Ervaring met Prodimed

Stel jezelf voor en deel jouw ervaringen met andere Prodimed lijners. Hier kun je alle vragen stellen over Prodimed.
Plaats reactie
Conny1960
Vetvrij Groentje
Vetvrij Groentje
lengte: 160 cm
Welk dieet volg jij?: Prodimed
Startdatum: 5 april 2010
Startgewicht: 69,8kg
huidiggewicht: 67,1
Streefgewicht: 59,5 kg

Re: Ervaring met Prodimed

Bericht door Conny1960 » 07 apr 2010, 12:22

Mojo schreef::10: Ik ken dat met die shaker!!! Hou op schei uit.
Ik deed dat alleen een keer met de hete soep waarmee dus meer warme stoom in de shaker zit. Zat tot aan het plafond op mijn werk.

En ook geen limonadeshake met bronwater in de shake, gewoon met blender of mixer....tenzij je een heel leuk effect wilt en toch de boel moet schilderen!

Ook je yoghurt vruchten in de diepvries is in de zomer erg lekker als ijsje.
En je kunt de chocoladetoetjes tot een schuimkoek bakken in de oven, net zoals je havermout die je tot koekjes kunt maken, als tussendoor.

Je wordt zeer creatief met dit soort zaken. Al moet ik zeggen dat dit tips zijn die ik van de dietiste heb gekregen.

Gr
Mo

Lekkere tips in ieder geval Mo, bedankt! Als jij zo door gaat kun jij zelf ook voedingsconsulente worden :14:

Mojo
Vetvrij Volhouder
Vetvrij Volhouder
lengte: 162 cm
Welk dieet volg jij?: low carb en eiwitdieet
Startdatum: 4 oktober 2009
Startgewicht: 140 kg
huidiggewicht: 93,8
Streefgewicht: 60/75 kg

Bericht door Mojo » 07 apr 2010, 15:51

Conny, Famosan druppels zijn geweldig bij opvliegers.
Hebben mij toentertijd giga geholpen. Had er heel veel last van in zeer ernstige mate soms wel aanvallen van meer dan 24 uur waarbij ik echt om het uur de douche in kon. Het middel is homeopatisch en werkt als een tierelier.

Care for Woman zijn overgangsconsulenten die vergoedt worden door je ziektekostenverzekering. Ook zij hebben speciale middelen op de markt gebracht die helpen bij opvliegers.

Mogelijk dat je hier wat aan hebt.

Gr
Mo

Conny1960
Vetvrij Groentje
Vetvrij Groentje

Bericht door Conny1960 » 07 apr 2010, 16:07

Mojo schreef:Conny, Famosan druppels zijn geweldig bij opvliegers.
Hebben mij toentertijd giga geholpen. Had er heel veel last van in zeer ernstige mate soms wel aanvallen van meer dan 24 uur waarbij ik echt om het uur de douche in kon. Het middel is homeopatisch en werkt als een tierelier.

Care for Woman zijn overgangsconsulenten die vergoedt worden door je ziektekostenverzekering. Ook zij hebben speciale middelen op de markt gebracht die helpen bij opvliegers.

Mogelijk dat je hier wat aan hebt.

Gr
Mo
Hai Mo, ik ken Famosan..hielp niet bij mij. Ik gebruik nu Clonidine... het is al wat minder geworden..maar bedankt voor het meedenken! Het zijn periodes dat het weg isen dan..is de hele bende weer terug :16:

Anita1984
Vetvrij Starter
Vetvrij Starter
lengte: 170 cm
Startdatum: 22 maart 2010
Startgewicht: 79,7 kg
huidiggewicht: 79,7 kg
Streefgewicht: 64 kg

Bericht door Anita1984 » 07 apr 2010, 18:12

Hallo hallo

Conny: Het is even doorzetten he! Ik heb vandaag ook zo'n dag dat ik het even helemaal had gehad. Nu al 2 dagen taart afgeslagen maar toch naast mijn smikkelende collega's gezeten.... afzien :12: En de snoeptrommel op het werk kijkt mij ook al de hele tijd verleidelijk aan.

