Ik....mijn leven....mijn afvallen ( deel twee )

Eiwitrijk, 17 Dagen, WeightWatchers, 40 punten.... Wat is jouw ervaring? Geef hier jouw mening en lees de ervaringen van anderen.
soeffie
Vetvrij VIP
Vetvrij VIP
lengte: .167. cm
Welk dieet volg jij?: 17 dagen dieet
Startdatum: 3 mei 2012
Streefgewicht: 64,9

Re: Ik....mijn leven....mijn afvallen ( deel twee )

Bericht door soeffie » 01 feb 2018, 10:43

Goed bezig hoor!
Als je zo doorgaat ga je als een speer...

Hier gaat het prut, al 2 weken tegen het grieperige aan, net niet ziek om in bed te liggen.
Hoofdpijn, rillerig . Brrrr en vooral koud.

Mijn gewicht zakt hierdoor niet, eet niet goed, makkelijk enz, maar ja het is maar zo.

Blijf je best doen, succes....
Ik ben er bijna, ik ben er bijna, maar nog niet helemaal helemaal!!

Alice
vetvrij.com superfan
vetvrij.com superfan
lengte: 1.79
Welk dieet volg jij?: Sonja Bakker!/ beetje van Alice
Startdatum: 3 December 2018
Startgewicht: 103.3
huidiggewicht: 95.7
Streefgewicht: 89.9
Gewicht Grafiek: 31-05= 96.4
07-06= 95.8
14-06= 95.4
21-06=. 95.7
28-06=. ??
28-06=
05-07=

Bericht door Alice » 04 mar 2018, 16:14

Hey Soeffie en alle andere lezers,

Jà daar ben ik weer...

MIJN LEVEN
Druk geweest bij Mj en Coen, daarna hier aan het werk geweest...Mj ging samen wonen op de boven verdieping in hun huis,zodat ze niet steeds hier weer terug mocht komen om te eten en soms te slapen..en nu...nu is ze dan echt weg ,op eigen benen staan.

Nu was ik het al een beetje gewend, maar dat kwebbelen mis je dan wel haha ,heb ineens ook noet meer zoveel was en die kreukel blouses die ze wel eens had.

En en...nu heb ik dan ook de grotere sl.kamer en de kast ( had er kleding in willen doen,alleen hang kleding zit er in, tis toch echt wel eand n klein kastje zeg) de rest met hobbyspullekes !smil88
De kamer zelf heb ik wel tien x opgepakt haha alle ikeakastjes weer verzetten, pfff denk dat het nu wel goed staat..

KAMERTJE VAN rein ook mee bezig geweest vd kleur lila alles in het wit,gesaust en kozijnen ook! Zelfs de hal boj de voordeur gewit en in de kamer een strook, daar had ik met koffie opgemorst,haha botsing met Mj

ONE MOMENTO ,EVEN SLOKKIE THEE NEMEN

Mmmm lekker! en een witte kanjerkoek erbij !smil88

Tja het afvallen...is niks en word ook niks...vind gewoon alles veels te lekker! Ik lijk wel op Soeffie of op Monique haha ..nu mijn wii eindelijk geinstalleerd is heb ik vanmiddag ( och weet niet meer hoe dat spel heet, ) zo terug..

YOU'RE SHAPE, persoonlijke fitness coach. Met camera, ik kan me zelf heel erg leuk zien op het beeldscherm en mijn zwembandjes kon je ook errug goed zien !smil79

Een nieuw profiel aangemaakt en tja moest ik even conditie training doen, kijken hoe ze mijn training ging aanpakken..pff hijg,wel grappig dat je jezelf kunt zien, stuntelen,mzegt ze het ene moment dat het goed gaat en dan zegt ze....je benen en je armen..afijn morgen begin ik met mijn trainingen, euh conitie was eum niet ècht 100 % hihi
image.jpeg
image.jpeg
een B , laten we over een maandje weer bekijken of het beter geworden is..zou A het beste zijn? Dan valt het toch wel mee! Kijk morgen wel wat het effect is...morgenvroeg ben ik natuurlijk super fit...kuch kuch..

Zie jullie morgen weer, heb nu alle tijd weer...fijn hè? Kan ik jullie hier weer stierlijk vervelen...

Liefs,
Alice !smil81
Volg vetvrij.com ook via Facebook, Twitter en Google+
Op weg naar mijn streefgewicht! Never give up!!

Alice
vetvrij.com superfan
vetvrij.com superfan
07-06= 95.8
14-06= 95.4
21-06=. 95.7
28-06=. ??
28-06=
05-07=

Bericht door Alice » 05 mar 2018, 11:05

Lieve lezers,

ZUCHT...ZUCHT...EN NOG EENS ZUCHT..
Wat ben ik bar slecht in mijn conditie, dacht vanmorgen toen mijn Coache vroeg ,hoe het vandaag ging,ik kon uit drie optie's kiezen.
A: zo fit als een hoentje ( stond wel wat anders ,maar weet het zo niet meer )
B: redelijk
C: wees blij dat ik er ben

En wat heb ik aangeklikt?

