Werkt Ketox24 Echt of Onzin?

KetoX24 Afslankdruppels. KetoX24 is een zeer bijzondere afslankformule uit Amerika, ontwikkeld in samenwerking met voedings- en sportwetenschappers die ervoor zorgt dat je lichaam je overtollig vet gaat gebruiken als brandstof zonder dat je je dus slap en futloos voelt; integendeel zelfs je bruist van de energie! Je neemt elke dag 40 druppels KetoX24 gedurende 24 dagen met een uitgekiend voedingspatroon. Dit geeft verbluffende afslankresultaten in 24 dagen. KetoX24 pakt alleen je overtollig vet aan dus geen “ingevallen toetje”. KetoX24 zorgt er ook voor dat je geen hongergevoel hebt , dit in tegenstelling tot het traditionele lijnen.
Tine.
Werkt Ketox24 Echt of Onzin?

Bericht door Tine. » 29 nov 2017, 16:06

werkt ketox24 echt? Ik ben een jonge mama die wegens fysieke klachten en verschillende operaties geen sport kan doen.
Hierdoor is het voor mij heel moeilijk om mijn zwangerschapskilo’s te verliezen. Daarnaast heb ik al heel mijn leven last van een zware maag en daardoor ook een buikje. ketox24 zou voor mij perfect zijn om eindelijk het gewenste gewicht te verliezen en mijn zwangerschapsbroeks voor eens en voor altijd af te zweren. Hopelijk ben ik bij de gelukkige!!

Tine

Afbeelding

wilma westdam

Re: Werkt Ketox24 Echt ?

Bericht door wilma westdam » 10 dec 2017, 15:08

Teveel buikvet en te weinig energie dat was mijn probleem. Ik ben een echte bourgondiër en heb ik al jaren last van een klein buikje. KetoX24 heeft me geholpen om zonder honger mijn streefgewicht te bereiken!

Tinke

Bericht door Tinke » 13 dec 2017, 07:11

Ik ben geselecteerd als testpersoon en ga KetoX24 gebruiken vanaf maandag. Heb mijn pakket gisteren ontvangen #spannend

vvdv

Bericht door vvdv » 24 mar 2018, 08:58

Hallo,
ik bestelde Ketox24... Benieuwd of het werkt ?
@Tinke : heb je het gevoel dat het echt ondersteund ? Ik weet dat het natuurlijk geen wondermiddel kan zijn, want dan waren we met z'n allen van het overgewicht verlost, maar ondervind je dat het beter gaat ?
Alvast bedankt,
mvg,
VVDV

Tinke

Bericht door Tinke » 25 mar 2018, 08:24

Ik heb in december 1 flesje ketox24 als testpersoon gebruikt, en in januari zelfstandig de detox combinatie (1x ketox detox en 1x ketox24) gebruikt. Wondermiddelen bestaan helaas nog niet, maar ketox24 is goed op weg. Ik heb de ingredienten late analyseren op het lab (ik werk in een ziekenhuis) en deze zijn hoogwaardig en natuurlijk. Mij vielen een paar dingen op tijdens het gebruik:

- minder honger
- meer energie
- snellere ververbranding

Omdat ik testpersoon was kreeg ik in december intensieve begeleiding door mijn coach. We belde een paar keer per week en hadden verder per email contact. Veel informatie staat ook in de handleiding en het boek (krijgt iedereen gratis bij de bestelling). De tweede kuur heb ik de richtlijnen die ik van mijn coach had gekregen weer gevolgd. Zonder deze richtlijnen werkt het ook, het maakt het alleen een stuk makkelijker en afvallen gaat nog sneller.

De 5 daagse detox is een aanrader en ik had deze liever de eerste keer al gehad. Het zorgt namelijk voor een reiniging voorafgaand aan de kuur. Hierdoor begin je al met een voorsprong.

