Mijn doel is nog steeds 85 kilo ..

Eiwitrijk, 17 Dagen, WeightWatchers, 40 punten.... Wat is jouw ervaring? Geef hier jouw mening en lees de ervaringen van anderen.
Plaats reactie
Alice
vetvrij.com superfan
vetvrij.com superfan
lengte:1.79
Welk dieet volg jij?:Mijn eigen ding
Startdatum:03 januari 2022
Startgewicht:104.6- ?
huidiggewicht:Te veel
Streefgewicht:89.9 kilo
Gewicht Grafiek:03-01>
10-01>
17-01>
24-01>
31-01>
Mijn doel is nog steeds 85 kilo ..

Bericht door Alice » 22 okt 2021, 11:12

Hoii

Haha prachtige titel > altijd moeilijk hoor, verzin maar eens een titel>ik heb hier op het forum al zoveel staan !smil1

Ik ga hier elke week even mijn babbeltje doen ,zonder foto’s ,maar zoals ik al eerder aan gaf met opbeurende woorden .hihi (of ik ga zaterdag de hele dag oefen om er een foto op te krijgen , maar ja mij kennende en blond, daar snappe ik dan weer niks van ) Maare ik kan weer eindeloos typen tot vervelends aan toe ,als je het beu bent >weet je dan wat je moet doen? >gewoon een deurtje verder gaan .

Deze blog is ook fijn voor mezelf > doe het natuurlijk voor mezelf en jullie mogen mee genieten >ik ga voor mezelf afvallen en niet voor jullie ..

En waarom ga ik afvallen?

Om weer in alle broeken en jurken te passen , en omdat ik het leuk vind alles met jullie te delen , soms gaat het goed en soms gaat het slecht >dat is het leven ..
Maar? Nu ik een nieuwe topic heb> ga ik er weer voor >ik zei net 1 x in de week te gaan typen,maar kom tussen door ook wel> hoe het gaat en wat ik op gepeuzeld heb

Fijn zonnig weekend en tot de volgende babbels> vrijdag is mijn weegdag en volgende week wil ik die ene kilo er weer af> dus duim maar extra voor mij dat ik dat doel behaal,

Groetjes,
!smil81 Alice
Volg vetvrij.com ook via Facebook, Twitter en Google+
Op weg naar mijn streefgewicht! Never give up!!

Alice
vetvrij.com superfan
vetvrij.com superfan
10-01>
17-01>
24-01>
31-01>

Re: Mijn doel is nog steeds 85 kilo ..

Bericht door Alice » 25 okt 2021, 11:49

!smil82 Vreselijk een weekend, haha voor eten dan , och zoveel gehad ,niet te rijmen >wanneer begon ik ook alweer (afgelopen zondag? ) vandaag of misschien toch morgen of ??

:) Nee vandaag begin ik er toch maar eens aan , alhoewel ik ook gezonde vetten heb gehad .zoals zalm,garnalen en zoute haring..

Het begon zaterdag al in een meubelzaak ,,met een heerlijke lunch zalm op een bruin stokbroodje (jammer kan niet de foto delen, ik weet echt niet hoe het moet >ik typ via de iPad en met een foto moet je volgens mij via de computer ) maar ikhet was een heerlijk broodje. Wij daarna weer de zaak in om verder te snuffelen > geslaagd voor een bankje en !smil1 twee relax stoelen (zo eentje waar ik straks niet meer uit kom :) )

Kregen we koffie met gebak gratis , dus? Daar zaten we weer ,cappuchino met een heerlijke vers appelgebak met toef slagroom, oja en vrijdag aond waren we naar de pizzaria geweest , garnalen in roomsaus (zaten de staarten er nog aan ) heb ik beetje krom gezeten met eten en ja hoor snacht kon ik niet goed omdraaien , er hing een waas over mijn rug > nu weer hersteld gedoe ook allemaal.

Zaterdagavond aan het bakken geweest met pannenkoeken twee met spek ,1 met kaas en spek en eentje gewoon >veels te veel >ik weet het !smil88

Chips gehad >tortilla’s bah wat vies >lekker !smil50

Okee> we gaan vandaag maar weer eens goed beginnen , vanmorgen twee rijstenwafels gehad met niks erop>had niet zoveel zin en koffie…nu wilde ik gaan ramen lappen, want als de zon schijnt zie ze er vreselijk uit ,maar ik had een brief gekregen voor een derde prik.

