pure cbd olie hennepolie

Eiwitrijk, 17 Dagen, WeightWatchers, 40 punten.... Wat is jouw ervaring? Geef hier jouw mening en lees de ervaringen van anderen.
Plaats reactie
helke
Vetvrij Groentje
Vetvrij Groentje
lengte: 180 cm
Welk dieet volg jij?: cbd
Startdatum: 1 juni 2012
Startgewicht: 98 kg
huidiggewicht: 97kg
Streefgewicht: 85 kg
Gewicht Grafiek: Start Gewicht:
na 1 week :
na 2 weken :

pure cbd olie hennepolie

Bericht door helke » 24 mei 2016, 09:42

Hallo allemaal,

Een vriendin van mij attendeerde me op cbd olie, deze verlaagt de eetlust en zorgt voor een goede stoelgang, ik heb zelf deze gekocht omdat deze een hoger cbd gehalte heeft, het schijnt dat hierdoor de eetlust nog iets meer afneemt. Ik ben zelf in 1 maand 1 kilo afgevallen, ik hoop dat jullie hier ook iets aan hebben. !smil11

Alice
vetvrij.com superfan
vetvrij.com superfan
lengte: 1.79
Welk dieet volg jij?: ELKE DAG GEZOND!!
Startdatum: 06-07-2020
Startgewicht: 95.2
huidiggewicht: 93.3
Streefgewicht: 85.0 en dan 79.9 :)
Gewicht Grafiek: 24-07= 94.2
07-08= 93.3
21-08= ?????

Re: cbd olie

Bericht door Alice » 24 mei 2016, 10:45

Bijna 72 euries voor wat olie? En maar 1 kilo afgevallen in een maand tijd...

Ik denk dat je beter voor elke maaltijd water kunt drinken, daar raak je ook van vol en kost niks...maar ja je moet het er maar voor over hebben, ikke niet...

Maar wie weet iemand anders wel...succes!
Volg vetvrij.com ook via Facebook, Twitter en Google+
Op weg naar mijn streefgewicht! Never give up!!

Martine987

Bericht door Martine987 » 09 jul 2016, 18:54

Ik gebruik ook cbd maar dan in capsule vorm. De CBD capsules van MediHemp zijn ontzettend handig in gebruik, neutraal van smaak en bevatten ook cbd olie en biologische hennepzaadolie. Ik ben er echt fan van. Gebruikte eerst de CBD olie namelijk maar kan slecht tegen de scherpe smaak. Heb ook een tijdje biologische geprobeerd maar ook dat viel niet mee. Nu moet ik wel zeggen dat ik echt moeilijk ben als het gaat om smaak en geur, kan maar weinig hebben eerlijk gezegd. Maar toen ik van een vriendin hoorde over de CBD capsules van MediHemp die dus totaal geen smaak hebben en gemakkelijk met een beetje water te gebruiken zijn, wist ik dat dat voor mij ideaal was. Ik ben nu 6 kilo afgevallen in 5 weken tijd. Nog 5 te gaan en ik ben weer op m'n oude gewicht van voor de geboorte van onze jongste dochter die nu 6 is.. Pfff.. Heeft voor heel wat stress gezorgd maar ook daar helpen de capsules goed voor. Ben ontspannen en heb ook geen last meer van mijn lage rugpijn waar ik ook sinds de laatste bevalling veel last van had. Het klinkt misschien allemaal wel heel erg positief maar ik ben er gewoon echt heel erg blij mee en kan de capsules van MediHemp dan ook aan iedereen aanbevelen.

