Mijn ervaringen met ProAcademie

ProAcademie, jouw persoonlijke online lifestyle coach. Effectief afvallen onder begeleiding van een professionele lifestyle coach!
Alice
vetvrij.com superfan
vetvrij.com superfan
lengte: 1.79
Streefgewicht: 85

Mijn ervaringen met ProAcademie

Bericht door Alice » 26 jan 2017, 15:16

Lieve lezers,

En zo zit ik weer in een nieuwe topic!!

Haha de meeste bezoekers die me al kennen, worden al compleet gek van mij...maar ja dat ben ik...een jo-jo in afvallen en ook , het soms niet meer weten wat ik eigenlijk wil.

Pro-Academie heb ik natuurlijk al langer in het oog gehad, als ik hier kom babbelen op vetvrij, snuffel ik altijd rond wat er nieuw is...pff en er komen dagelijks nieuwe afvalmethodes voorbij.

url.png
url.png (7.83 KiB) 2029 keer bekeken
En welke is goed! Okee ik geef eerlijk toe, eerst wilde ik dit programma niet volgen, had in december een gratis account aan gemaakt en een intake formulier ingevuld en bij de voorbeeld menu`s gekeken en natuurlijk ook naar het prijs ...zucht... Ik was alles eerlijk gezegd alweer vergeten tot ik een whatsappje kreeg van Jeanine , of ik al stappen had genomen en of ik misschien het voorbeeld menu had gevolgd, jà ik was al weer mee aan het wandelen naar de winkel en nee geen menu gevolgd, was net bezig met Sb boek! Dus eerst toch maar afgezegd.

Tja en toen ging het knagen, wat als zij mij nu echt naar mijn streefgewicht kunnen helpen! Ik met mijn man Rein er over gehad en laten zien...èn hij zei... het ziet er goed uit! probeer het gewoon en kijk het een paar maanden aan... Heey als mijn man al zegt dat het wat lijkt, wie ben ik dan om het niet te doen.

Dus? ik weer appen of die actie nog gelde ( ze hadden tijdelijk een actie , sorry helemaal vergeten te vertellen) yes! Het pingpong balletjes is gaan rollen en na overmaken van het geld, kon ik ook een coach kiezen, ik heb voor Kirsten gekozen, zaterdag belde ze me...het was een leuk gesprek, ze gaat een schema voor me maken en dacht dat het zondagavond al wel klaar was...maare ik denk dat ik weer te moeilijk ben ..haha, heb nog niks binnen. Begin ik morgen toch?
thumbnail_IMG_0344.jpg
Vanmorgen foto`s gemaakt , van de voor/zij en achterkant, mooi in bikini hopen dat ik ooit mijn buik plat heb, dan staat het iets mooier in bikini, Mj (dochter ) heeft de foto`s gemaakt en alles opgemeten.
Tja 28 december, was ik nog 98,2. En vanmorgen ...sorry 100.7 alhoewel die op het schemaatjes 101 aan slaat, haha heb al geprobeerd om het te veranderen met een puntje er tussen of kommaatje , hij schiet zo weer op 101, wel vreemd , want 98,,2 kan wel! Ik ben gewoon in een maand 2,5 kilo aangekomen, met weer normaal eten , nu was ik ( afgelopen vrijdag ) toch echt 99i.7, okee heb gesnaaid...erg hè, dat doe ik altijd als ik met iets nieuws begin en dat moet echt afgelopen zijn...vind ik zelf dan...jullie vast ook wel.

Pro-Academie gaat me daar vast mee helpen! ik wil nooit meer in mijn oude patroon terug komen. Ik heb nu wel gemerkt, als ik zo door blijf gaan en weer normaal ga eten, bedoel dus de chips en dergelijk, dat ik weer terug val in mijn oude ik...en tja dan kan ik wel steeds gaan afvallen met van alles, maar dan helpt het geen ene zier. Dus ik zeg nu: ( en ik stop al mijn energie hier in ...) Ik ga jullie op de hoogte houden , mijn ervaringen delen , wie weet lijkt je het wat en doe je met mij mee! Samen de strijd aan...tegen onze kilootjes en zwembandjes. O ja ...ook nog een leuk welkoms geschenkje gekregen , met een meet lint en tas en strips om je ph- waarde te meten.. zo ziet dat er uit! Vanmorgen al een stripje gebruikt, mijn kleurtje was groen met een cijfer van 6,8 ( haha weet niet precies wat dat allemaal inhoud hoor, of het nou goed is of slecht) Zodra mijn voeding en training schema binnen zijn , ga ik jullie hier weer dagelijks vervelen met mijn ervaringen , zal jullie zo eerlijk mogelijk alles vertellen hoe ik het ervaar en natuurlijk ook de oefeningen, zolang ik nog maar geen plank moet hangen, whahaha ik kom niet eens met mijn buik van de grond af...( volgende x maar een filmpje maken, kunnen jullie zien hoe het niet moet ) Nou tot gauw! en leuk dat jullie mijn kleine verhaaltje mee lezen.

