Hoi!
Een jaar terug deed ik al een proteïnedieet, maar dan met Prodimed producten (via een diëtiste), maar helaas liep het mis op mijn laatste 5kg die ik nog moest afvallen en een jaar later ben ik alweer een hoop kilo's bij door mijn eigen schuld, terug hervallen in mijn oud patroon. Dit weekend heb ik de draad terug opgepikt, ik had nog wat Prodimed producten staan en afgelopen vrijdag plaatste ik ook een bestelling bij Novashops. Deze zou morgen moeten toekomen als het goed is. Er moet zo'n 12 à 17 kg af bij mij (60/65kg voor 164cm)
Zijn er nog mensen die de producten van Novashops aan het gebruiken zijn voor hun strijd tegen de kilo's?
Novashops ervaringen
- sannew
- Vetvrij Groentje
- lengte: ... cm
- Startgewicht: ... kg
- huidiggewicht: ... kg
- Streefgewicht: ... kg
- Gewicht Grafiek: Start Gewicht:
na 1 week :
na 2 weken :
Re: Novashops ervaringen
Ik vond dit heel goede producten maar wel prijzig dus ben ermee gestopt. Ik volg het mentaal dieet nu. Werkt even goed.
Je eet ook enkel proteinen maar dan uit echt voedsel. Dus moet je die dure dingen niet aankopen.
Groetjes
Je eet ook enkel proteinen maar dan uit echt voedsel. Dus moet je die dure dingen niet aankopen.
Groetjes
Hoi Sanne,
Ik doe ook het Novashops dieet en ik ben enorm enthausiast.
De producten zijn erg lekker, heel gevarieerd, makkelijk te verkrijgen, onderdrukken het hongergevoel en het belangrijkste; je valt snel veel af! Ik ben in 7 weken al 7 kilo afgvallen, dus ongeveer een kilo per week.
Ik vind het daarbij makkelijk vol te houden omdat ik de producten echt lekker vind en ik 0,0 honger heb gedurende de dag. Ik heb zo mijn favorieten producten gevonden. Ik kan af en toe een lekker chocoladeafeltje nemen, een brownie met chocolademelk, een pannenkoek maar ook chips en nootjes. Een andere tip is om te kijken op www.dieetwebshop.nl Hier vind je ook veel producten die koolhydraatarm en eiwitrijk zijn en hier bestel ik ook sommige producten op waar ik Novashops mee combineer. Bijvoorbeeld chips, nootjes, de repen en pasta van Atkins vind ik lekker en gebruik ik regelmatig.
Ik wens je veel succes verder met de gezamelijke, levenslange strijd van de Vrouw.
Groetjes, Lindy
Ik doe ook het Novashops dieet en ik ben enorm enthausiast.
De producten zijn erg lekker, heel gevarieerd, makkelijk te verkrijgen, onderdrukken het hongergevoel en het belangrijkste; je valt snel veel af! Ik ben in 7 weken al 7 kilo afgvallen, dus ongeveer een kilo per week.
Ik vind het daarbij makkelijk vol te houden omdat ik de producten echt lekker vind en ik 0,0 honger heb gedurende de dag. Ik heb zo mijn favorieten producten gevonden. Ik kan af en toe een lekker chocoladeafeltje nemen, een brownie met chocolademelk, een pannenkoek maar ook chips en nootjes. Een andere tip is om te kijken op www.dieetwebshop.nl Hier vind je ook veel producten die koolhydraatarm en eiwitrijk zijn en hier bestel ik ook sommige producten op waar ik Novashops mee combineer. Bijvoorbeeld chips, nootjes, de repen en pasta van Atkins vind ik lekker en gebruik ik regelmatig.
Ik wens je veel succes verder met de gezamelijke, levenslange strijd van de Vrouw.
Groetjes, Lindy
hallo,
ik ben op zoek naar de bereidingswijze van deze produkten ( zakjes)
jennifer
ik ben op zoek naar de bereidingswijze van deze produkten ( zakjes)
jennifer