detox plus gevraarlijk

Detox Plus Capsules. We krijgen dagelijks diverse toxische (=gif) stoffen binnen. Een gedeelte hiervan blijft in het lichaam achter. DetoXultra ondersteunt bij het opruimen van deze afvalstoffen. De (over)belasting met toxische stoffen is een belangrijke oorzaak van het uit balans raken van het lichaam en vormt daarmee de basis van vele ziekten. Door een gezondere leefstijl krijg je dagelijks minder belastende stoffen in het lichaam en kan je lichaam makkelijker de ongewenste stoffen afvoeren.DetoXultra bestaat uit natuurlijke kruiden en mineralen en geeft je lichaam een complete inwendige reiniging. Het hoofdbestanddeel van DetoXultra+ is Curcuma Longa. Dit maakt DetoXultra+ een uitstekende basis om af te vallen.
Plaats reactie
anne mieke
detox plus gevraarlijk

Bericht door anne mieke » 10 dec 2017, 14:48

Ik slik nu sinds 2 wkn de pure garcinia cambogia en detox plus. en ben 9 kilo afgevallen. Ik had op meet gehoopt maar ben tevreden. Wel wandel ik bijna elke dag met de kleine een stuk, en ben van plan weer te gaan sporten en let op m’n voeding, verder ben ik ook meteen gestopt met roken had daar ook genoeg van. Is wel lastig want door stoppen met roken ga je afleiding in eten zoeken maar kan dat niet vanwege de capsules, ik hoor ook dat de meeste eerst een detox kuur nemen van 2 weken? heb dat zelf niet gedaan werken de capsules van pure garcinia wel dan? En lees ook veel dat dit een verkooptruc is en niet werkt.. :( Hoop niet dat dat bij mij ook het geval is. Iemand nog tips om het gewichtsverlies extra te versnellen weeg nu sinds bijna 2 jaar rond de 71-72 en wil weer richting 60.. Na mijn zwangerschap niet echt meer veel kwijtgeraakt. En ben helaas zelf niet zo’n water drinker.

astrid j.

Re: detox plus gevraarlijk

Bericht door astrid j. » 10 dec 2017, 15:11

nee, detoxultra is niet gevaarlijk! Ik ben zo blij dat ik hiermee gestart ben! Inmiddels ben ik 6 kg kwijt, heb meer energie en minder klachten. Het heeft een enorme verandering in ons leven teweeg gebracht! Pas zei iemand: jeetje wat zie je er goed uit! En ik dacht bij mezelf, ja dat weet ik, want ik voel het ook en straal dit ook echt uit!

anke.

Re: detox plus gevraarlijk

Bericht door anke. » 10 dec 2017, 15:11

Helemaal super....in alle opzichten, voelt en smaakt goed. Makkelijk te maken en ook met inkopen. Dankzij de gratis recepten en boodschappenlijst kan ik gewoon weer makkelijk naar de supermarkt.

Plaats reactie

Terug naar “Detox Plus Forum”