!smil79 Hahaha er gaat weer van alles mis met mijn foto`s
Liefs, Alice[/size]
Volg vetvrij.com ook via Facebook, Twitter en Google+
Op weg naar mijn streefgewicht! Never give up!!

Alice
vetvrij.com superfan
vetvrij.com superfan

Re: Mijn ervaringen met Pro-Academie

Bericht door Alice » 26 jan 2017, 15:55

Lieve lezers,

Mijn topic was eventjes verdwenen ,ze was aan de wandel gegaan met .... !smil79

Maar? gewoon weer een nieuwe op gestart, straks nog even ergens linkjes weghalen, man o man die mensen klikken ze zich een ongeluk met dat linkje wat het dus niet doet.

Dinsdag ben ik dan echt begonnen...

Smorgens begon ik met een omelet met kruiden, nou ja had natuurlijk niet alles, dacht eerst nog, drie eitjes maar, word ik daar vol van...nou echt wel, ik was zat..mm tussen door blauwe bessen, en als lunch...

Als lunch had ik dit >
thumbnail_IMG_0331.jpg
Mijn dochter zei , mam hoeveel moest je ook alweer hebben? Euh 200 gram..( 200 gram..waar we anders met zijn drietje van eten ,moet je nagaan hoe weinig sla we altijd binnen kregen ) ze had eerst een klein bordje, whaha dat paste er natuurlijk niet op, dus een grotere, pfff help moet ik dat op eten,?
Ik stond bij mijn bordje ,want er ging ook nog geitenkaas en druiven en walnoten op...

En daar zat ik dan...voor me dat grote bord met een berg van een sla...haha, tja als ik nu beter had gelezen, stond er ...200gram sla en rauwkost...hihi heb gewoon die hele 200 gram sla weg gepeuzeld was natuurlijk ook poepiezat.

Het avond eten was ook erg lekker!

Spaghettie
thumbnail_IMG_0332.jpg
Pff ik en lezen in recepten, haha mijn courgettespaghettiie waren een beetje overkookt, resultaat: dat de slierten bijna moes waren en dus ook maar weinig op het bord, ik vind het erg hoor, haha man en dochter zeiden, ja mam was wel lekker, maar wel weinig hoor, ja sorry hoor, ...volgende x beter okee!

Pff ze hebben me het vergeven...

Kirsten word vast gek van mij...met al mijn vragen, maar heey krijg binnen een mum van tijd mijn antwoorden, zelfs gisteravond kon ik het recept niet vinden, tja ik dacht...betaal er voor en ze hebben gezegd dat ze 24 uur per dag je helpen...dus hups appie sturen, Staan ze in de blog...mmm kwam me daar toch lekkere recepten tegen ( ik wil die ook) !smil79

Dinsdagavond werd ik ziek, zo ineens, zere buik, misselijk, koud en heel erg moe, sliep al zowat bij de keukentafel..
Het kan wezen dat ik de combinatie ( skinny mint avond thee ) en een vitamine pil niet samen gaan...weet het niet hoor, wel gelijk Kirsten hierover geappt, zij dacht dat ik al aan het ontgiften was...gelijk tips gegeven.. Toppie! Super blij met Kirsten.

Woensdag heb ik bijna de hele dag veel geslapen, .wel mijn havermout smorgens gehad , smiddags was komkommers en tomaat en savond voor mijn uppie gekookt (anders zou ik dat niet doen, had ik een soepie of zo ) maar....ik heb heerlijk gegegeten, noedels en met stokjes gegeten, ik kan het nog!

Vandaag alweer donderdag

Voelde me eerst nog zwak smorgens, die trappen op...hijg hijg...achterstallig huishouden gedaan, gefietst ...naar de winkel geweest, karretje vol gezonde producten gekocht.
Mijn lunch was weer super lekker, wacht...heb er een foto van gemaakt...een hele leuke speciale er van gemaakt, ( moet wel een beetje leuk zijn hier hè)
Hoppa >
thumbnail_IMG_0342.jpg
heerlijk! jammie ...mmmmm

Pro-Academie is gewoon super! en ik ben nog maar een paar dagen aan de gang...