Maar hoe meer ik lees hoe gekker het overkomt > er zat een brief extra bij >van mijn chemobehandeling > nou écht ik weet van niks, dat heb ik nog nooit gehad en deze mensen komen in aanmerking voor een derde prik>ik vind het ook zo raar.. gaat toch beter met mij en ik heb ook geen ernstig afweer stoornis , ze hebben er gewoon een verkeerde naam boven gezet > ga dus geen derde prik halen toch? Gedoe ook allemaal…

Ja en zo ben ik weer een uur later en heb nog niks gedaan en ach toen dacht ik, laat ik hier dan ook maar even sparren (zo heet dat toch ) enne de maandagweegschaal was helemaal niet blij met me , (ik moest en zou even gluren ) gewoon nog een kilo er bij op > hoe dan? Ik heb ook nog gewandeld ,Okee het zullend de pannenkoeken en de chips wel zijn>Maare het was wel lekker, vanaf vandaag zal ik mijn leven beteren >denk ik

Wilde ik eerst nog deze week zonder koolhydraten doen, maar ja a.s donderdag ga ik met eefje naar de kreadoe en als traditie hebben we altijd , twee witte bollen met klef ei,(gebakken ei met doorloop ei ) já ik neem ook theedoeken altijd mee, anders komen we weer aan ,met besmeurde kleding ,dus? Minder koolhydraten doen we (rein en ik ) als we weer terug zijn van onze vakanties en dat is voor mij op maandag 8 en voor rein 11 nov ik kan in die tussen tijd wel even het ananasdieet gaan doen of het soep dieet (ook erg lekker) nou ja jullie lezen het dan wel> even snel een paar onsjes verliezen >doet een mens goed en dan weer normaal eten>denk ik

Ik ga nu koffie drinken met een heeerlijk onzichtbaar koekje en daarna ga ik met de ramen beginnen>laatste x de lange ramen

Tot de volgende babbels !smil14

Psst: Náh hebben ze hier weer nieuwe regel, mag ik maar tien smiley gebruiken en ik heb er natuurlijk weer veels te veel hahahahaha , alle boven de tien weer verwijderen >tis toch wat en dat op een maandag morgen :)

Och ben ik blij dat ik het gekopieerd heb, wilde even op voorbeeld kijken of ik nu tien smiley had , wat dacht je .moest ik opnieuw inloggen en mijn verhaaltjes was mooi weg

Alice
vetvrij.com superfan
vetvrij.com superfan
10-01>
17-01>
24-01>
31-01>

Ik bak er nog niks van

Bericht door Alice » 27 okt 2021, 09:14

Moet even weer in mijn ritme komen qua eten, er ligt nog te veel zoete en hartige dingen in het huis, dus? ….

,,,dacht ik het volgende dat ik mijn échte begin week op maandag 8 november ga plaatsen >dan ook alle verjaardagen achter de rug ,och nee nog eentje te gaan en tjee een familiefeest van mijn kant (jammer dat ze dat aan de andere kant nog niet willen ,scheelt heel wat verjaardagen ) wel fijn om iedereen weer te zien,ook mijn achter neefjes en nichtjes ,je ziet wel eens foto’s ,maar tjee wat zijn ze al groot geworden.

Rein kwam gisteren met spekjes en stuk chocolade aan en ik kon geen nee zeggen (zo zielig voor hem ,dat ik het zou afslaan :) ) hihi

Zei ik niet laatst dat het goed met me ging? Over het algemeen wel ,maar ja dan moet je niet twee dagen achter elkaar de ramen lappen :) die lange ramen waar je een krukje bij nodig hebt en waar je dan je step-dance doet op en helemaal naar beneden , ik wilde eigenlijk gisteren de buitenkant niet doen, maar de valkuil is> dan voel ik me goed en denk die paar ramen kunnen wel even snel > tot ik naar bed ga geen last kwam ik vd bank en dacht oeps .

