Pure Garcinia Cambogia Nutrifoodz Kopen? Lees dit alsjeblieft eerst!

Pure Garcinia Cambogia is een bijzondere vrucht die voorkomt in Zuid-Oost Azië. De vrucht bevat de stof Hydroxycitric Acid (HCA). Deze stof heeft de unieke eigenschap om razendsnel vet te kunnen verbranden op moeilijke plekken, bijvoorbeeld de billen, buik en heupen. HCA zal dus helpen om snel jouw vetreserves te verbanden en de energie die hierbij vrijkomt kun jij weer gebruiken voor je dagelijkse bezigheden. Daardoor kan er ook minder vet worden opgenomen. Lees alle informatie, reviews en ervaringen met Pure Garcinia Cambogia in dit forum.
dixx

Re: Pure Garcinia Cambogia Kopen? Lees dit alsjeblieft eerst!

Bericht door dixx » 02 mei 2017, 11:23

Beste Dieters allemaal, ik hoor wel is zeggen, bij mij gaat geen gram af... het is steeds hetzelfde... je neemt calorien op en je verbruikt calorien...als je meer verbruikt dan opneemt val je automatisch af.... en dat is zo al een mensenleven lang. Sommige hebbben een "aanleg" om vlug dik te worden".... akkoord...mor vaak zijn dat net de diegene die uit verveling een snoepje extra nemen of weinig bewegen..... Laat al die chemische brol uit je lichaam, eet gezond en drink water .... daar is niks mis mee....ben er stellig zeker van dat je meer dan 1 kg verliest in 1 maand.... zonder dure pillen...wat bovendien nog ongezond is voor je lichaam..... grtn !smil78

alfie61

Bericht door alfie61 » 18 jun 2017, 17:09

Ook ik meldde mij aan om de Garcinia Cambogia te proberen. Met de belofte: werkt het niet dan hoef je niet te betalen.
Gisteren ontving ik een aanmaning met 20 euro extra op de nota wegens "administratiekosten". Alleen heb ik nooit eerdere nota's ontvangen.
En de capsules werken ook nog eens nul komma nul.
Oplichting!!

Gast

Bericht door Gast » 21 jun 2017, 12:20

Bel eerst de consumentenbond. Dit is een malafide bedrijf!

Esmee5665

Bericht door Esmee5665 » 01 jul 2017, 13:35

Hallo ik ben 14 en 3november 15 maar ik ben op internet gaan kijken hoe ik mijnn bijk en been vet weg kan krijgen en toen zag ik dat Garcinia Cambogia best populair was en heb ik die besteld . Mijn vraag is, kan dit wel op mijn leeftijd & ik heb best wel een reet van mexelf en gaat dat dan niet weg?q

Joep uit Tilburg.

Bericht door Joep uit Tilburg. » 05 jul 2017, 18:22

Wellicht is er een betere leverancier van Garcinia Cambogia (bijv. plaatselijke drogist, etc.),
onderstaand bedrijf zeker niet nemen!

Garciniacambogiabio Bioactive
Zandheuvel 52B, 4901 HW Oosterhout

Totale onbereikbaarheid van: 085- 888 07 74.
Vanochtend weer 3 maal telefonisch geprobeerd een medewerker te bereiken. Weer Exhorbitante wachttijden !
Per mail zijn ze ook totaal niet te bereiken, deze komt terug. Terwijl ze zelf wel hun rekeningen via dat e-mailadres "vrolijk en vrij" blijven versturen.
Het zogenaamde proefpakketje, al weken daarvoor, per post (DHL) geretourneerd naar het adres Bamendaweg 18, 3319 GS Dordrecht. Ze werken ook nog met een derde adres in het Noorden van ons land.

Het riekt mijn inziens duidelijk naar oplichting!
Vervolgens rekeningen, aanmaningen en dreigen met een Incassobureau.
Nooit een proefpakket bij Garciniacambogiabio Bioactive of Slimfruit Bioactive bestellen !!!

Wim.