Zie ik jullie morgen?

Liefs,
Alice

soeffie
Vetvrij VIP
Vetvrij VIP
lengte: .167. cm
Welk dieet volg jij?: 17 dagen dieet
Startdatum: 3 mei 2012
Streefgewicht: 64,9

Bericht door soeffie » 26 jan 2017, 19:04

Ik was je van de week al zoeken hoor, maar je was er niet, snif.

Ontgiften vind ik dan wel erg snel hoor, denk meer aan een kort griepje.

Het eten ziet er top uit, lijkt wel op het 17 dagen menu fase 1 en 2. Hou eraan en de eerste 6 kilo is er zo af.

Wel top en lief dat je gezin mee doet, scheelt veel extra koken.

Doe je best, je kunt het........
Ik ben er bijna, ik ben er bijna, maar nog niet helemaal helemaal!!

Alice
vetvrij.com superfan
vetvrij.com superfan

Bericht door Alice » 26 jan 2017, 19:29

Aaah liefff Soeffie..

!smil79 ik was mezelf ook aan het zoeken, dacht nog waar heb ik die topic nu neergezet, had een linkje op facebook gezet ( die stond er nog wel) maar kwam niet op mijn topic, tja dan maar even een mailtje sturen naar vetvrij...joehoe mijn topic is verdwenen..hihi

Ik dacht ook meer aan een èèn dags griepje, maare ik was ook nog de thee aan het afmaken ( whaha lijkt wel of ik die thee, weet niet wat aan doe)

Èn ik doe mijn best...mijn motivatie is er weer...

Hm was in de supermarkt, lagen er weer lekkere dingen om te proeven, ik ...met opgeheven hoofd voorbij gelopen !smil79 magge ik niet hebben...

Kom morgen wel even verder babbelen

Liefs,
Alice !smil81

Alice
vetvrij.com superfan
vetvrij.com superfan

Bericht door Alice » 27 jan 2017, 16:21

lieve lezers,
thIU8KRKNR.jpg
thIU8KRKNR.jpg (7.69 KiB) 2094 keer bekeken
Wauw!!! mijn skaaltje.... ik heb stiekem even gekeken en...ochhhh...kwijl , ze is aan het dalen en ze was zo blij, mij eindelijk weer eens te zien, ze zei waar bleef je nu zo lang. Euh, ja ik mag van me zelf niet meer zo vaak op je staan en je ligt helemaal onder het bed, moest ja plat op mijn buik, om bij je te komen.. !smil79

Hahaha, nee! ik zeg jullie nog niks, misschien volgende week of gewoon op de 23 februari, strak plan toch! !smil1

Maar het gaat goed! oke alleen de ph-waarde was dus niet zo best, ik ga aan de groentensap, als er nog iemand een lekker saprecept heeft , laat het me dan weten, ander doe ik mijn neus wel dicht met opdrinken, haha, straks maar eens mijn sapje maken , ik heb nog verse spinazie en bleekselderij, maar of dat wat is...ikke niet weten.

!smil30 Ik heb de afgelopen dagen al heel wat vragen gesteld, zo ook waarom ik savonds geen koffie mag hebben...okee daar zitten dus caffaiene ( nou hoe typ je dat nou, staat rode streep onder, haha bij nog wel meer woorden zie ik ) hm nog een poging, cafeïne, zo dan? en het was niet goed voor de lever, die is dan aan het ontgiften. Okee weten we dat ook weer...maare tis voor mij , die heel wat koffie dronk, wel even afkicken...

Dus? vanmorgen om elf uur heerlijk genoten van mijn kopje koffie...de rest vd dag drink ik water en thee, zonder de cafeïne.

Zal ik jullie even plagen met iets lekkers?

zucht! het bestand is te groot, was ook zo`n groot brood, lag helemaal over het bord heen...haha, ga ff wat proberen, zo terug.

Derde poging en nu hoop ik dat het goed is, heb de helft vh brood er al afgesneden. Jàaaa hij duut het..
IMG_0353.JPG
Ik had het nog nooit gehad op mijn broodje, bacon...en O.M.G wat was dat lekker vanmiddag,, heerlijk! Elk hapje heb ik van genoten, de smaak was hemels lekker! ik wil er nog eentje, maar helaas er staan twee boterhammetje op... en ik moet sterk zijn, hier bij had ik wel eventjes zin in nog eentje gewoon omdat dit broodje zo onwijs lekker was, maar eigenlijk was ik ook wel zat, of gewoon een volle buik.
Sorry! krijgen jullie nu ook een beetje trek!

