Ik....mijn leven....mijn afvallen ( deel twee )

Eiwitrijk, 17 Dagen, WeightWatchers, 40 punten.... Wat is jouw ervaring? Geef hier jouw mening en lees de ervaringen van anderen.
Alice
vetvrij.com superfan
vetvrij.com superfan
lengte: 1.79
Startdatum: 15 november 2019
Startgewicht: 103.3
huidiggewicht: 93.7
Streefgewicht: 89.9
Gewicht Grafiek: 16--08=.96.2
23-08=.95.9
30-08=. 95.1
06-09=. 95.3
13-09=. 94.5
20-09=. 93.7

Re: Ik....mijn leven....mijn afvallen ( deel twee )

Bericht door Alice » 30 jul 2016, 19:55

image.jpeg
image.jpeg (21.62 KiB) 1872 keer bekeken
Monique!

Ik dacht de mensen lopen nog bij me weg...met al dat gezeur van mij...dan weer dit en dan weer dat...whaha word soms ook gek van mezelf...maar tja tis onderhand mijn dagboek geworden , het leven bestaat niet alleen uit afvallen er om heen komt ook heel wat bekijken èn dan...dan stopt het afvallen, daar kun jij ook over mee praten Monique, bij jou is om je afvallen ook al heel wat gebeurd en we weten het, we pakken als alles weer bijna in orde is ,dat we de draad weer oppakken. Ons moed in spreken en er weer voor gaan. We komen er...ookal duurd het 20 jaar...wel op onze eigen manier.

MR.B

PALEO DIEET

Tja ...hey wat dacht je? Dit heeft Alice nog niet gedaan? ( wel een beetje bijlezen hè?)
Nou toevallig heeft Alice al twee van die e- books in mijn Ibooks staan en er zitten zekers lekker recepten tussen en ik heb ook al eens minder koolhydraten gebruikt, maar ....ik kan en wil dat niet veranderen

&&&

Bovendien ben ik al die power voedsel zat, de ene weet het beter dan de andere...dan is het wel goed dan is het weer niet goed...daar word je toerieloerie van ...ik doe gewoon weer normaal...word ik veel blijer van en zoek dingen uit wat ik lekker vind en daar zit ook af en toe een lekkere hamburger van Mac bij, gewoon omdat ik dat lekker vind ..

Maandag ga ik weer poging doen ...minder te snoepen ( haha heel wat krijtdrop achter de kiezen zitten, hm aan de andere kant ik kan er mooie bloempjes van leggen !smil79 )

Ben blij dat je er weer bent Monique...

Goed weekend euh goede zondag is beter,weekend is bijna voorbij met al die regen!

Liefs,
Alice
Volg vetvrij.com ook via Facebook, Twitter en Google+
Op weg naar mijn streefgewicht! Never give up!!

Alice
vetvrij.com superfan
vetvrij.com superfan
23-08=.95.9
30-08=. 95.1
06-09=. 95.3
13-09=. 94.5
20-09=. 93.7

Bericht door Alice » 01 aug 2016, 18:03

Vanmorgen was het eerst droog en daarna kwamen de stortbuien nèt nu ik weer naar de fyso...moet, afbellen? NEE! Op de fiets word ik zekers kledder nat, gym schoenen worden in geruild voor mijn loopschoenen.

Iets binnen het halve uur ben ik er...haha gezegd dat ik mijn eerste oefening al gedaan heb !smil88 mooi! We kunnen aan de slag...mijn energie dit x ver te zoeken, mijn linker kant doet zeer van de nek tot mijn armen , later komt dan ook nog mijn linker been bij...,

Ik heb alle oefeningen gedaan foei ...wat een buld, voel me zwak dat ik ipv 20 x maar de 19 x haal, ik kan niet meer, ben op

Nieuwe oefeningen er bij, op je buik liggen en je enkels pakken, OMG ik heb veels te kleine armen, ik krijg ze biet te pakken en mijn zij gaat zeer doen, Carmen komt er bij en helpt me...haha aan mijn broekspijpen gaat het wel...een beetje ,weer komt de pijn in mijn zij

De andere ofening , op de grond benen vooruit en je tenen pakken, !smil79 in het begin ging het natuurlijk niet, maar hoe meer ik rekte kwam ik toch al tot mijn veters

Ik denk dat ik hier nog wel een tijdje kom...gezien mijn boekje nu helemaal klaar is..

