Konjac Plus review, ervaringen en goedkoop bestellen

Een overzicht van alle populaire afslankpillen
Plaats reactie
Konjac Plus

Konjac Plus review, ervaringen en goedkoop bestellen

Bericht door Konjac Plus » 06 feb 2018, 12:48

Konjac Plus ondersteund gewichtsverlies bij het volgen van een energie beperkt dieet. Het gunstige effect wordt verkregen bij een dagelijkse inname van 3 g Konjac in drie doses van elk 1 g. echter in de praktijk blijkt dat men vaak al genoeg heeft aan een lagere dosering. De resultaten van dit unieke ingrediënt zijn zo verbluffend dat zelfs de bekende showbizz arts Dr. Oz (bekend van de Oprah Winfrey show) een heel TV-item aan dit ingrediënt heeft gewijd.

bestel Konjac Plus met korting

Marc Bijlsma

Re: Konjac Plus review, ervaringen en goedkoop bestellen

Bericht door Marc Bijlsma » 20 mar 2019, 12:54

Hopeloos...

Ik heb een gratis proefpakket aangevraagd en deze is ook keurig verzonden. Binnen de reactie termijn van 2 weken Konjac per mail laten weten dat ik geen gebruik wens te maken van vervolg bestelling en keurig bericht terug dat dit niet ging gebeuren.

Paar dagen later wel in eens bijna 50 euro afgeschreven van mijn bank. Voor een gratis pakket???

Vervolgens per mail geprobeerd duidelijk te aken wat er niet goed gaat. Dit is een hopeloze missie. Mail wordt waarschijnlijk beantwoord door een soort van antwoord machine of een mede werker van Konjac die niet kan lezen..

Kortom een hoop ergernis en telefonisch al helemaal niet te bereiken. Drama bedrijf geen zaken mee doen

Plaats reactie

Terug naar “Afslankpillen Overzicht”