Alcachofa de Laon

Vragen en Antwoorden over verschillende diëten en voedingsmiddelen.
Plaats reactie
Samira.

Alcachofa de Laon

Bericht door Samira. » 14 jun 2011, 09:23

Regelmatig spreek ik via skype mijn broer die voor zijn werk in Spanje woont. Hij is getrouwd met een spaanse en ook met met mijn schoonzusje heb ik een goede band. We gaan regelmatig naar Spanje om ze te bezoeken. De komende maand gaan we weer voor twee weken en ik kijk er erg naar uit.

Gisteren had mijn schoonzusje (Elena) had het gisteren via facebook over Alcachofa de Laon. Het is een afslankmiddel dat erg populair is in Spanje. Ze heeft niet echt overgewicht maar wel een klein buikje en ze zegt dat het bij haar werkt. Mijn broer vindt het allemaal maar onzin, maar zo zijn mannen :8:

Nu heb ik op internet gekeken maar kan alleen maar Spaanstalige informatie vinden over Alcachofa de Laon. Is hier in Nederland of Vlaanderen iemand bekend met het product?

Samira

Sanne
Samen Afvallen bij vetvrij.com Ervaringen en Recepten uitwisselen

Re: Alcachofa de Laon

Bericht door Sanne » 15 jun 2011, 09:01

Hoi Samira,

Alcachofa de Laon is de originele naam van een product dat sinds kort in Nederland en Vlaanderen te koop is onder de naam Artisjok Slimming Shots.

Het zijn inderdaad kleine flesjes met een vloeistof die je iedere morgen moet innemen. Aangezien het in Nederland nog niet zo lang op de markt is kan ik je er nog niet zoveel over vertellen. Misschien kan jij me nog meer info geven?

Er staat wel wat meer informatie en ervaringen bij dit artikel: Ervaringen met Alcachofa de Laon / Artisjok Slimming Shots

Groetjes,

Sanne
Populaire Artikelen van Dieet Ervaringen Forum

ketox24 afslankdruppels
gracinia cambogia
dieet pro
bio hcg

wilmaatje

Bericht door wilmaatje » 15 jul 2011, 08:26

Afbeelding

Tommy Teleschopping. 49,95 voor 14 flesjes. Ik ken het niet maar zie het net op de tv. Succes, alleen geloof ik er zelf niet zo in, het gaat te snel en te gemakkelijk. Ik ben benieuwd.

Nancy.

Bericht door Nancy. » 17 jul 2011, 22:26

Heeft inmiddels iemand het al ontvangen en zijn er resultaten bekend? Ik bestel pas zodra ik weet of het ook echt werkt. En kun je het misschien ook bij de apotheek kopen?

Nancy

Sanne

Bericht door Sanne » 24 jul 2011, 18:32

Hier een informatief filmpje over Alcachofa de Laon

[youtube]DfwsWg8KdZo[/youtube]
Populaire Artikelen van Dieet Ervaringen Forum

ketox24 afslankdruppels
gracinia cambogia
dieet pro
bio hcg

Marit

Bericht door Marit » 25 jul 2011, 16:22

Alcachofa de Laon zit niet uitsluitend in het product Artisjok Slimming Shots.
Artisjokken staan al lang bekend om de afslankende werking.
Er zijn naast de bekende slimming shots ook andere producten verkrijgbaar zoals Alcachofa Artisjok Thee en druppels die je kang mengen met dagelijkse dranken.

Wat in het eerste berichtje staat klopt, in Spanje is het een veelgebruikt middel, je kunt het daar ook bij de apotheek kopen.

Marit

Lolaxxx

Bericht door Lolaxxx » 26 jul 2011, 11:04

Hey, ik raad jullie aan dat product niet te kopen omdat het slecht is voor je lichaam.

Dit product werkt wel, je wordt mager maar je verlies geen vet alleen maar water dat komt door de hart van de artisjok.
En je cellen hebben water nodig om te overleven.Dus als je teveel vat dat spul neemt , dan kan je later in een slechte toestand liggen.

LIefst Lola

Esmee.