Na de fyso weer terug een half uur lopen naar huis, ik weet dat je de ene voet voor de andere moet zetten, maar tjee wat was ik loom en sloom, een hele omschakeling hoe ik smorgens liep thuis gekomen moe moe en nog eens moe, koffie en nog een bakje en toch maar ook nog gaan stijken en de was doen..werd niet door iedereen gewardeerd !smil82

Dochter lief haar werkbroek zat nog in de was en was dus nat...èn wat nu Mam! Droger...dat wilde ze niet .nou ja dan ga je het maar föhnen, moet je ze er ook allebeide niet in doen..
Tuurlijk een aanvaring met dochter...was er zo klaar mee! Hier heb jij je eigen mand en ga maar zelf wassen dan zijn je kleding op tijd klaar... Tjee lijkt hier wel een hotel, alle kopjes blijven maar staan, ( rein zegt altijd laat maar staan) ja maar ik wil het netjes hebben zucht , krijg je weer van alles om de oren, dat ik in het weekend maar biet naar mijn serie had moeten kijken !smil92 !smil58

Èn dan denk ik wel eens, jij komt elke ochtend langs de wasmachien en droger Ze zal nooit eens denken, laat ik het er eens uit halen...nou ja klaar! Ze mag het zelf doen..

!smil58

!smil79
Zo ik doe weer lachen...en nu ga ik koken ...zo! Heb het even weer van me afgerateld...

Jà vandaag goed begonnen met een halv chocoreep, top hè? Ja vind ik ook!

Tot morgen !smil81
image.jpeg
image.jpeg (77.53 KiB) 1813 keer bekeken

soeffie
Vetvrij VIP
Vetvrij VIP
lengte: .167. cm
Welk dieet volg jij?: 17 dagen dieet
Startdatum: 3 mei 2012
Streefgewicht: 64,9

Bericht door soeffie » 02 aug 2016, 11:59

Hier hetzelfde hoor, mijn oudste 17 jaar, boy, doet ook zijn eigen was soms, zijn werkkleding dan, moest altijd wanneer het hem uitkwam, ja dahag. Lekker Zelluf doen dan.

Als Ik je oefeningen zo hoor, pfffff. Je kan beter yoga gaan doen.... Wat een standjes Haha. De stervende zwaan..".

Goed bezig hoor... Ga door
Ik ben er bijna, ik ben er bijna, maar nog niet helemaal helemaal!!

Alice
vetvrij.com superfan
vetvrij.com superfan
23-08=.95.9
30-08=. 95.1
06-09=. 95.3
13-09=. 94.5
20-09=. 93.7

Bericht door Alice » 03 aug 2016, 15:47

Ze heeft al sorry gezegd !smil50

Ik kom morgen of zo wel verder babbelen, moet zo het huis weer uit, vanochtend ook al.

Met Mj naar de bakker geweest en cappuchino gedronken met een lekkere bananen soes op gepeuzeld !smil88 , nu ben ik in mijn up...waar zal ik nu naar toe gaan, hé was het maar mooi weer dan wandelede ik naar mijn ouders toe ..afijn dan maar weer naar het winkelcentrum lopen ( dit x, vanmorgen was ik op de fiets) pluu op.

Gisteren druk weer aan poetsen geweest...haha het blinkt er van ...hihi nee hoor! Twee kijkers vandaaag en lekker verdeeld over de dag, had me deze woensdag heel anders voorgesteld, maar afijn krijg ik gelijk mijn wandeling weer.

