s dinsdag mag ik ...hoop ...voor het laatst naar de beul toe ( en o wee als hij me weer zeer doet, dan kom ik nooit weer !smil89 )

Zo nu zijn jullie weer wat op de hoogte

Hoe ik eet?

Normale voeding, brood,boter beleg, af en toe yoghurt met creusli, warme maaltijd, alleen...
...ik moet me nog meer in zetten om meer water te gaan driken, dat schiet er nog wel eens bij in !smil88 hm daar had ik ook een appie van, moet ik wel het geluid harder zetten haha

Morgen weer aan de poets, komen donderdag weer kijkers...pfff

Fijne avond en tot de volgende x
Liefs,
image.jpeg
Volg vetvrij.com ook via Facebook, Twitter en Google+
Op weg naar mijn streefgewicht! Never give up!!

Alice
vetvrij.com superfan
vetvrij.com superfan
23-08=.95.9
30-08=. 95.1
06-09=. 95.3
13-09=. 94.5
20-09=. 93.7

Bericht door Alice » 13 okt 2016, 17:38

Halllootjes lieve lezers,

Vandaag hebben Eefje en ik weer de cm bij elkaar opgemeten...

Oef Eefje had kats koude handen br br , maar het resultaat was weer om trots op te zijn. !smil50

Ik zal van de eerste x ook er bij zetten, anders zien jullie geen verschil ( wel raar dat het soms erop zit ipv er af, Ullen dan wel vocht vast houden !smil88

Okee daar gaan we weer ...mijn resultaten in c.m ( wat ik belangrijk vind,,de rest zien jullie ook wel een x)

BOVEN ARM - 35,5/33/34
BUIK- -109,5/109/104
HEUP -120/115/108
BOVENBEEN -68,5/64/59,5
KNIEHOLTE -50/41/42,5
KUIT -44/43/44,5

Ik merk met mijn knieën dat ik nu ook bot zie, de knie was altijd dik en nu zie ik weer van een knie, eum zetten we er knieholte neer whahaha ,gewoon de knie, de holte kun je vast niet op meten hihi

Afijn ik ben super blij dat mijn buik aan het slinken is...heup en benen ook top! Zier er goed uit zo!

BEWEGEN

bewegen ...dat doet eum toch echt wel hoor...jullie ( de meesten ) weten dat ik veel liep dikke jaar geleden tot ik me verstapte en een dikke knie kreeg...was het eindelijk weer goed , verstap ik me nog eens en hoppa weer dikke knie..

Na al die fysio om mijn bovenbenen sterke te maken doet goed...ik kan weer normaal de trap op,

Maar? Ik heb het wandelen weer ingezet...alleen vandaag niet gewandeld, gisteren een dikke uur en 20 min gelopen, was op maar voldaan...kon amper in de benen komen op vd bank te komen, maar ik denk dan al weer voor uit, als ik dit om de dag doe...dus morgen ga ik weer...gaat die stijfheid en pijntjes er ook wel weer uit..

Dus...plan is om om de dag ongeveer een uur te lopen, de andere dagen een kleine route te nemen, naar de einkel toe lopen of zo..

Je beweegt niet alleen, ook je gedachten komen los, het hoofd los maken, de geuren van de koeien op te snuiven...euh smoms niet te harden haha, de wind in je haren voelen..heerlijk! Wel goed inpakken want het word steeds kouder..

WEEGSCHAAL

Wat is dat voor een ding? Die staat onder het bed te wachten op 5 november, als ik er twee af heb ben ik al blij...ben nu blijer met mijn afgevallen centimetertjes dan mijn gewicht, ik eet echt van alles hoor, eigenlijk moet ik mijn dagdieetboekje hier weer gaan bijhouden, misschien dat ik dat ook wel weer ga doen..

Ga er weer van door en ga goed trainen ...tot mijn buik plat is...