Gaat het bij jullie ook al een beetje kriebelen om ook op de Pro-Academie te gaan? en ze staan echt 24 uur per dag voor je klaar... niet dat ik midden in de nacht ga appen hoor...

Is dan dit mijn methode om af te vallen, begeleid en lekker eten? een steun in mijn rug , een stok achter de deur... waar was Pro-Academie in 2005? !smil79 ga ik nu dan ècht mijn streefgewicht in mijn skaaltje zien...over een paar weken, maand...
Ik zet me er in iedergeval 100% in... en ja aankomende verjaardagen ,sorry geen gebak voor mij..doe mij maar een bakje fruit of rauwkost. en water met citroen, lekker!
Ik ga zo door... tot.... tot ik mijn streefgewicht heb, de 85 kilo ,maar het liefst nog steeds die 79,9 , dan heb ik mijn doel behaald en kan dan , eindelijk mijn boek afmaken. !smil50
Kip.jpg
Ik heb deze week wel heeeeeel veeel eieren gegeten, als tussendoortje of ergens op! wel lekker hoor!
En nee ik ben nog nèt geen kipje geworden, ben benieuwd hoe dat volgende week gaat...

Tot morgen!
Liefs,
Alice !smil81

Alice
vetvrij.com superfan
vetvrij.com superfan

Bericht door Alice » 28 jan 2017, 15:54

Lieve lezers,

Ik eet nu huttenkase met pompoenpitten en zonnenbloempitten!, 30 gram pitten whooh dat zijn er heel wat...de meeste dingen weeg ik natuurlijk wel af..volgens mij hoorde de huttekase bij de lunch, maar ja ik liep beetje achter !smil79 dan samen met de pitjes.

Zo had ik me vanmorgen vergist in het tussendoortje ipv ei had ik een kiwi ( eitje later maar op gegeten )

Huttenkase

Paar jaar geleden dacht ik nog wat is dat van prut! Nu vind ik het heerlijk om een geroosterd boterhammetje met wat peper en tomaat..nu in het bakje met mijn pitjes enne zo een lepel vol is ook erg lekker!

Morgen ga ik met Rein naar little Italy in A' dam , nog nooit geweest, dus we zullen wel zien, je kan er wel proeven haha ,ik zeg al tegen mijn man dan moet jij maar proeven, koop ik wel een leuk kook boek of zo...

Toch nog even Kirsten gevraagd of ik misschien tonic mocht drinken bij ons dinner. !smil88 liever water met citroenschijfje er in, nou ja dat lijkt ook wel op tonic toch?

!smil88 ik vergeet steeds mijn multivitamiene pil in te nemen, toch maar eens bij de kraan zetten, zou ook nog magnesium moeten hebben, maare ik vind die pillen wel heeel veel geld hoor, iets van 17 euries , ga wel kijken of ze elders goedkoper zijn..

Nàh zit er een pit vast tussen mijn tanden...ff prikker pakken...zò klaar!

Vanochtend had ik rijstenwafel net notenpasta...eum mijn notenpasta stond niet bij appie,heb dus bio hazelnoot pasta mee genomen, tjee dat was zoet zeg! Voelde me gelijk schuldig! Had ik nu wel de goeie gepakt en had ik niet beter de pindakaas kunnen pakken? Dus....

....Dus ik weer in de chat met Kirsten, pfff was wel okè ...gelukkig maar viel weer wat van me af...

Ook erg fijn dat ik gewoon even weer kan appen...

!smil79 gisteravond mocht ik nog een eitje en mijn lieve skat deed gezellig met mij mee! Ook hij had snack een ei,ipv een bakje chips..topper hoor!

Hoe ik morgen de beurs ervaar ,horen jullie maandag wel...zou ik al dat lekkers kunnen weerstaan? Ik denk dat ik langs de eetkraampjes mijn ogen dicht doe en door praat, dan ruik je niks..hahaha

Zometeen maar een mok thee drinken, dat mis ik wel mijn koffie...( mag alleen tussen elf en drie) èn thee ...tja moet toch wat variatie er in leggen dan alleen maar water.

Maar? Alles voor het goede doel! My !smil79

Fijn weekend en tot maandag!
image.jpeg
image.jpeg (29.81 KiB) 2045 keer bekeken
Liefs,
Alice !smil81

dunga
Vetvrij Toppertje
Vetvrij Toppertje
lengte: ...180 cm
Welk dieet volg jij?: Hcg
Startdatum: 14 aug
Startgewicht: 93
huidiggewicht: 81
Streefgewicht: 75
Gewicht Grafiek: 30 jan: 80,9 kg

Re: Mijn ervaringen met ProAcademie

Bericht door dunga » 29 jan 2017, 11:58

Joehoe Alice! Hoe gaat het?