Als ik de regen buiten zie, wil ik weer op vakantie....wat een prut weer...straks weer springen over plassen heen , staan hier in de wijk zo veel en groten ( tjee wat een heerlijke kromme zin is dit weer,jullie snappen uem nog wel toch? ) !smil79

Maandag begin ik maar weer eens met de shakes...eerst nog bestellen of ...dat ze bij de andere kruidvat nog staan...pfff dat is wel iets verder lopen...( heb ik daar wel zin in ) !smil82

Zie wel waar ik heen loop...half vijf komen ze en dan ga ik om kwart over vier weg en kom half uurtje later weer aan...denk ik...

En dan soepie eten en beentjes op de bank ,eerst de was nog ophangen

Tot morgen
image.jpeg

Alice
vetvrij.com superfan
vetvrij.com superfan
23-08=.95.9
30-08=. 95.1
06-09=. 95.3
13-09=. 94.5
20-09=. 93.7

Bericht door Alice » 03 aug 2016, 15:49

Zit te denken, kan wel weer naar de bakker gaan...neem ik nu thee met een lekker stuk gebak! Hahaha

Alice
vetvrij.com superfan
vetvrij.com superfan
23-08=.95.9
30-08=. 95.1
06-09=. 95.3
13-09=. 94.5
20-09=. 93.7

Bericht door Alice » 04 aug 2016, 19:44

Nee! Ben niet naar de bakker geweest, doelloos rond gedwaald in het winkelcentrum, even bij de zeeman dingen gekocht ( voor het scrappen ) wat eigenlijk niet nodig was...tja kijken op mijn horloge, pff wat ging de tijd langzaam...afijn dan maar even wandelen...ging het miezeren, heerlijke sproei regen, wat zelfs de pluu niet tegen hield en mijn broek dus klam aan voelde..

Eindelijk thuiss, ploffen op een stoel...moe...

Èn de kijkers...de eerste word al niks, de tweede , ( moet het huis nog verkopen ..zucht) kwam er nog op terug...jaja dat hebben we meer gehoord en vervolgens hoor je er niks meer van. !smil24

Ik was begonnen met mijn eerste stap om toch gauw de draad op te pakken , ik moet wat doen...anders ben ik straks kogelrond, mijn zwemband zwelt een beetje.

Dus?...

Dus ik op de kop in mjn keukenkastje op zoek naar de wc bus met haver, ik dacht ga eens even kijken op de bus, want twee scheppen lijken me zo weinig...tss moeten er gewoon vier in !smil79 , nogal logisch dat het niet vulde...enne de kokos is ook niet bij mijn winkel op internet te koop !smil88 denk dat ik van de haver de vanilie maar op haal...hier bij ons in het w.centrum

Morgen ga ik beginnen en app food ook weer geplaatst , heb ik beter overzicht, ga mijn meetlint opzoeken en dan per maand meten met cm...oja er gaat heel wat gebeuren...ga mijn Carlos op zoeken en gaan met die banaan..en...

Èn ja...jullie mogen mee lezen of niet...( kan me voorstellen dat je me zat bent ,met al mijn ideen over afvallen) maar ja ik moet het van mezelf, moet weer onder die 90 komen...zucht lange weg....maar met jullie erbij, gaat het me dit x ook weer lukken !smil79

Tot morgen dan maar ...hm nèt zo voor het weekend...ik lijk wel gek..,haha ga extra meloen kopen

Fijne avond en lekker genieten!
image.jpeg
image.jpeg (22.81 KiB) 1765 keer bekeken
ikke ook!!
Liefs,
Alice

soeffie
Vetvrij VIP
Vetvrij VIP

Bericht door soeffie » 04 aug 2016, 20:30

Dan ga ik je weer succes wensen, hier lukt het voor geen meter, vreet niks en gaat geen gram af.

Jammer weer voor je huis, hoopte zo voor je.