Liefs,
Alice

Alice
vetvrij.com superfan
vetvrij.com superfan
23-08=.95.9
30-08=. 95.1
06-09=. 95.3
13-09=. 94.5
20-09=. 93.7

Bericht door Alice » 20 okt 2016, 11:31

Lieve lezers,

!smil30 och erg...betrap me er zelf op dat ik niet elke dag meer trouw kom typen, reden is...ik heb geen zin...of te druk met poetsen.

Ik heb vandaag gespiekt om mijn weegschaal en sprong er gelijk weer af.
image.jpeg
image.jpeg (29.14 KiB) 2451 keer bekeken
..het gaat erg slecht met haar, volgens mij is ze flink ziek om mij dat getal aan te geven..
nou ja ik weet ook wel waardoor, heb me zelf even niet meer in de hand. , ik zal eerlijk tegen jullie zijn, eergisteren heb ik wat in de aanbieding gekocht voor euro , zakje drop zwart wit krijt, zo in een mum van tijd op gekauwd en leeg gegeten !smil30 ,de volgende dag ben ik met eefje in de supermarkt, o lekker caramelkoekjes bij de koffie,

Koffie?

Die koekjes hebben niet eens de koffie gezien, bah E waren zo lekker , en...toen...heb ik.....het hele doosje leeg gegeten, lijk wel VEELVRAAT ...

Ik wil geen boodschappen meer doen...zit te bedenken om de boodschappen te laten brengen, wat ookal schrijf ik een briefje ,kom altijd met snoep en koek thuis, nu heb ik koekjes wat ik niet zo snel pak, haha die vind ik niet zo lekker!

Vandaag weer goed begonnen met een smoothie en pak zo een mandarijntje, ik wil vanaf vandaag geen snoep en koek meer ..laten we zeggen tot 1 november ,mag ik op 2 nov weer een taartje haha

Mijn food app er weer bij en nu doorzetten Alice...tjee komt zo nooit een einde aan.........als ik maar in cm af val,dan vind ik het wel goed!

BEWEGEN

Vandaag doe ik alleen de sits up en quarts, lopen doe ik morgen weer, ben moe..

Vanmiddag maar eens kijken of ik mijn naaimachien aan de gang kan krijgen, draad zit er verkeerd in ,vandaar die grote lussen op mijn stof, ben een leuke pop aan het maken,haha en erg blond bezig.

Vroeger op school stond op papier wat twee x moest knippen op het patroon, op dit papier niet, dus? Ik dacht nog wat een lap stof ik in mijn gedachten dat ik twee armen en benen had, had ik ook! Whahaha maar die moeten aan elkaar blijven...slik had nog een klein vierkant lapje over en daar moesten mijn arm en been nog op...hihi de stof was op! Er is nieuwe besteld en als goed is onder weg, zodat ik morgen verder kan..tuurlijk laat ik jullie haar zien als ze af is..

Had ineens weer zin om te freubelen..

Heb van een lieve vriendin heel veel mooie stevige doosjes gekregen,ga ik wat leuks van maken..maar eesrt de pop , jaaa poppenhuis moet ook nog! Zo'n gedoe als er kijkers komen ,moet alles weer netjes zijn en met een poppenhuis heb je enorm veel troep ..haha bij mij dan...

Ik ben van plan om hier wat meer te gaan typen en misschien om de twee weken te wegen of straks toch maar weer 1 x per week..haha weet nog niet ,jullie zien het wel...

Zie jullie de volgende x wel weer...

Liefs,
Alice

Alice
vetvrij.com superfan
vetvrij.com superfan
23-08=.95.9
30-08=. 95.1
06-09=. 95.3
13-09=. 94.5
20-09=. 93.7

Bericht door Alice » 21 okt 2016, 14:27

Lieve lezers,

Zoals jullie kunnen zien...aan mijn rechte kantje , ben ik vandaag begonnen met het 40 punten dieet!

Ik was aan het googlen gisteren en heey kwam gewoon op mijn oude stekkie voor dit dieet ( hm kun je het wel een dieet noemen, ik eet gewoon wat ik lekker vind ..maar stop bij de 40.