B !smil58

Of ik haar keuze wilde volgen of zelf iets uit zoeken, ik dacht laat ik haar keuze dan maar doen !smil88 borst en armen.

Nou met die armen heb ik geweten ,ik kreeg ze niet meer recht en ook al had ik mijn tanden opelkaar om me zelf meer kracht te geven ze bleven krom..

RESULTAAT
image.jpeg
image.jpeg
image.jpeg
MIJN EERSTE MIJLPAAL IS DUS DAT IK 151 KILO HEB GETILD ( en dat was loodzwaar) haha

Met your shape zie je zelf steeds in beeld en eigenlijk kom ik niet helemaal in beeld, hm kan ook niet verder naar achteren, zou ik mijn kamertje dan helemaal andersom moeten zetten? Want dan heb ik wel meer ruimte...omg eerst maar tekening maken of dan wel haalbaar is..even met manlief er over hebben,, !smil79 maakt hem toch niet uit, want ik mag het zelf verzetten hihi

Afijn dan heb ik donderdag mooi weer wat te doen...eigenlijk moet ik er niet aan denken, dus ik denk er nog wel over na...jullie lezen het wel..

Zo mijn training zit er voor vandaag weer op! Ik heb ma-di-do en vrijdag een kwartier ingepland,woensdag en weekends vrij, dan kan ik nog de wii dance of zumba doen.

Nu mijn water drinken ( die vergeet ik ook altijd over dag ) en verder met het huishouden ( ook beweging)

Tot morgen!

Liefs,
Alice !smil81

Alice
vetvrij.com superfan
vetvrij.com superfan
07-06= 95.8
14-06= 95.4
21-06=. 95.7
28-06=. ??
28-06=
05-07=

Bericht door Alice » 06 mar 2018, 10:08

Lieve lezers,

Kom net uit mijn sportschool !smil79

Vanmorgen dacht ik...klik C in ...weten jullie nog? WEES BLIJ DAT IK ER BEN!

Nouw...phoe phoe...leek wel de zelfde training als gisteren,weer met die armen en ik had toch écht het buik gedeelte aan geklikt ( die wil ik juist platter hebben en mijn bovenbenen ) weer met die armen zwaaien, ik kan straks als vogel verder,zo goed kan ik straks vliegen.

!smil47 wat kan dat mens zeuren over mijn armen en benen, kweet echt niet wat ik fout doe...en dan gaat het wel weer goed..grgrgr ik zet het geluid straks uit!

JE kunt altijd uitkiezen waarmee je mee wilt werken.

A: GYMBAL
B: STEP
C: GEWICHTEN

Gisteren had ik C en vandaag heb ik voor B gekozen.
Een paar oefeningen werden daar op gedaan,niet al te best voor mijn knieën ,dus heb ik wat gesmokkeld en gelijk op mijn kop gekregen dat ik op mijn benen moest letten...jáaaaaaa...aaaa
Misschien het geluid zachter zetten zodat ik dat niet hoor, afijn na de les zegt ze altijd wel heel lief dat ze blij is dat ik toch nog gekomen ben en mijn best heb gedaan ( doe ik toch altijd).
image.jpeg
image.jpeg
hm zou dit beter zijn dan gisteren, de kern is nu wel hoger..maar vergelijk na een weekje sporten.

Nu ik weer wat meer beweeeg moet ik toch ook mijn eetgedrag aan pakken,anders ben ik straks Mobydick ..zucht..tis ook zo lekker!

Ik beken dat ik gisteren bij de action een konijn heb gekocht ( haha geen echte ,maar van chocolade ) en in mijn up helemaal heb opgegeten...waarom? Euh omdat hij zei ( ja was een mannetje ) eet me nu op! Na het oppeuzelen was ik behoorlijk zat.

Maar wat ga ik doen dan? Heb zoveel gehad en gedaan en alles hielp geen ene sikkepit, okee eventjes dan..

Misschien terug gaan naar de basis van vroeger thuis...smorgens boterhammetje 1 á 2 met jam of zo, smiddags ook twee boterhammen met kaas of vleeswaren en een beker melk, savonds normale warme maaltijd, snacks één koekje en de rest fruit of groente( komkommer of paprika ) en natuurlijk een toetje tegen acht uur.

Ga dat maar eens invoeren en als ik extra trek heb een cracker neem..begin vandaag, komt moii uit ,vanmorgen een boterham met jam gehad.

Kijk het wel een weekje aan...of even helemaal niks van zoets of...haha

Zie jullie morgen wel weer

Liefs,
Alice !smil81

Alice
vetvrij.com superfan
vetvrij.com superfan
07-06= 95.8
14-06= 95.4
21-06=. 95.7
28-06=. ??
28-06=
05-07=

Bericht door Alice » 08 mar 2018, 21:55

Lieve lezers,

Daar was ik dan weer...gisteren en vandaag vrij gekregen van mijn coache !smil79 , ik ben er gewoon niet aan toe gekomen..en nu ...nu heb ik nog iets gedaan op facebook! En dacht SHIT ALICE WAT DOE JE NU?

