Ik dacht de mensen lopen nog bij me weg...met al dat gezeur van mij...dan weer dit en dan weer dat...whaha word soms ook gek van mezelf...maar tja tis onderhand mijn dagboek geworden , het leven bestaat niet alleen uit afvallen er om heen komt ook heel wat bekijken èn dan...dan stopt het afvallen, daar kun jij ook over mee praten Monique, bij jou is om je afvallen ook al heel wat gebeurd en we weten het, we pakken als alles weer bijna in orde is ,dat we de draad weer oppakken. Ons moed in spreken en er weer voor gaan. We komen er...ookal duurd het 20 jaar...wel op onze eigen manier.
MR.B
PALEO DIEET
Tja ...hey wat dacht je? Dit heeft Alice nog niet gedaan? ( wel een beetje bijlezen hè?)
Nou toevallig heeft Alice al twee van die e- books in mijn Ibooks staan en er zitten zekers lekker recepten tussen en ik heb ook al eens minder koolhydraten gebruikt, maar ....ik kan en wil dat niet veranderen
&&&
Bovendien ben ik al die power voedsel zat, de ene weet het beter dan de andere...dan is het wel goed dan is het weer niet goed...daar word je toerieloerie van ...ik doe gewoon weer normaal...word ik veel blijer van en zoek dingen uit wat ik lekker vind en daar zit ook af en toe een lekkere hamburger van Mac bij, gewoon omdat ik dat lekker vind ..
Maandag ga ik weer poging doen ...minder te snoepen ( haha heel wat krijtdrop achter de kiezen zitten, hm aan de andere kant ik kan er mooie bloempjes van leggen

Ben blij dat je er weer bent Monique...
Goed weekend euh goede zondag is beter,weekend is bijna voorbij met al die regen!
Liefs,
Alice