Pure Garcinia Cambogia Nutrifoodz Kopen? Lees dit alsjeblieft eerst!

Pure Garcinia Cambogia is een bijzondere vrucht die voorkomt in Zuid-Oost Azië. De vrucht bevat de stof Hydroxycitric Acid (HCA). Deze stof heeft de unieke eigenschap om razendsnel vet te kunnen verbranden op moeilijke plekken, bijvoorbeeld de billen, buik en heupen. HCA zal dus helpen om snel jouw vetreserves te verbanden en de energie die hierbij vrijkomt kun jij weer gebruiken voor je dagelijkse bezigheden. Daardoor kan er ook minder vet worden opgenomen. Lees alle informatie, reviews en ervaringen met Pure Garcinia Cambogia in dit forum.
linda.

Re: PGC Garcinia Cambogia Kopen? Lees dit eerst!

Bericht door linda. » 06 okt 2016, 16:16

Let op, gebruik NIET de 60 Hca van body en fit. Deze bevatten niet de juiste bestanddelen en helpen je niet als je wil afvallen.

Rinus van der Maas

Bericht door Rinus van der Maas » 21 okt 2016, 13:24

Hoe kom ik van pure garcinia cambogia bestelling af was op tijd om terug te sturen.
ik ben naar de site van pure garcinia cambogia gegaan en daar een telefoonnummer gebruikt. de meneer aan de andere kant zei dat ik op tijd was en dat ik via hun een link kreeg om te retouneren. heb de link aangeklikt en werd gelijk door verwezen naar mijn eigen INGB waar ik de porto kon betalen en dan kreeg ik de 2 brieven een met adres stikker met barcode en een met daar de uitleg van de procedure als de post nl het niet begreep. dat allemaal gedaan te hebben krijg ik nog steeds email dat ik moet betalen voor de handel die ik heb terug gestuurd. volgens hun heb ik mij niet gehouden aan de procedure omdat ik dan ook een 9 cijferig code moest meesturen maar dat ben ik nergens tegen gekomen of dat zei het vermeld hebben hoe te regelen. ik woord hier niet goed van weten een van julli hoe verder te handelen bij voorbaat dank Rinus van der Maas

DOOR ANNELIES DEWILDE

Ook ik heb problemen met Garcinia Cambogia. Ik heb ook eens een gratis staal van hun producten gevraagd, ik moest wel € 8,7 portkosten betalen. Sedertdien krijg ik maandelijks ongevraagd de pillen en wordt er van mijn visa €84,35 euro getrokken.

Op de website van dit product staat een telefoonnr die niet in gebruik is.
Ik heb ook een mail proberen te sturen ( vermeld op dezelfde website) maar een paar dagen na het verzenden van de mail om mijn bestellingen stop te zetten kreeg ik onderstaande in mijn mailbox.
Ik wil ook graag van die pillen en vooral de maandelijkse afname van 84,35 euro af.
Wat doe ik best?

Annelies
(België)

kara

Bericht door kara » 29 okt 2016, 12:35

Eigenlijk zit er maar één werkzaam ingrediënt in de pure garcinia cambogia vrucht: HCA, oftewel Hydroxy Citric Acid. Deze stof is rijkelijk aanwezig in de Garcinia Cambogia, maar niet in dat heerlijk zachte vruchtvlees, maar in de schil! Het heeft dus weinig nu om de vrucht te kopen, en alleen het vruchtvlees eruit te halen. Tenminste niet als het je gaat om de effecten van HCA, want het vruchtvlees is rijk aan allerlei vitamines en mineralen en is een lekkernij!

garcinia-cambogia
HCA is een veel besproken onderwerp, en de medici zijn het er niet over eens wat de voor- en nadelen van deze stof zijn. De rapporten en berichten zijn heel erg tegenstrijdig. Maar om het overzichtelijk te houden, blijf ik hier even positief. HCA zou de volgende effecten op je lichaam hebben:

HCA zou een positief effect hebben op de verbranding van met name buikvet
HCA zou er voor zorgen dat de hoeveelheid Serotonine in je lijf gaat stijgen, waardoor je minder zou gaan snacken. Minder vreetbuien, dus.
HCA zou er voor zorgen dat je sneller en langer een vol gevoel krijgt en houdt. Het effect hiervan is natuurlijk bekend: Je gaat minder snacken zodat je uiteindelijk minder calorieën binnenkrijgt.
HCA zou er voor zorgen dat de ingenomen koolhydraten méér wordt omgezet naar energie, in plaats van naar lichaamsvet.
HCA zou er, volgens een andere medicus, ook voor zorgen dat bestaand vet omgezet wordt naar spiermassa.
In de meest ideale situatie dan zou je lichaamsvet moeten verliezen, zonder dat dit ten koste zou gaan van de spiermassa. Géén nieuw lichaamsvet aanmaken, en bestaand vet afbreken.

En als je voorgaande punten goed doorleest, dan is dat ook precies wat het product belooft.

Al met al erg indrukwekkend. Zou het dan toch dat wondermiddel zijn waar we al zo lang met smart op zitten te wachten?

Gerda Budding

Bericht door Gerda Budding » 09 nov 2016, 21:58

Pure Garcinia Camobgia Besteld met 14 retourrecht , wilde het proberen , werkte de eerst 10 dagen niets, dus wilde het retourneren, dat lukte niet via de site , ik een mail gestuurd was nog binnen de 14 dagen dat klopte ook, ze zouden mij een retourticket sturen, tot op heden nog geen retour ticket gekregen maar al wel diverse betalingsherinneringen en inmiddels met extra kosten, maar als ik mail krijg ik geen reactie terug, en een telefoonnummer is niet te vinden.

Jammer hoor,

Gerda

Gast

Bericht door Gast » 11 nov 2016, 01:11

Bazzy schreef:Thnx Annemieke voor je snelle reactie ..ik heb hier ook van alles geprobeerd zelfs gevaarlijk spul
Beweeg veel heb zwaar werk maar geen gram gaat er af sins ik niet meer rook
Dus ben erg nieuwsgierig gr Bazzy

pure garcinia

pure garcinia cambogia

Bericht door pure garcinia » 17 nov 2016, 16:07

Pure Garcinia Cambogia

HELPT VETVORMING TEGEN TE GAAN
ONDERDRUKT DE EETLUST
VERBETERT DE STEMMING, STOPT EMOTIONEEL ETEN
100% NATUURLIJKE Garcinia Cambogia EXTRACT CAPSULES

Waarom gonst het bij Wetenschappers en de Media?

Het meest besproken natuurlijke afslankproduct is er dan eindelijk! Een pompoenvormige vrucht afkomstig uit Zuidoost-Azië en India. Garcinia Cambogia is een revolutionaire doorbraak!

Garcinia Cambogia bevat het hoofdbestandsdeel HCA (Hydroxycitroenzuur). Dit wordt onttrokken uit de schors van deze vrucht. Het is het antwoord van moeder natuur voor gewichtsverlies!

DE VOORDELEN VAN
Garcinia Cambogia (HCA)
Een nieuwe, spannende doorbraak in natuurlijk gewichtsverlies is een ingrediënt, waarmee je zonder een dieet of workout kunt afvallen

HCA-extract is een zuur bekend om zijn vele voordelen. De toename van serotonine helpt emotionele eters beter te slapen en hun humeur te verbeteren. HCA fungeert ook als een eetlustremmer.

Het innemen van Pure Cambogia Ultra helpt de vetvorming tegen te gaan en zet vet om in glycogeen. Dit is een energiebron die je helpt om nog meer vet te verbranden. En aangezien de vetproductie wordt geblokkeerd, zal je gauw resultaten boeken!

Door het stresshormoon cortisol te beheersen, begin je ook je buikvet te beheersen.

Dit magische ingrediënt klopt als een bus! Het is een simpele oplossing om je vet af te breken!

HOE WERKT HYDROXYCITROENZUUR (HCA)?
De Ware Kracht van Gewichtsverlies

Pure Cambogia Ultra werkt als vetverbrander, eetlustremmer en humeur verbeteraar. Deze krachtige combinatie van effecten is precies waardoor mensen kunnen afslanken.

HCA blokkeert het citraat-lyase enzym in je lichaam, dat bekend staat als belangrijke katalysator in het stofwisselingsproces waarin overtollige koolhydraten in vet worden omgezet.

Het natuurlijke (HCA) in Pure Cambogia Ultra is een bekende eetlustremmer, die je hongergevoel stilt en je drang om calorieën te consumeren verlaagt.

Eten is gelieerd aan emoties. Pure Cambogia Ultra verhoogt je serotoninespiegel, waardoor je humeur en nachtrust verbetert.

