60% HCA - Hydoxycritic Acid Hydroxycitroenzuur

Pure Garcinia Cambogia is een bijzondere vrucht die voorkomt in Zuid-Oost Azië. De vrucht bevat de stof Hydroxycitric Acid (HCA). Deze stof heeft de unieke eigenschap om razendsnel vet te kunnen verbranden op moeilijke plekken, bijvoorbeeld de billen, buik en heupen. HCA zal dus helpen om snel jouw vetreserves te verbanden en de energie die hierbij vrijkomt kun jij weer gebruiken voor je dagelijkse bezigheden. Daardoor kan er ook minder vet worden opgenomen. Lees alle informatie, reviews en ervaringen met Pure Garcinia Cambogia in dit forum.
Plaats reactie
Dr. C Mutsearts

60% HCA - Hydoxycritic Acid Hydroxycitroenzuur

Bericht door Dr. C Mutsearts » 27 jul 2016, 10:55

HCA ofwel Hydoxycritic Acid is een uittreksel uit de schil van een vrucht en bevat hydroxycitroenzuur (HCA). Het wordt van oudsher gebruikt om te koken, maar het wordt ook gebruikt voor gewichtsverlies. Het komt voor in verschillende afslank supplementen zoals bijvoorbeeld Garcinia Cambogia.

HCA is afkomstig van een vrucht, dus het is "natuurlijk." Voorstanders zeggen dat HCA, een organisch zuur, werkt door het maken van je een vol gevoel, het verminderen van uw eetlust, en die van invloed metabolisme. Het is dit effect dat heeft ertoe geleid dat veel te kondigen als een natuurlijke afslankkuur. Sommigen zeggen dat het kan ook helpen om een ​​hoog cholesterolgehalte te verbeteren of te verbeteren atletische prestaties. Verschillende onderzoeken tonen aan dat een minimale hoeveelheid van 60% HCA vereist is om een effect op eetlust en vetverbranding te hebben. Verschillende studies hebben aangetoond dat zowel de muizen en mensen een versnelde vetstofwisseling ondervinden met 60% HCA.

Een andere onderzoek toont aan dat 60% HCA het uithoudingsvermogen tijdens het hardlopen verhoogt..

Een meer recent overzicht van studies over HCA vond dat er niet genoeg bewijs om aan te tonen dat het op de lange termijn effect heeft omdat er geen studies effectief hebben gekeken naar HCA gebruik langer dan 52 weken .

manon.

Re: 60% HCA - Hydoxycritic Acid Hydroxycitroenzuur

Bericht door manon. » 27 jul 2016, 13:30

Afbeelding

Ik was enorm verbaasd door de schrikbarende resultaten na de eerste week. Ik had veel meer energie dan gewoonlijk en ik had geen honger – Een fijne bijwerking van de Hoodia Gordoni is dat het op een natuurlijke manier je honger gevoel in toom houdt. I voelde me echt fantastisch. Ik had niets aan mijn dagelijkse routine verandert, ik gebruikte alleen het gratis proefpakket van SlimPatchFormule volgens de aanwijzingen op de verpakking.

Tegen het einde van de 1ste week ging ik op de weegschaal staan en ik kon mijn ogen niet geloven – ik was bijna 7 kilo afgevallen! Echter, ik was nog steeds niet overtuigd, want je verliest normaal heel veel vocht bij het begin van een dieet. Ik temde mijn enthousiastme en vertelde mezelf dat ik moets wachten op de resultaten van de andere weken. Ik geeft toe dat ik het wel spannend vond. Ik woog voor het eerst in 3 jaar minder dan 57 kilo!

lina

Bericht door lina » 27 jul 2016, 13:32

Hoi allemaal,
Hier 4 weken geleden al wat geplaatst. Nu 4 weken verder met de pillen en ben nog eens 3 kilo kwijt. Vooral op mijn buik. En heb echt niet meer gesport of heel anders gegeten. Ik heb weer 2 potjes besteld. In die van mij zit 60% HCA. Op veel sites verkopen ze 50%. En trap niet in de aanbiedingssites! Zag er 1 waar een potje 17 euro kostte. Daar zaten dus vulmiddelen in als je beter ging lezen.
En voor de mensen die niet weten op welke site je ze moet bestellen. Ik heb een link geplaatst op pag 1 hier. Volgende dag al in huis!

Deze pillen werken!!!!

Luna.

Bericht door Luna. » 03 aug 2016, 09:10

Ik heb de pillen 2 maanden geslikt (2 pillen per dag). En ben destijds 16kg afgevallen zonder mijn eetpatroon te hebben aangepast. Ik heb 2 kuren besteld besteld + 1 detox.
Ik had zelf op wat meer kilootjes eraf gehoopt. Maar je moet een gegeven paard niet……
Ben inmiddels ook overgestapt op een koolhydraatarm eetpatroon en slimnoodles. Misschien dat dat ook meegewerkt heeft. Dus mijn resultaat is misschien niet helemaal 100% goed in te schatten.
Luna

alex

Bericht door alex » 14 aug 2016, 11:36

HCA is een veel besproken onderwerp, en de medici zijn het er niet over eens wat de voor- en nadelen van deze stof zijn. De rapporten en berichten zijn heel erg tegenstrijdig. Maar om het overzichtelijk te houden, blijf ik hier even positief. HCA zou de volgende effecten op je lichaam hebben:

HCA zou een positief effect hebben op de verbranding van met name buikvet
HCA zou er voor zorgen dat de hoeveelheid Serotonine in je lijf gaat stijgen, waardoor je minder zou gaan snacken. Minder vreetbuien, dus.
HCA zou er voor zorgen dat je sneller en langer een vol gevoel krijgt en houdt. Het effect hiervan is natuurlijk bekend: Je gaat minder snacken zodat je uiteindelijk minder calorieën binnenkrijgt.
HCA zou er voor zorgen dat de ingenomen koolhydraten méér wordt omgezet naar energie, in plaats van naar lichaamsvet.
HCA zou er, volgens een andere medicus, ook voor zorgen dat bestaand vet omgezet wordt naar spiermassa.

Plaats reactie

Terug naar “Pure Garcinia Cambogia Forum”