Zucht...ik heb het woord " IK" ergens onder gezet, toen ik het weg kliktte dacht ik nog...joehoe wat doe je nou???? WIL IK DIT WEL!!

Wat? Vragen jullie je natuurlijk af..

In 16 weken ,16 kilo afvallen..

Enkele minuten later kreeg ik bericht, zij was ook 16 kilo afgevallen..en had weer meer energie enz...afijn of ik de uitdaging aan ging..

Eerst had ik er al een heel verhaal staan,,mijn leeftijd, gewicht,lengte,,streefgewicht en mijn motivatie...maar het bleef malen in mijn hoofd...dit doen ze vast niet gratis, daar zit natuurlijk weer een geld bedrag aan vast..WIL IK DIT WEL!!

Pfff...het dwarrelt in mijn hersentjes..dus heb ik dit maar terug gemaild:
!smil81 !smil81
Hoi

!smil88 ik dacht nog...wat doe ik nou...wil ik dit wel!!

Ik heb al zoveel uitgeprobeerd! En heel wat geld uitgegeven, jullie doen dit vast ook niet voor niks...wat is het prijskaartje voor deze 16 weken? Voor ik verder met jullie in zee ga...wil eigenlijk geen geld meer uitgeven.

Groetjes,
Alice
!smil81

Misschien hebben ze al wel geantwoord...kijk straks wel even..

Écht...ga er geen geld meer voor uitgeven, weten jullie nog laatste wat ik gedaan heb? De w.w ...ook niks geworden,weggegooid geld...daarom wil ik het niet meer..

Én ik weet dat ik het wel in me heb, kan het wel...EN DAT GA IK SAMEN MET JULLIE DOEN, Soeffie? Waar ben je? Monique ( typ ik het goed haha ) en de rest van Nederland en de landen erom heen.

PLAN! ( er komt een glimlach op mijn gezicht, hihi, hoe vaak had ik al wel niet een plan! )

Foodapp er weer bijpakken! ga eerst voor 5 kilo ( dan zit ik weer onderde 100 ) ...ja..gewoon stom dat ik daar weer in zit,maar ja eigen schuld, dikke bult. En dan weer vijf kilo..
Elke week weer wegen ( en tussendoor haha) en dat met jullie delen...

Hm stappen teller opzoeken...MOET 5.000 stappen per dag gaan zetten ( dit om even weer in balans van mijn lichaam te komen) later ga ik dat verhogen.

WATER
Waterfles in zicht zetten, de citroenen ( die hier al een tijdje op de magnetron liggen, schijfjes snijden en in waterkan leggen) hm water app weer aan zetten!

FRUIT
TWEE STUKKEN FRUIT PER DAG!

En nu kijken hoe ik mijn foodapp in ga stellen...eiwitrijk of koolhydraat , kijk nog wel...jullie lezen het wel!

Pff en nu nog 1 ding...ME ER NU AAN HOUDEN,!! ( jullie kennen me wel zo langzamerhand ) !smil79

Ga morgen al vast beginnen , dus? Zo even naar de food app en invullen voor die dag..heb er weer zin in..

Zie jullie morgen!
image.jpeg
image.jpeg (59.83 KiB) 1482 keer bekeken
Liefs,
Alice !smil81

Oneee ik heb smily's gebruikt van mijn ipad...grgr ,waar zijn ze? Die moeten weg,anders kan ik het berichtje niet versturen

Alice
vetvrij.com superfan
vetvrij.com superfan
07-06= 95.8
14-06= 95.4
21-06=. 95.7
28-06=. ??
28-06=
05-07=

Bericht door Alice » 08 mar 2018, 22:37

Pssst...psst even terug...

DUURZAAM INGESTELD
image.png
Wel vet weinig kcal ,maar? Het is gewoon beetje...minder eten..kon helaas voor morgen niet invullen !smil82 maar al wel op mfp jaja daar is ook nog een appje van...ochtend,middag en avond eten en fruit en nog over hebben..maar moet het dan wel bij die twee crackers houden smiddags en niet stiekem er nog twee bij eten haha , kan er wel komkommer op doen of peuzelen vd cherrytomaatjes die ik niet heb !smil79

Vijf is toch wel te doen? En als ik dan ooit op die 85 kilo zit dan verhogen we langzaam de kcal omhoog...maar ja misschien ben ik het danwel gewend om zo te eten...já wie zal het zeggen...ikke kweet niet

Trusten :question: :jump2:

Alice
vetvrij.com superfan
vetvrij.com superfan
07-06= 95.8
14-06= 95.4
21-06=. 95.7
28-06=. ??
28-06=
05-07=

Bericht door Alice » 09 mar 2018, 21:58

Pff

Lieve lezers,

Ik dacht vanavond lekker netflix te gaan kijken duut de tv ontvanger het niet...dus weer activeren...zegt tie weer opnieuw beginnen, já toedels, mag rein straks naar kijken ( die zit op mijn kamertje voetbal te kijken) en ik heb blauw beeld haha verschil moet er zijn, dus dacht ik, ga even babbelen.

