Ik heb in december 1 flesje ketox24 als testpersoon gebruikt, en in januari zelfstandig de
detox combinatie (1x ketox detox en 1x ketox24) gebruikt. Wondermiddelen bestaan helaas nog niet, maar ketox24 is goed op weg. Ik heb de ingredienten late analyseren op het lab (ik werk in een ziekenhuis) en deze zijn hoogwaardig en natuurlijk. Mij vielen een paar dingen op tijdens het gebruik:
- minder honger
- meer energie
- snellere ververbranding
Omdat ik testpersoon was kreeg ik in december intensieve begeleiding door mijn coach. We belde een paar keer per week en hadden verder per email contact. Veel informatie staat ook in de handleiding en het boek (krijgt iedereen gratis bij de bestelling). De tweede kuur heb ik de richtlijnen die ik van mijn coach had gekregen weer gevolgd. Zonder deze richtlijnen werkt het ook, het maakt het alleen een stuk makkelijker en afvallen gaat nog sneller.
De 5 daagse detox is een aanrader en ik had deze liever de eerste keer al gehad. Het zorgt namelijk voor een reiniging voorafgaand aan de kuur. Hierdoor begin je al met een voorsprong.
Ik wilde 20 kilo afgevallen en stond begin maart op -18 waarvan -10 in december en de rest in januari / februari.
mijn conclusie: Het gaat niet van zelf maar van alle producten die ik tot nu toe heb gebruikt is ketox24 mij het beste bevallen. Ook omdat het druppels zijn (ik kan moeilijk capsules slikken)
Tinke