Alcachofa de Laon

Vragen en Antwoorden over verschillende diëten en voedingsmiddelen.
jade

Re: Alcachofa de Laon

Bericht door jade » 23 sep 2013, 15:53

Hoi Hoi...

Ik ben ook nieuw hier...
Ik heb mijn flesjes ook maar besteld vorige week en ben dus ook gister begonen.
ik heb mij eerst gewogen en helaas stond de teller op 83.6
Vanmorgen ging ik me wegen en tot mijn verbazing 82.8... (jippie)
en dat terwijl ik gister gewoon heb gegeten zoals ik altyd doe.
nu heb ik vandaag natuurlijk al mijn 2e flesje genomen en heb ook al 2 crackers met kaas gegeten en twee bolletjes met vlees en natuurlijk de nodige thee en 2 koppen koffie....
ik moet wel zeggen dat ik idd veel moet plassen.
ik ging voor de grap net weer op de weegschaal staan en merkte dat ik nog steeds 82.8 weeg..
normaliter zou ik nu weer wat zwaarder moeten zijn toch omdat ik heb gegeten en veel gedronken.

ik heb zelf ook 28 flesjes besteld dus nog 26 te gaan...ik houd jullie hier iedere dag op de hoogte.

ik ben zelf niet echt een zwaargewicht want ben 1.72 en weeg dus nu 82.8...

ik heb tot vorig jaar altyd rond de 70 kilo gewogen dus dat is dan natuurlijk mijn streef gewicht.

en als me dat lukt dan ben ik weer helemaal happy.

Tot Morgen...

Groetjes Jade :)

Sanne
Samen Afvallen bij vetvrij.com Ervaringen en Recepten uitwisselen
Samen Afvallen bij vetvrij.com Ervaringen en Recepten uitwisselen

Bericht door Sanne » 29 sep 2013, 16:30

Welkom en veel succes. Wil je ons op de hoogte houden?

Dank je!

Sanne
Populaire Artikelen van Dieet Ervaringen Forum

ketox24 afslankdruppels
gracinia cambogia
dieet pro
bio hcg

Gast

Bericht door Gast » 28 okt 2013, 10:50

Het is volgensmij inderdaad echt troep,

Ik was namelijk al aan het afvallen maar toen kwam ik dit product tegen en dacht, achja als extraatje om nog beter af te vallen zal ik het maar proberen, omdat het er zo natuurlijk uit zag. ik heb het bij de kijkshop gekocht en na drie dagen was ik nog niks afgevallen terwijl ze dat wel beweren dat je binnen drie dagen al wat afgevallen moet zijn. Daarnaast heb ik bijna nooit last van mijn gezicht terwijl ik toch een huidziekte heb maarja ik zat dus binnen drie dagen helemaal onder de rode plekken. Het is heel vervelend en weet niet of iemand anders hier ook al las van heeft gehad maar ik raad het je sterk af om het product te gaan gebruiken. het is dat je het bij de kijkshop volgensmij niet kunt terugbrengen na een paar dagen maar helaas... ik heb er heel veel spijt van, zonde van je portemonnee.

gast

Bericht door gast » 01 nov 2013, 10:00

Eigenwijs, nieuwsgierig en het toch maar gaan proberen.
Ben er gister mee begonnen en kreeg het in elk geval met heel veel moeite naar binnen. Bah wat smerig!! Vanmorgen op de weegschaal gaan staan en was aangekomen. Vanochtend het 2e flesje genomen. Heb het voor 2 weken gekocht dus ben benieuwd wanneer ik werkend resultaat zie.. anders gaat het de prullenbak in.

Ps. Heeft iemand tips in wat voor fruitdrank of wat ook het wél te drinken is?

beza

Bericht door beza » 26 nov 2013, 19:51

hallo ik ben nu nog een kind maar ik veraag mij af als ik het ook al mag gebruiken?zo niet ik weet toch niet als het wel zo werkt als ze zeggen.EN ALS HET ZO GOED is WAAROM IS HET DAN NOG NIET IN DE HANDEL?

Gast

Bericht door Gast » 01 dec 2013, 12:07

Het is gewoonweg misdadig om te claimen dat vet omgezet kan worden naar water!!! Dat kan enkel en alleen door magie!!!! Chemisch en fysisch gezien is dit onmogelijk! !smil58

Dus ik zou er niet al te veel geloof aan hechten hoor! (men kan tegenwoordig veel met photoshop, en het is niet omdat je in een animatiefilmpje vetmassa ziet wegvloeien, dat dit in realiteit zo is.) !smil47

Gezond eten, zo weinig mogelijk snelle suikers, GOEDE vetten, weinig transvetten consumeren. Voldoende water (2L per dag én 3 koppen groene thee) !smil19
EN voldoende beweging (hieraan moet ik ook nog werken). Dàt is het enige wat "snel" en blijvend resultaat oplevert! :)