Heb nog geen stappenteller...ergens ligt er nog eentje, mijn finesshorloge heeft laatst het loodje gelegd,ineens wilde het niet meer opladen. Op zoek naar een andere...maar welke?

Vandaag al een beetje begonnen met afvallen, tja...afvallen maar wel lekker blijven eten...

Zal jullie vervelen met wat ik vandaag gehad heb

Ochtend: havermout met melk
Middag: een broodje zalm vd Ikea
Tussendoortje: klein stukje chocolade ( ja ik weet ,is niet zo goed )
Avond: bord nasi ( zelfgemaakt ) met twee gebakken eieren
De rest, flesje water, koffie en nog eens koffie

Viel toch wel mee? Niet!

Morgen nog zo'n dag ,maar dan zonder choclade...
Wat zal ik morgen eens eten...

BEWEGEN
Samen met mijn dochter MJ ,de kamerkast in elkaar zetten,later kwam mj haar vriendin ook nog langs om ons te helpen, ik heb heel wat bukoefeningen gedaan! Pff...was ook erg moe..

Morgen even met de benen wagen naar de winkel, inkopen van gezonde voeding.

.hmm .. niks weer gehoord van facebookberichtje, wel gezien, zal wel gedacht hebben, daar kunnen we toch niks aan verdienen !smil79

Ga er weer van tussen en start nog 1 x dat kastje op !smil47
image.jpeg
image.jpeg (26.69 KiB) 1457 keer bekeken
Tot de volgende babbel!
Liefs,
Alice !smil81

Alice
vetvrij.com superfan
vetvrij.com superfan
07-06= 95.8
14-06= 95.4
21-06=. 95.7
28-06=. ??
28-06=
05-07=

Bericht door Alice » 13 mar 2018, 10:12

Lieve lezers,

Ik snap niks van mijn skaaltje, wat ik ook doe, minder eten, een lekkere ijsco gehad, iets meer eten ....ze veranderd niet blijft op hetzelfde staan, snappen jullie het nog? Ik niet...ga toch es naar beneden, wil weer onder die100 zijn !smil24

We blijven gewoon proberen! Euh ik ...tja euh heb vergeten food app in te vullen en misschien moet ik eum toch maar op een halve kilo per week zetten, ik wil weer veels te snel, liever vandaag gelijk al mijn streefgewicht..en eerlijk gezegd een kilo per week magge je natuurlijk ook niet zoveel hebben.

Rein gaat donderdag op vakantie met zijn tennis maten en komt maandag laat weer en ik...ik ben gewoon thuis, ga dingen opruimen e.d ,al hoewel ik daar nu ook mee bezig ben.

Mijn freubelkamer staat alweer op zijn kop, net alles goed gezet, maar ik wilde er een bed in, dus maar aan het puzzelen gegegaan, nou dat bed kan niet,komt omdat ik twee bureaus heb en die nemen 3 meter in beslag.

Nu had ik met Rein afgeproken dat ik eerst tekening zou maken ( heb ik ook wel gedaan hoor? ( haha) en dan 14 dagen bedenktijd ( ik verandere nog wel eens van mijn gedachten ) en toen...toen had ik gisteren in mijn hoofd ga het alvast veranderen,het bed was al geen optie...maar...

Ojee waar ben ik toch aan begonnen,kast die staat te wiebelen...gisteravond de deur dichtgetrokken en niks zeggen tegen Rein ..( dacht ik ) hij komt binnen en zegt wat is het hier koud ( ja joehoe ,was hardstikke warm met dat slepen) ik had het zo warm..en waarom had jij het zo warm?euh ..,nou euh ben gewoon druk geweest met van alles..

Ik pak wat en hij heeft zijn hand op de klink van mijn kamertje en ik....ik gil NEE NIET OPENMAKEN,te laat hij ziet met zijn ogen de bende die er ligt, ik schiet in de lach ,tja euh morgen ga ik verder..hij> we hadden toch een afspraak ,ja maar een bed past toch niet..,hihi

Tja en nu ...moet ik zo weer alles terug zetten, de wii gaat weer terug naar de kamer ( meer ruimte) heb geen zin...bleeh weer slepen en tillen ...lijk ook wel gek ( ben ik ook ) dus nu aan de slag,wieweet heb ik er dan morgen wel 1 ons af

Fijne dag
Liefs,
Alice !smil81

soeffie
Vetvrij VIP
Vetvrij VIP
lengte: .167. cm
Welk dieet volg jij?: 17 dagen dieet
Startdatum: 3 mei 2012
Streefgewicht: 64,9

Bericht door soeffie » 20 mar 2018, 16:23

Hoi,hoi,

Jij bent al goed bezig, hier gaat het echt prut, chips, pinda's, echt alles gaat er weer in, ruim 2 kilo aangekomen , kan wel janken, die rotknop ben ik echt kwijt.