En we houden gewoon vol......

monique236
Vetvrij Toppertje
Vetvrij Toppertje
lengte: 167... cm
Welk dieet volg jij?: Koolhydraatarm
Startdatum: 9 oktober 2017
Startgewicht: 104,2
huidiggewicht: 104,2
Streefgewicht: 80
Gewicht Grafiek: Start Gewicht
104,2

Bericht door monique236 » 05 aug 2016, 11:35

Hoi Alice, ik reageer niet meer zoveel, maar ik blijf je nog wel volgen, vind het nog steeds leuk om je beslommeringen te lezen !smil32
Ik ben momenteel minder bezig met WW, het lukt gewoon niet meer helemaal. Ik probeer nu om maar een beetje op gewicht te blijven en in ieder geval niet te veel aan te komen.
Maar zal de eerst volgende 3 weken moeilijk worden, man heeft vakantie,is het hele ritme weg.
We zien wel weer waar het schip strand.

Alice
vetvrij.com superfan
vetvrij.com superfan
23-08=.95.9
30-08=. 95.1
06-09=. 95.3
13-09=. 94.5
20-09=. 93.7

Bericht door Alice » 05 aug 2016, 13:30

Lieve lezers, ( hoi Soeffie en Monique)

Tuurlijk houden we vol Soeffie...met enorm veel vallen en dan weer uit die put klimmen, eens komen we er..

!smil79 je bent niet de enigste Monique , de andere lezers lezen ook alleen maar...ik vind het geen probleem hoor, maare mis je wel...loslaten heet dat weer..te veel aan je gehecht..of hoe je dat ook zegt, velen zijn hier geweest in mijn topic's , vriendschappen gemaakt zoals bij jullie Monique,Soeffie en Dunga...word straks nog stiller want Soeffie gaat op vakantie...

Vaak hebben mensen geen tijd om hier wat neer te zetten, anderen kunnen lezen ,maar geen antwoord geven, want volgens mij moet je je registreren,zodat je er wel wat kan plaatsen,

Maar afijn, ik typ hier voor jullie en natuurlijk het meest voor mezelf...om alle gedachten en worstelingen van me af te schrijven, herstel ...typen, gaat beetje moeilijk schrijven.

Vandaag heel goed begonnen, VERGETEN OM OP MIJN SKAALTJE TE GAAN STAAN !smil88 ze lag ook helemaal onder het bed en bij het op staan voelde ik mijn speiren een beetje...haha wilde ook op de wii of met Carlos aan de slag, ik had gisteren a ond in mijn bed een heel schema opgezet bij wakker worden was het verdwenen.

200 ml half vollle yoghurt met de kaneel w.c haver shake drupje honing en vier eetlepels brinta, man o man wat zat ik vol , oja ook nog 125 ml water met citroen sap en twee kopjes koffie en nog 300ml water bleeh

Smiddags pas tegen èèn uur mijn zelfde bakje als vanmorgen maar dan met een banaan er in, tjee bakje stroomde over met al dat prut erin ,ben zat...

Elke x als ik trek krijg mag ik ( kuch kuch) cherry tomaatjes of appel of komkommer hebben of heel veel water.

Én elke x als ik het moeilijk vind pak ik mijn ipad en ga jullie lastig vallen, alleeen ik weet nog niet wat, misschien ga ik wel lekker klagen, dat hoort er ook bij,dus? Wen er maar vast aan :)

Het hele huis is schoon, zo wil ik het houden tot er weer nieuwe kijkers komen en ik dacht als deze ook niks word ...dan...
..dan ga ik écht Jozef bestellen en in de tuin begraven en dan zien we wel of het écht helpt..( i hope so )

Euh had ik nog meer te vertellen, euh ...ha ik ga een andere dag wegen , haha misschien ligt het daar wel aan dat het berg afwaarts ga, nu nog even bedenken, ik denk dat het de dinsdag weer word...okee! A/ dinsdag ga ik op mijn skaaltje staan.de dag ervoor ,oet ik naar de beul boren ( denk ik ) stuk van mijn kies af en fyso , als ik het haal, tien voor negen bij den beul en tien uur begint de fyso..dat word hard fietsen...ben nu al moe als ik er aan denk ...hahaha

Fijn weekend en bedankt voor jullue aandacht!
image.jpeg
Liefs,
Alice

soeffie
Vetvrij VIP
Vetvrij VIP

Bericht door soeffie » 06 aug 2016, 11:26

Haha ik ga maar 8 dagen weg hoor en dan ga ik er flink tegenaan, lees gezond eten, ik merk dat ik te weinig eet. Weinig groente en fruit.

