Ik....mijn leven....mijn afvallen ( deel twee )

Eiwitrijk, 17 Dagen, WeightWatchers, 40 punten.... Wat is jouw ervaring? Geef hier jouw mening en lees de ervaringen van anderen.
Alice
vetvrij.com superfan
vetvrij.com superfan
lengte: 1.79
Welk dieet volg jij?: Sonja Bakker!
Startdatum: Januari 2018 102.9
Startgewicht: 102
huidiggewicht: 102
Streefgewicht: 85
Gewicht Grafiek: Oktober: 102

Ik....mijn leven....mijn afvallen ( deel twee )

Bericht door Alice » 24 jul 2016, 11:54

Lieve lezers,
image.jpeg
image.jpeg (9.42 KiB) 2077 keer bekeken
Deel twee...

Ik miste mijn topic...de topic waar ik ( bijna..) alles in vertel...behalve mijn pincode niet !smil79

Het was wel gezellig hoor.. met Tanja...maar nu kan ik daar ook gewoon reageren, dus? Nu krijgt ze daar haar eigen topic en ik hier mijn eigen weer.

SIMPEL SLANK

ik was een beetje begonnen en zoals jullie zien ..ben ik een dikke kilo kwijt geraakt...haha maar ik head het de eerste dagen gevolgd en later beetje mix van mezelf...wel een leuk om te volgen...maar ik bewaar eum nog even...

Het is ook de bedoeling...om de vragen te beantwoorden en ik dacht...als ik mijn eigen topic weer heb, ga ik daar wel mee beginnen, dus? Jullie hebben geluk! En als je nog op vakantie gaat en geen wifi hebt..dan...

...dan heb je na de vakantie mooi wat te lezen !smil79

Morgen zal ik er mee beginnen!

Wel leuk! Ik mag twee jokers in de week hebben....en die gaan we natuurlijk ook inzetten, of ik neem ze mee! !smil88 nog maar eens lezen hoe dat in zijn werk ging..

Tot morgen dan maar weer!,

Liefs,
Alice
Volg vetvrij.com ook via Facebook, Twitter en Google+
Op weg naar mijn streefgewicht! Never give up!!

soeffie
Vetvrij VIP
Vetvrij VIP
lengte: .167. cm
Welk dieet volg jij?: 17 dagen dieet
Startdatum: 3 mei 2012
Streefgewicht: 64,9

Re: Ik....mijn leven....mijn afvallen ( deel twee )

Bericht door soeffie » 24 jul 2016, 12:56

Raketjes is dat ook een joker? Haha
Ik ben er bijna, ik ben er bijna, maar nog niet helemaal helemaal!!

Alice
vetvrij.com superfan
vetvrij.com superfan

Bericht door Alice » 24 jul 2016, 13:34

Jaaaaaaaaa zekers weten...haha , dat is gewoon water met een smaakje, vooral in de warme periode dan mag dat....euh van mezelf én jij mag dat ook van mij hebben..ze zijn hier alweer op, ga over op peren ijsjes

Alice
vetvrij.com superfan
vetvrij.com superfan

Bericht door Alice » 25 jul 2016, 15:32

image.jpeg
Zoals jullie weten ben ik hier mee begonnen , maar...omdat ik nu mijn eigen topic heb, begin ik nog een x bij dag 1.. Zal zo uitgebreid mogelijk vertellen wat ik doe en hoe ik het ervaar,hoe ik er over denken, enz enz

Zodat jullie weten of je er ooit aan zal beginnen en of misschien steek ik jullie wel aan, ooit wel met gezonder eten , mensen aan gestoken het boek te kopen, van....tja zeg de naam niet meer ,want ga niks meer promoten! En al mijn ervaringen hier komen ooit in mijn boekje...en degene wil er niet in staan...dus? Dan maar zonder ( degene weet niet wat het mist, maar afijn ..dan maar niet, no problemo) euh kleintje dan, haha moest helemaal overnieuw beginnen en anders op zetten, maar...ben al een aardig eindje,klaar in 2021 dan heb ik ook eindelijk mijn streefgewicht !smil79

Maar wie weet met SIMPEL SLANK

Okee ik ga nu van start...euh euh...

Je kunt een account maken , als je dit boekwerkje koopt, ik heb het wel aan gemaakt, maare euh doe er niks mee! Moest je weer alles invullen wat je die dag at....en eerlijk gezegd ven ik dat wel een beetje beu...de eerste paar dagen had ik het wel gedaan...nu doe ik het gewoon op mijn eigen manier zoals ik alles doe..enne dat bevalt me prima!