Maar ja, komt wel weer goed. Van het weekend ga ik hem weer zoeken en maandag ga ik weer van start, kids zijn toch werken met de paas, dus kan gewoon normaal doen.

Ga zo door Alice, we kunnen het.
Ik ben er bijna, ik ben er bijna, maar nog niet helemaal helemaal!!

Alice
vetvrij.com superfan
vetvrij.com superfan
07-06= 95.8
14-06= 95.4
21-06=. 95.7
28-06=. ??
28-06=
05-07=

Karate les

Bericht door Alice » 28 mar 2018, 16:52

Hey lieve lezers en naruurlijk mijn vriendinnetje Soefie..

Pasen hm...er staan hier nog twee haasjes te wachten, inmiddels al twee opgegeten haha en dezen blijf ik af..

Hoe het gaat? Beroerd...ga ik nou iets ongezonds eten als ik pijn heb...want ik verveel me echt niet..het moet weer lente en zomer worden dan drink ik de hele dag water ,nu vergeet ik dat gewoon.

:) af en toe wandel ik bij mijn foodapp binnen en er ookweer uit...ik wil eigenlijk niet meer invullen of overal op letten, ik wil helemaal niks meer..maar?

....maar? Als ikzo doorga ben ik strakszo dik alseen nijlpaard, mijn zwembandje is aardig gezet...en dat vind ikhet vreselijkse die kilootjes maakt me niks uit...afijn weer voorgenomen om napasen tebeginnen met...KWEET HET NIET DIEET !smil88

Zal ik dan toch even weer tijdelijk aan de w.c gaan? Maar dan heb ikmijn bloemen weer ontregeld, !smil88 !smil82 pff zucht...

KARATE

jaja pas maar op ik heb me toch een les gehad van...gossie ben zijn naam kwijt,maar ik heb wel een mooie foto van hem, knappe gozer hoor..
Het was in de WII STUDIO MET DANCE VIER ..ik dacht doe wel zweten...in toetsen, je kon kiezen tussen TIEN,25 en of 45 min...nou raden wat ik heb gedaan!

NEE JÓ!! Geen tien ,maar ik heb 45 min gedaan!

Pf na vijf min had ik de knollen al op en was al aan het puffen, mijn gedachten gingen op de loop en waren aan het roepen, jó waarom gelijk 45 min en niet eens beginnen met tien...

Euh...omdat ik al een tijdje niks gedaan had ( wii staat weer in de kamer ,meer plek) nou ka meer plek whaha volgende x de tafe
S ook meer naar voren, ik kon mijn karate trap rond om niet goed maken, zou in de knoop komen met mijn benen haha..

Was een uitputputtende les,maar wel een leuke, die ga ik...denk ik donderdag weer doen...moet even mijn lichaam in de gaten houden.

De laatse maanden had ik erg veel last van mijn rechte been en later kwam daar ook nog even het scheenbeen naar voren, rechte been zwakte langszaam af,maar die pijn in mijn scheenbeen werd steeds erger, zo erg dat ik gewoon in de winkel als ik stil stond aan het zeuren en bonken was.
Was het zo zat ben ik aar eens op google gaan kijken, verkeerde schoeisel of het ineens extreme wandelen en springen..euh..ja dat had ik wel gedaan...shit...heb ik dat weer...wat kon je er aan doen? Een ijsverpakking van magnums er op leggen whahaha ...nee een ijsverpakking,zo'n koelding. Ik kan jullie zeggen dat helpt..volgende dagen bijna geen last van gehad.

Maar? Nu net met het dansen en zoveel ...springen heb ik niet gedaan ( haha kan niet springen,stom hé, wel met een springtouw ) voel ik mijn scheen been wel wat.nu rust met een grote fles water..

Zal mijn knappe kerel even opzoeken....danwillen jullie vast ook wel les van...och best skattig hij zegd steeds, adem door, haha en dat vergeet ik wel eens
image.jpeg
t mooi trainings pak heeft hij aan toch?
Oja ik heb de helft gehaad net deze 45 min ,je kunt er 200 kcal mee verbranden...wie weet volgende x

Liefs,
Alice !smil81

Alice
vetvrij.com superfan
vetvrij.com superfan
07-06= 95.8
14-06= 95.4
21-06=. 95.7
28-06=. ??
28-06=
05-07=

Bericht door Alice » 28 mar 2018, 16:59

Whaha ik spreek een beetje wartaal soms zie ik ...., sommige letters ontbreken, zal de volgende blog iets meer opletten, maak er maar wat van en anders vraag je maar..