Komt wel weer goed !smil44

Nu aan de snelle Jelle vol met noten en een kopje koffie >Maare vandaag heb ik vrij van alles>geennhuishoudelijk werkjes >morgen ga ik naar de kreadoe en dan sjouw ik al genoeg

Tot de volgende babbels !smil81

Alice
vetvrij.com superfan
vetvrij.com superfan
10-01>
17-01>
24-01>
31-01>

Weer van goede start…

Bericht door Alice » 01 nov 2021, 16:43

Zolang het duurd>haha

Er zijn al wat enkele onsjes af> stuk van mij haar af >dat scheelt wel 3 ons !smil79

Nee ik denk het niet was het maar waaar, dan ging er nu nog een stuk van af…en toch ga ik weer meneer Google langs ,op zoek wat bij me past ,maar ja ik heb geen zin meer in dagmenuutjes , wat ik dan twee dagen vol houd ,nee ik ben niet meer zo streng voor me zelf als jaren geleden en dat doel >een cruise doet eum er ook niet meer om en ik kan nu ook even niks anders bedenken waar ik me zo op zou gaan verheugen om mijn doel te behalen.

Maar? Ik moet wel >probeer deze week nog even een aanloopje te maken voor maandag 8 november ,maar nu denk ik alweer >komt een feestje aan en een uitje en …zucht houd het dan nooit op met feestjes>wanneer moet ik dan beginnen :) nu toch?

Zal ik poging doen om de weight watchers te gaan doen >mag je alles eten >zover dan hé> maar ja dat moet je weer betalen , vind 15 euro per maand ook wel wat té> misschien een stok achter de deur , had ik in het verleden ook niet eens w.w gedaan? Volgens mij beviel dat niet écht, alles weer bijhouden en opzoeken >en nu ik er aan denk >zeg ik ook nee!> maar wat dan?

Er moet zekers nog 15 af ,beter voor mijn spieren en botten en dannkrijg ik meer energie , moet weer nee durven te zeggen (haha dat durf ik wel, maar al dat lekkers ,,zeg jij toch ook geen nee tegen? )

Voor vandaag ging het best goed >wacht ik zal het even hier neerzetten

Ontbijt: 200 melk met havermout
Tussendoor : banaan
Lunch: 200ml Griekse yoghurt 10 % ( zonder is niet te pruimen ) likje honing en 45 gram creusli
Tussendoortje: krentenbol
Avondeten: stamppot rauwe andijvie met spekjes en chipolata worstjes

Dan denk ik vanavond nog een gebakje en wat hapjes ( jaja nog een verjaardag ) en ik ga me niet inhouden >dit hoort gewoon bij mijn afvallen ,ga me niet ,eer in bochten wringen om alles af te slaan> want na een tijd !smil79 zit ik weer op het zelfde gewicht en dan heb ik niks gehad >zo zonde ….whahahaha

Heb zelfs al twee flessen Dopper op (water fles hé) sloten met koffie en geen honger gevoel..

Wel trek , zo stom heb zin in kaas chips of chocolade of lekkere drop >ik niet hoor! Mijn hersentjes zegt dat allemaal tegen me (en die denken ook, had ik me maar opgegeven voor obeese ,maar helaas nu ga ik het weer zelluf doen …zucht )

Ik zeg altijd:

We zullen doorgaan .lalalalala we zullen doorgaan >ooit haal ik mijn 85 kilo

Tot de volgende babbeltjes,
Fijne avond ,
Alice !smil81

Alice
vetvrij.com superfan
vetvrij.com superfan
10-01>
17-01>
24-01>
31-01>

Bericht door Alice » 02 nov 2021, 11:00

Het gaat écht de verkeerde kant op> nu heb ik ook wel een verjaardag gehad met een heerlijk groot stuk rijstenroomtaart, en heel veel hapjes en die heerlijke kaastengels pfff , misschien heb ik het tijdens het fietsen wel wat grammetjes af gehaald ..

Nou dat dacht ik …pfff !smil82 mijn skaaltje heeft me er af gegooid en gezegd >dat ik nu eens BETER MIJN BEST MOEST DOEN , ga het ook niet vertellen >IK SCHROK ER VAN…kan ik jullie niet aan doen >misschien later ergen in 1 van mijn verslagen , maar nu ff niet !smil31

Even mijn koffie pakken zo terug …

Baal zo van me zelf dat ik het weer zo ver heb laten komen …dus?..

…dus ik weer internet afstruinen , zat ik weer bij de w.w > neeeeee vind ik te duur en ik wil er geen geld meer aan uit geven , weer menuutjes volgen van sonja of…

En toen ???? Já die ga ik op zoeken..