Even slokkie water innemen, moet nogal hoesten, kriebels in mijn keel, ja ik heb al een hoestdrank en ja heb Rein wakker gehouden vannacht en jà ook mezelf...dus proost

KLAAR VOOR DE START

Een beetje haha euh okee...ze vragen dit:
1 waarom volg je dit plan?
2 waarom wil je graag gewicht verliezen?
3 waarom gaat het nu lukken om je streefgewicht te bereiken?
4 wat is mjn uiteindelijke doel

MIJN ANTWOORDEN
1 Het lijkt me wel een mooi plan voor mij, ook omdat je normaal brood gaat eten.
2 Om weer meer energie te krijgen, niet hoeven te kijken naar mijn twee zwembandje, weer een maatje kleiner aan kan ,weer lekker in mijn vel zitten...
3 haha dat weet ik niet of het gaat lukken, maar ik probeer het gewoon, ik houd niet eerder op! Zò...
4 mijn streefgewicht van 79.9 te bereiken...maar de 85 vond ik ook okee!

BEWEEGTIP
Vandaag is dat huishoudelijk werk, euh dat verplaats ik wel naar morgen, vanmorgen bij de fyso weer een uur gesport, ( oef morgen vast spierpijn in mijn bovenbenen pff ) en ik dacht dit is vast de laatste x, dus niet !smil88 ,ze heeft zelfs een boekje voor me gemaakt,die krijg ik de volgende x mee!

Aan mijn hele lichaam word gewerkt, dus niet alleen de knieèn ,maar ook mijn rug, zeg maar het hele lichaam...best wel pittig hoor, als het morgen goed gaat, ga ik nog op de wii, even aan kijken.

HOE GING HET VANDAAG?

De dag is nog niet om ,maar, het eten gaat prima, geen honger, neem eigelijk niet de tussendoortjes, als ik geen trek heb,eet ik ze ook niet toch? Drink wel veel water.

Bewegen ging ook prima en ontspannen doe ik altijd met mijn appje smule, daar kun je piano spelen ( je hoeft geen nootjes te kennen, de stippen volgen met je vingers er zijn van allelei liedjes, de laatste wat binnen kwam is van Grease...ik heb wel een abonnement, maar tis heerlijk als je flink baaalt of gewoon boos en of verdietig bent dat je dan lekker van je af kan spelen.

&&&&&

Zo dat was dag 1

Èn vinden jullie het wat? Haha tuurlijk dit promoot ik wel, zodat jullie straks met me mee kunnen doen.

Nu bakje koffie ,heb ik wel verdiend..

Zie jullie morgen weer...

Liefs,
Alice !smil81

Psttt Sanne? Waarom kan ik niet alles selecteren ,voor kopieren ( via ipadje ) durf bijna niet te drukken, straks ben ik alles kwijt...ieee haha of je me hoorde...ineens kon het wel , nu kan ik veilig bevestige !smil79

Alice
vetvrij.com superfan
vetvrij.com superfan

Bericht door Alice » 25 jul 2016, 21:45

!smil88 euh....moet jullie natuurlijk ook even vertellen wat ik vandaag gegeten heb...

OPGEPEUZELD

200 ml hv yoghurt met banaan,beetje honing en kaneel
500 ml water

Twee boterhammen ,eentje met kaas en de andere met gestampte muisjes ( nee geen èchten ...gniffel)
Water en koffie

Koffie met boterham met ananaskaas
Waterijs raket en perenijsje

Gebakken aardappeltjes, sperziebonen, klein verse runderworstje curry
Peren ijsje
En water en nog eens water
Koffie

4 x hoest siroop

Ėn wat had Rein gehaald bij appie, twee chocorepen en ben en jerry ijs OMG...neee! Ik ben flink ik heb niks gehad !smil44

soeffie
Vetvrij VIP
Vetvrij VIP

Bericht door soeffie » 26 jul 2016, 12:16

Jij hebt een stoute Rein thuis, zeker slank Haha.

Ananaskaas, Wasda?

Je menu ziet er goed uit, over 4 weken mag ik dat ook allemaal, Jammie

Alice
vetvrij.com superfan
vetvrij.com superfan

Bericht door Alice » 26 jul 2016, 14:58

!smil79 !smil79 nee hij is niet echt slank , heeft ook wel een buikje...ja en hij is heel stout....en ik....omg ik moet sterk zijn !smil1

Dit eten komt niet uit het boek van tie weken hé...