Alice
vetvrij.com superfan
vetvrij.com superfan
07-06= 95.8
14-06= 95.4
21-06=. 95.7
28-06=. ??
28-06=
05-07=

ROER OM

Bericht door Alice » 07 apr 2018, 11:58

Lieve lezers,

Het roer om...nee ga niet verhuizen haha, waar we nu zitten, zitten we goed!
image.jpeg
image.jpeg (20.53 KiB) 1283 keer bekeken
Het roer om met afvallen, gaat echt helemaal de verkeerde kant op...dus...met mijn dieetbuddie Tanja...erover gehad op ons appje...haha zitten in het zelfde dipje en krabbelen er altijd weer omhoog uit...onze zinnen ,woorden zijn allemaal zo herkenbaar...en ik denk....weet het wel zekers dat hier mensen mee lezen ,het zelfde kwaaltje hebben.

AFVALLEN ,HET LIEFST MORGEN NOG!

Maar helaas dat gaat niet lukken....maar wat dan wel????

Al weken aan het denken...vetvrij weer afstruimen naar een lekker goed afvalmethode..
Mijn hoofd heeft weken overuren gemaakt...zal ik weer beginnen uit de boeken van Sonja of die andere gast of...toch maar het vetvrijdieet ( kijkend wat ik ook al mocht eten ,denkt mijn ene hersenkwab, doe het maar niet, dat word gewoon niks en die andere zegt ,je kunt er wel mee afvallen..)
Later kom ik Siska tegen, die gaat het soepdieet doen...hm zou ik die ook kunnen doen...( ooit eerder gedaan ) op die zelfde dag denk ik nog, begin maandag haha en een dag later vrijdag denk ik...tja en dan ben je ineens zoveel kwijt en dan? Dan zit het in een mum van tijd er weer bij op ( ik ken mezelf toch al aardig goed ).

Afijn mijn plan is het volgende...ik ga weer lifesum volgen , een app waar je alles in kunt zetten wat je gegeten hebt en die gelijk alles berekend...met mijn kilootjes mocht ik vet veel kcal inname 1800 kcal...O.M.G , ik kwam er niet eens aan toe...wel aan mijn water toename..,ik bleef maar naar de bloempot gaan...het heeft al wel wat geholpen...meer zeg ik niet...vrijdag ga ik weer wegen,niet eerder.( haha hoop dat ik het volhoud, skaaltje en ik zijn dikke vriendinnen, soms...soms niet hoor! Dan is ze aan het gillen en brommen niet leuk meer )

Vandaag verjaardag in vjenne..gaan extra op de fiets,omdat ik dat wil..is denk ik...ongeveer drie kwartier fietsen ( oef dat is best wel veel zeg) kijken hoe het bevalt...als het nu goed bevalt kan ik dat wat vaker fietsen...zucht...word er nu al moe van !smil79

Ik ga hier nu wat meer geregeld komen, omdat het helpt als je van je aftypt...even je zegje doen lucht altijd op,zo kunnen jullie mijn resultaat zien komende weken, alleen in de vakantie is er geen weegschaal...maar de rest word vanaf nu elke week gewogen. En bewegen ...het moet moet moet van mezelf, anders loop ik straks met vier zwembanden om...

Denk dat het nu goed gaat, mijn knop is weer om...

VERJAARDAG
Op een verjaardag eet ik gewoon normaal, laten al die feestje een cadeautje zijn voor mij...iets om naar uit te kijken...niet te veel maar zekers ook niet te weinig!

Heb er weer zin in...zie jullie maandag!

Zonnig weekend!

Liefs,
Alice !smil81

Alice
vetvrij.com superfan
vetvrij.com superfan
07-06= 95.8
14-06= 95.4
21-06=. 95.7
28-06=. ??
28-06=
05-07=

GEZOND ETEN,GOEDKOOP? ....ÉCHT NIET!

Bericht door Alice » 10 apr 2018, 17:49

Lieve lezers,

Hoe was het weekend bij jullie? Lekker ook vh zonnetje genoten! Wij wel...

Afgelopen zaterdag dus op de fiets naar Vjenne...ik dacht dat we er drie kwartier over zouden doen...viel nog mee, heen weg iets van 39 min en terug weg 34 min ( andere route )

Er was gelukkig niet veel wind, zelfs op de terug weg niet, okee een klein beetje...heen weg ging gemakkelijke, terugweg kreeg ik last van mijn bovenbeen en miene bipske !smil79

Thuis gekomen op de bank geploft...was helemaal op...lekker tv gekeken en Rein ging iets eerder naar bed, wilde nog even wat afkijken..en toen...

Toen wilde ik naar mijn nestje toe... !smil88 ik kon niet vd bank afkomen, mijn benen en knieen lieten het niet toe, zucht ...niet weer...de kracht in mijn lichaam was weg...hoe dan vd bank...tjaa...me op de knieën laten zakken schuifelen naar achteren waar ik het uiteinde vd bank kon pakken en de ene hand op de bank en de andere op de tafel en zo hijs ik me dan naar boven..als je ouder word !smil79

Zondag dus ook niks gedaan! Euh toch wel...op de wii sport gebokst...man o man heb nu nog zere onderarmen..

Maandag een uur gelopen, eerst naar de tandarts, tjee lig je daar in de stoel ,krijg je een hele sproeifestijnnin je gezicht...haha boortje zat een platte kant aan ,had dan wel een servetje om, maar dat hielp niet was kledder nat ..hahaha

GEZOND ETEN,GOEDKOOP?