Je bent goed bezig, hoop dat je die drap volhoudt. Jakkie.

En het is weer waterijsjes tijd.

Mamachrissie
Vetvrij Toppertje
Vetvrij Toppertje

Bericht door Mamachrissie » 06 aug 2016, 17:52

:2: Hier zit je!! Ik was je kwijt...Niet dat ik je vergeten ben hoor maar je weet hoe of wat.
Ik dacht even mijn neus hier een keer laten zien.

Je kunt het meis!! Kom op!! Niet opgeven hoor ook al zit het nu even tegen.

Afbeelding

Dikke knuffffffffff !smil50

Alice
vetvrij.com superfan
vetvrij.com superfan
23-08=.95.9
30-08=. 95.1
06-09=. 95.3
13-09=. 94.5
20-09=. 93.7

Bericht door Alice » 06 aug 2016, 19:41

Nee gekkie! Tis WATERMELOEN tijd...man o man blijf er in eten, schakel over op mijn w.meloen dieet :) :)

Ooo lieve Chrissie...dacht ook al vaak aan je...mail binnen kort...eerst het weekend door en maandag naar de beul en fyso en dan heb ik tijd...dikke knuffel terug, ookal laat ik soms niet zoveel van me horen, jij bent altijd in gedachten bij me...mijn lieve vetvrij vriendinnetje.

Èn wat een mooi plaatje weer, vooral de tekst natuurlijk haha de achtergrond ook perfekt! Nee! Ik geef niet op ...ga stug door met van alles en nog wat...dank je wel voor die lieve woordjes. !smil50

En Soeffie ,acht dagen lekker genieten en dan slaan we ons er weer samen door heen..

Fijn weekend!

Ik neem nog stukje meloen...mmmmmm

Alice
vetvrij.com superfan
vetvrij.com superfan
23-08=.95.9
30-08=. 95.1
06-09=. 95.3
13-09=. 94.5
20-09=. 93.7

Bericht door Alice » 07 aug 2016, 18:34

Lieve lezers,

!smil79 wat te doen....als je....die drap ( zoals Soeffie het voor ons beschreef) toch best wel èèntonig vind, al peinzend zit te denken, ga ik dit wel weer volhouden? !smil88

Heb dit weekend wel yoghurt gehad maar dan met creusli erin...en tjemig ik heb een hele meloen er door gejaagd, mag ik aan jullie voorstellen, mijn aller liefste en vooral lekkerste chips ter wereld ,de
naamloos.png
naamloos.png (77.54 KiB) 1654 keer bekeken
, deze chips is zo sappig, je neemt een stukje in je mond en zuigt eerst het sap er uit...helaas kauw ik altijd rechts, .. maar ja daar zit die kies die afgebroken is ( bibber, morgen er naar toe...tien voor negen, denken jullie toch wel even aan mij ...toch? ) dus moet ik links kauwen, ach ben het al een beetje gewend...en deze chips is zooooo lekker!

Was er ook niet een meloen dieet...hahha ga het gauw eens opzoeken.

okee, even wat bij gelezen over de meloen, verminderd spierpijn...ooo top! en o ...nee dat is niet leuk, als je te veel meloen eeet ( zoals ik heb gehdaan zet dat weer in fruitsuikers) nàh wat een gedoe weer...vind ik weer eens wat lekker....en als ik nu alleen maar meloen eet dan...

weet je....kan me ook niks schelen....het zou dan wat moeilijk worden met afvallen...ach het gaat nu ook niet zo als een meter, dus meloentje ik kom je maandag weer kopen, altijd nog beter dan chips toch...zal ook de ananas er bij ophalen, ook altijd lekker, even lezen over de ananas...zo terug..

okee....ananas is goed voor de spijsvertering en je krijgt een vol gevoel, net zoals de meloen...ik kan jullie wel zeggen, er lagen snickers ,maar heb niks gepakt
eet liever verse ananas dan uit blik, hm ja hee verse vind ik het allerlekkerste....

ik heb meloen, ananas, blauwe bessen waren ook goed en mango...als ik die allemaal door elkaar doe heb ik een heerlijke fruit dag, savonds sla met vis of zo...