Hier zei de schaal vanochtend 81,4
Ik moet (ook) van jou aan mezelf denken. Vriendjelief zegt dat ook. Haha!! Gisteren hebben we kibbelingen gegeten op de markt, wordt daar altijd zo misselijk van, heb nog 4 kilpenvleugels en een appel gehad. Dat is niet zo veel, heb zelf ook niet zo'n enorme honger. Oh oh!!

Ik heb hier thuis een boekje liggen met smoothies en sappen.. zal ik daar eens in kijken en je een paar foto's sturen via fb?

Heel veel plezier vandaag!

Liefs!
Afbeelding

soeffie
Vetvrij VIP
Vetvrij VIP

Bericht door soeffie » 30 jan 2017, 13:58

Wat is er nou mis met 1 glaasje tonic? Moet ook leuk blijven hoor?

En huttenkase brrrrrr jak uhhggg. Dat vind ik zo vies.....

Hoop zo dat je je gedragen hebt in klein Italië? Haha
Was het leuk?

Alice
vetvrij.com superfan
vetvrij.com superfan

Bericht door Alice » 30 jan 2017, 16:55

Lieve lezers,

Het was een dagje volop met lopen
th32FR9HLA.jpg
th32FR9HLA.jpg (17.12 KiB) 1994 keer bekeken
!smil79 op het laatst slenteren, ( euh ikke dan). maar wel een top dag gehad samen met mijn man.

Little Italy haha was idd klein, maar we hebben twee rondjes gelopen, kon Rein nog even lekker snoepen. IK heb ook wat geproefd, maar met een inniemienie blokje kaas , hm kaas kon je het niet eens noemen, ik had beter mijn vergrootglas mee kunnen nemen, dan weten jullie nu, hoe groot mijn kaas was, lekker hoor! Verder heb ik me netjes gedragen en ik had een appel bij me , die heb ik als lunch opgegeten.

We hebben heel veel informatie over Italie , man o man dat word nog uitzoeken waar we heen gaan..

Later zijn we Amsterdam nog in geweest, ach die stad heb ik nu wel een x gezien hoor, we hebben gegeten bij een pizzaria èn ik heb ipv een vette pizza dit >
thumbnail_IMG_20170129_152113.jpg
lekker gekoeld en fris. en als hoofdmaaltijd mmm > okee, de foto van mijn kleine visje doet het niet, probeer ik het later op mijn iPad. het was een heerlijke gegrilde zalm moot , met sla en de patatjes die er bij zaten, heeft mijn man op gegeten.

Knap van mezelf hè,
Als toetje had Rein zich zelf een echte van de Linde , slagroomijs gekocht en ik....ik keek toe hoe hij die opslikkerde ,hij vroeg nog wel, wil jij ook! Nee! Die gaan we weer eten als ik mijn streefgewicht heb behaald.. !smil24 die vind ik ook zo lekker! maar alles voor het goede doel.

Kreeg zelfs nog een berichtje van Kirsten,, lekker aan genieten van je zondag en je dagje uit? Even een geheugensteuntje voor je...vermijd zoetigheid, denk aan jou doel.
Nou dat vond ik wel erg lief, had ik er natuurlijk zelf wel aangedacht...

Savonds met de benen op de bank, na dat de stappenteller 12.289 stappen liet zien...pff nou merkte het ook al wel , bij de 9.000 stappen , mijn heupen en voeten deden zeer, haha was even weer een oud mensje.

VANDAAG

Er is een eerste. min puntje wat ik heb, bij Pro-Academie, ga het natuurlijk wel vragen waarom..

Wat het min puntje is?

Nou ik zit te wachten op mijn eetschema, ik wist wel wat ik sochtens kon eten, maar de rest vd dag niet! , ze zou het maandag (vandaag ) er op zetten !smil82 , Ik denk dat ze ziek is of zo, nog niet mijn berichtje beantwoord van vanmorgen.

En hoe heb je dit opgelost Alice?

!smil79 Ik heb maar een beetje na de maandag gekeken van vorige week, dus Rein en ik eten lekker biefstuk met een salade alla Alice en de oefeningen, vandaag onder de pluu naar de winkel gelopen.... en weer poetsen haha, morgen komen er weer kijkers, ( nou zo goed poets ik niet meer hoor) als het voor het oog maar schoon is..

