Alcachofa de Laon

Vragen en Antwoorden over verschillende diëten en voedingsmiddelen.
San

Re: Alcachofa de Laon

Bericht door San » 05 feb 2013, 20:27

Vandaag begonnen met het eerste flesje. Ik rook de geur al door de verpakking heen omdat er tijdens het transport eentje open was gegaan . Ik heb het flesje gemengd met vruchtensap al korend heb ik het glas leeg gedronken met het gevolg dat ik bijna moest overgeven. De halve ochtend heb ik een vieze nasmaak gehad.... En nu knallende koppijn! Ik weet niet of ik morgenochtend weer een flesje neem....

luna1234

Bericht door luna1234 » 15 feb 2013, 11:19

Hallo, ik zag nu pas de reclame van. Alcachofa, en heb reacties gelezen. Ben ook niet overtuigd eigenlijk. Te snel afvallen lijkt mij ook niet zo gezond". Wilde het eerst aanschaffen maar zie er maar vanaf.

Vonn

Bericht door Vonn » 13 mar 2013, 12:09

Het is ongezond om meer dan 1kg af te vallen in 1 week.
Dit komt omdat je lichaam dan de gezonde vetten gaat verbranden ipv overtollig vet.
Je lichaam raakt ervan in de war en je komt daarna 2 x zoveel aan!
Want je kan toch niet je hele leven van die flesjes nemen?
Het kost ook zoveel geld wat je beter kan uitgeven aan de sportschool en geloof me dan garandeer ik je 100 % resultaat ;)

Ik zelf ben nu 6 kilo kwijt met weightwatchers.
In 8 weken tijd.
Dit is voor mij de enige manier om bewust te worden van wat ik eet omdat ik t zelf moet inplannen en dan goed inzicht krijg met wat ik eet op een dag.
Daarbij sport ik om de dag.
Dit is niet voor even maar voor een heel leven.

We hebben zelf voor dat overgewicht gekozen dus moeten we er zelf ook voor werken!

jennifer

Bericht door jennifer » 24 mar 2013, 08:56

ik heb het product ook gekocht maar meteen voor 4 weken
heb het 2 weken genomen ben niks afgevallen maar kwam op de spoed met uitdroging
door die flesjes kreeg ik buik kramp gevolgd door diarree dik 6 dagen (dit was nadat ik gestopt was )
was 2 kilo afgevallen maar omdat ik niks binnen hield dokter dacht dat ik een maagzweer had
tot ik vertelde over de alca chofa mocht er niet meer mee beginnen en moest super veel water drinken om te herstellen
dus mijn advies koop het niet let gewoon op het eten is goedkoper en werkt beter

groetjes jennifer

Safari

Bericht door Safari » 09 apr 2013, 19:29

Ik zag vandaag ook bij Tommy Teleshopping een actie voorbij komen van 7 flesjes (+7 gratis) voor 29,95 ipv. 49,95.
Ik stond ook echt op het punt dit te gaan bestellen, maar na al deze ervaringen gelezen te hebben van iedereen hier, durf ik me er toch niet aan te wagen. Over het algemeen zie ik toch meer negatief dan positieve berichten voorbij komen. Het was ook te mooi om waar te zijn, hahaha.

Gast

Bericht door Gast » 20 apr 2013, 09:01

Nancy. schreef:Heeft inmiddels iemand het al ontvangen en zijn er resultaten bekend? Ik bestel pas zodra ik weet of het ook echt werkt. En kun je het misschien ook bij de apotheek kopen?

Nancy
ik heb het 2 weken gebruikt en ben GEEN gram afgevallen

medewerkster

Bericht door medewerkster » 23 apr 2013, 11:52

Hoi,

Ik werk zelf bij het bedrijf dat deze flesjes verkoopt en ik heb over het algemeen bijna alleen maar positieve reacties gehoord, toen ben ik het zelf gaan gebruiken en ik ben toch echt van mening dat het werkt, het is inderdaad zo dat je veel vocht verliest, maar dit komt omdat het vet omgezet word in water, ik ben nu al 3 kilo afgevallen in 1 week.
Als er nog meer vragen zijn over het product beantwoord ik deze graag voor jullie

Groetjes

James Holt

Bericht door James Holt » 12 mei 2013, 02:14

Als ik zo alle reacties een beetje lees dan maak ervan uit dat zoals ik dacht je er natuurlijk geen druppel vet van zult verliezen. Je word elke dag doodgegooid met die reclames overdag, en dat terwijl echt naief is om erin te trappen omdat zoals altijd bij Tommy Teleshopping ze je bijna overtuigen.