Denk eerst aan je gezondheid, dan zullen die overbodige kilootjes ook wel weggaan en - blijven!!!! !smil45

zonnetje

Bericht door zonnetje » 05 dec 2013, 22:41

ik heb ook die rommel gekocht en retour gestuurd nu na 2 weken
ben niet afgevallen integendeel , ben bijgekomen omdat mijn darmen niet goed werkten en ik bij gevolg
niet goed naar toilet kan gaan . dus zeker niet kopen is allemaal gebakken lucht en zever in paksjes die verkocht wordt op al de site s die je maar kan googelen . Zijn allemaal figuranten die hun zegke komen doen over zogezegde verbluffende resultaten

nicky

Bericht door nicky » 29 dec 2013, 15:05

HI,
Ik heb ook die flesjes besteld en gebruikt. ik heb 28 flesjes in totaal gebruikt in de hoop dat iets zou
gebeuren. Raad eens ik ben niet een kilo afgevallen omdat ik geen dieet heb gehouden normaal heb gegeten
in het begin woog ik 94 en weeg nu 93.7. Dus waardeloos . Doet niet wat het beloofd. ik kan niets terug sturen omdat
ik alles gebruikt heb en lege dozen kan je niet terugsturen denk ik. Ik ben nu zelf met een dieet begonnen om snel af te vallen. Ik eet niet maar drink alleen maar. ik drink groene thee heb ook de weight care shake gekocht bij Etos en
compenseer mijn honger door dat te drinken. Ik heb gisteren maar 1000 calorieën gegeten. ik denk dat ik hiermee meer bereik dan met die alcachofa de Laon. Mijn advies niet kopen is weggegooid geld.

JoanPau

Bericht door JoanPau » 05 jan 2014, 09:14

Ik ben wel benieuwd naar jade, hoe is het haar verlopen??? Ikzelf geloof er ook niks van, al is het heel verleidelijk!

meneereddie

Bericht door meneereddie » 14 jan 2014, 18:44

Het werkt niet.
Je gaat er teveel van plassen, wat uitdrogingsverschijnselen kan veroorzaken. Het begint met een droog gezicht, droge lippen, droge oogleden, en oogwallen. En de ontlasting wordt niet meer dan voorheen. Misschien iets makkelijker..
Koop en eet verse groente, eet meer rijst, eet gering aardappels, pasta, en andere zetmeelproducten. Eet meer vis dan vlees. Makreel is zéér goed. Als je vlees eet, eet dan geen varkensvlees, maar ook geen vet rundervlees. Mager rundvlees is beter. Drink geen volle en/of half volle melk. Drink magere melk. Eet geen kaas. Eet geen pindasaus. Als je net uit bed bent, eet dan een schaaltje Brinta of Bambix zonder suiker, en met magere melk. Neem daarna pas koffie of thee.
Als je na een maand nog geen kilo kwijt ben, laat dan je schildklier eens nakijken.

amsterdammer

Bericht door amsterdammer » 16 jan 2014, 19:18

ik gebruik deze flesjes al vier weken, en ben geen grammetje afgevallen. mensen hou je geld in je zak, het zijn gewoon oplichters.
ik heb grote spijt van mijn 60 euro, zonde

Sam

Bericht door Sam » 04 feb 2014, 10:41

Dit product gekregen van een collega. Haar moeder wilde het gebruiken maar die vond de smaak zo vies dat ze het niet weg kreeg. Omdat ik wat wilde afvallen heb ik dit gekregen.

Ach dacht ik baat het niet schaat het niet ik ga het gewoon een uitproberen.
Ik eet nu heel gezond en gebruik nu een week iedere ochtend het goedje.
met een sapje is het redelijk in te nemen maar de na smaak is nogal heftig.

Net op de weegschaal gestaan (en het filpje gekeken wat er na een week gebeurd moet zijn) ze zeggen ongeveer 1,5 tot 3 kilo eraf.
Nou.... echt 0,0 eraf. Ben blij dat ik er geen geld aan heb uitgegeven. Niet kopen die troep!

Minoes2012

Bericht door Minoes2012 » 05 feb 2014, 22:18

Hallo,

Ik heb dit ook besteld, ach mensen trap er toch in godsnaam niet in. Ik ben nog geen kilogram afgevallen alleen nog maar aangekomen. Ik hoor de luitjes het nog zo zeggen ja maar op de tv vallen ze zo af, heb de foto's gezien, KOM OP HEY, nooit gehoord van photoshop? Daarmee kun je van een dikzak een magere lat maken en andersom. Tja iedereen moet het zelf weten, maar jammer van de centen, geef ze maar aan mij. Ik kan je ook helpen !smil11 Als je bedoelt wat ik begrijp. Die mensen zijn degelijk wel een acteur, onthoudt nu maar 1 ding en als het echt zo goed zou werken, geen enkele dokter zou dit tegen mogen houden, ze zijn verplicht je een goede gezondheid te bieden, dus dan had de dokter toch wel gezegd, probeer dat maar eens? Dat is goed. het zal wel gezond zijn op één of andere manier, maar als het zo mooi was zoals ze zeggen zou het allang onder doktersadvies te koop zijn. Weg met die dure maagbanden en ballonnen, dit zou de oplossing zijn. Hoop dat jullie hier iets aan hebben.

Mvg,Minoes

maroesiekees

Bericht door maroesiekees » 07 feb 2014, 14:37

Ben blij dat ik jullie reacties gelezen heb wou voor 100 euro spullen bestellen. ...kamp al jaren met veel overgewicht...maar denk dat ik het wederom zonder spullen proberen ben al 22 kilo kwijt nog 25 te gaan. ...Suc6 allemaal...er bestaat geen wonder middel geloof in je zelf bewegen en vet en suiker arm leven

Goed afgevallen

Bericht door Goed afgevallen » 03 mar 2014, 18:17

Hallo,
Ik ben een meid van 24 en ik heb het een maand geprobeerd en ben er 12 kilo afgevallen (ook met de thee er bij).
Het Heeft mij Goed gedaan en ik voel me nu heel fit.
Terwijl een vriendin van mij Het ook Heeft geprobeerd en zij werd er Ziek van.
Zij deed het Met een heel flesje per dag en ik Met een halve.
Het is mij Goed bevallen.

XXX my

Plaats reactie

Terug naar “Vraag en Antwoord”