Nu las ik ergens anders dat ik met mijn leeftijd 75 mag...maar ja ik wil eerst een hele boel weer afvallen, WAS HARD NODIG!!!!
Al dat gevreet van mij in drop...koek en chips.

Als jullie ook het 40 punten dieet willen volgen, ga dan naar het forum en typ in zoeken 40 punten in, ( als ik er aan denk zal ik het linkje opzieken ) je kunt gratis een puntenlist ontvangen, erg handig! Ik heb get al uit geprint.

Whahaha zat zo te lezen en omg in een pizza zit gewoon 40 punten in...Tanja zei al, dat ik dan maar over de dag moet gaan verdelen, !smil79 geinn!! Euh die eet ik even niet een aantal weken. !smil88

Voor vandaag heb ik mijn 40 punten precies gehaald! Zit op 989 kcal, jà ik weet het...dat is bar weinig, maar toch lijkt het heel veel..

DIT HEB...EN GA IK NOG ETEN

& TWEE VOLKOREN BROOD MET BOTER EN STROOP
& gram kwark met bosbessen
& twee opschep lepels rijst
& twee opschep lepels, babi pangang met kip
& zoet zuur
& 2 appels
& mandarijntjes 2

Tussen alle eetmomenten neem ik twee glazen water, euh bij tussendoortje 1 glas ( moet ook steeds de bloemen water geven) !smil79

Ik ga eerst maar eens kijken hoe het me bevalt tot zondag , maar beetje puzzelen en tellen, gaat dit eum misschien nog wel worden ( IK HOUD HELEMAAL NIET VAN TELLEN ) !smil79

Maar heb appje op mijn foon , komt goed! Denk ik...hoop ik..

Tot de volgende x maar weer..
liefs,
Alice

Alice
vetvrij.com superfan
vetvrij.com superfan
23-08=.95.9
30-08=. 95.1
06-09=. 95.3
13-09=. 94.5
20-09=. 93.7

Bericht door Alice » 23 okt 2016, 10:40

image.jpeg
image.jpeg (33.17 KiB) 2383 keer bekeken
40 PUNTEN DIEET

Vrijdag er mee begonnen en savonds ging het al mis...haha vier beschuiten als extra gehad ! Twee met een halve plak kaas en twee met pure hagelslag..

ZATERDAG

Nieuwe ronde !smil79 ging ook mis savonds...halve bak walnootijs op geslikkerd

ZONDAG

vandaag alles ingevuld...precies 40 ( dit wil ik een week volhouden en kijken of ik hier mee afval) .
Maar 40 punten ben je zo door heen ,als je Indiase kip tandoori gaat eten..hele buld punten haha kan beter sla eten, dat is 0,0 punten...morgen maar ..

Wel handig dat appje op mijn foon...je kunt ook via tablet en laptop, maar daar is het twee dagen gratis en dan voor 1 euro per maand..ja joehoe ben me gek...nee! Het is niet veel, maar op de foon is het gratis en forum... !daar is vast niet zo gezellig als hier..smil1 hier op vetvrij hebben ze een mooi,fijn en vooral gezellig forum..( omdat ..euh...nou ..ja . !smil79 ik hier ben hahaha)

Vandaag ga ik eten

& KAMPIOENTJE
& BOTER
& EI GEKOOKT
& APPEL
& KIWI
& SLA
& INDIASE KIP TANDOORI

Daarnaast neem ik water thee en koffie, morgen maar anders indelen, zodat ik meer kan eten !smil79

Mijn wilskracht is weer terug ,dit mag ik eten en niet meer... !smil50
ZAL HET ME NU WEL LUKKEN? !smil79 VAST WEL....DENK IK.....EN ANDERS....
....ANDERS PROBEREN WE WEL WEER WAT ANDERS...MAAR IK DENK DAT DIT EUM WEL IS !smil79

Fijne zondag en tot morgen
Liefs,
Alice

Alice
vetvrij.com superfan
vetvrij.com superfan
23-08=.95.9
30-08=. 95.1
06-09=. 95.3
13-09=. 94.5
20-09=. 93.7

Bericht door Alice » 25 okt 2016, 11:26

Lieve lezers,

Het gaat goed! Met 40 punten tellen én zelfs mijn skaaltje is lief !smil50 ,dat ik afgelopen week nog 98 kilo woog én dacht dit krijg ik nooit meer naar beneden,ben ik blij met het resultaat nu...maar?