Maar als je erover nadenkt willen die mensen dus dat jij als belastingbetalende werknemer of met een uitkering hier in Nederland elke 2 weken €50,- uitgeeft aan de troep wat wilt zeggen voor een maand dus €100,- en zo kan je doorgaan. Je zou echt gek zijn om zoveel geld daaraan te besteden en het grappige is, stel je zou afvallen maar je zou moeten stoppen omdat het te duur word komt "alles" er weer aan.

Het beste om af te vallen is niet letten op het aantal calorieën, en op de weegschaal wat bijna heel Nederland vaak doet maar op je vetpercentage. Als je erover nadenkt is het ook heel logisch want het is uiteindelijk al dat hangende vet waar je vanaf wilt en je wilt mooi in vorm komen.

Om het vet te verbranden kan ik uit eigen ervaring iedereen adviseren om te gaan joggen/hardlopen want ik ben van vette jongeman naar breed en gespierd gegaan in ongeveer 1 jaar en ik heb echt alles meegemaakt wat betreft "struggles", gewoon elke ochtend het liefst, omdat je dan vanuit je slaap nog in je vetverbranding-zone zit rustig met grote stappen (bijna huppelen) nog zonder ontbijt de frisse lucht in voor 15-30min hooguit lang en daarna direct ontbijten met eiwitten, koolhydraten en water om je vochtbalans op peil te houden. Niet racen, het gaat erom dat je hartslag omhoog gaat zodat je vetten verbrand. Als je dit alleen al doet zal je echt iedere week vet verliezen en in conditie blijven, en let niet op de weegschaal want daar word je alleen maar onzeker van en ga daar elke maand 1x op staan om te zien wat je verliest en hou het bij. Voeding is belangrijk dus zorg dat je veel eet, meer eiwitten dan koolhydraten en eet van alle puur nature dingen kleine beetjes door de week heen zodat je stoten energie krijgt, ook exotische dingen zoals kokosnoot en meloenen. Overdag kan je erbij naar de sportschool gaan en daar oefeningen of zwaargewichttraining doen of thuis. Je kan ook s'avonds joggen maar dit heeft wel minder effect dan s'ochtends. Succes gegarandeerd!

jo.van Lach

Bericht door jo.van Lach » 24 mei 2013, 17:59

hoy. ik ben gisteren begonnen, ben ook benieuwd of t werkt.
Wil ook graag zo'n 5 kilo ongeveer afvallen. Heb ook voor 2 weken besteld.
Mijn lengte is 1.67 en ik weeg 67 kilo.
Ga t proberen. En ik houd jullie op de hoogte

gr Jo

Afbeelding

Sanne
Samen Afvallen bij vetvrij.com Ervaringen en Recepten uitwisselen
Samen Afvallen bij vetvrij.com Ervaringen en Recepten uitwisselen

Bericht door Sanne » 24 mei 2013, 20:37

We zijn benieuwd Jo.

Succes!

Sanne
Populaire Artikelen van Dieet Ervaringen Forum

ketox24 afslankdruppels
gracinia cambogia
dieet pro
bio hcg

Vetvrijshop

Bericht door Vetvrijshop » 26 jun 2013, 17:12

Tijdelijk is Alcachofa de Laon verkrijgbaar met korting. Nu vanaf 13,99 euro

http://goo.gl/hru2D

vanessa98!

Bericht door vanessa98! » 05 aug 2013, 23:07

Ik ben 15 jaar en ik wil graag alcachofa de laon uitproberen, ik ben namelijk overgewicht en heb alle soorten dieten geprobeerd . Advies ?

megan

Bericht door megan » 29 aug 2013, 10:44

Hi ...i have used alca chofa a full box and didn't see any results i was upset because im on a dieet aswell and zumba everyday ,we'll i guess u have to drink more to loose weight...we'll than they should say so! I got a 2nd box by a friend so i started today will let u know what happen ...from Beverwijk ! !smil35

y_c

Bericht door y_c » 11 sep 2013, 10:36

Ik heb het vandaag voor de eerste keer ingenomen.

Van de geur was ik al meteen mottig, maar dacht kom toch maar eens proberen.
Ik heb nog nooit zoiets slechts gedronken. Het eerste uur is het meer omhoog gekomen dan iets anders en vanaf dan heb ik barstende hoofdpijn.

Dus mijn lading gaat de vuilbak in.

balancedfigures

Bericht door balancedfigures » 12 sep 2013, 20:32

Kan het niet zijn, dat de hoofdpijn komt door ontgifting?
Als je lichaam aan het ontgiftigen is, kun je allerlei kwalen krijgen waaronder spierkrampen en hoofdpijn.

Plaats reactie

Terug naar “Vraag en Antwoord”