HCA helpt je om je stresshormonen (cortisol) te beheersen, waardoor buikvet effectief wordt aangepakt en je snelle resultaten kunt boeken!

WAAROM KIES JE VOOR
Pure Cambogia Ultra

Pure Cambogia Ultra is zorgvuldig geproduceerd in onze GMP Gecertificeerde Laboratoria zonder filters, bindmiddelen of chemische toevoegingen.
Het beste van Pure Cambogia Ultra is de dubbelwerkende vetafbreker! Deze voorkomt vetvorming en onderdrukt je eetlust. Nu kun je afslanken zonder dieet of lichamelijke inspanning!
Je hoeft niet langer meer urenlang in de sportschool door te brengen en zeg maar gedag tegen peperdure dieetproducten. Kies voor de enige logische oplossing!
ECHTE MENSEN.
ECHTE VERHALEN.
Echte Beoordelingen van Tevreden
Pure Cambogia Ultra Gebruikers

100% Natuurlijke Ingrediënten
Zonder GGO's, Conserveringsmiddelen of Chemische Toevoegingen
BEVAT 60% HYDROXYCITROENZUUR
100% NATUURLIJKE, VEGETARISCHE CAPSULES GEPRODUCEERD IN EEN GM

salma.

Re: Pure Garcinia Cambogia Kopen? Lees dit alsjeblieft eerst!

Bericht door salma. » 09 feb 2017, 13:10

Chantal van der Velden · Kassamedewerker bij Jumbo Supermarkten
Nou kijk, ik ben niet bepaald dik, maar ik krijg dat stomme buikvet en de putjes in mijn billen er niet van af getraind, en het is super frustrerend dat het er maar blijft zitten. ik sport 2 a 3 keer in de week alleen heb een kantoor baan waar ik weinig bij beweeg en hou van lekker eten... en wat mijn vraag is: werkt die kuur niet net iets te goed voor iemand die niet heel erg dik is, want ik hoef niet in 1 week tijd 4 kilo af te vallen.. als je 1 pil per dag in neemt zou dat dan genoeg zijn voor om 1 kilo in 2 weken af te vallen?
Vind ik leuk · Beantwoorden · 19 december 2016 22:54

Sabrina van den Bos
Ik ga vandaag starten,snelle levering :-)
Kom terug voor update
Heb me gewogen 65,6 kg ik ben niet zo lang
Vind ik leuk · Beantwoorden · 13 oktober 2016 9:14

Lientje Caelen · Hotelschool Hasselt
en werkt het?
Vind ik leuk · Beantwoorden · 1 · 13 december 2016 13:45

Sabrina van den Bos
ik heb ze net besteld ,ben benieuwd..
ik kom hier nog op terug
Vind ik leuk · Beantwoorden · 1 · 10 oktober 2016 18:43

Marloes Koning · Eigenaresse bij Sweetness & Pie
Ennnn....?
Vind ik leuk · Beantwoorden · 19 oktober 2016 8:01

Soro Meijers
En weet iemand een winkel waar ik dit kan kopen (niet online)
Vind ik leuk · Beantwoorden · 1 · 11 september 2016 12:50

Soro Meijers
Hoelang duurt het tot die pure garcinia cambogia aankomt. Ik wil zo snel mogelijk met de dieet beginnen. ..
Vind ik leuk · Beantwoorden · 1 · 11 september 2016 11:44

Annemieke Vermeer · Universiteit Leiden
Ik krijg het altijd binnen een paar dagen (2 of 3) Het komt uit Nederland dus kan me voorstellen dat Belgie iets langer kan duren?
Vind ik leuk · Beantwoorden · 9 oktober 2016 11:12

Ik slik nu sinds 2 wkn de pure garcinia cambogia en detox plus. en ben 9 kilo afgevallen. Ik had op meet gehoopt maar ben tevreden. Wel wandel ik bijna elke dag met de kleine een stuk, en ben van plan weer te gaan sporten en let op m’n voeding, verder ben ik ook meteen gestopt met roken had daar ook genoeg van. Is wel lastig want door stoppen met roken ga je afleiding in eten zoeken maar kan dat niet vanwege de capsules, ik hoor ook dat de meeste eerst een detox kuur nemen van 2 weken? heb dat zelf niet gedaan werken de capsules van pure garcinia wel dan? En lees ook veel dat dit een verkooptruc is en niet werkt.. :( Hoop niet dat dat bij mij ook het geval is. Iemand nog tips om het gewichtsverlies extra te versnellen weeg nu sinds bijna 2 jaar rond de 71-72 en wil weer richting 60.. Na mijn zwangerschap niet echt meer veel kwijtgeraakt. En ben helaas zelf niet zo’n water drinker.
Vind ik niet meer leuk · Beantwoorden · 4 · 19 juli 2016 22:22

update: totaal heb ik een volledige detox plus kuur en 1 pgc kuur gevolgd. -16 kilo en super tevreden :)
Vind ik leuk · Beantwoorden · 22 augustus 2016 11:21

Claudia Vranken · College Heilig Kruis Sint Ursula Maaseik
Waar heb je het bestelt of gekocht
Vind ik leuk · Beantwoorden · 13 september 2016 17:19

Hallo Claudia, ik heb in eerste instantie garcinia van body&fit en kruidvat gebruikt maar merkte geen resultaat. Wel een opgeblazen gevoel en misselijk, later las ik dat dit vaker voorkomt. Uiteindelijk heb ik het resultaat met PGC weten te behalen. Ik weet niet of het ergens in de winkel te koop is maar ik heb het hier besteld https://goo.gl/Qmnjqj

Inmiddels gebruik ik het al een tijdje niet meer. Wel de detox van hetzelfde merk. https://goo.gl/Q7qqEF

Ik slik 1x per dag 1 capsule tijdens het ontbijt. Hierdoor weet ik mijn streefgewicht al meer dan twee maanden zonder problemen vast te houden. Iets wat me eerder nooit is gelukt (ik ben al mijn hele leven een jojo ;)

Liefs, Annemieke
Vind ik niet meer leuk · Beantwoorden · 2 · 9 oktober 2016 11:11

maroleine

Bericht door maroleine » 09 feb 2017, 13:15

danny 20 juli 2015 om 11:19
Iedereen moet eens goed rondlezen wat er op internet te vinden is. Het middel werkt pas goed als je van een goed merk koopt en 60 % bevat ,niet meer of minder! Ook int begin zal je bijkomen want vet gaat weg ,in de plaats komt spierweefsel dewelke zwaarder is,en die hebben natuurlijk voeding nodig dus zul je ook rapper honger hebben wat resulteerd in nog meer gewichtsverlies ,mits je geen snack of dergelijke neemt. Dus let op dat je goei merk neemt,int begin zult bijkomen en nadien zult afvallen,en daar kunnen sommige niet op wachten!
Angelique 29 juni 2015 om 12:51
De garcinia zit in een detox programma wat ik gebruik. Ik ben heel erg tevreden en vind het een super product!
Julie 15 juni 2015 om 10:29
Hey! Ik start vandaag met de Pure Cambogia Ultra + Pure Life Cleanse. Ben heel benieuwd of het zal helpen of niet. Ondertussen let ik ook op wat ik eet. Heeft er iemand tips voor ’s middags? Wat is een lekkere en gezonde lunch? Bedankt!
Laura ten Hoeve 18 mei 2016 om 08:05
Hallo allen! Ik zag in voorgaande berichten dat de detox-plus cleansing of Pure life cleanse aangeraden wordt om eerst te gebruiken. Ik kan daarvan de site niet vinden, het staat namelijk niet op puregarciniacambogia en de site van detox-plus kan ik alleen als engelse site vinden. Daarom wou ik aan jouw vragen Julie waar je de Pure life Cleanse weg hebt.

Met vriendelijke groet

Laura ten Hoeve
judith 18 mei 2016 om 12:16
Hallo Laura,

De kuur van pure life cleanse zijn uit de verkoop gehaald omdat ze niet voldeden aan de wetgeving. Ik kan de puregarcinia aanbevelen waar je het over hebt. de voldoen wel aan alle regels en worden in NL gemaakt.