NEE!!

Écht niet! Daarom zijn mensen dikker! Chips en chocolade ( milka repen 0'98 cent) misschien moeten ze dat wat duurder maken en de gezonde producten goedkoper!

Okee omdat ik nu lifesum volg ( met heel veel lekkere recpten ) dacht ik...eerst de gratis versie te doen...maar ja dan kon je niet bij al die lekkere recepten...dus? Nog 1 x....écht de allerlaatste x voor een jaar lid geworden. OMDAT...IK GEWOON MIJN STREEFGEWICHT WIL BEHALEN, MOET TOCH NU WEL EENS GAAN LUKKEN, ZOU BIJNA EEN EXPERT ZIJN ,WAT JE WEL EN NIET KUNT ETEN..

Vandaag heb ik het klassieker dieet nog, morgen ga ik over in DRIE WEKEN NAAR...euh euh ja ...wat stond er ook alweer ( kan nu niet kijken zit voor mijn ipad en ben dan bang dat ik alles hier weer kwijt ben )
Afijn dat is ook een gezond afvallen, ook met veel ei haha ,(moet ik even aan proacademie denken..) niet zoveel ...

Afijn ik voor een hele week de boodschappen op schrijven..advocado ( mm of was het nu avocado ) 1.09 , valt nog mee...maar ik moest er drie hebben...
Gerookte zalm...ik kijken bij alle zalmpjes...eerst had ik een verpakking ( 3,79 ) en legde het in mijn karretje, hm op lijstje staat 200 gram, ik kijken was het 100 gram, hm nog zo'n verpakking pakken, oef dat is best vèt veel zeg... 7, 58 ( en dat is dan in vijf min op ) heey daar heb je iets van precies 200 gram iets van 4, nog wat...die maar meegenomen...

Okee niet alle gezonde eten is duur, maar heel veel wel...dus? Zoek ik gewoon een look of like erbij, nu had ik garnaaltjes in de aanbieding voor vijf euro per twee stuks..

Afijnn...dat jullie het maar weten dat gezonde producten duurder zijn, maar je kent zoals ik een look of like nemen.

Wat ik met die zalm ga doen? Terug naar de zee sturen ...whahaha , nee....vanavond maak ik een courgette pasta met spinazie/zalm saus...ben benieuwd.

Gisteren had ik bieten risotto gemaakt en die was me lekker! Vanmiddag bananenpannenkoekjes met bosbessen, mag wel zeggen ..ik eet wel erg lekker!
Zou ik hier wel mee afvallen? We zullen het vrijdag zien..toch?

Jakkie krijg geen selecteer alles, weet je wel, dan kun je tekst kopieren, soms lukt het wel...ben zo bang dat ik straks er een foto bij plaats mijn tekst weer kwijt ben, zovaak gehad...dus deze verstuur ik zo daarna krijgen jullie de foto te zien, even scrollen.

Whahaha ik nog es proberen duut het wel one momento zo terug , foto opzoeken
image.jpeg
image.jpeg
de risotto en de pannenkoekjes...mmmm

Morgen zien jullie de courgette pasta!

Dus? Tot morgen!

Liefs,
Alice

Alice
vetvrij.com superfan
vetvrij.com superfan
07-06= 95.8
14-06= 95.4
21-06=. 95.7
28-06=. ??
28-06=
05-07=

Hellup! Ik sta in brand...

Bericht door Alice » 12 apr 2018, 20:05

Lieve lezers,

Ik kom bijna nergens aan toe...moet nog foto's bestellen en boekjes maken en...pfff en dan valt er een halve dag tussen uit...wel lekker naar de sauna met mijn mannetje..
Afijn ik dacht...eerst hier maar even typen...

SRIACHA

Eerst dacht ik wat is dat nou weer! Maar even weer googelen, okee een saus,gelijk gekeken hoe het potje er uit zag, het is dus een flesje, kom ik aan in de winkel ,heel veel van die flesje met een kip erop..welke?? Met het groene dopje maar mee genomen.

Ik mijn noodles maken,met garnalen en edmame ( !smil79 weten jullie wat het is? Ik nu wel, ook dat googelen..okee een soort boon) verkrijgbaar bij de plus, klein blijkje.alles mengen en eten maar..ik dacht laten we de saus er maar niet overheen gooien, straks vind ik het niet lekker, OOOO MAAR GOED OOK! Het was me pittig ,niet een klein beetje maar GIGA VEEL..mijn hele mond en keel en zelfs mijn lippen stonden in brand. Tis wel lekker, als je maar een beetje doet en niet zoals mij met een dikke klodder te gelijk..oef oef oef...fles water er bij om af te blussen..

VERANDERING

VELE LEZERS WETEN NU WEL INMIDDELS dat ik af en toe ( nou ja af en toe !smil88 ) verander met dieten haha , eerst had ik klassiek, toen drie weken en nu 5:2 whahaha.