...moet ik wel zo door blijven gaan !smil79

Het bewegen...gisteren een dik uur gesport bij de fysio ,haha ik was aan het neurien ( typ je dat zo?) zegt Carmen, Alice? Als jij al kunt neuriën , dan gaan we het even zwaarde maken! !smil88
Slik en ja heb nu een o derdee
Dat het zwaarder maakt...haha ga nooit meer neuriën of zingen ... !smil88 dan word alles zwaarder...maar ook wel goed voor mij..mjn bovenbenen worden wel sterker.
Het wandelen heeft even een stop... !smil82 ik heb even gewoon geen zin en na zo'n dagje als gisteren ,kan ik er beter een dagje tussen houden, ga ik morgen wel even bij mijn ouders koffie drinken, kan ik mooi een eindje lopen..

!smil79 was net even aan het loeren op het forum, kwam daar die leuke afslankringen tegen ,ringen die je om je tenen kunt dragen , whaha Sanne had het uitgeprobeerd...tjee wat een dure dingen nog zeg,24.95 , hihi was ze aangekomen, ja sorry hoor, dat geloof je toch ook niet!

Bij elk dieet en of afvallen, kun je écht niet op de bank gaan zitten met een zak chips ( was het maar waar) en dat je dan zal afvallen...als jullie alles al hebben uitgeprobeerd nét als ik...dan...

...dan misschien net als mij ..de 40 punten tot 79 punten ( in mijn geval hé ,omdat ik zo lekker zwaar ben) je mag alles eten...ja ook chips, maar pas op met je punten je mag er niet overheen, anders val je helaas niet af.

Voor vandaag heb ik precies 40

Wat ik eet vandaag?

DIT

& Twee volkoren crackers
& boter
& 1 plak kaas
& Twee boterhammen
& boter
& 1 gebakken ei
& Twee opschep lepels gebakken aardappels
& Gemengde sla
& chipolata worstjes ( die stond er niet bij, heb ik er maar een braadworst van gemaakt)
& appel

Veder water/thee en koffie

Tot de volgende x maar weer...ga bakje met mezelf doen

Afbeelding

Alice
vetvrij.com superfan
vetvrij.com superfan
23-08=.95.9
30-08=. 95.1
06-09=. 95.3
13-09=. 94.5
20-09=. 93.7

Bericht door Alice » 25 okt 2016, 16:06

image.jpeg
image.jpeg (15.66 KiB) 2345 keer bekeken

soeffie
Vetvrij VIP
Vetvrij VIP
lengte: .167. cm
Welk dieet volg jij?: 17 dagen dieet
Startdatum: 3 mei 2012
Streefgewicht: 64,9

Bericht door soeffie » 26 okt 2016, 12:13

Je bent weer goed bezig hoor!

Ik zelf heb het ook 1 week geprobeerd, 40 punten.
Maar ja, ik zag dat je ook een pizza kon eten, maar toen was mijn punten op Haha , mocht niks meer eten de hele dag.

Bij mij gaar het heeeeeel langzaam, onsje per week, maar ja beter dan aankomen..

Ga zo door, Alice, je kan het en dat weer je.
Ik ben er bijna, ik ben er bijna, maar nog niet helemaal helemaal!!

