Starten met de 7x7 challenge van Jasper

Heb je vragen over de methode van Jasper, of wil je ervaringen uitwisselen? Dan kun je terecht bij dit forum
Plaats reactie
Betty

Starten met de 7x7 challenge van Jasper

Bericht door Betty » 18 dec 2014, 09:56

Ha Jasper,

Ik ga starten met de 7x7 challenge van Jasper Alblas!

Mijn naam is Betty, ik ben 1.59 m lang en mijn gewicht schommelt inmiddels tussen de 55-56 kilo. In de afgelopen drie jaar ben ik meer dan tien kilo kwijt geraakt, maar ik merk dat ik de flow een beetje kwijt ben.. Ik heb het digitale programma van Meijke van Herwijnen gevolgd en haar boeken gekocht. Ze helpen me goed op weg, maar momenteel... Verder heb ik het afgelopen half jaar eke dag recepten gekregen van Afvallen met Nederland en daar heb ik vooral in het begin veel mee gewerkt. ik ben de spirit een beetje kwijtgeraakt en merk dat - als ik niet uitkijk (vreselijke 'afval'-term!) - mijn gewicht weer langzaam omhoog kruipt. We zijn privé erg druk met het helpen van een verbouwing bij onze zoon (vooral mijn man) en dan komt het zorgen voor 'goede voeding' meer op mij neer. Ik merk dat ik het de laatste tijd niet zo nauw meer neem en voor ons gemak dan waarschijnlijk niet voor het allervoedzaamste kies, maar voor het snelle. Ik ben zeker niet op zoek naar een 'volgend' dieet, en ik zoek ook geen dagelijkse (betaalde) begeleiding, maar ik ben op zoek naar handvatten die me houvast geven om op gewicht te blijven, met zo 'normaal' mogelijke menu's.

Tips zijn dus welkom. Boeken oer 'eten' heb ik genoeg (Amber Alberda, Mieke Kosters, Paleo), maar mijn motivatie is een beetje weggezakt, en ik hoop dus op een 'yes'-gevoel in jouw lessen te ontdekken!

Met vriendelijke groet,

Betty

Harma

Re: Starten met de 7x7 challenge van Jasper

Bericht door Harma » 18 dec 2014, 15:57

Hallo Jasper,

Mijn gewicht waar ik mij goed bij voel is 60 kg.
Koolydraten-dieet, afslankpillen, geen tussendoortjes.
Waarschijnlijk niet genoeg extra beweging.
Hulp begeleiding hoe een blijvende oplossing te vinden.

Groetjes,
Harma

Plaats reactie

Terug naar “Vragen en Ervaringen”