Wilde eigenlijk op de wii gaan, maar nu ik hier toch ben praat ik jullie even bij over ...

DAG TWEE

Iets over boodschappen doen...haha een lijstje maken, doe ik altijd en toch kom ik met andere dingen thuis, heel raar !smil79
Okee! Niet op gelet vandaag, maar er staat bij ,dat je de buitenste ring moet pakken als je gaat boodschappen halen, ik ga nu even in gedachten de buitenste ring van Dirk door..

Wat staat daar allemaal...

Ik kom aan de rechte kant bij een koeling ( hier liggen de koopjes in ) dan de shampoo,zeep,was en droog, aardappels ,koelafdeling groente en deeg en fruit ( nou euh in de koeling liggen ook heel veel o gezonde dingen ) broodafdeling koekjes..weet je ik hou maar op...ga het niet doen, want ook daar liggen VERKEERDE SPULLEN IN DE SCHAPPEN .. Weet niet in welke winkel zij geweest, laat ik maar mijn lijstje meenemen..

WEEGSCHAAL

Nee niet waar je op gaat staan , maar om je voedsel op te wegen en dat is écht handig, zo heb ik nog steeds met spaghettie dat 45 gram zo weinig is p.p ,maar het is écht genoeg, door de jaren heen weet ik het wel een beetje, maar pasta enzo weeg ik nog steeds af.

BEWEGEN
image.jpg
Deze staat voor vandaag, nou euh...ik krijg niet eens mijn benen omhoog, dat zegt dan wel hoe slechte buikspieren ik heb, ga zo een glas melke er af trainen met de wii, dus dat is mijn beweging.

ETEN

HEt eten beetje aangehouden tot ik zag dat de harde broodjes in de aanbieding was, tjee wist niet dat ze zo groot waren, zit dus ook bom vol.

OPGEPEUZELD EN NOG OP MOETEN PEUZELEN

& twee geroosterde boterhammen , met komkommerspread en komkommer schijfjes
image.jpeg
koffie en water
& twee harde broodjes met heksen kaas
Sinaasappelsap
& babi ketjap met rijst en zuur ( zelf gemaakt met kip , haha wel uit pakje)
& ijsje

Perenijsje en meer dan twee liter water
Hoest siroop, báh nare hoest...

O enne Soeffie anannaskaas is kaas met stukjes peer ...whahaha nee met annana

Zie jullie morgen op DAG DRIE

Fijne dag en avond, ik ga naar mijn boks wedstijd op de wii

Liefs,
Alice

Alice
vetvrij.com superfan
vetvrij.com superfan

Bericht door Alice » 27 jul 2016, 17:46

!smil30

DAG DRIE

Oei! Ik ben verleid door het ijs gisteren...als toetje was niet zo erg , ipv volle bak met ijs had ik een bakje met de helft vd helft, jáa de Ben en jerry ijs,.

Ik wilde weer proeven zoals we in Amerika in 2011 ,een eigen pot voor ons zelf hadden ( die waren daar zo goedkoop) ik had een schep snickers ijs en cookie, nah vond het noet zo heul lekker hoor,water ijs is dan nog lekkerde, of euh walnoten ijs van de Dirk.

Vanmorgen dacht ik, even gluren op het skaaltje,poe hee, dat ding is kapot ,tis weer naar boven geschoten, zou toch niet door dat ijsje zijn gekomen?

BUITENSTE RING

Weten jullie het nog? Buitense ring staan de gezonde dingen, oef ...

Bij appie happie daar gelopen en wat stond er in die ring...O.M.G een schaaltje met grote stukken chocolade, maar hee ...buitenste ring, dus ...
..mmmm heerlijke melk chocolade met vulling, ik was zo in gedachten dat ik de mensen om mij heen niet meer hoorde...oeps o U moet erbij...ja ga wel aan de kant hoor...

Vandaag naar Mart geweest en terug fietsend had ik wat tegen wind, ik was moe...ben even gaan dutten, whaha vannacht ook slecht geslapen met mijn hoesten, word er niet goed van dat gekuch en volgens mij helpt dat vieze drankje ook niks.
Heb trouwens weer last van mijn nek en schouders, jaja gaat mooi zijn gangetje hier weer...dus allerlei oefeningen aan het doen om het weer los te krijgen ..zucht

MIJN PEUZELMOMENTEN :)

250 melk met brinta ( moesten maar vier eetlepels in, maare ik heb er een dikke drap van gemaakt, vind ik lekkerde, oeps niet goed natuurlijk, maar wel lekker! )
Water
Koffie en water
Twee rozijnen broodjes met roomboter
Water
Twee koffie met cranberry koekje
Drie bruine puntjes met mayo en hotdog en beetje curry
Perenijsje
125 gram dikke yoghurt>
image.jpg
die ga ik zo opeten, weet dus ook niet hoe het smaakt

Ga er weer van door...toedels en tot morgen maar weer...