Bericht door Wim. » 27 jul 2017, 11:36

Ik ben wim ben 59 jaar en ben aardig dik geworden ben al een tijdje bezig geweest met afvallen maar het lukt mij maar niet ik weet niet of het door mijn leeftijd komt heb diverse pillen geprobeerd en als laatste ben ik met maaltijd shakes bezig geweest maar achteraf was ik zelfs bij gekomen. Dus ben al aardig teleurgesteld in div. afval producten. Tot ik KetoX24 onder begeleiding van een dietiste heb gevolgd (gratis). Gedurende een half jaar mijn streefgewicht behaald en behouden.

marjolijnen rob

Bericht door marjolijnen rob » 03 sep 2017, 10:54

Garcinia Cambogia:
Tel. Contact gezocht op ma 19-6 om 15.21, antw app.
Di 20-6 om 10.53u.
Di 20-6 om 12.57u.
Vrij 23-6 om 13.45u.
Steeds alleen antwoord apparaat, met advies mail te sturen.
Al je mail stuurt krijg je antwoord dat je een ticketnummer krijgt en dan moet je naar website en kun je daar je antwoord afwachten. Heel irritant. Geen rechtstreekse communicatie mogelijk.
Mailverkeer met Garcinia Cambogia(zie ook bijlages) :
Di 13-6 mail van Garcinia Cambogia: bestelling bevestigd en ontvangen
Ma 19-6, 15.26u. mail aan Garcinia Cambogia,
Di 20-6, brief aan Cambogia gestuurd.
Do 22-6, 20.40 u, mail aan Garcinia Cambogia,
Di 4-7, 8.46 u., mail aan Garcinia Cambogia
Woe 12-7, mail van Garcinia Cambogia via ticket
Zat 15-7, antw. aan Garcinia Cambogia
Ma 24-7, mail van en antw. aan Garcinia Cambogia via ticket
Woe 26-7, mail van Garcinia Cambogia, antw via ticket
Zon 13-8, mail aan Garcinia Cambogia
Woe 23-8, mail van Garcinia Cambogia, via ticket
Vrij 1-9, mail aan Garcinia Cambogia over aanmaning Billink
Vrij 1-9, mail van Sandra van Garcinia Cambogia …….

CONSUWIJZER:
TEL.NR. 088-0707070
DOS.NR. 100563050
Advies: contact opnemen met Billink, gedaan op 23/6 om 14.05u.

BILLINK:
23/6 om 14.05u gebeld met Billink. Adviseert om na 5 werkdagen niets gehoord te hebben mail aan Garcinia Cambogia naar Billink door te sturen. Zij nemen dan via de webshop contact op met Garcinia Cambogia.

13 juni, aankondiging factuur per mail
4-7 telef. en mail contact met Maartje. Zij neemt contact met mij op zodra ze contact met Garcinia
Cambogia heeft gehad.
8 juli, factuur per mail
24-7 mail aan Billink
26-7 mailcontact Vicky
13-8 mail aan Billink, pakket retour gestuurd. Stop zetten facturatie.
15-8 mail terug van Billink, kunnen facturatie niet stop zetten.
30-8 mail aan Garcinia over aanmaningen.

Anita marcus

Bericht door Anita marcus » 02 okt 2017, 14:33

Hallo waar moet ik zijn als ik wil bellen? Geld terug wil omdat het niks helpt?kan nergens niks vinden.

sanneineke schepens

Bericht door sanneineke schepens » 10 dec 2017, 15:13

Mijn relatie was net verbroken, ik ben dan zo iemand die onregelmatig gaat eten en veel gaat eten om alles even te vergeten. Maar sinds ik Garcinia Cambogia 75 gebruik grijp ik niet meer naar verkeerd eten en zit ik veel beter in mijn vel. Ik voel me juist tegenovergesteld dus positiever, Ik ga er voor en zal zorgen dat hij spijt gaat krijgen wanneer ik straks superstrak en positief ben met Garcinia75.

garcinia

Bericht door garcinia » 23 dec 2017, 14:14

BESCHRIJVING GARCINIA CAMBOGIA

Garcinia Cambogia is een uit Azië afkomstige vrucht die onlangs in de schijnwerpers kwam te staan als de ‘afslankplant’. Garcinia Cambogia is een 100 procent natuurlijk product. Daarom is het concentraat van deze plant ideaal voor iedereen die op een verantwoorde wijze wil proberen om gewicht te verliezen.

Disclaimer: Het resultaat van Garcinia Cambogia is niet gegarandeerd, maar kan wel behaald worden.