Bericht door Esmee. » 26 jul 2011, 16:16

Hoi Lola,

Waarom raad je het product niet aan? Heb je het zelf geprobeerd? Wetenschappelijke onderzoeken hebben aangetoond dat Arisjokken een positieve werking op je stofwisseling hebben, ik ben benieuwd waar jij de kennis vandaan hebt dat het uitsluitend vocht afdrijvend zou zijn. En wat bedoel je precies met ' in een slechte toestand liggen' ? Heb je zelf overgewicht?

Ik lees er nog maar weinig reacties over (positief of negatief) Dus iedereen met goed onderbouwde, eerlijke ervaringen, kom maar op!

Esmee

Afbeelding

kiesgezond

Bericht door kiesgezond » 11 aug 2011, 12:27

hoihoi, val je 3 kilo af in 3 dagen ?? zou dit gezond zijn ? slimmer is om op de voeding te letten en dit te leren stap voor stap. Dan is het gewichtsverlies blijvend. Ik ben door herbalife gezond en wel afgeslankt. Nu begeleid ik ook mensen die met ditzelfde probleem worstelen. Het is niet eenvoudig om je gewicht te behouden, maar ik weet dat het kan.

voorbijganger

Bericht door voorbijganger » 18 aug 2011, 08:52

Kijk eens op https://www.vetvrij.com/artisjok-slimming-shots.html.

520 reacties van gebruikers (op moment van typen...18-8-2011). Veel van hen sturen de shots keurig terug omdat het niet werkt.

Jolita

Bericht door Jolita » 20 aug 2011, 09:35

HOI, Ik ben nu 12 dagen bezig en ben nog geen 1 gram afgevallen, ik wilde op de site een beoordeling geven hierover
maar dat is niet mogelijk ( uiteraard)
Heb gewoon normaal gegeten, en ben geen snoeperd.
Het werkt gewoon niet!!!!!!!

Sandra Maasdijk

Bericht door Sandra Maasdijk » 26 aug 2011, 11:42

Ze zeggen in de reclame dat je in 3 dagen al aardig afvalt. Verder geven ze ook aan dat artisjokharten van nature een diuretische werking hebben en dat je vet wordt ingekapseld en via de urine wordt afgevoerd.

Wat ze met de laatste 2 dingen bedoelen is dat je heel veel gaat plassen. Diuretisch betekent vochtafdrijvend. Als ik dit zo lees, lijkt het me dat je zoveel afvalt omdat je veel vocht verliest.

Hoe het zit met de vermindering van de eetlust, weet ik niet. Dat zou best waar kunnen zijn, maar het lijkt me dat dit ook te bereiken is met het eten van artisjokharten.

Des

Bericht door Des » 30 aug 2011, 12:37

het is troep echt waar. vanmorgen laatste flesje ingenomen en wat denk je in twee weken tijd 1,8 kilo afgevallen en dat komt volgens mij mede door mijn dieet die ik er bij volgde.

Dus NIET KOPEN het is echt troep

Annemiek

Bericht door Annemiek » 03 sep 2011, 11:38

Hallo,

Ik ben nu 7 dagen bezig met Alcachhofa de Laon en ik moet je man gelijk geven. Nog geen ons is eraf.

Ik ben 1.70 m en weeg 74 kg. Ik ging voor 4 à 5 kilo minder maar ik weeg nog precies hetzelfde. Ben zelfs wat bewuster gezond gaan eten. Ik ben geen grote eter. Maar vanochtend gewoon op 74 kg. Ik heb inmiddels 8 flesjes gebruikt.

Dus...... dit was voor mij de laatste keer.

Ik hoop dat je hier iets aan hebt.

vr. gr. Annemiek

Den Bosch

Bericht door Den Bosch » 03 sep 2011, 15:06

Samira
Ik heb net 2 weken de alcachofa de Laon gebruikt, zonder resultaat;
0,0 kg afgevallen terwijl ik daarnaast ook nog erg matig heb gegeten.
Niet geloven dus die onzin!!
Gr
Heidi

Plaats reactie

Terug naar “Vraag en Antwoord”