Dat skaaltje van mij...dat is zo ontzettend lief....dat ik jullie toch lekker in spanning houd tot 23 februari, heb haar nou ook ver onder het bed geschoven, zelf ik wil het nog niet weten, alleen spiek ik a.s maandag weer....

Het is week twee wat is aan gebroken, het is wel heel snel gegaan... Kirsten had er over dat de eerste vier dagen moeilijk zouden zijn...nou ik denk dat het nu gaat komen... verjaardagen die er aan komen.....maar? ik zet door! Op weg naar mijn doel...MIJN STREEFGEWICHT!!

Soeffie? ik mocht wel tonic nemen, maar liever niet...haha, huttenkase vond ik ook altijd vies, moet je leren eten, met tomaat en peper is het heel erg lekker!

Dunga!! goed naar je vriendje luisteren en ook naar mij, wij hebben het beste voor je voor, na alles wat je meegemaakt hebt doen hoor...
Stapje voor stapje...dat skaaltje van jou komt nog wel een x weer...

stuur maar wat door van je sapjes, ik had zelf ook zo`n boek, maar ik weet niet waar het gebleven is, heb ook al wat kookboeken ingepakt, moest wel haha ,had eens soort ladder met kookboeken in de keuken staan en om het nog groter te laten lijken, heb ik deze weggehaald en de boeken in een doos gestopt en die staat ergens op zolder, achter de andere dozen.

Even denken had ik nog meer te vertellen! ik dacht het niet en anders weet ik mezelf wel weer te vinden...

Tot morgen!
thW51KEIGS.jpg
thW51KEIGS.jpg (9.4 KiB) 1994 keer bekeken
Liefs,
Alice

soeffie
Vetvrij VIP
Vetvrij VIP

Bericht door soeffie » 31 jan 2017, 09:36

Wat fijn dat het gezellig was zondag.

Ohhhhh ijs van de linde, heerlijk, eet ik ook altijd in Amsterdam, 1 x per jaar, kom ik daar.
Maar wat onwijs goed van je hoor, dikke applaus hier.

Zal weer duimen voor je, stom huis Haha.

Alice
vetvrij.com superfan
vetvrij.com superfan

Bericht door Alice » 31 jan 2017, 11:01

Lieve lezers,

Mijn eetschema is binnen! Èn er is idd wat verkeerd gegaan !smil79 eb al DRIE X SORRY gehad! .... ho maar...genoeg sorry, we gaan gewoon weer vrolijk verder .

Jà dat stomme huis, ben het helemaal zat...tijdens het stofzuigen weer gevoelig in mijn schouders en nek, dus? Nu verplicht rust...( heb wel wat geleerd in die jaren ) straks alleen de kamer en de hal en boidschappen en grote wasmand de kleding vouwen...en dan rust.

Nàh kan de zalm niet vinden, heb wel een ander kiekje

Gisteren gegeten, was al aan het smullen vd biefstuk...ho moet nog foto mak !smil79 e
image.jpeg
!smil50 er staan me toch lekkere dingen te wachten....( zien er lekker uit,haha straks vind ik het niet lekker! )maar dat zien en horen jullie wel..

Fijne dag
Liefs,
Alice !smil81

Alice
vetvrij.com superfan
vetvrij.com superfan

Bericht door Alice » 02 feb 2017, 19:39

Lieve lezers,

Daar ben ik weer.pff ...dacht woensdag een heerlijke luie dag te hebben , maar dat werd eum dus niet.

Whaha ik mocht wel een uur eerder opstaan voor mijn ontbijtje, eerst wilde de app ,niet floepte er steeds uit! Nog eens proberen, ik heb zes x het mangodressing gezien en verder kwam ik niet ( dit alles via ipad) hm mobiel gepakt, deed het eerst ook niet, Kirsten gevraagd enhad ik eum zelf al...onderhand was het al kwart voor tien en ik wilde naar mijn ouders lopen, dacht dat word eum niet dus op den fiets.

Haha ik had mijn hele aanrecht vol staan ,met de spulletjes die er in moesten, had ik alles in de blender gedaan en dacht nog...wat een buld..hihi was het voor vier personen, lees ik het recept nog eens door...ai...eerst de melk koken en dan het andere erin...
Het was wel te drinken, maar ja niet zo zoet...nee! Hier mag je mij niet voor wakker maken. !smil79

Op de fiest naaar mijn ouders , het was koud en tuurlijk had ik weer wind tegen...en mijn benen waren moe, mijn armen moe...anders was ik weer omgekeerd ,maar heey naar mijn paps en mams,daar moet ik dan gewoon even doorzetten...

