7x7 Dagboek van Marielle

Heb je vragen over de methode van Jasper, of wil je ervaringen uitwisselen? Dan kun je terecht bij dit forum
Marielle

7x7 Dagboek van Marielle

Bericht door Marielle » 18 dec 2014, 09:58

Ik raak de focus kwijt. Het omschakelen naar een andere leefstijl zorgt er automatisch voor, dat het eten met suiker verminderen moet. Met 2 kleine kinderen krijg ik toch weer behoefte aan chocola, dropjes etc. Ik kan dan de verleiding niet weerstaan. De structuur is verdwenen in eetgedrag - en ik ben ‘weer terug bij af’. Wegen minder contact met de diëtist, mis ik de ‘stok achter de deur’. Daarom is de frequentie van mijn bezoeken aan haar weer opgehoogd. In 1e instantie eens kijke of ik wat met de recepten uit het 7x7 boek kan. Zodat ik gevarieerdheid krijg in de voeding en het ‘leuk blijft’.
Dit als ondersteuning van mijn bezoeken aan de diëtist. Het zou kunnen dat ik toch met vragen blijf zitten, dan hoop ik aan de bel te kunnen trekken.

Rachida

Re: 7x7 Dagboek van Marielle

Bericht door Rachida » 18 dec 2014, 16:00

Mijn ideaal gewicht is 50 Kg.
In principe leef ik vrij gezond alleen zoals nu in de wintermaanden kom ik weinig in beweging en wordt ik dik bij mijn billen en heupen. Wil graag daar vetverbranding. Heb van nature bolle billen en wil ze graag platter.
Wil ook graag weten wat een gezond dagmenu is voor een vrouw van 40 en lengte 1,58m

Met vriendelijke groet,
Rachida

Plaats reactie

Terug naar “Vragen en Ervaringen”