Maar goed ik zal doorzetten na 2,5 week al te zondigen is wel heel slecht. Hoop wel dat ik vanaf zaterdag vlees mag eten ipv die vieze hoofdgerechten, een week vroeger als gepland maar ik ben er zoooooo klaar mee.

Succes allemaal

Conny1960
Vetvrij Groentje
Vetvrij Groentje

Bericht door Conny1960 » 07 apr 2010, 20:49

Anita1984 schreef:Hallo hallo

Conny: Het is even doorzetten he! Ik heb vandaag ook zo'n dag dat ik het even helemaal had gehad. Nu al 2 dagen taart afgeslagen maar toch naast mijn smikkelende collega's gezeten.... afzien :12: En de snoeptrommel op het werk kijkt mij ook al de hele tijd verleidelijk aan.

Maar goed ik zal doorzetten na 2,5 week al te zondigen is wel heel slecht. Hoop wel dat ik vanaf zaterdag vlees mag eten ipv die vieze hoofdgerechten, een week vroeger als gepland maar ik ben er zoooooo klaar mee.

Succes allemaal
Hou vol Anita, je doet het hartstikke goed! Niet zondigen, denk aan de zomer :8:
We slepen elkaar er wel door. Bij mij op kantoor staat bij de repro een snoeppot, ik loop er met een bocht omheen :14:
Ik kreeg vanavond na het eten kramp in allebei mijn voeten en een gruwelijke hoofdpijn, hoeft daar niks mee te maken hebben. Het is alweer bijna weg. Het kan ook door de omslag van het weer zijn, bij tijd en wijle heb ik migraine..ik zag van te voren al wat zwarte vlekken pffff
Ik maak er een vroegertje van, voetbal op de teevee, dus ik ga lekker mijn bed in met mijn boek..euh mijn geweldige E-Reader :10:
Tot morgen en iedereen veel s6

gpeet
Vetvrij Starter
Vetvrij Starter
Startdatum: 04 maart 2010
Startgewicht: 104.3 kg
huidiggewicht: 85.7
Streefgewicht: 75kg

Bericht door gpeet » 07 apr 2010, 21:57

Vandaag weer gewogen: 93.6 kg, 3.6 kg in 2 weken. In totaal ben ik dus al 10.7 kg kwijt. Ik ben helemaal blij :10: !!
@Conny Ik gebruik magnesium voor die krampen, het kan idd bij het dieet horen. Ik neem s'morgen en s'avonds 1 kalium en 1 multivitamine en s'middags 1 magnesium en 1 multivitamine tablet. Die magnesium kost rond de 8 Euro bij de DA drogist en is van North Farm geloof ik.
Suc6 allemaal!!

evirma1

Bericht door evirma1 » 08 apr 2010, 14:08

Beste Mo,

Heb me net even voorgesteld op het forum en heb een beetje jouw verhaal zitten lezen .
Knap hoor wat je gedaan hebt en doet.
Ben benieuwd maandag als ik begin ...

groet
evirma

jama

Bericht door jama » 08 apr 2010, 14:24

hallo,

Ik ben wat ervaringen aan het lezen van mensen die het prodimed dieet volgen.
Zelf ben ik ongeveer 15 kilo te zwaar na 2 zwangerschappen.
Over het prodimed lees ik erg goede ervaringen maar dat het wel duur is.
Kan iemand mij vertellen wat het dieet ongeveer kost per week?

groetjes
Jama

gpeet
Vetvrij Starter
Vetvrij Starter

Bericht door gpeet » 08 apr 2010, 17:17

@ jama, Het dieet kost ongeveer 15 Euro per dag (bij gemiddeld 5 zakjes per dag) + de vitamines en kaliutabletten. 60 stuks voor 17.50 Euro. Een dure "grap" dus, maar het werkt wel!!

evirma1

Bericht door evirma1 » 08 apr 2010, 17:51

hallo,

je zou vitamine en kalium ook bij de welbekende drogist kunnen halen ( kruidvat ) scheelt een hele boel.
( is op aanraden van mijn dietiste )

groet

Anita1984
Vetvrij Starter
Vetvrij Starter
Startdatum: 22 maart 2010
Startgewicht: 79,7 kg
huidiggewicht: 79,7 kg
Streefgewicht: 64 kg

Bericht door Anita1984 » 09 apr 2010, 21:23

Hallo hallo,

Ik moet even mijn verhaal kwijt, ik was vanochtend naar de dietiste en was in week weer 2 kilo (vet) kwijt wooow super blij!! En ik mag naar fase 2... wat heb ik genoten van mijn kip! Van de week nog even mijn frisbi pannekoekjes opmaken (te duur om weg te gooien) en weer lekker vlees eten... super de super!