Mijn avond snack

Ik heb alles aangehouden, bij de dadels heb ik nog wat extra kokosolie gedaan en ook bij het deeg, bleef korrels haha heb ik weer, misschien toch wat vergeten?
Ik had geen muffin blik, maar kon ook wel in zo'n ronde vorm, ,eindelijk afgekoeld ,voorzichtig de rand eraf, de randje vielen al uit èèn en bij het snijden en kijken erna, viel het plop uit elkaar! Stukje proeven , mmmm...de rest in de koelkast en dan is het veel stevige als je het er uit haalt, volgende x.gelijk in de koeling.
image.jpeg
image.jpeg
DONDERDAG

Ik werd met hoofdpijn wakker, nooit goed, alhoewel het gisterenavond begonnen is ) toch er uit, beneden mijn ontbijt gemaakt, dit x havermout
image.jpeg
man o man ,het was zo veel,dat ik de laatste happen niet meer op kon, Kirsten maar gevraagd of je alles op moet eten en of de tussendoortjes verplicht zijn, heb deze dag nergens zin in gehad, zat erg vol", neee was niet verplicht, dat scheelt weer...
Mijn hoofdpijn is weer weg gelukkig!

Tot morgennnnn

Liefs,
Alice !smil81

Alice
vetvrij.com superfan
vetvrij.com superfan

Bericht door Alice » 03 feb 2017, 20:04

Helloooo..

Kom vandaag nog even buurten en in het weekend ,babbel ik maandag wel weer verder...haha ( misschien wel een heeel lang verhaal...dus? Pak die dag maar vast extra fruit !smil79 )

Och och...hadden ze vandaag bij de supermarkt Dirk, weer van alles te proeven...mmm witte kitkas, kroepoek...en ik...

...ik liep alles voorbij, als...als ik dit niet volgde ,dan ...dan zat mijn karretje met die heerlijke neger zoenen, chips een nieuw soort..chocolade, ijs en nog veel meer...maar...
...ik heb een eetschema en die is ontzettend lekker!!!

Mijn moeheid is bijna verdwenen...

Wel stikte ik gisteren zowat in mijn magnesium tablet, die dingen zijn zo groot, dus doormidden geknakt, de eerste ging goed ,maar de andere bleef steken in mijn keel, dus? Ikke urgl kuch en ja hoor het was er uit! Vanavond ging het goed! Waarom maken ze die tabletten zo groot!

Elke dag lopend naar de winkel, af en toe op de fiets, vind lopen toch leuker!

Heb mijn stappenteller weer gevonden en opgeladen, ik kom steeds maar tot 5.000 stappen op mijn mobiel, euh hij past niet in mijn broekzak, zo groot is tie ...haha ,dus kan ik de stappen niet meten, wat ik hier in huis nog loop! Dus? Morgen maar eens kijken hoeveel ik loop...

Vandaag heb ik meer dan 5.000 stappen gelopen, volgens Kirsten moet ik 10.000 stappen lopen oef!! Maar we doen ons best! En ik heb ook niet elke dag zin om te lopen, maar ja moet wel ...zes dagen per week bewegen en 1 dag rust...hm zondag dan maar..

Ons dinner ( !smil47 foto doet het niet is te groot! Snap ik niet, de anderen gaan altijd wel! En allemaal met de ipad gemaakt , vreemd)

Zal zo kleiner maken...zit nu voor de ipad...nee hier doe ik het maar niet, want dan ben ik mijn hele verhaal weer kwijt.
image.jpeg
image.jpeg (33.17 KiB) 1871 keer bekeken
Fijn weekend!

Liefs,
Alice !smil81

Alice
vetvrij.com superfan
vetvrij.com superfan

Bericht door Alice » 03 feb 2017, 20:06

SDe foto houden jullie nog te goed! Voor maandag ...goed? Niet? Dan pech gehad, kom maandag weer verder babbelen.

Alice
vetvrij.com superfan
vetvrij.com superfan

Bericht door Alice » 05 feb 2017, 15:15

Lieve lezers,

Ach ja ik kom even langs,... want ik zie dat jullie je een beetje vervelen en mijn vingers, moeten even gym hebben...

