Vreselijk een weekend, haha voor eten dan , och zoveel gehad ,niet te rijmen >wanneer begon ik ook alweer (afgelopen zondag? ) vandaag of misschien toch morgen of ??

Nee vandaag begin ik er toch maar eens aan , alhoewel ik ook gezonde vetten heb gehad .zoals zalm,garnalen en zoute haring..
Het begon zaterdag al in een meubelzaak ,,met een heerlijke lunch zalm op een bruin stokbroodje (jammer kan niet de foto delen, ik weet echt niet hoe het moet >ik typ via de iPad en met een foto moet je volgens mij via de computer ) maar ikhet was een heerlijk broodje. Wij daarna weer de zaak in om verder te snuffelen > geslaagd voor een bankje en

twee relax stoelen (zo eentje waar ik straks niet meer uit kom

)
Kregen we koffie met gebak gratis , dus? Daar zaten we weer ,cappuchino met een heerlijke vers appelgebak met toef slagroom, oja en vrijdag aond waren we naar de pizzaria geweest , garnalen in roomsaus (zaten de staarten er nog aan ) heb ik beetje krom gezeten met eten en ja hoor snacht kon ik niet goed omdraaien , er hing een waas over mijn rug > nu weer hersteld gedoe ook allemaal.
Zaterdagavond aan het bakken geweest met pannenkoeken twee met spek ,1 met kaas en spek en eentje gewoon >veels te veel >ik weet het
Chips gehad >tortilla’s bah wat vies >lekker
Okee> we gaan vandaag maar weer eens goed beginnen , vanmorgen twee rijstenwafels gehad met niks erop>had niet zoveel zin en koffie…nu wilde ik gaan ramen lappen, want als de zon schijnt zie ze er vreselijk uit ,maar ik had een brief gekregen voor een derde prik.
Maar hoe meer ik lees hoe gekker het overkomt > er zat een brief extra bij >van mijn chemobehandeling > nou écht ik weet van niks, dat heb ik nog nooit gehad en deze mensen komen in aanmerking voor een derde prik>ik vind het ook zo raar.. gaat toch beter met mij en ik heb ook geen ernstig afweer stoornis , ze hebben er gewoon een verkeerde naam boven gezet > ga dus geen derde prik halen toch? Gedoe ook allemaal…
Ja en zo ben ik weer een uur later en heb nog niks gedaan en ach toen dacht ik, laat ik hier dan ook maar even sparren (zo heet dat toch ) enne de maandagweegschaal was helemaal niet blij met me , (ik moest en zou even gluren ) gewoon nog een kilo er bij op > hoe dan? Ik heb ook nog gewandeld ,Okee het zullend de pannenkoeken en de chips wel zijn>Maare het was wel lekker, vanaf vandaag zal ik mijn leven beteren >denk ik
Wilde ik eerst nog deze week zonder koolhydraten doen, maar ja a.s donderdag ga ik met eefje naar de kreadoe en als traditie hebben we altijd , twee witte bollen met klef ei,(gebakken ei met doorloop ei ) já ik neem ook theedoeken altijd mee, anders komen we weer aan ,met besmeurde kleding ,dus? Minder koolhydraten doen we (rein en ik ) als we weer terug zijn van onze vakanties en dat is voor mij op maandag 8 en voor rein 11 nov ik kan in die tussen tijd wel even het ananasdieet gaan doen of het soep dieet (ook erg lekker) nou ja jullie lezen het dan wel> even snel een paar onsjes verliezen >doet een mens goed en dan weer normaal eten>denk ik
Ik ga nu koffie drinken met een heeerlijk onzichtbaar koekje en daarna ga ik met de ramen beginnen>laatste x de lange ramen
Tot de volgende babbels
Psst: Náh hebben ze hier weer nieuwe regel, mag ik maar tien smiley gebruiken en ik heb er natuurlijk weer veels te veel hahahahaha , alle boven de tien weer verwijderen >tis toch wat en dat op een maandag morgen
Och ben ik blij dat ik het gekopieerd heb, wilde even op voorbeeld kijken of ik nu tien smiley had , wat dacht je .moest ik opnieuw inloggen en mijn verhaaltjes was mooi weg