Judith
christiaan 10 juni 2015 om 15:02
Mijn 14-jarige dochter heeft een donornier.
Om te voorkomen dat de nier afgestoten wordt gebruikt ze al 9 jaar prednison en nog een ander medicijn. De prednison zorgt voor een voortdurend hongergevoel.
Sinds de start met prednison heeft ze gewichtsproblemen. Ze is nu 20 kg te zwaar. Ik ben op zoek naar iets wat haar eetlust remt en evt de vet verbranding verhoogt. Ik heb gelezen over Garcinia Cambogia, maar durf haar dat niet zomaar te geven omdat ik lees dat het de cortisonspiegel reguleert. Haar donornier mag natuurlijk niet afgestoten worden. Zijn er reeds studies hierover bekend?
Sanne 10 juni 2015 om 15:05
Beste Christiaan,

Voor deze specifieke vraag wil ik je graag doorverwijzen naar je huisarts. Ik zou het niet zonder goedkeuring van een deskundige gebruiken.

Sanne
Lena 22 juni 2015 om 01:06
Überhaupt een kind van 14!! Wat is dit!? Schrik hiervan!
Sandra 8 juni 2015 om 11:13
Dit is geen tamarinde .tamarinde is een langwerpig ,roestbruin van kleur fruit. Ik kom uit. De tropen dus tamarinde ken ik wel. Rond zijn ze in elk geval niet.
claudia 23 oktober 2015 om 13:57
inderdaad zijn ze langwerpig
Colette 8 juni 2015 om 10:38
Het is allemaal troep in plaats van af te vallen is het dat ik het ene moment iets ben afgevallen en het andere moment zit het er weer aan zonde van me geld
Mireille 1 juni 2015 om 10:52
Sinds een aantal weken gebruik ik Garcinia, maar ik val er niet van af. Al jaren zit ik op hetzelfde gewicht, ongeacht wat ik eet (of niet eet). Ik hoopte met Garcinia wat buikvet kwijt te raken, maar helaas. Ook op andere plaatsen verdwijnt er niets. Het is weer de zoveelste verkooptruc.
Es' 7 mei 2015 om 12:54
Haai,
Ook ik heb m besteld heb m nog niet binnen maar ben wel super benieuwd.
Ik ben zelf 5 maanden geleden begonnen met sporten en m’n eet patroon veranderen ik ben nou al 10 kilo kwijt:). Weeg nou 63 kilo en met deze pillen hoop ik dat het sneller gaat en dat ik meer energie zal krijgen…
Heeft iemand goede resultaten door de pillen ben er heel erg benieuwd naar.
Groetjes
Willem 26 april 2015 om 17:40
voor het eerst een keer een vetverbrander gaan proberen Carcinia Cambogia ,ik ben gelukkig niet extreem zwaar maar er mogen wel een paar kg af,na een maand elke dag twee capsules ingenomen te hebben geen gram afgevallen wel hoest ik me al een maand het lazerus en heb ik alleen hele maand spierpijn,toeval???? ik ben eergisteren gestopt met ie zooi mijn spierpijn gaat weg en het hoesten is al een heel stuk minder o ja nog even dit ik hoest normaal bijna nooit en zeker niet zo’n lange tijd dus trek je conclusie’s
cavie 22 april 2015 om 13:03
ik ben aan mijn tweede potje bezig en nog geen gram vermagerd , integendeel :-(
twijfel of eender welke pil iets afdoet zonder dat je zelf gewoon minder gaat eten !
Kaylee 8 april 2015 om 16:13
Goedemiddag

Wij willen dit thuis ook gaan proberen maar waar is dit te koop?

Gr kaylee
mariluz 31 maart 2015 om 13:30
Ikstart vandaag met de beroemde garcinia cambogia.kijken of het echt zulke goede resultaten oplevert zoals men zegt.ik ben op 9 maart begonnen zonder pillen of niks alleen met een ander eetpatroon en meer beweging en ben in 3 weken 5 kilo afgevallen,maar ik wil een beetje hulp zodat het makkelijker en sneller afgaat al die overtollige kilos.want ik heb er nog een hoop te gaan.ik hou jullie op de hoogte over garcinia cambogia veda.
A 5 april 2015 om 07:22
En? Hoe voel jij je tot zover? begin je al iets te zien?
Laura 13 april 2015 om 14:33
Hoe is de eerste week verlopen?
mariluz 31 maart 2015 om 13:24
Hallo allemaal.
ik heb al zoveel dingen geprobeerd maar niks werkt, maar toch geef ik de moed niet op.vandaag begin ik
met garcinia cambogia ik ben benieuwd of het echt werkt zoals men zegt.
Eric 29 maart 2015 om 11:27
De enige manier om je ideale gewicht te behalen én te behouden is volgens mijn ervaring via De Gabriel Methode. Ontwikkeld door een ervaringsdeskundige en wetenschapper die al 10 jaar (!) heeft bewezen dat zijn methode werkt. Dat heeft Dr.Oz nog niet voor elkaar gekregen.
Finlay 5 juni 2015 om 18:31
Wat is de Gabriel methode? Groetjes
Jeroen 14 maart 2015 om 12:30
Hey
Ik Heb dit product nu twee weken gebruikt en ben ongeveer 0.5 kilo afgevallen. Ik Baal er een beetje van aangezien ik ook vaak ben gaan sporten dus gewichtsverlies is logisch in mijn ogen. Ik vraag me af of er meer van jullie zijn met dezelfde ervaring, en mocht iemand een positieve ervaring hebben kan die mij dan vertellen hoe die het middel gebruikt.
Ik hoop van jullie te horen
Groetjes Jeroen
Yara 28 februari 2015 om 16:31
Hallo!
Ik heb het vandaag gekocht bij de tuinen. Scheelt een hoop stress met (on)veilige websites. 17 euro dacht ik voor 60 pillen (1 maand)
Ben niet echt te dik maar wil 5 kilo afvallen en met gezond eten lukt dit ook, maar misschien ni sneller.
Hou jullie op de hoogte!
Mariska 1 maart 2015 om 18:18
Hoi Yara, ik ben heel erg benieuwd of dit inderdaad werkt.
Zelf wil ik ook 6-7 kilo kwijt en me wat energieker voelen.
Zou je me alsjeblieft op de hoogte willen houden wat deze pillen doen en hoe je je voelt?

Heel veel succes

Groetjes
Cynthia 24 februari 2015 om 21:18
Al mijn hele leven kom ik dadelijk kg’s bij als ik niet oplet wat ik eet. De laatste 3 maanden heb ik gegeten waar ik zin in had en tegelijk garcinia cambogia genomen. Geen gram bijgekomen. Voor mij werk het , maar nu durf ik ze niet meer nemen omdat ik niet weet of het schadelijk zou zijn als je het lange tijd neemt.
Girl 25 januari 2015 om 22:18
Wil zo graag afvallen
Nina 8 april 2015 om 21:13
Succes!
Girl 25 januari 2015 om 22:17
Hallo ,
Ik ben begonnen met de prikpil sindsdien ben ik al vele kilo’s bij gekomen wil graag dit proberen maar heb schrik dat het niet werkt . Iemand ervaring ?
stef 10 januari 2015 om 16:43
Beste allemaal, willen jullie afvallen? Dan eet minder,eet gezonder, snoep niet, beweeg meer, en drink tenminste 2 liter water per dag.(De allerlaatste is ook de allerbelangrijkste, want de meeste mensen drinken veel te weinig water, en van koffie en groene thee wordt men uitgedroogd. Geen pillen hiervoor nodig (ik ben 15 kilo afgevallen binnen een jaar,
zonder “jojo effect.”).
Wilskracht is sterker dan pillen (en dat geldt voor meer medecijnen).
Veel succes allemaal, mvg Stef
Danielle 5 januari 2015 om 04:53
Ook de pillen gebruikt van de tuinen met groene thee.
Helaas geen direct zichtbaar resultaat.

Wat ik kan aanraden is toch echt de afval pil van susut alami. Deze is online te bestellen van een Nederlandse website, of stukken goedkoper op marktplaats te bestellen. Eetlust neemt heel erg af, en erg veel dorst.
Deze pillen schijnen 100% natuurlijk te zijn.
Vriendin van mij in 12 weken 16 kg af gevallen. Nu jaar later is er wel 4 bij gekomen, maar komt gewoon door snoepen en wijntjes.