De 3 weken maar weer stop gezet, mijn bloempjes kwamen niet meer zo regelmatig ,de bladeren hoopte zich op en tja dan zit je straks weer uren op den bloempot te wiebelen. Gelijk er mee gestopt.

Nu aan de 5:2

5:2

Wat houd dat in...die cijfertjes, nou vijf dagen alles eten wat je wil, ( okee wel beetje oppassen ) tot iets meer dan 2200 kcal en twee dagen 500 kcal. Ja nou...ik stuite daar op en dacht...ach die heb ik nog nooit gedaan, laten we dat eens uit proberen.

Heb lifesum ook op mijnmobiel ( volgens mij snapt dat ding er niks van ) alles is anders weer gegeven dan op de ipad..of zou ik alles dubbeel invullen? Ja soms doet de ipad het niet en dan ziet ik niks van het eten , vandaar ook op de foon...èèn dezer dagen krijg ik een andere...joepie!

Zal jullie even foto's laten zien wat ik al gegeten heb...zo terug
image.jpeg
courgette pasta met zalm
image.jpeg
bananenijs
image.jpeg
gebakken ei met spinazie

Hm de rest staat een gevaren driehoekje bij , krijgen jullie die morgen te zien, als het dan wel lukt en anders gaan jullie zelf een beeld maken bij de noodles, appel,ham,kaas wrap en quina ( of hoe het ook heet ) met feta..

Hey morgen weegdag...ik ben benieuwd! Jullie ook! Nou ik zekers...anders ben ik boos !smil79

Tot morgen en een fijne avond,
Liefs,
Alice !smil81

Alice
vetvrij.com superfan
vetvrij.com superfan
07-06= 95.8
14-06= 95.4
21-06=. 95.7
28-06=. ??
28-06=
05-07=

YES!!! JABBEDABBEDOE!!! - 1.6 kilo

Bericht door Alice » 13 apr 2018, 10:06

Lieve lezers,

!smil79 Er staat weer een grote glimlach op mijn mond...ik wist wel dat ik het nog in me had. Zou het nu helemaal terug zijn gekomen...mijn streven om al die vreselijke bijgekomen kilootjes weer van me af te schudden?

Even slokje koffie..

Kijk en de zon lacht me ook al toe...dank je zonnn !smil79

HOE IS DE WEEk VERGAAN

!smil30 okee ik geef eerlijk toe...haha ( kon het nog niet laten) om elke dag stiekem op mijn skaaltje te kijken, ik was niet de enigste hoor, haha ook Tanja deed dat en dan was...".de weegschaal was stout ,ik ben aan gekomen" ik weer in een deuk,want bij was het die dag ook gestegen.

WAT ZEG IK DAN TEGEN HAAR?

Als je morgen er weer op staat is het er weer af ... En ja hoor...alles was weer goed!

Als je wat langer aan het afvallen bent,leer je heel wat dingen, ik heb in die ( bijna 13 jaar ) al heel wat geleerd..en ik weet wel hoe het moet, maar ja ik ben nog steeds een zoetekauw.
Wel heb ik de zoutpot niet meer vaak aangeraakt, zeezout gebruik ik meestal, op aardappelen e.d vergeet ik het al...met kruiden kun je het ook lekker maken. Italiaanse kruiden..is toppie. Natuurlijk heb ik ook verse kruiden, maar ja die vergeet ik nog wel eens, als ik dan de koelkast door speur, kijken ze me aan met een blik ...ik voel me niet goed...hihi

En dat elke dag op mijn aller liefste skaaltje moest gewoon deze week even...nu ik was overgestapt op die 2200 kcal, dacht ik vanmorgen nog wel...HELLUP STRAKS ZIT ER VIJF BIJ...pfff gelukkig niet...de hele week heeft het geschommeld, dan weer drie ons erbij , dan weer vier erbij...had ook tegen Tanja gezegd we moeten niet bij deze dagen kijken, maar in het geheel, dat is dus een week.

En als jij jij of jij ook dagelijks de weegschaal op klimt, denk er dan aan,dat je het per week moet zien, dus ben je niet afgevallen, raak dan niet in een dip...( ik ken het maar al te goed, zet door, je komt bij je doel)

BEWEGEN

Ik begon met de wii dance en eindigde met de wii sport..

Heb de rest vd week aan tennis gedaan, gisteren zo slecht, verloor bijna alles, dus sta in de - kijken of ik het straks nog kan verbeteren..boksen..had ik drie dagen last van mijn onderarmen...de test gedaan en ik was een stuk jonger 29 jaar,( zo zie ik er toch ook uit niet? )

Hoe is het met Moniqe en Soeffie en alle anderen die hier op het forum zijn geweest...mis jullie wel hoor...

Onee mijn koffie is koud aan het worden...ik ga er een eind aan breien...

Ik wens jullie alvast een zonnig weekend en denk er aan....over de hele week kijken...ach en bij mij gaat het ook wel vaak fout..

Liefs,
Alice

Plaats reactie

Terug naar “Welk dieet volg jij?”