Ik....mijn leven....mijn afvallen ( deel twee )

Eiwitrijk, 17 Dagen, WeightWatchers, 40 punten.... Wat is jouw ervaring? Geef hier jouw mening en lees de ervaringen van anderen.
soeffie
Vetvrij VIP
Vetvrij VIP
lengte: .167. cm
Welk dieet volg jij?: 17 dagen dieet
Startdatum: 3 mei 2012
Streefgewicht: 64,9

Re: Ik....mijn leven....mijn afvallen ( deel twee )

Bericht door soeffie » 08 aug 2016, 14:05

Bedankt voor het uitgebreide verslag, brrrrrrrr haat de tandarts, kippenvel overal, zenuw raken, ohhhhhhhh arme Alice,

Lekker fruit eten hoor, goed voor je.
Ik ben er bijna, ik ben er bijna, maar nog niet helemaal helemaal!!

Alice
vetvrij.com superfan
vetvrij.com superfan
lengte: 1.79
Startdatum: 15 november 2019
Startgewicht: 103.3
huidiggewicht: 94.5
Streefgewicht: 89.9
Gewicht Grafiek: 16--08=.96.2
23-08=.95.9
30-08=. 95.1
06-09=. 95.3
13-09=. 94.5

Bericht door Alice » 08 aug 2016, 15:10

image.jpeg
image.jpeg (29.75 KiB) 1790 keer bekeken
Ik dacht laat ik jullie op de hoogte brengen hoe ik mij daar in die stoel voelde...whahahh
image.gif
image.gif (36.13 KiB) 1790 keer bekeken
Solly Soeffie

Daarna ook nog naar de fyso geweest met een heel stuk om fietsen, moest er om tien uur zijn en bij de beul stond ik om tien over negen al weer op de stoep en naar huis fietsen, had gekunt, maar dan had ik gelijk bij de voordeur weer terug moeten gaan !smil79

Sporten ging goed vandaag en omdat het zo goed gaat, mag ik blijven haha ,ik mag nog 1 x en dan leek het haar wel beter als ik een preventie groepje kwam, dat is meer om het onder controle te houden en ik kan jullie zeggen dit soort sporten bevalt me prima beter en dan ook veel beter dan de basic fit...

Alleen ik moet er voor gaan dokken , haha ik dacht dat ze zei..1x in de week 20 eurie, dus ik zei...vind ik wel duur hoor? 20 euries in de week WHAHAHAH ( volgens mij zat er zweer in mijn oor) het is 20 eurie per maand....oooo zegge dat dan!
Dat wil ik wel...ik kan het thuis ook wel gaan doen...,maar ja ik ken me zelf erg goed,dan gaat het een paar weken en dan heb ik geen zin meer of vergeet het....
Heb trouwens nu wel zere knieen...hm ,even in de gatn houden èn ja ik heb ook de hik...wat heb ik zondag ook alweer gegeten
Volg vetvrij.com ook via Facebook, Twitter en Google+
Op weg naar mijn streefgewicht! Never give up!!

Alice
vetvrij.com superfan
vetvrij.com superfan
23-08=.95.9
30-08=. 95.1
06-09=. 95.3
13-09=. 94.5

Bericht door Alice » 09 aug 2016, 10:39

Goedenmorgen lieve lezers,

TJAKKA,! Afgevallen en dan met gewoon heerlijke softijsjes in het weekend. ...op de zaterdag en zondag, heerllijk ,niet overal .bv in Ootmarsum tegen over de kerk,waren ze minder...( nog wel te slikkeren )..we zijn ze aan het testen voor de softijs producent...whahahah .. Nee hoor! We ( Rein en ik vinden ze gewoon lekker!)

Zag laatst bij de xenos dat je zelf softijs kon maken ..hmm wilde ik nog even uitzoeken , wat dat precies in hield, straks maar even loeren op de website.

Maar euh overal langs gaan ...zie je ook nog van je omgeving en ons kikkerlandje, trouwens bij de hema heb je al een softijsje voor 75 cent en errug lekker!