Enige nadeel is wel, ik drink makkelijk 4 liter water op een dag weg! Maar wetend dat ik afval heb ik er niet z’n probleem mee
Lilail 20 december 2014 om 01:10
Dag iedereen, ik wil dit ook graag gebruiken en wil via bol.com te bestellen dus voor geen neveneffecten, toch? Ja dat hangt van persoon tot persoon af, maar nu omdat het online bestellen is, heb je geen zekerheid en daarom die vraag. Nemen jullie dan capsules uit eenzelfde pot of zijn er verschillende potten die ik moet aanschaffen?
Stockvisje 7 december 2014 om 06:47
De ISO 9000-reeks is belangrijker voor consumenten dan HACCP!
Stockvisje 7 december 2014 om 06:34
Hoi. Even een reactie op Joske ( 1 ) . HACCP betekent Hazard Analysis & Critical Control Points, een interessant klinkende term voor voedselveiligheid, o.a. ter voorkoming van ( glas- ) splinters en andere vervuiling in het product. Verplicht voor fabrikanten !!! , maar niet interessant voor consumenten. Over termen gesproken: de ISO-9000-reeks gaat over productontwikkeling et-cetera. Aanzienlijk belangrijker dus voor de consument. Is/ben/zijn jij of jullie gecertificeerd ?
monique 19 november 2014 om 21:36
Ben er bijna een week geleden mee begonnen. Neem enkel 1 ampul op een nuchter maag omdat ik goed voel dat het effect heeft. Voel hogere hartslag, je staat heviger, dat het hongergevoel verdrijft kan ik niet zeggen. Ben keer gaan sporten, en geeft je alleszins meer power. Ik ben niet van plan 2 te nemen, anders vrees ik dat ik te onrustig blijf, en niet zal kunnen slapen. Ga nog volhouden, en dan kan ik zien of het resultaten brengt.
Sandra 19 november 2014 om 07:57
Ik lees hier geen positieve ervaringen.
Afgelopen 3 maanden ben ik bezig met de voedingswijze van “NewNrgy”.
Met goed resultaat. Ik ben nu ruim 18 kilo afgevallen. Gemakkelijk vol te houden en voel me er super fit bij!
vanessq 9 november 2014 om 10:35
Hallo

Ik heb vrijdagavond 2 potjes besteld.iemand ervaring mee? Ben benieuw.
Val 5 november 2014 om 15:17
Ik heb net Garacinia Cambogia en Guarana besteld van de tuinen.nl. 22 euro en wordt gratis verzonden vanuit Nederland. Die site is wel te vertrouwen! Helaas werken deze pillen niet. Ik heb ze nu hier besteld. Wel iets duurder maar je kunt achteraf betalen en het is eenmalig (geen abonnement) Al dien andere brol niet. Ik vrees er alleen voor dat het zal werken. Heeft er al iemand ervaring mee? Volgens mij werkt dat enkel eetlustremmend.
Maureen 3 november 2014 om 21:51
Hallo allemaal ga naar een cursus Weight Watchers. Je leert gezond eten, ontmoet leuke mensen die je stimuleren en leert veel over voeding. Stukken beter dan pillen. Goed voor lichaam en geest. Afgevallen drie kilo in 4 weken en ze blijven eraf.
nicky 1 november 2014 om 12:16
Die pillen hebben ook een psychologisch effect. Ga maar na: Als je garcinia gebruikt, verander je bewust of onbewust, je eetpatroon. Je snoept minder, denkt beter na bij de grootte van de porties die je opschept… Immers, je hebt veel geld betaald en dus wil je resultaat zien. Geloof me; Als je ECHT blijvend wilt afvallen, zul je het ZELF moeten doen. Zonder je leven lang pillen te slikken. Het heeft vooral met discipline te maken. Ik was 125 kg. Ben normaal en gezond blijven eten. Alleen minder. En heb mezelf beloofd slechts 1 dag per maand (matig) te snoepen. Het eerste jaar viel ik 10 kg af en daarna ± 5 kg per jaar. Dat lijkt weinig, maar wat er af is, blijft er af. Het is en blijft een strijd. Mijn leven lang. Maar ik heb de “sleutel” gevonden. Ik fiets om in beweging te blijven.
En over enkele jaren hoop ik 80 kg te zijn en te blijven :-) Nicky. (66 jr.)
Stockvisje 7 december 2014 om 06:54
Dank je, Nicky. Volgens mij is het ook alleen maar een soort placebo-effect. Bewegen werkt het best !
Boy 24 oktober 2014 om 19:05
Ik ben gewoon bewuster gaan leven, zo gebruik ik voor alles kokos vet, ook voor de brood te smeren. Ik eet normaal, eet zilvervlies rijst, als we aardappel eten dan eten we op de middag warm in plaats van op de avond.

Mijn ervaring is dat het avond eten echt belangrijk is, maar hoe leef ik eigenlijk?

Op de ochtend gewoon een goed ontbijt maar ook 2 koppen groene thee, 10 uur een banaan of soepje gewoon die je zo in een bekertje oplost. 12 uur eet ik eerst fruit (appel), dan brood met wat je wilt eigenlijk, na de lunch nog eens groene thee gewoon van de Lidl en als ik nog trek heb tussen de middag neem ik tomaten, komkommer, appel behalve banaan. Vaak eet ik gewoon een stuk brood om 15.oo uur met een soepje.

Het draait allemaal om ons avondeten:

rauwkost salade met sla, banaan, sinaasappel, mandarijnen, appel, kiwi… je verzint een eind door….eet naar hartelust en hoeveel je wil van deze salade gecombineerd met een groot stuk kip file, tartaar, biefstuk maar geen vet vlees. Je kunt naar harte lust hiervan eten. Uiteraard kun je ook vis erbij eten in plaats van vlees, koolvis file, pangaius, zalm, wilde zalm en ga zo door. We eten er vaak zilvervlies rijst bij, of gepofte aardappelen ( niet veel) maar je bent er al vol van de salade en vis of vlees, dus zoveel hoeft ook niet. Je kunt ook volkoren spaghetti eten, alles naar mate!. Ik drink voor het slapen gewoon een rood wijntje, maar voor sterke dranken moet je echt oppassen ( je groeit van drank). Gekookte groentes……. eet hoeveel u wilt, vooral broccoli, andijvie, maar ook sperziebonen, snijbomen …..en verzin het zelf verder. Weest erg voorzichtig met knolgewassen. Ik snoep ook nog en dat zijn vooral gedroogde vruchten!

Groene thee is mijn basis en een appel mijn eerste hulp als ik trek heb. Groene thee zorgt er al voor dat je je goed en fit voelt.

Het is zoooooo goedkoop allemaal, geen gesonja mekker of gebakker of een of andere pil…..

Neem als toetje gedroogde of verse vruchten met yoghurt of maak een drankje met spinazie met ananas ( is ook erg lekker in de ochtend)

Ik drink minstens 2 liter water en 6 koppen thee per dag. Al het ge jojo is zeer slecht voor je hart!

Heel veel succes,

Boy
Stockvisje 7 december 2014 om 07:25
Dank je, Boy. Ik ga mijn leven ook flink beteren. Te veel alcohol maakt de spijsvertering lui. Ik drink soms 5 liter bier per dag. Een normaal dagritme zit er niet in. Veel ellende meegemaakt de afgelopen jaren. Stress is een sluipmoordenaar. Na 3 jaar schuldsanering ben ik nu eindelijk weer in staat een nieuwe weg in te slaan. Ik ben volledig afgekeurd op psychische gronden, veroorzaakt door dienstPlicht tijdens de Joego-crisis.
De afgelopen jaren +/- 20 kg. aangekomen. Ik geloof ook niet in wonderpillen. Wandelen, fietsen en in een later stadium wellicht joggen. Ik hou van zwemmen in recreatiegebieden. Kilometers schoolslag. Helaas is dat alleen s’-zomers mogelijk. Beweging is belangrijk. Ik ga GEEN pillen kopen om mijn “zwemband!je” weg te werken. Hopelijk blijft deze blog nog een tijd bestaan, om mijn ervaringen te delen…
Thomas 22 oktober 2014 om 18:21
Mensen, zijn jullie je er ook van bewust dat sommige mensen die met het product te maken hebben ook succes verhalen hier als reactie neer zetten? Laat eens wat vaker een toetje staan en neem minder vaak een tussendoortje of vervang je tussendoortje door een appel ofzo. 2 keer per week sporten zou ook mogelijk moeten zijn wat vele malen gezonder is dan pilletjes innemen. Zo simpel is het gewoon. Meer calorieën verbranden dan je binnenkrijgt. Wat ook goed werkt is om de maaltijden die je eet te verdelen over ongeveer 6 maaltijden per dag.
Dus je lunch verspreiden over 2 perioden en niet opeens 2 keer gaan lunchen.
Er zijn duizenden pillen die zeggen dat ze de ene pil zijn die wel werkt. Waarom zou deze anders zijn?
katrien 18 oktober 2014 om 10:41
Hallo