Lientje1974

Bericht door Lientje1974 » 01 nov 2016, 14:36

Afbeelding

Ik eet 2 keer per week vis. 2 keer per week vlees en dan kies ik voor kip. De andere dagen eet ik alleen groenten en zonnepitten. Ben daardoor al 7 kg kwijt. ik wil 15 kg afvallen. !smil9

Alice
vetvrij.com superfan
vetvrij.com superfan
23-08=.95.9
30-08=. 95.1
06-09=. 95.3
13-09=. 94.5
20-09=. 93.7

Bericht door Alice » 02 nov 2016, 18:42

image.jpeg
image.jpeg (13.8 KiB) 2287 keer bekeken

Alice
vetvrij.com superfan
vetvrij.com superfan
23-08=.95.9
30-08=. 95.1
06-09=. 95.3
13-09=. 94.5
20-09=. 93.7

Bericht door Alice » 08 nov 2016, 16:18

Lieve lezers,

Hier weer een teken van leven... !smil79
Tja het 40 punten dieet... !smil30 idd Soeffie, wat je zegt met die punten ,als je een pizza neem, dan ben je er al door heen...buiten mijn 40 punten ( wat natuurlijk weer niet genoeg was voor mij..) at ik weer andere dingen, toch heb ik het wel lang vol gehouden, maar ja ik moet een boek op papier voor mijn neus hebben liggen, wat ik moet eten...

..en nu had ik nog wat liggen in mijn i books, alles uitgeprint ( inkt gelijk op ) ben nu bezig met mijn tweede dag, dit is normaal eten, dus smiddags geen borden met sla...en ik zou het niet weten waar ik het vandaan heb...het is voor vier weken, nah ja zie wel.

okee heb de laatste tijd beetje druk gehad, haha ben en was bezig met een eigen site...pfff voor dat echt gaat werken...zijn er heel wat dagen en uren om...misschien vind je het ook leuk freubelzolder.nl , kijk maar wat je er mee doet...ik snaai in ieder geval niet meer, heb er gewoon geen tijd voor..

Vanmorgen eerst naar de winkel geweest, de kamer en de keuken aan de kanten, wassen en vouwen en daarna mag ik van me zelf wat leuks gaan doen..zit nu nog op mijn zolderke...en zie dat het al weer bijna half vijf is...tjee de tijd vliegt me om de oren. Tussentijd ook nog met een lappenpop bezig, spul neem ik wel mee naar beneden.

Hoeveel ik weeg?
Euh weet het niet...te veel denk ik..hahaha

Ik kom snel weer buurten , ga nu echt naar beneden...heb helemaal ijsklonten aan mijn vingers zitten...hihi...
879.jpg
Groetjes en tot snel,
Alice

Alice
vetvrij.com superfan
vetvrij.com superfan
23-08=.95.9
30-08=. 95.1
06-09=. 95.3
13-09=. 94.5
20-09=. 93.7

Bericht door Alice » 22 nov 2016, 11:33

image.jpeg
image.jpeg (29.81 KiB) 2198 keer bekeken
Halloooooooooooo :)

Daar ben ik dan weer eens...

Druk druk,...nu weer vol op vrije tijd...even weer uit gefreubeld...vandaag in ieder geval geen zin...moet zo nog wat weg strijken.

Maar?

...ik begin maar weer eens met poging tot afvallen...met punten ...maar geen 40 maar met 79, die zou ik moeten hebben voor mijn leeftijd.
Ja euh weegschaal...daar heb ik al dagen weken niet op gestaan...KNAP HÉ !smil79 denk steeds is noet leuk om op te staan,heb best veel foute dingen gegeten..

Nu ik weer begonnen met mijn punten systeem, gaat het weer aardig goed !smil79 !smil79 !smil4 vandaag pas begonnen hihi ( ik lig in een deuk hier)

Maar...hier heb ik wel mijn houvast en Soeffie! Kan ik zelfs een pizza eten van 40 punten, morgen samen met Mj gaan we zelfgemaakte pizza maken, vh deeg van oma ( zo'n pakket uit de winkel, waar het deeg al gemaakt is en waar een heerlijke saus in een potje bij zit, wat ham,rode uii,ananas en paprika op en klaar is Alice!!