Zit vandaag voor mijn laptopje op zolder, met muziek, oeps ( sorry buren)

Mijn fitheid is weer helemaal terug, kan de trappen nu gelijk op, zonder van het uitzicht te genieten !smil79 Dankzij de pitamientjes denk ik...mijn schouder/nek kwaaltje zakt ook weg...gelukkig maar, maar afijn, dat is nog 1 x in de zoveel maanden, probeer niet zo te verkrampen als ik ergens mee bezig ben. Ben eens gaan op letten, na de tip van Kirsten, zoals met stofzuigen, hield ik mijn stang altijd wel erg stevig vast, als je eum losjes vasthoud word het ook wel schoon..
En als ik dan op mijn smule ( piano via iPad ) speel, zat ik soms ook wat verkrampt, net zoals je wel eens bij de tandarts in de stoel ligt , dat je dan denkt ...en nu loslaten, nou dat gevoel, snappen jullie dat?

Vanmorgen had ik wel een heerlijk ontbijtje, man o man, wat was het hemels...lekker, sluit je ogen en proef.... ( nee gekkies , dat stond niet in mijn eetschema, maar zo dacht zelf en deed het ook zelf) eerst dacht ik nog... !smil82 lust alles wel wat er op het bordje ligt, maare na mijn portie was ik echt wel zat...mijn buik zat vol!

Hoezo de rest bewaren in de koeling! haha Rein en MJ en haar vriend , hebben de rest opgegeten, O mam dit is ook errrug lekker!

Vanavond soep, maar eerst de groenten roosteren in de oven en dan hoppa in de pan, met speltbrood, morgen volgen er wel foto`s , ja ook van de andere foto`s die ik beloofd heb..

HUH? wacht...blijf nog even zitten, ik zou jullie nog mijn zalm plaatsten toch? nah hier doet het wel, denk ik..

Onemomento
thumbnail_IMG_20170129_152528.jpg
!smil50
Ja dit was hem...of misschien was het wel een zij...hahaha

VERJAARDAG

De eerste verjaardag is in zicht dit jaar ...euh teminste nu ik op de ProAcademie zit en ik heb mijn nichtje al een beetje voorbereid en gevraagd of ze wortels en tomaatjes voor me heeft en misschien een gekookt ei, zodat ik toch nog een beetje feest kan vieren. Weer geen gebak! pff...houd me handen wel in me zak, of onder mijn gat..haha

Weet je ... als ik er geen geld aan had uitgegeven aan ProAcademie was ik na lang weer gestopt, mij kennende...zoals ik de laatste tijd aan het klungelen was...was wel erg verwarrend voor jullie ( voor de vaste bezoekers dan) maar ach jullie bleven trouw komen, al jullie oppepwoorden deden mij goed...

Ook ben ik blij dat ik hier weer lekker dagelijks typ, kan niet meer zonder vetvrij...en ga eindelijk mijn doel bereiken samen met ProAcademie , ik heb er alle vertrouwen in...dus? als jij of jullie ook willen afvallen, en het net als mij, al een tijdje niet lukte ,... waar wacht je dan nog op?
Wil jij net als ik ook straks in je bikini aan het strand liggen, zonder je onzeker te voelen, meld je dan aan!! 24 uur per dag je eigen ( !smil82 weet niet meer hoe je het typt ) coache, (zo toch? ) en altijd gelijk antwoord terug...en je kunt haar alles vragen, ( zal ze nog wel zo blij zijn met mij...ik heb echt al heeeeel veeeeel gevraagd haha ).
En?
......En... de eetschema`s zijn heerlijk, sàvonds eet de familie gewoon mee! en zij genieten ook een beetje mee en vallen ook wat af...

Ga na http://www.ProAcademie.nl en meld je aan...na je intake , nemen ze contact met je op en dan loopt alles verder op rolletjes,

En als je iets van mij wilt weten , jullie weten mij te vinden..

KOOLHYDRAAT VRIJ

Geen piepers en geen brood! en waar nog meer koolhydraten in zitten...

Mijn schema heb ik al gekregen en het ziet er
th.jpg
th.jpg (4.77 KiB) 1820 keer bekeken
maar heeey ik zit op de ProAcademie... !smil79

Ga er nu weer van tussen, jullie zien ...lezen het morgen wel weer, hoe het gaat met mijn afvallen...

O zitten jullie misschien te wachten, hoeveel ik ben afgevallen? 23 febr komt er weer een meting...jò tuurlijk spiek ik af en toe...maare dat gaat soms ook omhoog...raar...maar als ik een kilo er af heb ben ik tevree...NEEE!! wel meer natuurlijk, twee ook goed! dan zit ik weer onder de 100..
Nog even geduld,,, ik houd jullie lekkker in spanning...lekker puh!!

fijne zondag!
Liefs,
Alice

Plaats reactie

Terug naar “ProAcademie”