Tja wij zij nu éénmaal ijseter...mijn moeder eet graag ijs, mijn oma smulde er ook heerlijk van...zit in de genen ( euh van mijn kant dan )

O enne die drap haha de W.C heb ik niet meer gebruikt...weet je...dat geb ik ook al zo vaak gedaan en dan...
...dan raak je er op uit gekeken. Volgende week ga ik de ananas kuur nog doen en vier dagen er na de meloenkuur haha vervang ik de ananas in meloen.

Want...

Want als je wilt afvallen moet het ook lekker zijn toch?

Elf jaar lang van allerlei dieten al geprobeerd, de ene zei ..dat die nog beter was dan de andere ...en ik...ik geloofde dat..pff net zoals die powerfood producten, o wel lekker hoor! Maare mijn knip werd wel steeds platter, dus? Dat doe ik ook biet meer..

Nu krijg ik nog vaak paleo om mijn hoofd geslingerd, heey jó...daar ga ik niet aan beginnen, dan moet ik heel veel laten staan. Paleo is meer de oertijd...nou ik ben van deze tijd...en ik vind piepers op zijn tijd erg lekker,maar ook pastas en melk producten..dus?

Ik doe het zo..op mijn eigen manier, soms een x een Wceetje er tussen door,of heerlijk fruit
Dit gaat me beter af dan al dat andere...maar ja...euh hoop dat volgende week er weer wat af is...anders....euh ja...dan verzin ik wel weer wat

Heey zonnetje schijnt, zo snel de boodschappen doen meloen voor twee euris bij Dirkie

Ik wens jullie een fijne dag
image.png
image.png (41.09 KiB) 1778 keer bekeken
Liefs,
Alice

soeffie
Vetvrij VIP
Vetvrij VIP

Bericht door soeffie » 09 aug 2016, 14:07

Wij zijn gewoon dieet experts, die weten wat ze willen en waarmee wij het beste kunnen afvallen.
Wel fijn dat er weer wat af is, 7 ons per week is heerlijk en dat met ijsjes. Ik vind softijs ook zalig, lekkerder dan schepijs.

Hou vol, je kan het, gewoon met kleine stapjes.

Alice
vetvrij.com superfan
vetvrij.com superfan
23-08=.95.9
30-08=. 95.1
06-09=. 95.3
13-09=. 94.5

Bericht door Alice » 09 aug 2016, 19:37

dat zijn we zekers Soeffie, experts.... noem maar wat op en wij zeggen wel of het wat is...haha

ZEEPWATERMELOEN OF VIEZE MELOEN...OF..

ik dacht net met afruimen wat een water ligt er op het aanrecht...ik droog maken en vervolgens na een tijdje lag er alweer een plasje...hm misschien mijn waterfles lek ( waar ik de hele dag maar twee slokken uit heb gedronken ) nee, droog...ik til mijn heerlijke groene meloen op en ...

...o jakkie komt uit de meloen...en sniff er even aan...ruikt naar een soort zeepsop..

wacht...ik snijd wel vast de meloen , ik eet een stukje, deze is redelijk en ziet er ook nog wel goed uit...ik aan het snijden ,wat in het bakje leggen...mijn buik zei...isse niet goed...

ik hapje nemen , wist niet hoe snel ik hetweer uit moest spugen in mijn holletje van mijn hand.. !smil58 !smil88 iieeee wat een vies ding...dus nu de hele meloen in de klikko gegooit...kan het moeilijk mee nemen naar Dirkie terug helemaal in gort...

IK HOEF GEEN WATER MELOEN MEER
thHDG74ZM2.jpg
thHDG74ZM2.jpg (6.85 KiB) 1737 keer bekeken
...ik ga over op blauwe beseen of zo...bah bah was zo goor...vies en bleeh..dus..

Dus als ik morgen aan de racebloemen ben of boven de bloempot hang dan weten jullie ,dat het aan die meloene ligt...jakkkie...twee Euries in de klikko..

