detox formule recensies

Detox Plus Capsules. We krijgen dagelijks diverse toxische (=gif) stoffen binnen. Een gedeelte hiervan blijft in het lichaam achter. DetoXultra ondersteunt bij het opruimen van deze afvalstoffen. De (over)belasting met toxische stoffen is een belangrijke oorzaak van het uit balans raken van het lichaam en vormt daarmee de basis van vele ziekten. Door een gezondere leefstijl krijg je dagelijks minder belastende stoffen in het lichaam en kan je lichaam makkelijker de ongewenste stoffen afvoeren.DetoXultra bestaat uit natuurlijke kruiden en mineralen en geeft je lichaam een complete inwendige reiniging. Het hoofdbestanddeel van DetoXultra+ is Curcuma Longa. Dit maakt DetoXultra+ een uitstekende basis om af te vallen.
Plaats reactie
jette
detox formule recensies

Bericht door jette » 10 dec 2017, 14:50

Hallo, ik heb detox plus en detox ultra (beter) voor het weekend binnen gekregen, maar nu blijkt dus dat je pas echt afvalt als je ook detox ultra ook garcinia75 neemt?
Weten jullie hier meer over? Want ik ga niet nog meer geld uitgeven voor die pgc erbij te kopen zodat ik daadwerkelijk kan afvallen.

linda b.

Re: detox formule recensies

Bericht door linda b. » 10 dec 2017, 15:10

Ik was een en beetje wantrouwend maar heb toch een bestelling detox ultra gedaan, ik had daarin een fout gemaakt en een mail gestuurd naar ze. Ik kreeg keurig netjes een mail terug, mijn bestelling werd direct omgezet naar wat ik wilde en ook de betaling werd direct netjes gewijzigd. Keurig geholpen. Die zaken zijn ook belangrijk, dus heb inmiddels mn 2de pakket besteld want ben al 5.2 kilo afgevallen in 16 dagen helemaal super.

Plaats reactie

Terug naar “Detox Plus Forum”