Ik ben gisteren gestart met Garcinia Cambogia. Ik heb de pillen besteld op maandag en kreeg ze gisteren in de bus. Ook ik ben op die site terecht gekomen van die actie die maar tot 13 oktober liep “zogezegd” en dat je dan binnen de 5 min moet afronden omdat er zoveel vraag is. Dat een niet te vertrouwen site. Zelfs als ik vandaag zou gaan kijken zou de actie lopen tot jawel vandaag. Niet doen dus.
Over het feit dat er “doden” vallen door die pillen heb ik toch mijn twijfels. Je weet nooit die mensen.hun achtergrond. Hoe lang slikken ze die pillen al? Hoeveel? Wat slikken ze nog meer? Ik denk dat dat ook gewoon kwestie van gezond verstand is.
En of het slecht is voor de lever… alcohol is ook slecht voor de lever, eieren ook. Fritten ook… zelfs chocolade. Dat moet iedereen voor zich uitmaken hé. Ik ga het in ieder geval proberen. Ik plaats wel een post.over 4 weken ;) x
Annet 17 september 2014 om 12:03
Zo vreemd dat niemand reageert op de waarschuwing dat het erg slecht is voor je lever. Ik ben gestopt met snoepen ’s avonds, weeg mezelf niet, maar voel dat ik gezonder wordt en afval.
Een pillenfabrikant gaat aan mijn overgewicht niets verdienen en aan mijn lijf niets verpesten!!
Priscilla 21 augustus 2014 om 23:46
Hoeveel pillen moet je per dag nemen? 2 of 3 ? En slikken jullie daar nog een cleanse bij ?? Groetjes
Diamond 31 juli 2014 om 13:16
Ik ben sinds 2 weken aan garnicia cambodga. Was een super snelle rekening en afhandeling. Binnen 1 dag had hem binnen. Ik heb het voor een maandje ingekocht ik dacht eerst maar uitproberen. Ik merk wel dat ik minder snel honger heb en meer energie heb. op deze site heb ik het gekocht.
succes!
Emilio 2 juli 2014 om 10:52
Ik ben nu 8 dagen bezig met de potjes van de tuinen Garcinia Cambogia en guarana heet het potje, Afvallen doet het niet echt maar ik merk wel dat ik stukken minder honger heb en meer energie ervoor terugkrijg. Misschien laat de capsule je niet afvallen maar het helpt je wel echt heel erg met afvallen.
manon 13 juli 2014 om 11:07
Ik was enorm verbaasd door de schrikbarende resultaten na de eerste week. Ik had veel meer energie dan gewoonlijk en ik had geen honger – Een fijne bijwerking van de Hoodia Gordoni is dat het op een natuurlijke manier je honger gevoel in toom houdt. I voelde me echt fantastisch. Ik had niets aan mijn dagelijkse routine verandert, ik gebruikte alleen het gratis proefpakket van SlimPatchFormule volgens de aanwijzingen op de verpakking.

Tegen het einde van de 1ste week ging ik op de weegschaal staan en ik kon mijn ogen niet geloven – ik was bijna 7 kilo afgevallen! Echter, ik was nog steeds niet overtuigd, want je verliest normaal heel veel vocht bij het begin van een dieet. Ik temde mijn enthousiastme en vertelde mezelf dat ik moets wachten op de resultaten van de andere weken. Ik geeft toe dat ik het wel spannend vond. Ik woog voor het eerst in 3 jaar minder dan 57 kilo!
Luna 26 juni 2014 om 20:57
Hoi allemaal,
Hier 4 weken geleden al wat geplaatst. Nu 4 weken verder met de pillen en ben nog eens 3 kilo kwijt. Vooral op mijn buik. En heb echt niet meer gesport of heel anders gegeten. Ik heb weer 2 potjes besteld. In die van mij zit 60% HCA. Op veel sites verkopen ze 50%. En trap niet in de aanbiedingssites! Zag er 1 waar een potje 17 euro kostte. Daar zaten dus vulmiddelen in als je beter ging lezen.
En voor de mensen die niet weten op welke site je ze moet bestellen. Ik heb een link geplaatst op pag 1 hier. Volgende dag al in huis!

Deze pillen werken!!!!
Dilo 12 juli 2014 om 14:37
Luna, wat is de website waar jij die pillen besteld?
Gerina 21 juli 2014 om 19:48
Hoi,

Welke pillen bestel je dan op bol.com? Er zijn er zoveel!

Groetjes, Gerina
Esther 22 juli 2014 om 22:26
Luna, kan je mij vertellen hoeveel en wanneer je een tablet innam? Bijvoorbeeld twee per dag, maar wanneer op de dag? Groetjes
denise 16 augustus 2014 om 13:31
Hai Luna, welke kleur hebben jouw pillen? Ik heb ze een tijd geleden besteld (donker bruine pillen) en die werkten echt. Was 10 kilo afgevallen in twee maanden. Maar die site verkoopt ze niet meer. Toen heb ik via andere sites besteld (witte pillen) en die werken dus absoluut niet. Ik wil erg graag weer die juiste pillen… Hoop dat je reageert.
Fiona 24 juni 2014 om 08:37
Het downloaden van de afslank receptengids wil niet!! ik kan klikken wat ik wil, maar er gebeurt niks! Wil het graag ontvangen. Kan het via de mail? Bijv. dank!
Serviela 19 juni 2014 om 22:15
Tamarinde is een heel andere vrucht dan garnicia cambogla. Bovendien groeit Tamarinde niet alleen in Zuid Afrika maar ook in Zuid Amerika en Azie,

Wil degene die verantwoordelijk is voor het plaatsen van deze informatie een rectificatie plaatsen over garcinia cambogia. Googlen en zie dat Tamarinde niet eens lijkt op garnicia cambogia,
Arwind Koendan 18 juni 2014 om 17:55
Toets dan in Google in : detox plus en dan is het de eerste website
Arwind Koendan 18 juni 2014 om 16:23
Beste mensen,

Mijn vriendin en ik gaan vanaf vandaag pure garcinia cambogia tabletten slikken. Ik wil graag zo duidelijk mogelijk en eerlijk mogelijke producten gebruiken dus ben zelf op zoek gegaan. Ik heb na telefonischcontact besloten een 100% Nederlands pgc product aan te schaffen die de eerste is in NL die de succesformulevan dr oz reproduceerd.

De pillen bevatten puur extract 60% HCA en geen vulstoffen of toevoegingen. Extra is slechts kalium en calcium. Ook zit het in een vegetarische omhulsel.

Wij houden jullie op de hoogte…!!!
jan 7 november 2014 om 21:11
arwind, heb je een resultaat voor ons?
Marion 8 juni 2014 om 19:04
Ik ben in een valse advertentie getrapt. Heb € 85 betaald en niets ontvangen. De website leek echt, maar was fake. Let op rare e-mails van bekenden. Acheraf bleek het email-adres van mijn vriendin te zijn gehackt
Luna 29 mei 2014 om 23:51
Via deze link.

In die zit 60% HCA en geen vulmiddelen.
lein 29 mei 2014 om 22:02
@luna….welke en waar heb jij ze besteld?
Luna 27 mei 2014 om 10:47
Moet nog even vermelden dat de slimnoodles pas de laatste week in mijn eetpatroon zitten. De eerste 2 weken met alleen de pillen viel ik 3kg af.
Luna 27 mei 2014 om 10:43
Hoi allemaal,
Ik slik de pillen (2 pillen per dag) nu 3 weken. Ben inmiddels 4kg afgevallen zonder mijn eetpatroon te hebben aangepast. Ik lees hierboven dat sites raar doen en je meteen tot 5 potjes dwingen. Geen last van gehad. Gewoon 2 besteld.
Ik had zelf op wat meer kilootjes eraf gehoopt. Maar je moet een gegeven paard niet……
Ben inmiddels ook overgestapt op slimnoodles en slimpasta. Misschien dat dat ook meegewerkt heeft. Dus mijn resultaat is misschien niet helemaal 100% goed in te schatten. Ik zal over 2 weken nog een post doen hier.
joske 26 mei 2014 om 13:15
BEDANKT Roos dat je dit met ons gedeeld hebt! Een gewaarschuwd mens telt in dit geval voor ons allemaal!
Roos 26 mei 2014 om 02:23
Ik kreeg vandaag via Facebook reclame door over Garcinia Cambogia. Omdat er bij stond over een actieve tot 27 mei dacht ik maar gauw te bestellen. Voor ik begon met mijn gegevens in te vullen verscheen er een balkje dat het door de drukte van alle bestellingen er nog maar 5 min over was voor de actieve dus wilde ik haast maken om zo nog van de actieve te profiteren. Na het invullen van mijn gegevens klikte ik op het gewenste aantal (1 potje) en wilde ik via ideal gaan betalen. Maar er ging iets mis en moest ik opnieuw de bank keuze maken. Intussen was het aantal automatisch op 5 potjes gaan staan, dat merkte ik aan het bedrag voor ik ging betalen en toen kwamen mijn twijfels. Ik opende de site op mijn telefoon en ging alle stappen weer na. Er gebeurde exact hetzelfde als op de pc. Weer sprong het aantal van 1 potje vanzelf naar 5 potjes. En weer die melding dat ik nog maar 5 min over had voor de actieve zou sluiten. Terwijl ik al een kwartier later was dan de eerste aanmelding. Ik wachtte de 5 min rustig af en probeerde na 7 min alsnog te betalen, dat kon gewoon. Ik heb de betaling natuurlijk NIET afgerond. Ik vertrouw het al helemaal niet. Belachelijk dit soort streken om mensen zo voor de gek te houden.
Roos 26 mei 2014 om 02:25
Het woordje actieve moet zijn actie.
Silke 14 november 2014 om 11:27
Ik heb het ook voor gehad. En helaas wel besteld. Ik ben vandaag gestart met het gebruik ervan.
joske 14 mei 2014 om 15:23
Garcinia cambogia om af te vallen zit natuurlijke hydroxycitroenzuur in (60% HCA). Ons product wordt volgens de normen van HACCP verwerkt. Verpakt in hygienische aluminium rondzakje gesealed en met gripsluiting. Niet gebruiken bij zwangerschap en borstvoeding. U gebruikt 1 capsule ruim voor elke maaltijd.
Martine 13 mei 2014 om 18:45
Hallo Allemaal,