Alice
vetvrij.com superfan
vetvrij.com superfan
23-08=.95.9
30-08=. 95.1
06-09=. 95.3
13-09=. 94.5

Bericht door Alice » 10 aug 2016, 15:33

Goedenmiddag,

Ik denk dat ik die zeven ons er wel weer bij op heb....och...heb me laten verleiden door chips, ...ik was zo zat ,heb de rest gewoon weg gegooit...en vandaag ...tja voor ik erg in had zat die heerlijke chocoreep milka met bolletjes ( soort bros gevoel ) in mijn wagentje...en nu..

...nju zit het in mijn buik...okee zal nu wel gezakt zijn tot onderaan mijn maag...en is nu bezig met verteren, de mannetje en vrouwtjes waren al aan het klagen daar benee ....ze lagen net achter over geleund voor een pauze en hoppa ,ze zaten onder de choco en speeksel...whahahaha, twas wel lekker maar erg vol...nu...

na een paar series te hebben gekeken samen met MJ dacht ik laat ik eens wat dingen uitzoeken..en nu ... !smil88 ik heb geen zin meer om wat te doen ben nu gewoon lui...dus ik dacht ga jullie dat maar vertellen dat ik zo ontzettend stout ben geweest en morgen weer goed mijn best ga doen..

weeet je ..

weet je hoe dat ook komt, dochter is thuis en dan doe je leuke dingen, haha hangen voor de tv...maar volgende week gaat ze op vakantie naar Bali samen met haar vriend....en ik ...ik blijf achter, zal haar gebabbel missen, wat ik niet mis ...zijn de kommen en borden e.d wat ze altijd bijna laat staan...okee soms word het opgeruimd, maar ik heb het idee soms ,dat ik iemand van de bediening ben...nu kan ik het laten staan...maar ja, dan zie ik dat troepie en ik wil het netjes houden...jaja geleerd in al die jaren...maar als alles netjes is, heb je meer rust in je hoofd, anders word ik er kriegel van.

hey bijna half vier, koffie tijd...met niks er bij, want ben zo vol....

Morgen maar een dagje shake of mmm een fruit dagje zonder water meloen...,ze lagen er nog wel, maar ik dacht ga ze echt niet kopen meer...nu even niet
b67a3967f1fa06d6680525cb43aeaaf8.jpg

Lieve groet van mij met
valentijn-humor-plaatjes-1.gif
valentijn-humor-plaatjes-1.gif (60.11 KiB) 1730 keer bekeken
!smil32

soeffie
Vetvrij VIP
Vetvrij VIP

Bericht door soeffie » 10 aug 2016, 15:55

Ohhhh zo herkenbaar, ben je trots op je resultaat, vreet je het de volgende dag aan.

Vieze watermeloen, jak en zo zonde.

Ik heb al 2 dagen een beetje buikgriep, heel goed voor de weegschaal, maar niet voor mij, hou niks binnen, het glijd er zo naar beneden uit.
Mijn thee blijft wel braaf hangen. En ik moet zo nog werken... Boehoe

Alice
vetvrij.com superfan
vetvrij.com superfan
23-08=.95.9
30-08=. 95.1
06-09=. 95.3
13-09=. 94.5

Bericht door Alice » 10 aug 2016, 20:51

Bah ik zou ook bijna een buikgriep willen hebben...nee hoor, is niet leuk om te hebben, maar je hebt de 72 te pakken...

Ik denk dat ik ook maar op vakantie ga Soeffie ,als jij er niet bent...nou ja ik ga sauzen...

okee zeg eerlijk wat zeggen jullie van deze twee fotos
971_1080.jpg
967_1080.jpg
We wachten nog op die mensen die het laatst het huis hebben bekeken, maar tot nu toe nog niks gehoord..

Ik heb me zelf even in de kijkers verplaatst en ik kom boven, daar zien ze dus op de overloop deze mooie dames staan ( hey wat zeg je daar van ,Alice zelf geschilderd, met de posten en de deuren, een heel karwei , maar er wel super trots op) nu kan ik me indenken dat de kijkers , denk onee...wat een kleuren en dat moeten we allemaal overschilderen...

het sl kamertje annex kantoortje, heb ik destijds samen met mijn nichtje Corrie in de Mexicaanse sfeer gemaakt, zelfs het boekenrekje in de kleuren,

Natuurlijk vind ik het kamertje nog steeds mooi, maar ja gezien de kijkers een beetje afknappen boven, heb ik er met Rein over gehad om het over te sauzen ( het kleurtjes is nog over ) en voor het kamertje hebben we nog een grote bus met witte verf staan..

tja en ach ik vind het wel leuk om te doen...ga morgen maar vast rollers op halen bij de action en afplakband...dan komt het vast wel goed en als ze het dan nog niet willen, dan ga ik uiteindelijk die mooie Jozef bestellen, dat beeldje is 25 euries...haha vandaar dat ik het nog uitstel.