Ik heb de capsules gekocht bij Bio Voor Jou, ze gaven daar 10% korting bij aanschaf van 2 doosjes. Heb de eerste keer maar 1 doosje gekocht maar aangezien ik nu niet meer anders wil in ieder geval tot ik mijn oude gewicht weer terug heb toch wel door ga met het nemen van de capsules met cbd, leek me die korting mooi meegenomen ;-)

Jannie35

cbd olie van CBD-expert

Bericht door Jannie35 » 12 okt 2016, 10:05

Hoi Hoi,
Ik zie dat jullie ook blij zijn met CBD olie. Ik ben zoals dat heet ook een gelukkige gebruikster. Voor het afvallen werkt het bij mij niet !smil89 maar ik zit wel beter in mijn vel. Mijn man is wel 10 kg afgevallen omdat hij ook beter in zijn vel zit en meer kan bewegen omdat hij geen pijn in zijn knieen meer heeft. Nou ja bijna geen pijn meer dan. !smil78

Doordat ik meer energie heb ga ik wel meer sporten terwijl ik daar best een hekel aan heb. !smil44 Bedenk wat je wilt bereiken en zoek naar de juiste sport voor jezelf, maar kies vooral een manier van bewegen waar je veel plezier in hebt! !smil88 Een mooie tip natuurlijk maar ik vind eigenlijk niet zo heel veel sporten leuk. Maar ik dwaal af en wilde jullie vertellen dat je dus de hele wereld aan kan als je gezonde cbd olie neemt. De smaak is redelijk maar kan beter maar het gaat tenslotte om je gezondheid. Doen dus!

Ik hou jullie op de hoogte en beloof dat ik nu echt ga sporten, terwijl ik dit aan het schrijven ben merk ik dat ik me een beetje schaam dat ik niet met mijn dochter mee ga naar de sportschool. Die heeft het trouwens wel naar haar zin als ze aan het sporten is. Ik heb wat meer moeite, maar dankzij dit berichtje (eigenlijk even lezen op deze website) voel ik wel weer wat motivatie om aan de slag te gaan.

Ik ga morgen met haar mee.....Beloofd !smil79

Louise1

Bericht door Louise1 » 02 apr 2017, 21:58

Beste allemaal! !smil32

Ik heb zelf ook veel ervaring met CBD olie ik ben daardoor 5 kg afgevallen in totaal.
Het grappige was ik gebruikte het gewoon als voedingssuplement en gebruikte het eigenlijk om mijn immuunsysteem te booste.
Maar na 2 weken gebruik van CBD olie had ik echt zoveel minder honger dat ik me echt begon af te vragen hoe dat kon.
Het enige wat ik heb veranderd is CBD olie gebruiken. Ik ben nu zo blij met mijn figuurtje !! Zolang ik het blijf gebruiken blijft het ook werken mijn huid conditie is ook een stuk verbeterd. Voor mij heeft de Landracer CBD olie super gewerkt en doet het nog steeds altijd ik gebruik het nu zo een 6 maanden. Daarvoor gebruikte ik een goedkoper merk wat ik kocht bij een smartshop in amsterdam. Maar die heeft voor mij eigenlijk nooit zijn werk gedaan.

Ik gebruik zelf de 10% van Landracer maar heb voor mijn nichtje van 18 een 3,5% gekocht. Omdat ze iets te zwaar is en die is momenteel al 2kg afgevallen in de eerste maand. Daarnaast eet ze natuurlijk ook gezond en sport ze 2 keer in de week. Maar ze zegt zelf ook dat ze echt verschil merkt.

Dus ik ben echt super blij dat dit voor ons werkt raad jullie dan ook echt heel erg aan om dit een keertje te proberen. Het is een Nederlands bedrijf en ze zijn echt super vriendelijk als je vragen hebt. Ik hoop dat ik jullie zo een beetje heb kunnen helpen met mijn ervaring.
Groetjess,
Louise

EmilyOswald

Bericht door EmilyOswald » 06 mar 2018, 14:07

Leuk om te lezen dat het ook helpt met afvallen, wist daar zelf nog niks van. Ik gebruik de olie altijd tegen mijn slapeloosheid en moet zeggen dat het daar echt enorm bij helpt. Voor het slapen even een paar druppels en je slaapt heerlijk. zal mensen in mijn omgeving vanaf nu zeker aanraden om dit te gebruiken bij het afvallen. Ik koop het altijd via vetvrij.com krijg er dan altijd een leuk handgeschreven briefje bij :)

Plaats reactie

Terug naar “Welk dieet volg jij?”