Fijne avond!
Alice

soeffie
Vetvrij VIP
Vetvrij VIP

Bericht door soeffie » 28 jul 2016, 09:08

Ziet er toch goed uit, mis alleen wat groenten, Haha lang leve de vakantie.

Ik vind vruchten yoghurt niet lekke hou niet van die stukjes erin.

Bij mij is het vocht er een beetje uit, nu val ik weer wat af.

Alice
vetvrij.com superfan
vetvrij.com superfan

Bericht door Alice » 28 jul 2016, 16:22

image.jpeg
IK WEET WEER EENS NIET WAT IK WIL.....ZUCHT..

Ken je dat? Ben je nèt ergens mee bezig...komen de twijfels er weer aan...grr grr, zal ik niet beter weer aan de shakes gaan? Altijd gemakkelijk of misschien toch Vitadis of ...zal ik me herpakken en verder gaan met de 30 dagen, wawr ik nu niks meer van bak ,weet je hoe dat komt?
Door de weegschaal vanmorgen ,die stond weer hoog aan de lijn,heel raar! Als ik er niet mee bezig ben en eet wat ik wil, val ik af, nu focus ik op die 30 dagen en ik kom aan...nou mag jij mij vertellen hoe dat kan!

Er is ook niemand ,behalve Soeffie...die me een schop voor me bips kan geven ...verder is het stil...heel stil, okee jullie zijn er om te lezen hoe goed en hoe ik de mist weer in ga...HAHA HET GOEDE VOORBEELD !smil79

HET WIL GEWOON NIET LUKKEN

Verder zit ik niet lekker in mijn vel met die stomme nare hoest, die me vannacht uit mijn slaap haalde, gewoon aanvallen op mezelf...heb nergens zin in...maar moet me zelf dwingen om wat te doen...haha ik druk me zelf naar voren..hup hup,even de was doen !smil88

Eefje gaat op vakantie, Tanja druk op het werk en haar !smil1 !smil79 ik ben gewoon aan het afkicken...van al die verhalen,het is ineens zo stil op de app...mail facebook ( waarom zit ik daar nog...familie beide kanten hadden wel een leuk idee om het via whats ap te gaan doen !smil82 ...iek heb geen foon, ben super ouderwets haha en ik mis eum niet...en de berichtjes die dan binnen komen hoor ik wel van Rein en of Mj...ach ja...kan wel mijn topic delen...ook leuk, doe ik toch nog wat met facebook!

Ik denk dat ik straks mjn laptop naar beneden haal en verder met mijn verhaal ga...

Jò ik blijf hier wel typen, haha doe even de simpel slank niet.

Kom zo terug moet even vast eten koken

Alice
vetvrij.com superfan
vetvrij.com superfan

Bericht door Alice » 28 jul 2016, 17:05

Vroeg hè...koken, Mj moet vanavond nog werken, ik eet gewoon om half zeven met Rein..

Tja waarom ik nu alweer stop...euh.. Omdat ...ja eum daarom...sept begin ik wel en anders oktober of 1 jan 2017 en omdat...

IK DE GROOTSTE VOLHOUDER BEN ALLER TIJDEN elf jaar alweer, aan de ene kant wil ik verdwijnen, maar heb hier wel elf jaar een leven opgebouwd....en...

ÈN IK HEB MIJN STREEFGEWICHT NOG NIET BEHAALD , !smil58 ?..maar wel heel veel mooie en lieve mensen ontmoet, 3 mensen al vanaf het begin heb meegemaakt en nog steeds vrienden zijn.,,zij hebben dan ook een speciaal plekje in mijn !smil50

Tja....dan blijf ik hier nog wel even rond spoken haha

Ik ga het ananasdieet opzoeken, deze is het aller lekkerste van alle dieten die ik heb gedaan,ook normaal een boterhammetje, alleen het avond eten met ananas , zie nog wel, meloen ook lekker haha fruitdieet of fruit dagje of...kan me niet schelen wat ik ga doen, als die SKAAL MAAR NAAR BENEDEN GAAT..en ook vond ik nog niet zo erg...als mijn buik maar inzakt..dan ben ik al blij..