Dat is mijn laatste redmiddel....dus? als Soeffie op vakantie is ga ik ook!

soeffie
Vetvrij VIP
Vetvrij VIP

Bericht door soeffie » 11 aug 2016, 09:02

Als ik eerlijk mag zijn, zou ik het ook witten, heb ik toen ook gedaan, lees laten doen, alles wit gedaan, ik had ook ook geel/blauw. Dus als je het niet erg vind om te doen, lekker doen.
Ik moest ook boven de meeste kasten weg halen, veel te rommelig vond de makelaar.

Wat gezellig dat we samen weggaan!!

Alice
vetvrij.com superfan
vetvrij.com superfan
23-08=.95.9
30-08=. 95.1
06-09=. 95.3
13-09=. 94.5

Bericht door Alice » 11 aug 2016, 12:26

Volgende week ga ik ze witten, wij hebben al heel wat weggehaald, kasten gordijnen ( om het groter te laten zien..hm dat is gekke zin haha ) ruimer en groter...helaas nog niks gehoord, misschien vandaag...ben alles een beetje beu...en ...nu ....net op de laptop... !smil24
thQTGZWAJR.jpg
thQTGZWAJR.jpg (8.16 KiB) 1676 keer bekeken
Mijn laptop had weer geen verbinding , dus ik op zoek bij de instellingen...en ik moest wat opdaten en dat heb ik gedaan en...
thVDYHSY35.jpg
thVDYHSY35.jpg (4.67 KiB) 1676 keer bekeken
en toen..... !smil24 en toen.....nou...toen was....
thGOEIKGD1.jpg
thGOEIKGD1.jpg (9.6 KiB) 1676 keer bekeken
ALLES WEG...AL MIJN LEUKE PLAATJES AL MIJN DOUWNLOADS...MIJN VERHAAL (die ik gelukkig ook op mijn iPad heb gezet ergens, waar...weet ik niet straks maar zoeken ) alles is gewoon foetsie...zelfs mijn Catwazel die ik nog af moest kijken... !smil82 zucht ...zucht...

Of ik boos ben? tja een beetje, maar dat helpt meestal niet...dus vraag ik het Mj straks wel even...misschien is tie nu wel mooi schoon de laptop en doet het vast wel sneller....maar ja leuk is anders,,,dus maar weer nieuwe plaatjes verzamelen...

tjee is het al half 1 bijna...wat vliegt de tijd toch....afijn mijn strijkwas heb ik klaar...

En ik ga lekker samen met Soeffie op vakantie, kruip in haar koffertje...ik prop me er wel in...haha...nee! jij gaat maar lekker samen met je friends op; vakantie...en ik...ga witten volgende week...heb er best wel zin in...haha,

Misschien dat ik hier nog langs kom...dat weet ik niet...zo stil hier...haha, nou toedels ga eten met Mj en onze serie kijken...

liefs ,
thUKFJRVG7.jpg
thUKFJRVG7.jpg (7.79 KiB) 1676 keer bekeken

Alice
vetvrij.com superfan
vetvrij.com superfan
23-08=.95.9
30-08=. 95.1
06-09=. 95.3
13-09=. 94.5

Bericht door Alice » 12 aug 2016, 14:21

LIeve lezers,
thOD6D2L6L.jpg
thOD6D2L6L.jpg (6.99 KiB) 1643 keer bekeken
Misschien wel voor goed! pfff ...

Sorry ben alles een beetje beu geworden...ik neem onbetaald verlof ( !smil88 ik word niet betaald !smil32 ) neem overal maar weer afstand van ..Facebook ,twitter, ben straks alleen nog via mail bereikbaar....