!smil79 ik brouw gewoon alles aan elkaar vast en dan gaat mijn lieve skaaltje vast wel naar benee...en ik denk dat ik morgen na het bezoek vd tandarts toch niet kan eten met zo`n dikke mond, denk wel dat het verdoofd moet worden...bàh was het maar al dinsdag...hahaha

BACILICUM

Wàt doet iemand met zes potjes bacilicum?

Nou ik zou het echt niet weten.....dat gebeurd mij toch nooit, hahha...nou eum bij mij in de lade stonden er zes....ZES...6 en dan drie potjes half gevuld, ik keek eens verder , twee oregano ( man o man die gebruik ik amper ) ik denk dat ik dan in de winkel sta...en ach laat ik bacilicum ook weer mee nemen die heb ik vast niet... !smil88 zegt mijn man ineens...jij moet morgen toch naar de tandarts...euh ja...nou lekker dan...whahhaaha jo zit ik toch niet mee en als het goed is hebben ze een mondkapje op.

Ja ik typ nu maar alvast , morgen druk dagje...

afijn hebben jullie alvast weer wat te lezen...tot de volgende x maar weer...
979493bf7ae8ac458bd64840e0de2458.jpg
979493bf7ae8ac458bd64840e0de2458.jpg (13.51 KiB) 1654 keer bekeken
!smil79 !smil79

Alice
vetvrij.com superfan
vetvrij.com superfan
23-08=.95.9
30-08=. 95.1
06-09=. 95.3
13-09=. 94.5
20-09=. 93.7

Bericht door Alice » 08 aug 2016, 08:15

Niet vergeten straks aan me te denken...pfff mijn buik giert vd zenuwen ...ben spontaan aan de race bloem...enn het woeit natuurlijk weer en het ziet er grauw uit.regenpsk maar vast in de fiets tas gestopt..nog drie minuten en ik race er naar toe...als alles maar op tijd loopt,daarna nog sport bij de fyso.

Alleen de fietstocht is al een sport,weer dikke half uur fietsen...hoop dat ik op de terug weg de wind mee heb..

Ik heb maar geen creusli gegeten of brood, haha bang dat er een stuk in mijn kies blijft hangen... Ik ga

Alice
vetvrij.com superfan
vetvrij.com superfan
23-08=.95.9
30-08=. 95.1
06-09=. 95.3
13-09=. 94.5
20-09=. 93.7

Bericht door Alice » 08 aug 2016, 11:34

Ik leef nog....foei stoute tandarts, een invaller, wel eentje die er veeel verstand van heeft,maar dat hij mij het plafon liet zien,vind ik niet zo leuk!

Ik moest mijn neus er af plukken...MAN O MAN...

Ik was al wat vroeger....kon amper boekje doorlezen en ik werd binnen geroepen.

Ik nam plaats in de stoel en schoof mijn lichaam in de goede houding... Okee dame een stuk kies er af...jajajA, gelukkig kan ik eum maken...jò daar ben ik blij mee!

Hij begon gelijk met boren ( mijn gedachten fladeren nog, joehoe moet ik geen verdoving) nou ja viel wel mee , voelde ietsies en toen....

TOEN ZAT IK INEENS TEGEN HET PLAFON AAN, HIJ HAD NAMELIJK EEN ZENUW GERAAKT.

Mijn lichaam ging gewoon een stukje omhoog...shit help wat is dit...
Hij zei het da hij een zenuw had geraakt, ( nou lekker dan hoor, )

Het verschil is nu dat ik geen gevoel van dikke mond heb, en omadat hij de zenuw aangerakt heeft, kan het nog wel wat gevoelig zijn met koud en warm...zucht....

Koffie ging best wel goed...of zou dat nog komen die gevoeligheid !smil88

Plaats reactie

Terug naar “Welk dieet volg jij?”