Jasper Alblas Ontbijtrecept

Heb je vragen over de methode van Jasper, of wil je ervaringen uitwisselen? Dan kun je terecht bij dit forum
Plaats reactie
Esther de Zeeuw

Jasper Alblas Ontbijtrecept

Bericht door Esther de Zeeuw » 16 dec 2014, 11:55

Ik hoef niet af te vallen , ik eet doorgaans dus eiwit , graan, groentes, ,fruit, drink bio sap ,of water , thee, en in de ochtend koffiie. Ik ben hart long patient , heb ernstig COPD en sport 2 uur in de week het gaat mij puur om de afwisseling en heb geen enkele prestige om deel te nemen maar puur de variatie die zal worden aangeboden . Het ontbijt is stevig voor mij voor de dag in de vorm van kwark en bio muesli.

Kan ik een ontbijtrecept van Jasper Alblas ontvangen zodat ik kan kennismaken met zijn methode?

Dank u wel

Esther

Sanne
Samen Afvallen bij vetvrij.com Ervaringen en Recepten uitwisselen
Samen Afvallen bij vetvrij.com Ervaringen en Recepten uitwisselen

Re: Jasper Alblas Ontbijtrecept

Bericht door Sanne » 16 dec 2014, 11:59

Hoi Esther,

Als je de gratis 7x7 cursus van Jasper volgt ontvang je naast nuttige informatie ook een aantal recepten. Er zit ook een ontbijtrecept bij.

Gezonde Groetjes,

Sanne
Populaire Artikelen van Dieet Ervaringen Forum

ketox24 afslankdruppels
gracinia cambogia
dieet pro
bio hcg

Lisanne

Bericht door Lisanne » 17 dec 2014, 10:03

Meer informatie en aanmelden voor de 7x7 cursus kan via de onderstaande link

https://www.vetvrij.com/start-met-de-gr ... lankcursus

Lisanne

Fu Xin

Bericht door Fu Xin » 18 dec 2014, 22:40

Hoi Sanne en Jasper,

Een groot bedankje dat jullie voor mij de moeite doen om mij een beetje te helpen met afvallen! (via de mailtjes)

Maar ik heb wat vraagjes:

Ik zit nog op de middelbare school en ik ben al bezig met afvallen.
Ik ben al 2 kilo afgevallen, maar ik blijf nu al een paar weken haken met dit gewicht. Ik zou het liefst nog meer kilo's willen afvallen.

Mijn eetpatroon is:
Mijn ontbijt is yoghurt met fruit. Ik eet in de middag volkoren brood met belegen kaas erop en in de avond meestal hetzelfde (zoals elke Nederlander) vlees, groente en aardappelen. (Mijn moeder kookt vaak, maar ik heb niet vaak de tijd om te koken vanwege school.)

Heb ik een goed eetpatroon en wat kan hier aan verbeteren?

In de kleine pauzes, neem je meestal een tussendoortje.
Ik neem meestal fruit mee (meestal een appel) , maar dat vult niet goed bij mij. Dus krijg ik weer honger na een uur.
Wat is het beste tussendoortje om mee te nemen naar school?

Ik doe buiten mijn school ook nog workouts thuis, hockey en fiets veel. Dus ik beweeg wel veel.
Ik heb soms ook nog wel de neiging om wat lekkers te pakken. Ik heb dit al iets verminderd, maar nog niet helemaal. Ik ben ermee bezig.
Maar hoe moet ik bijvoorbeeld op feestjes het eten al helemaal gaan verminderen? Omdat er meestal hele lekkere dingen komen te staan en soms kan ik behoorlijk zin hebben om veel te gaan eten.
Hoe kan ik het beste hiermee omgaan?

Ik zou heel graag gebruik willen maken van het 7x7 afslank receptenboek. Maar ik vind het een beetje duur en ik zit nog op de middelbare school. Want volgens mij zijn de lunches erg uitgebreid en dat kan ik dus moeilijk mee naar school meenemen..

Heeft u misschien nog tips? Waardoor ik meer kilo's kan afvallen en het 7x7 afslank receptenboek niet hoeft te gebruiken.

Ik zou het heel fijn van u vinden als u antwoorden op mijn vragen kan geven.

Met vriendelijke groet,

Fu Xin

Semma

Bericht door Semma » 19 dec 2014, 19:52

Hoi Fu Xin,

Het is erg belangrijk dat je je lichaam schoon en fit houdt. 7x7 kan je hiermee helpen. Uit onderzoek is gebleken dat vage gezondheidsklachten vaak voortkomen uit een slechte werking van de darmen. Je kunt zich wellicht voorstellen, wanneer de darmen door toxische stoffen, snelle suikers en verzadigde vetten vervuild zijn je lichaam de goede voedingsstoffen moeilijker kunnen opnemen en dat afval stoffen worden opgeslagen worden in het lichaam en de energiehuishouding uit balans brengt.

Je kunt de aanschaf van het 7x7 receptenboek zien als een investering in je lichaam.

Succes!

Semma

Paulette

Bericht door Paulette » 27 dec 2014, 17:41

Dank je voor de uitleg semma. Ik heb 7x7 besteld.

Plaats reactie

Terug naar “Vragen en Ervaringen”