Met uitzondering van superfoods heb ik nog nooit zoiets als Garcinia gebruikt, via internet heb ik 2 zakjes met capsules besteld, morgen komen ze binnen, ik zal jullie op de hoogte houden :).
Romashame 22 mei 2014 om 12:17
Hi Martine, ik wil graag hoe het bij jou zal werken want, helaas, werkt het niet bij mij. Ik ben anderhalve maand met de capsules bezig, maar nog geen kilo afgevallen. Ik heb nog anderhalf potten en zal niet meer bestellen.
Mari 9 mei 2014 om 10:31
Hoi, Ik lees nu zoveel over goede afslankpillen van garcinia gamboia , ik heb al zoveel geprobeerd en niks helpt. Ik wil graag weten welke goie afslanpillen zijn met snel resultaat
Jack van Dijk (orthomoleculair therapeut) 16 mei 2014 om 23:27
Beste Mari,
Afslankpillen dienen puur ter ondersteuning. Het is geen wondermiddel.
Als je blijvend wil afvallen met succes, dan zul je eerst aan de slag moeten met de oorzaken van jouw overgewicht……..
Wist je dat er maar liefst 14 oorzaken van overgewicht zijn. De meeste mensen weten er echter maar twee te noemen, te weten: verkeerd of teveel eten en te weinig bewegen.
Ik kan eventueel gratis een diagnose bij je stellen.
Jeannette 19 april 2014 om 14:59
Ik neem het sinds gisteren en ik heb een allergische reactie. Roodheid op mijn wangen en jeuk!
Joke 9 september 2014 om 07:33
Ook ik zit onder de uitslag. Ik heb het daarna drie weken niet meer gebruikt, omdat ik niet zeker wist of de uitslag van bijvoorbeeld paprika zou komen. Nu weer begonnen en na 1 dag gebruik één en al uitslag op mijn gezicht en de binnenkant van mijn armen. Allemaal kleine jeukende bultjes (netelroos). Jammer van het geld, ik heb er nu niks meer aan, maar mijn huid en gezondheid gaan voor.
Marjoleine 11 april 2014 om 21:24
Hallo allemaal,

Ik heb nu een tijd Garcinia Cambogia geprobeerd.
De eerste twee weken heb ik 2 pillen op een dag genomen, maar toen ik daarna nog geen resultaten had ben ik 3 pillen per dag gaan slikken. 1 pil voor elke maaltijd.
resultaat: -8 kilo
Chantal 17 april 2014 om 19:42
Hoi marjolein

Heb jij deze pillen ook van biotrimlabs?

Gr Chantal
Joske 11 april 2014 om 18:33
Hallo Marjoleine, heb je intussen al een resultaat voor ons? Ik ben heel erg benieuwd! Ben nu aan het afvallen met Prodimed, maar om later op gewicht te blijven lijkt dit me wel wat. Wil je ons bericht geven?
Sandra 26 maart 2014 om 11:42
Hoi Marjoleine,

Ook ik ben erg benieuwd naar jouw resultaten met deze pillen en hoe je je erbij voelt. Twijfel of ik er mee ga starten. Werkt het of is het inderdaad zo’n commerciële stunt die iemand anders zijn zakken vult?
francis 6 maart 2014 om 06:36
Hi Marjolein,
Zodra jouw 4 weken voorbij zijn wil je dan zsm een reactie willen plaatsen over de resultaten want dan weet ik of ik het wel of niet ga proberen. Succes.
Imke 6 februari 2014 om 14:36
Marjoleine, wil je ons hier op de hoogte houden van de resultaten en ervaring?
Marjoleine 25 januari 2014 om 10:19
Hallo,

Ik heb gisteren Garcini Cambogia besteld en verwacht hem volgende week bezorgt te krijgen.
Ik ben erg benieuwd naar de resultaten !
amina 29 maart 2015 om 21:15
Heey Marjoleine, je hebt de garcinia cambogia premium besteld ik wou ze ook gaan bestelle, wil je alstjebliefttttt mij laten weten of het gewerkt heeft en als je afgevallen bent hoeveel kilo please.. groetjess
tine 10 oktober 2013 om 09:22
je moet niet alles wat dokter oz vertelt letterlijk nemen. dokter oz vertelt veel, maar zijn shows blijven altijd tl. oppervlakkig en dringen nooit echt door tot in de kern. weet niet of dat andere mensen ook al opgevallen is; hij verkondigt met veel bravoure dat hij vandaag dit onderwerp gaat behandelen in zijn show en hetgeen hij dan vertelt weet je eigenlijk al. het zinnetje “it blew my mind away” ben ik ondertussen al beu gehoord. vermoed ook dat er een zeker commercieel belang mee gemoeid is met de producten die dr. Oz aanprijst.

Ervaringen

Bericht door Ervaringen » 09 feb 2017, 14:52

Hilda 4 september 2016 om 19:50
Omdat ik niet tegen cafeïne kan ben ik op zoek gegaan naar iets anders. In het reformhuis heb ik Garcinia Cambogia gevonden met de volgende ingrediënten:
Garcinia Cambogia extract: 1000mg
schillen) 60% HCA
Green tea extract: 150mg
Kalium: 80mg
Calcium 80mg
60 stuks
Ik ben 4 dagen geleden begonnen en hoop 20 kg kwijt te raken.
REAGEER
Pols 21 mei 2016 om 18:28
Zelf ooit van die rotzooi geslikt
Bleek later heel slecht voor je organen te zijn
Als ik dit zo lees denk ik arme zieltjes dat je dit zo koop
Denk eens aan bewegen dat werkt
veel beter en gezonder
REAGEER
Baps 17 juni 2016 om 13:10
Dat is jouw ervaring Pols, ik heb 2x een kuur van 30 dagen gevolgd. Tijdens de eerste kuur ben ik 16 kilo afgevallen, tijdens de tweede nog eens 12 kilo. Bijna 30 kilo totaal dus. Inmiddels alweer meer dan een jaar op mijn streefgewicht.

Hoe gaat het met je organen?