Ga mijn leven eens anders indelen, misschien kan ik nu mijn tijd aan mijn boek wijden...

Ga meer bewegen en misschien kom ik hier nog wel eens terug als ik mijn doel van 85 behaald heb , eerder kom ik niet meer terug!.

Bedankt voor het lezen van mijn verhaaltjes

liefs,
Alice

Sanne
Samen Afvallen bij vetvrij.com Ervaringen en Recepten uitwisselen
Samen Afvallen bij vetvrij.com Ervaringen en Recepten uitwisselen

Bericht door Sanne » 15 aug 2016, 16:44

7187 ...

Dat is het getal waar de teller op blijft steken ...

Niets is voor eeuwig.
De meeste mensen leven hun leven en laten het lot beslissen over hun toekomst.
Jij maakt de keuze zelf, en dat siert je.

boeken schrijven...
meer bewegen...

Wat je ook gaat doen, doe het met net zoveel overgave als je hier de afgelopen 10 jaar berichten hebt gepost

Bezoekers hebt gesteund...
Je hart hebt gelucht...
Gelachen...
Gehuild...
Nieuwe vrienden hebt gemaakt...
Mensen hebt zien komen...
En mensen hebt zien gaan...

Nu ga je zelf, 7187 berichtjes en 10 jaar later...

Dank je wel voor alles lieve Alice, het ga je goed... !smil50 !smil24
Populaire Artikelen van Dieet Ervaringen Forum

ketox24 afslankdruppels
gracinia cambogia
dieet pro
bio hcg

Alice
vetvrij.com superfan
vetvrij.com superfan
23-08=.95.9
30-08=. 95.1
06-09=. 95.3
13-09=. 94.5

Bericht door Alice » 31 aug 2016, 20:48

Lieve allemaal,

Mijn teller gaat weer verder en wel op deze https://www.vetvrij.com/phpBB3/viewtopi ... 17931topic!
Zie ik jullie daar..

Liefs,
Alice

Alice
vetvrij.com superfan
vetvrij.com superfan
23-08=.95.9
30-08=. 95.1
06-09=. 95.3
13-09=. 94.5

Bericht door Alice » 09 sep 2016, 18:59

Lieve lezers,

Zoals jullie zien weer op mijn oude stek!

Dit komt ook omdat ik nu aan de modifast zit...whaha w.c staat even in de kast...nu doe ik alles wat Eefje ook eet...kunnen we elkaar nog meer steunen, kon wat overkopen en dit is wel erg lekker.

Én het zou niet eerlijk zijn voor weight care dat ik daar ervaringen deel terwijl ik modifast gebruik!

Heb nu net de vla op...ik maar wachten tot het stijf werd ( net zoals de chocopudding) maar heey tis is vla ...en gewoon met water,jammie

Voor de sla en tomaatjes e.d heb ik nu kruiden van dr.vd Vogel en dan smaakt alles nog lekkerde..al dat rauwkost kwam me al een beetje de neus uit..haha

MAAR IK WIL DOOR ZETTEN VOOR EEFJE!

Als zij stopt ga ik verder,met twee shakes per dag en een lichte maaltijd, komt goed! Ik heb de smaak weer te pakken en ookal is het straks een halve kg per week, als de schaal maar daalt

Sorry vergeten een foto te maken van mijn avond eten, morgen goed? !smil79
image.jpeg
Fijne avond en tot de volgende x

Liefs,
Alice

Mamachrissie
Vetvrij Toppertje
Vetvrij Toppertje

Bericht door Mamachrissie » 11 sep 2016, 18:00

Het lijkt wel ping-pong....Ik was je kwijt maar je zit hier weer hahahha...
Het is nooit saai zo he. Dus nu weer Modifast? Ach als je je maar goed voelt en lief dat je zo Eefje steunt.
Samen lukt het jullie wel hoor.

Succes meiden en don't give up!!

Knuffffffffffffff
!smil81 !smil81 !smil81

Plaats reactie

Terug naar “Welk dieet volg jij?”