Je hoeft de werking van Garcinia Cambogia niet in gang te zetten met beweging of diëten. Ook zonder verandering in je leefpatroon kunnen de stoffen in de vrucht je honger stillen en voorkomt Garcinia Cambogia dat uw lichaam nieuwe vet aanmaakt.

Disclaimer: Het resultaat van Garcinia Cambogia is niet gegarandeerd, maar kan wel behaald worden.

WERKING GARCINIA CAMBOGIA:
Het krachtigste ingrediënt in Garcinia Cambogia is HCA, oftewel Hydoxycitric acid. Dit ingrediënt is verantwoordelijk voor de eetlustremmende werking van Garcinia Cambogia. Daarnaast heeft Garcinia Cambogia andere voordelen, namelijk:

– Het omzetten van vet in energie
– Het onderdrukken van trek buiten maaltijden om, en het remmen van honger tijdens de maaltijd

INGREDIËNTEN GARCINIA CAMBOGIA:
– 100% Garcinia Cambogia extract
– 60% HCA
– Gelatine (capsules)

GEBRUIK GARCINIA CAMBOGIA:
Neem 2 capsules per dag, waarvan 1 capsule in de ochtend voor het ontbijt en 1 capsule in de avond voor het avondmaaltijd. Neem beide capsules in met een glas water. U mag Garcinia Cambogia niet gebruiken wanneer u zwanger bent, borstvoeding geeft of wanneer u last heeft van uw nieren. Gebruikt u ook andere medicatie? Raadpleeg dan altijd eerst uw dokter voordat u begint met Pure Forskolin Ultra.

ALLERGENENINFORMATIE GARCINIA CAMBOGIA:
Geen allergenen bekend, lees altijd de bijsluiter of het etiket voor gebruik.

GEBRUIKSAANWIJZING GARCINIA CAMBOGIA:
Dit product is een voedingssupplement. Aanbevolen dosering niet overschrijden. Een gevarieerde, evenwichtige voeding en een gezonde levensstijl zijn belangrijk. Een voedingssupplement is geen vervanging van een gevarieerde voeding. Buiten bereik van jonge kinderen houden. Gebruik dit supplement niet wanneer u zwanger bent of wanneer u borstvoeding geeft. Ook niet wanneer u last heeft van uw nieren. Wanneer u ook andere medicatie gebruikt raadpleeg dan altijd eerst uw arts.

BEWAARVOORSCHRIFTEN GARCINIA CAMBOGIA:
Droog, afgesloten en bij kamertemperatuur bewaren, tenzij anders geadviseerd op het etiket.

U KRIJGT:
– 1 x Pure Garcinia Cambogia kuur a 60 capsules

sannei

Bericht door sannei » 25 dec 2017, 23:38

Ik heb speciaal de garcinia75 pagina opgezocht met ervaringen over dit product.

Ik had me er eigenlijk nog niet in verdiept maar wel meteen gekocht.
Ik moet zeggen, ik heb

– geen last van bijwerkingen
– heb meer energie
– geen honger gevoel!!!
– en ben inmiddels 9 kg afgevallen.

Alleen al doordat je geen honger gevoel hebt, val je makkelijker af.
Ik eet uiteraard wel, broodjes en avondeten. (Ik sport tijdelijk niet) .. maar je laat de choco repen makkelijk liggen!

Ik ga het hierna zeker nog een keer kopen.

karien

Bericht door karien » 15 jun 2018, 21:01

kan mij iemand laten kennen hoe dit moet betaald worden en gegevens zoals adres enz

Sanne
Samen Afvallen bij vetvrij.com Ervaringen en Recepten uitwisselen
Samen Afvallen bij vetvrij.com Ervaringen en Recepten uitwisselen

Bericht door Sanne » 15 jun 2018, 23:29

karien schreef:kan mij iemand laten kennen hoe dit moet betaald worden en gegevens zoals adres enz
Je kunt het beste bestellen via https://shop.garcinia75.nl
Dit is de webshop met de enige garcinia die goedgekeurd is in Nederland
Eenmalige bestelling (geen abonnement)
Gratis receptenboek
Gratis coaching (indien gewenst)
100% tevredenheidsgarantie
Populaire Artikelen van Dieet Ervaringen Forum

ketox24 afslankdruppels
gracinia cambogia
dieet pro
bio hcg

Plaats reactie