Hoe gaat het met jullie???

Sjaam
Vetvrij Doorzetter
Vetvrij Doorzetter
lengte: 176 cm
Startdatum: 22 februari 2010
Startgewicht: 118.3 kg
huidiggewicht: 84.2 kg
Streefgewicht: 80 kg

Bericht door Sjaam » 10 apr 2010, 09:06

@Anita

Wat onwijs lekker dat je weer vlees/vis mag eten.
Ik ben jaloers :8:
Ik hoop rond 18 mei naar fase 2 te gaan en ik moet je zeggen.... IK KAN NIET WACHTEN :10:

Succes nog en geniet lekker van je vleessie

gpeet
Vetvrij Starter
Vetvrij Starter

Bericht door gpeet » 10 apr 2010, 09:40

Ik ben mij gisteren helemaal te buiten gegaan aan alles wat ik niet mag. 3 witte wijntjes en we hebben gegeten bij een wokrestaurant :7: . Ik voel mij er eigenlijk niet schuldig over. Ik vind dat dat eens in de zoveel tijd moet kunnen. Ik heb wel op koolhydraten gelet(behalve dan in de wijn). Ben nog niet op de weegschaal gaan staan. Morgen maar eens kijken wat de "schade" is. Vandaag gaan we er weer tegen aan :2:.
Suc6 iedereen!!

Sjaam
Vetvrij Doorzetter
Vetvrij Doorzetter
Startdatum: 22 februari 2010
Startgewicht: 118.3 kg
huidiggewicht: 84.2 kg

Bericht door Sjaam » 10 apr 2010, 10:09

@Gpeet

Ik hoop dat je er wel lekker van genoten hebt!!!!
Goed dat je de draad weer op gaat pakken....
Succes weer

mousie
Vetvrij Groentje
Vetvrij Groentje
Startdatum: 26 maart 2010
Startgewicht: 118,5 kg
huidiggewicht: 92.6 kg

Bericht door mousie » 10 apr 2010, 11:29

Hallo allemaal,

Ik ben vandaag aan mijn 3e week Prodimed begonnen en ik moet zeggen dat ik het, tot nu toe, goed vol te houden vind.
Inmiddels ben ik 6 kilo kwijt, eerste week 5 kilo en gisteren 1 kilo, waarschijnlijk was het de 2e week maar zo weinig omdat ik heel erg moeilijk naar de wc kan gaan ( 4 dagen niet) :5: . Op aanraden van de diëtiste heb ik nu Forlax gehaald bij de apotheek. Alleen begrijp ik al de verschillende adviezen niet die overal gegeven worden, door de verschillende diëtisten, als ik dit forum en jullie ervaringen zo lees. Zo zie ik bijvoorbeeld dat er verschillende mensen zijn, die niet onbeperkt groente van lijst A tussendoor mogen eten, ik mag dat volgens mijn diëtiste wel :1: . Ik volg het Prodimed programma via Body Invest Maastricht. Verder zag ik ook dat er iemand was die onbeperkt Crystal Clear mog drinken, bij mij is dat een light produkt en mag ik dus maar 1 glas per dag. Er ligt hier intussen al een flink stapeltje met produkten die ik echt niet lekker vind, zonde geld :6: , maarja dat krijg je als je zo'n lastige eter bent. Ik wens jullie allemaal veel succes en een slanke zomer (Ik heb nog wel even te gaan want er moet nu nog 25 kilo vanaf).

Groetjes en een fijn weekend,

Mousie

Plaats reactie

Terug naar “Prodimed Informatie en Ervaringen”