Baps
Anne 12 mei 2016 om 13:51
Nja ik heb het paar dagen geleden gekocht en eff uitproberen ben nu op dag 2
REAGEER
Marijke 2 april 2016 om 13:18
Nu bij mij heeft het geen effect de SlimHCA!! in plaats van te zijn afgevallen ben ik in 10 dagen 1 kg. zwaarder geworden. Zonde van het geld dus.
REAGEER
Annelies 21 februari 2016 om 14:58
Bewegen heb ik nooit lekker gevonden. Als dat wel zo was, had ik nu waarschijnlijk geen overgewicht. Als kind maakte ik puzzeltjes en speelde met de jodelbaan en daar kon ik uren zoet mee zijn. Ook als volwassene heb ik allemaal hobby’s waar ik veel plezier aan beleef ( ik speel verscillende instrumenten en ik bridge), maar waarbij je gewoon stil moet zitten. Los van dat ik een hekel aan bewegen heb, kost het ook nog tijd, die ik heel graag aan andere dingen besteed. Natuurlijk is bewegen gezond, maar voor mij is het een hele grote opgave om regelmatig te bewegen. Net zoals het voor een adhd-er een haast onmogelijke opgave zal zijn om bijvoorbeeld slechts een half uurtje per dag te mogen bewegen. Opmerkingen als: ‘ga gewoon lekker bewegen’, dan denk ik, je weet niet waar je het over hebt.
Overigens zijn mi de foto’s overduidelijk fake. Hetzelfde t-shirt zit net zo strak na 16 kilo gewichtsverlies als daarvoor/ de hand en telefoon heeft exact dezelfde positie alleen ander nagelkleurtje/ etc.
REAGEER
Marijke 10 oktober 2015 om 17:19
Heeft iemand er ook ervaring mee wat er gebeurd op het moment dat je stopt met het innemen van de pillen? Wat gebeurd er dan met je lichaamsgewicht?
Zijn deze pillen ook niet schadelijk voor het hart? Zoals vaak andere dieëten wel zijn?
Ik hoor het graag van iemand?
REAGEER
Marijke 10 oktober 2015 om 17:17
En wat gebeurd er als je stopt met het innemen van de pillen? Heeft iemand daar ook ervaring mee?
In neem aan dat het niet goed is om een leven lang deze pillen te nemen?
Ik hoor het graag van iemand
REAGEER
gast123 11 juni 2015 om 21:31
Ik heb potje Garcinia cambogia besteld bij Body&Fit shop, het is half leeg maar doet helemaal NIKS..Ik ben juist aangekomen..
Het is t geen originele product,zonde van mn geld..
voor diegene die willen weten ik heb hem van formafit besteld voor 17.95 excl verzendkosten van 3.95
1000mg -60 HCa

Je kunt beter iets meer betalen en de originele bestellen!
REAGEER
emmy 16 februari 2016 om 17:46
duidelijk een reactie van de verkoper van het middel
leen 21 mei 2015 om 20:35
Hallo
Ik zou ook graag de site weten om te bestellen zodat ik toch de juiste heb. en wie heeft besteld en hoeveel kilo zijn jullie kwijt graag nog wat meer ervaringen als dit kan?
groetjes
REAGEER
Sigrid 4 mei 2015 om 14:05
mijn vriend is half februari begonnen met Cambogia en pure life. Inmiddels is hij al 20 kilo kwijt. Aangezien hij vrachtwagenchauffeur is en vrijwel geen tijd heeft om naar de sportschool te gaan was dit een unieke uitkomst. De eerste paar weken dat hij met cambogia en pure life begon was mijn vriend gedwongen bij huis, toen ging hij ook alle dagen naar de sportschool. In oktober gaan we trouwen en wil zelf ook graag nog een kilootje of 5 kwijt. Wij gaan nu samen verder met cambogia pure life. Wij waren zeer verrast dat het zo snel werkt. Ondanks dat het vrij duur is gaan we het product opnieuw bestellen.
REAGEER
Fran 8 juni 2015 om 10:05
Waar hebben jullie dit gekocht ?
Zie dat ze verkrijgbaar zijn in h.kruidvat,maar dan a.e.totaal andere prijs dan anderen?!?
Super vo.je vriend dat er al zoveel af is en jij h.nu ook zal doen. Neem niet teveel ervan he,zodat jullie in okt.nog zichtbaar zijn op jullie foto.s ;-) :-)
Veel geluk samen en alvast thanks vo.e.antw. !
Grtjs
Fran.
emmy 16 februari 2016 om 17:50
Soms ook een reactie van de verkoper? De hele merknaam noemen en taalfouten? “was mijn vriend gedwongen bij huis” ?
Hans 15 juli 2014 om 16:45
Proefondervindelijk nu na drie weken inderdaad resultaat met 1600 mg (4 capsules) per dag. De Garcinia moet denk ik wel 100% puur zijn oftewel 60% HCA bevatten. Nu 4 kilo kwijt. Mijn leverancier is betrouwbaar en servicegericht plus dat prijs van 14,95 incl verzending erg meevalt.
REAGEER
Pompompom 4 augustus 2014 om 17:03
Goeiemiddag Hans,

Goed dat je al resultaat hebt behaald.

Mag ik je vragen wie jouw leverancier is of via welke website je hebt besteld?

Dank en vriendelijke groeten
Ms 5 augustus 2014 om 12:04
dag hans !
Mag ik weten wie je leverancier is ? en hoe je het precies neemt ? ik hb de mijn ook besteld en ik hoop dat het zal lukken zoals bij u !
danku wel
Sanne 13 juli 2015 om 12:21
Hey Hans,
Mag ik vragen waar je deze hebt besteld?
Katia 4 september 2015 om 15:22
die dat ik heb helpen niet waar heb jij die besteld? Dank u vriendelijk
harry 31 januari 2016 om 08:45
hans reageert niet meer dus lariekoek
emmy 16 februari 2016 om 17:56
Als Hans niet reageert zou hij ook wel eens de verkoper kunnen zijn????
Dat prijs ipv De prijs?
google translate denk ik?
Pauline 27 oktober 2013 om 13:33
Ik zou dit product zeker niet aanraden. Ga gewoon lekker gezond en regelmatig eten. Vergeet ook niet om lekker te bewegen van tijd tot tijd.

Michael

Bericht door Michael » 25 mar 2017, 09:32

Hey guys,

I’m so sorry that i only speak English but a have to tell you guys something about the Dutch pure garcinia cambogia.

I realise this thread is getting a bit old now but I have also recently been desperate to loose weight. Unable to achieve my weight loss goals through diet change and exercise alone, I started looking at weight loss supplements to help me along.

After a lot of research, Garcinia Cambogia actually does have scientific studies that support its claimed weight loss benefits. There are numerous randomised controlled trials showing superior weight loss to placebo.

I think the problem is, many supplements now available do not contain enough of the active ingredient hydroxycitric acid (HCA). Several brands have been tested by independent laboratories and it has been found that the HCA content was far less than what was stated on the label. This is why I think a lot of people do not achieve weight loss with it, because essentially they are taking a rubbish supplement.

I have been taking a the Dutch Garcinia Cambogia supplement that is standardised and has at least 60% HCA in it. It also has added calcium and potassium which improves its absorption (also proven by research). I am very happy with the results I am achieving with it. I found the blog below very helpful;

So I guess what I’m trying to say is do your own research and don’t just rely on what other people say.

Michael

facebook

Bericht door facebook » 25 mar 2017, 09:33

Cynthia Torsy · Owner bij Torsy Design
hai ik heb een vraagje. ik heb ook de capsules met green tea erin. Nu ben ik geen pillen slikker. Mijn vraag is dan ook zijn er mensen die weten of je ze gewoon open kunt maken en dan met water opdrinken. Ik hoor graag de ervaringen hiermee.
Vind ik leuk · Beantwoorden · 11 maart 2017 14:07

Ciska Bakker · Werkt bij Keurslagerij de Adelaar
je kunt ook pure cambogia bestelen bij pit&pit heet ook wel guttengomboom stuk goedkoper en puur
Vind ik leuk · Beantwoorden · 19 maart 2017 10:19

Sandra de Sutter · Zorgkundige bij Wzc molenkouter
Ik heb de ervaringen met veel interesse gelezen maar ik vraag mij toch af met wat er gebeurd als alle kilo’s er af zijn. Krijg je dan last van het bekende jojo-effect want zoveel afvallen op zo’n korte tijd krijg je volgens mij enkel met een wondermiddel
Vind ik leuk · Beantwoorden · 1 · 6 maart 2017 8:48

Cora Kieboom · Zwijndrecht (Nederland)
Wordt de detox gelijktijdig met de Garcinia geslikt? Of eerst de detox-kuur en dan de garcinia? Van de detox ook 2 pillen een half uur voor de hoofdmaaltijd?
Vind ik leuk · Beantwoorden · 1 · 17 februari 2017 14:16

Chantal van der Velden · Kassamedewerker bij Jumbo Supermarkten
Nou kijk, ik ben niet bepaald dik, maar ik krijg dat stomme buikvet en de putjes in mijn billen er niet van af getraind, en het is super frustrerend dat het er maar blijft zitten. ik sport 2 a 3 keer in de week alleen heb een kantoor baan waar ik weinig bij beweeg en hou van lekker eten… en wat mijn vraag is: werkt die kuur niet net iets te goed voor iemand die niet heel erg dik is, want ik hoef niet in 1 week tijd 4 kilo af te vallen.. als je 1 pil per dag in neemt zou dat dan genoeg zijn voor om 1 kilo in 2 weken af te vallen?
Vind ik leuk · Beantwoorden · 19 december 2016 22:54

Sabrina van den Bos
Ik ga vandaag starten,snelle levering :-)
Kom terug voor update
Heb me gewogen 65,6 kg ik ben niet zo lang
Vind ik leuk · Beantwoorden · 13 oktober 2016 9:14