:) jullie zullen nu wel denken, wat VERTEL, wij willen het ook graag weten ..toe dan? Vertel nou :)

HET 40 PUNTEN DIEET .

??
Ja het 40 punten dieet , als je je daar aan houd zou je kunnen afvallen >hoeveel? Ik zou het niet weten , Maare ik heb alle blaadjes uit geprint ,

Bv: ( nu ga je keuzes maken ..) crossiant > 1 stuks = 5 punten / dan kun je beter dit doen > 1 bruin brood =3 punten + 15 Gr kaas ( zal wel plak zijn ) =2 punten en op de crossiant zit nog niks op..

Nou dit ziet er goed uit en lekker weer alles kunnen eten , Okee mag je met de food ook! ,maar dit is even op het blad kijken en food moet je alles invullen ,nou ik ga dit proberen en begin ik vandaag gelijk mee!

Ik zal dan af en toe een menuutje laten zien wat ik die dag gegegeten heb (als het heel goed gaat !smil79 )

Ach ja en zo ben je het hele jaar aan het kijken wat het beste voor je is en bewegen >bah vreselijk>maar ik moet wel > met minder pijn door het leven gaan is al de hoofdprijs> dus?

…dus ik ga zo even lekker wandelen naar het winkelcentrum > nu nog zonder mondkapje > miss morgen wel met >bleeeh

Nu mijn koffie leeg drinken , schoenen aan en dan lekker even wandelen ..
\ik houd jullie op de hoogte hoe het verder gaat ..

Fijne zonnige dag en lekker genieten!
!smil81 !smil81 !smil81

Alice
vetvrij.com superfan
vetvrij.com superfan
10-01>
17-01>
24-01>
31-01>

Bericht door Alice » 28 dec 2021, 14:31

We ( ik en Ik !smil79 ) beginnen weer ergens in januari ,het skaaltje heeft ontiegelijk veel kilootjes gemaakt ,niet normaal en als de internist weer belt ,toch maar eens bepraten wat we hier tegen gaan doen , hij zou zeggen> de pijn is toch weg? Net als bij de laatsten keren !smil47
Ik wil omlaag niet omhoog, weet je dat ik in december2019 ( na afvallen online met Sonja bakker ) 88 kilo woog? En nogmaals 3 te gaan en vanaf die tijd ongeveer in januari 2020 aan de prednison moest en nog steeds dat halve roze tabletje slik

Afijn ik heb in mijn account van sb nog , mijn menuutjes staan ,Hm van af 3 dec ,begin ik op 3 januari ,dat valt toch ook op een maandag en dan 8 maand lang en dan hoop ik dat daar weer zit >dus>hellofresh gaat definitief eruit >we wonende straks zo dicht bij de winkels, straat over en we zijn er ,ga ik mooi Sonja doen…( O Euh we wonen er dan nog niet haha ,pas ergens in febr , nou ja dan maar gelijk een wandeling maken.

Nu al Workout aan het maken ,met opruimen en dozen in pakken en …pfff

Jullie zien me vanzelf wel weer in 2022

Tot dan
Groetjes,\alice

Alice
vetvrij.com superfan
vetvrij.com superfan
10-01>
17-01>
24-01>
31-01>

Bericht door Alice » 29 dec 2021, 13:36

Pfff…twijfelen is weer begonnen , wat zal ik gaan doen? Of sb of toch maar W.W ,er is nu wel een mooie aanbieding , verhalen gelezen van oude strijders (2013)

Met w.w heb je wel een stok achter de deur omdat je betaald en ik wil aan betekend van 2022 kunnen zeggen> geen prednison, geen pijntjes , beter in mijn vel voelen , mijn streefgewicht behaald , mezelf van de bank getrokken om te bewegen .

Nu> zit ik vaak thuis omdat mijn IKKE. geen zin heeft om te gaan wandelen omdat de oortjes niet werken van mijn muziek (dat vind ik gewoon fijn om te wandelen ) tuurlijk beweeglijk wel hier in huis dat is gauw al 2.000 stappen , ja zo groot is onze bungalow , daarom blij dat we weer wat kleiner gaan wonen ,andere omgeving >park dicht bij >Okee moet nog wel even er naar toe lopen !smil79

Jaaaaha in 20022 wil ik eens en voor altijd van mijn kilootjes af

Plaats reactie

Terug naar “Welk dieet volg jij?”