Vandaag eten we de overgebleven spaghettie van gisteren ,met wat sla ..of Zo...straks even naar de winkel lopen...doet mijn fitly ook haar werk.

Kwam ik laatst op dat appje en kon je ook zwemmen ( niet dat ik dat doe) en andere oefeningen ook invullen, nu weet ik alleen niet meer hoe ik dat deed, zo vervelend, haha heb volgens mij alle knopjes al ingedrukt, misschien die ene nog niet...kijk vandaag nog wel even.

Rein is al een paar dagen met tennis vriend naar Barelona...man o man 19 á20 graden...dat wil ik ook!

Mj en ik hebben afgelopen weekend Tanja en dochter over de vloer gehad, Eefje kwam ook overdag, zaterdagavond uit geweest na een hele dag slenteren in de stad...hoofdpijn,maar toch maar gaan...zondag aan het freubelen geweest...uiltje geschilderd
image.jpeg
image.jpeg
Ik ga vanaf vandaag weer wat geregeld komen....hoeven jullie mij ook niet meer te missen, of was het eindelijk wat rustige voor jullie !smil79

Lieve groet,
Alice

soeffie
Vetvrij VIP
Vetvrij VIP
lengte: .167. cm
Welk dieet volg jij?: 17 dagen dieet
Startdatum: 3 mei 2012
Streefgewicht: 64,9

Bericht door soeffie » 24 nov 2016, 14:26

Wat fijn dat je er weer bent.
Die plaatpizza vind ik ook zo lekker, salami ananas en geraspte kaas, Jammie.

Gewoon lekker rustig afvallen is het beste.

Hier iets minder, pepernoten en chocolade, heel fout, maar ja.
Zoon vandaag geslaagd voor zijn rijbewijs , dus patatjes met een fricandel .en morgen weer in het gareel.

We kunnen het, al gaat het met onsjes.
Ik ben er bijna, ik ben er bijna, maar nog niet helemaal helemaal!!

Alice
vetvrij.com superfan
vetvrij.com superfan
23-08=.95.9
30-08=. 95.1
06-09=. 95.3
13-09=. 94.5
20-09=. 93.7

Bericht door Alice » 24 nov 2016, 15:07

!smil79 ik begin maandag wel, hier nog overgebleven heksenkaas en toast, kan ik nu niet zien staan..moet dan op..,en zondag nog verjaardag ( waar ik xo zin in heb !smil88 dus niet)

A.s maandag begin ik een klein beetje echt, ja liever 1 gram eraf dan er bij

Gefeliciteerd met je zoon...met zijn rijbewijs, weet je...begin jij dan maar ook maandag ,mag je van mij dit weekend nog zondigen !smil4
En ga ik vandaag nog slecht eten en morgen en over morgen en dan al dat gevreet weer afbouwen... ! !smil66

Alice
vetvrij.com superfan
vetvrij.com superfan
23-08=.95.9
30-08=. 95.1
06-09=. 95.3
13-09=. 94.5
20-09=. 93.7

Bericht door Alice » 30 nov 2016, 21:16

Hoii,

Snotverkouden en dan toch even hier langs komen om jullie wat te vertellen.

Wat dan?

Euh....weet ik niet meer haha, grapje..

Morgen heb ik weer een tijdelijke topic over Skinny mint, had er nog nooit en never van gehoort,zelfs hier op vetvrij is het niet te vinden, dus? Wie ben ik om dat voor jullie eens uit te proberen. Zal morgen er alles over vertellen, hoe ik er zo aan kom,bla bla...

Dus? Houd vetvrij maar goed in de gaten...morgen staat tussen alle topics een nieuwe én dat zal die van mij zijn...

SKINNY MINT

Tot morgen dan maar..
Liefs,
Alice

Plaats reactie

Terug naar “Welk dieet volg jij?”