detox plus bijwerkingen

Detox Plus Capsules. We krijgen dagelijks diverse toxische (=gif) stoffen binnen. Een gedeelte hiervan blijft in het lichaam achter. DetoXultra ondersteunt bij het opruimen van deze afvalstoffen. De (over)belasting met toxische stoffen is een belangrijke oorzaak van het uit balans raken van het lichaam en vormt daarmee de basis van vele ziekten. Door een gezondere leefstijl krijg je dagelijks minder belastende stoffen in het lichaam en kan je lichaam makkelijker de ongewenste stoffen afvoeren.DetoXultra bestaat uit natuurlijke kruiden en mineralen en geeft je lichaam een complete inwendige reiniging. Het hoofdbestanddeel van DetoXultra+ is Curcuma Longa. Dit maakt DetoXultra+ een uitstekende basis om af te vallen.
Plaats reactie
eric a
detox plus bijwerkingen

Bericht door eric a » 10 dec 2017, 14:49

Ik sta te twijfelen of ik de afslanker detox plusga nemen…
Ik heb verschillende dieeten gebruikt zoals Cambridge, Sonja Bakker etc…
Cambridge was een crime, veel kilo’s kwijt in een week op alleen maar shakes.. met alle symptonen van dien.
Gezien dat ik een man ben en de omvang bij mannen meer in de buik gaat zitten, weet ik niet of Detox Plus mij hierbij gaat helpen…
Ik wil wil namelijk ook van die buik af.. ;-)

Hoe is jouw ervaring met Detox Plus ?

hilde r.

Re: detox plus bijwerkingen

Bericht door hilde r. » 10 dec 2017, 15:10

Mijn relatie was net verbroken, ik ben dan zo iemand die onregelmatig gaat eten en veel gaat eten om alles even te vergeten. Maar sinds ik Detox Ultra+ gebruik grijp ik niet meer naar verkeerd eten en zit ik veel beter in mijn vel. Ik voel me juist tegenovergesteld dus positiever, ik ga er voor en zal zorgen dat hij spijt gaat krijgen wanneer ik straks superstrak en positief ben met Detox Ultra+.

Plaats reactie

Terug naar “Detox Plus Forum”