Dus?

Morgen ben ik er gewoon weer...

PSTT....worden jullie al gek van mij?

Fijne avond !smil81
image.jpeg

soeffie
Vetvrij VIP
Vetvrij VIP

Bericht door soeffie » 29 jul 2016, 10:53

Het is ook zo moeilijk, ik doe 2 kilo over een half jaar.

Je moet gewoon even een maandje niks doen, wel proberen om stabiel te blijven, en idd het ananasdieet proberen. Overdag ananassen en in de avond lekker eten. Kijken hoe dat bevalt.

Tja de weegschaal werkt niet mee als je slecht slaap, echt waar.

Over 5 weken gaat iedereen weer diëten, de vakantie kilo's moeten er weer af.

Hou vol.......

Alice
vetvrij.com superfan
vetvrij.com superfan

Bericht door Alice » 29 jul 2016, 11:16

Goedenmorgen lieve lezers,

Een paar x vannacht wakker geweest om te zingen, haha echo hoesten, bàh bàh...af en toe heb ik nog een enorme hoestbui, zal wel weggaan ,mijn schaal was wonderbaarlijk erg lief > DUS NIET,!!

Mijn weegschaal en ik doen weer een wedstrijdje , zeg ik lager...zegt zij...ik ga lekker hoger !smil88 vind ik niet lief en heb haar gezegd dat ze geen strijk krijgt..

Vanmorgen toch maar de ontbijtmuffins gemaakt van S.S ..omg die zijn lekker! Heb er vier op gepeuzeld en zit nu helemaal vol!

En je zult maar Alice heten...die dit altijd overkomt , alles netjes afgewogen...de muffins staan te wachten voor de oven...ik ben al vast aan het opruimen en wat zie ik daar op de weegschaaal.....de afgewogen suiker die er nog bij moest.

!smil11 even een diepe zucht...en had een idee, op elke muffin deed ik een lepeltje suiker, even roeren en klaar! Nu heb ik ze ook nog eens met minder suiker gemaakt! En zo zijn ze ook super lekker
image.jpeg
Zit wel errug vol, dus zo maar eens de badkamer uitsoppen

Ooo dat van 2021 is een grapje hoor, tuurlijk let ik nog wel op..ik rommel wel wat aan..denk ook dat eerst het huis maar eens verkocht word ,dan heb ik meer rust...

Tot twee x toe bijna verkocht, haken ze weer af, de laatste had de aannemer mee gebracht en tja die wilde een echte paleis er van maken...dus? Die kijken elders zucht zucht...doet wel wat met je hoor...kunnen we nog niet verder kijken...en ookal had ik het los gelaten...onbewust doet het wat met mijn lichaam. Dus? Zodra het huis verkocht is ga ik verder met afvallen en dingen uit proberen.

Tot nu...toe..let ik wel op ,met wat ik oppeuzel met mate...

Staan wel lekkere recepten in dus ga er nog wel wat uit maken...hm vond gisteren hier op vetvrij ook wel lekkere recepten...

Okee! Aaan de slag..,skoonmaken, kan ik vanmiddag verder met mijn verhaal...daaag en tot maandag

Gezellige zonnig weekend!
image.jpeg
Liefs,
alice

Alice
vetvrij.com superfan
vetvrij.com superfan

Bericht door Alice » 29 jul 2016, 11:23

Ja Soeffie ...we zullen doorgaan ....zei ik tegen Soeffie...we zullen doorgaan....tot we er zijn

monique236
Vetvrij Toppertje
Vetvrij Toppertje
lengte: 167... cm
Welk dieet volg jij?: Koolhydraatarm
Startdatum: 9 oktober 2017
Startgewicht: 104,2
huidiggewicht: 104,2
Streefgewicht: 80
Gewicht Grafiek: Start Gewicht
104,2

Bericht door monique236 » 30 jul 2016, 09:52

Hoi Alice,
Ik ben een tijdje afwezig geweest, met andere dingen bezig geweest. WW gaat ook niet al te best, ben aangekomen.
Maar heb weer bijgelezen en zal weer meer hier zijn.
Vind het nog steeds leuk om je dagelijkse beslommeringen te lezen, dus ik blijf je volgen.

Gr. Monique

Plaats reactie

Terug naar “Welk dieet volg jij?”