Ik wilde 20 kilo afgevallen en stond begin maart op -18 waarvan -10 in december en de rest in januari / februari.

mijn conclusie: Het gaat niet van zelf maar van alle producten die ik tot nu toe heb gebruikt is ketox24 mij het beste bevallen. Ook omdat het druppels zijn (ik kan moeilijk capsules slikken)

Tinke

vvdv

Bericht door vvdv » 28 mar 2018, 21:28

@Tinke...
Ik ben ook begonnen met de detox... Heb ook het gevoel van meer energie en minder honger... (leuk)
Vraagje : door een foutje bij de verzending heb ik nu twee detox flesjes en 2 druppelflesje...
Wat zou je dan aanraden... nogmaals de detox doen of de detox ruilen voor druppels...
Sorry dat ik je lastigval, maar ik vind weinig terug op www en ik zou toch heel graag willen dat dit eens lukt :--)

Tinke

Bericht door Tinke » 29 mar 2018, 08:44

@ vvdv, wat leuk dat je ook bent gestart!
vvdv schreef:Wat zou je dan aanraden... nogmaals de detox doen of de detox ruilen voor druppels...
Sorry dat ik je lastigval, maar ik vind weinig terug op www en ik zou toch heel graag willen dat dit eens lukt :--)
Ik zou voor de zekerheid mailen met je coach via [email protected] Zij kunnen je het beste adviseren of eventueel wat flesjes voor je omruilen.

Ik ga super lekker (nog steeds op gewicht) ik heb wel nog af en toe contact met mijn coach (gratis) en volg de recepten die ik krijg. Ik zie wel op tegen de komende paasdagen maar zal me proberen te beheersen met de chocolade eitjes !smil4

Tinke

elizabeth

Bericht door elizabeth » 18 mei 2018, 03:56

zojuist de ketox24 + detoxkuur besteld (ontgiften en afvallen) in de ketox24 webshop. Maandag starten. Zijn er meer mensen die op dit moment deze kuur volgen zodat we ervaringen, tips en recepten kunnen uitwisselen?

elizabeth

mirantje36

Bericht door mirantje36 » 22 mei 2018, 23:24

ik wil as maandag ook gaan beginnen. ben benieuwd...

Pauline M.

Bericht door Pauline M. » 25 mei 2018, 17:38

Leuk dat jullie ook starten, ik begin ook volgende week! Het ketox24 pakket heb ik vandaag ontvangen

Pauline

Essie.

Bericht door Essie. » 14 jun 2018, 23:23

KetoX24 werkt echt mits:

Je dagelijks de druppels neemt
Op een nuchtere maag
15 minuten na het innemen niets eet

Mijn resultaat na een dubbele kuur (2 flesjes)

-16.2 kilo

Dus ja, het werkt!

Elkeb

Bericht door Elkeb » 20 jun 2018, 01:27

Hallo,
Ik ga starten met ketox24, spannend. Waaruit bestonden jullie maaltijden? Tips?
Danku!!

monieq

Bericht door monieq » 20 jun 2018, 08:01

Elkeb schreef:Hallo,
Ik ga starten met ketox24, spannend. Waaruit bestonden jullie maaltijden? Tips?
Danku!!
Ik heb twee maanden geleden de detox combi gevolgd en gebruikte de recepten uit het ketox24 receptenboek dat je gratis bij je pakket krijgt. voor mij heeft het goed gewerkt, geen honger en goed afgevallen.

Heel veel succes!

MoniQ

Rianna

Bericht door Rianna » 24 jun 2018, 09:39

Tine. schreef:werkt ketox24 echt? Ik ben een jonge mama die wegens fysieke klachten en verschillende operaties geen sport kan doen.

Ja, het werkt echt, ik heb het samen met mijn zus gevolgd, de dubbele kuur. Zonder honger, zonder sport, alleen de druppels.

Afbeelding

TAS

Bericht door TAS » 27 aug 2018, 09:14

Hallo,

Is het nodig om echt precies het dieet te volgen?
Of werkt het ook als je gewoon op je koolhydraten let?

Plaats reactie

Terug naar “KetoX24 Afslankdruppels Forum”