Lientje Caelen · Hotelschool Hasselt
en werkt het?
Vind ik leuk · Beantwoorden · 3 · 13 december 2016 13:45

Sabrina van den Bos
ik heb ze net besteld ,ben benieuwd..
ik kom hier nog op terug
Vind ik leuk · Beantwoorden · 1 · 10 oktober 2016 18:43

Marloes Koning · Eigenaresse bij Sweetness & Pie
Ennnn….?
Vind ik leuk · Beantwoorden · 2 · 19 oktober 2016 8:01

Soro Meijers
En weet iemand een winkel waar ik dit kan kopen (niet online)
Vind ik leuk · Beantwoorden · 1 · 11 september 2016 12:50

Soro Meijers
Hoelang duurt het tot die pure garcinia cambogia aankomt. Ik wil zo snel mogelijk met de dieet beginnen. ..
Vind ik leuk · Beantwoorden · 1 · 11 september 2016 11:44

Ik krijg het altijd binnen een paar dagen (2 of 3) Het komt uit Nederland dus kan me voorstellen dat Belgie iets langer kan duren?
Vind ik leuk · Beantwoorden · 9 oktober 2016 11:12

Ik slik nu sinds 2 wkn de pure garcinia cambogia en detox plus. en ben 9 kilo afgevallen. Ik had op meet gehoopt maar ben tevreden. Wel wandel ik bijna elke dag met de kleine een stuk, en ben van plan weer te gaan sporten en let op m’n voeding, verder ben ik ook meteen gestopt met roken had daar ook genoeg van. Is wel lastig want door stoppen met roken ga je afleiding in eten zoeken maar kan dat niet vanwege de capsules, ik hoor ook dat de meeste eerst een detox kuur nemen van 2 weken? heb dat zelf niet gedaan werken de capsules van pure garcinia wel dan? En lees ook veel dat dit een verkooptruc is en niet werkt.. :( Hoop niet dat dat bij mij ook het geval is. Iemand nog tips om het gewichtsverlies extra te versnellen weeg nu sinds bijna 2 jaar rond de 71-72 en wil weer richting 60.. Na mijn zwangerschap niet echt meer veel kwijtgeraakt. En ben helaas zelf niet zo’n water drinker.
Vind ik niet meer leuk · Beantwoorden · 4 · 19 juli 2016 22:22

update: totaal heb ik een volledige detox plus kuur en 1 pgc kuur gevolgd. -16 kilo en super tevreden :)
Vind ik leuk · Beantwoorden · 1 · 22 augustus 2016 11:21

Claudia Vranken · College Heilig Kruis Sint Ursula Maaseik
Waar heb je het bestelt of gekocht
Vind ik leuk · Beantwoorden · 13 september 2016 17:19

Hallo Claudia, ik heb in eerste instantie garcinia van body&fit en kruidvat gebruikt maar merkte geen resultaat. Wel een opgeblazen gevoel en misselijk, later las ik dat dit vaker voorkomt. Uiteindelijk heb ik het resultaat met PGC weten te behalen. Ik weet niet of het ergens in de winkel te koop is maar ik heb het hier besteld https://goo.gl/Qmnjqj

Inmiddels gebruik ik het al een tijdje niet meer. Wel de detox van hetzelfde merk. https://goo.gl/Q7qqEF

Ik slik 1x per dag 1 capsule tijdens het ontbijt. Hierdoor weet ik mijn streefgewicht al meer dan twee maanden zonder problemen vast te houden. Iets wat me eerder nooit is gelukt (ik ben al mijn hele leven een jojo ;)

Liefs, Annemieke

afvallige

Bericht door afvallige » 27 mar 2017, 10:15

Ik heb vrijdag een proefpakketje besteld en moest hier 7.50 euro verzendkosten betalen.
Eigenlijk vrij snel daarna besloot ik er van af te zien. Ik heb gelijk gemaild.
Dat ik daarmee misschien m'n 7.50 euro kwijt ben vind ik niet erg.
Heb vanmorgen gebeld zodat ik zeker weet dat er niet iets gestuurd gaat worden.
Ik mocht 30 minuten wachten voordat ik hoorde dat ik de eerstvolgende was.
Vervolgens hoorde ik ineens niets meer. Toen ik tegelijkertijd met een ander toestel belde hoorde ik dat ik er nog 9 voor me had.
Na 37 minuten kreeg ik een ingesprektoon en moest ik ophangen.
Voor mij is er hier duidelijk iets aan de hand.
Ik heb hun nog een mail gestuurd en gezegd dat (als ze toch het pakket al verzonden hebben)ik het pakketje sowieso niet ga aannemen zodat het retour wordt gezonden naar ze. Ik hou m'n afschriften goed in de gaten zodat er niet meer afgeschreven gaat worden.

Pas dus goed op lieve mensen. Het gaat om Garciniacambogiabio.online, met telefoonnummer: + 31 85 888 07 74.

SSacha

Bericht door SSacha » 09 apr 2017, 17:35

Garcinia Cambogia is een geweldig wapen in de strijd tegen overtollige kilo’s! Sneller en makkelijk afvallen! Bekend van Dr. Oz en Oprah Winfrey

Waarom Garcinia Cambogia?

- Verbrandt vetreserves
- Verminderd buik striemen
- Voorkomt vetopname
- Verbetert de stofwisseling
- Reduceert het hongergevoel
- Verbrand snel buikvet

Deze stof heeft de unieke eigenschap om razendsnel vet te kunnen verbranden op moeilijke plekken, bijvoorbeeld de billen, buik en heupen. HCA zal dus helpen om snel jouw vetreserves te verbanden en de energie die hierbij vrijkomt kun jij weer gebruiken voor je dagelijkse bezigheden. Daardoor kan er ook minder vet worden opgenomen. Ideaal toch? En ook nog eens 100% natuurlijk. Zo ben je met Slim HCA niet alleen gezond, maar ook zeer effectief bezig.

Voel je beter en fitter!
Voor veel mensen is afvallen de hoofdreden om te beginnen met HCA, maar wist je dat je er ook veel gelukkiger van wordt? HCA zorgt namelijk voor een positieve invloed op de hoeveelheid serotonine in het brein. Serotonine is één van onze gelukshormonen en zorgt voor een positiever gevoel. Ook wordt het hongergevoel gereduceerd door Hydroxycitric Acid waardoor je veel minder vaak last zult hebben van vreetbuien. Afvallen, minder honger en gelukkiger voelen, dat wil jij toch ook?

De pure Garcinia Cambogia bevat maar liefst 60% HCA concentraat. Meer dan genoeg om razendsnel af te vallen en om meer energie te krijgen. Wacht niet langer en bestel dit middel vandaag nog met extra korting!

Dosering
2 maal daags 1 capsule met water innemen voor de maaltijd, tot u het gewenste resultaat bereikt heeft, Daarna kunt u overgaan op een onderhoudsdosering van 1 capsule per dag. De aanbevolen dosering niet overschrijden. Niet gebruiken bij zwangerschap of het geven van borstvoeding.

Dit zeggen onze klanten:

Mirjam schrijft: "Ik ben blij dat ik eindelijk iets heb gevonden wat echt werkt. Ik ben al bijna op mijn streef gewicht en dit is echt makkelijk. Ik was sceptisch maar dames, echt een aanrader en het werkt zeker! Ben super blij!"

Eerst Detox pleisters gekocht en daarna deze pillen. Had om 21:50 besteld en de volgende dag was het al binnen. Gebruik het nu een tijd en het werkt erg goed. Ben super tevreden. Mijn eetlust is echt minder!

Jose (België) schrijft: Ik heb het ook gekocht alleen was het toen nog niet in de aanbieding! Ben in 2 weken ruim 5 kilo kwijt en vooral me buik is stukker minder! Ben super tevreden had dit niet verwacht! Heb meteen nog een pot besteld maar nu wel in de aanbieding. Het is het geld echt waard!

Gast

Bericht door Gast » 18 apr 2017, 13:11

alleen garcinia75 is krachtig genoeg en werkt !smil89

MAM

Garcinia Essentials

Bericht door MAM » 24 apr 2017, 14:11

ruim een jaar geleden een proefverpakking Garcinia Cambogia aangevraagd. Daarna opgezegd. sindsdien word ik overspoeld met potten capsules, een soort stalken. 2x per week komt PostNL langs, ik weiger de bezorging, heb aangetekende brieven verstuurd, gemaild, alles zonder succes. Hoe kom ik hier van af!!

Plaats reactie

Terug naar “Pure Garcinia Cambogia Forum”