is het 7x7 receptenboek geschikt voor mij?

Heb je vragen over de methode van Jasper, of wil je ervaringen uitwisselen? Dan kun je terecht bij dit forum
Rianne Pruisen

is het 7x7 receptenboek geschikt voor mij?

Bericht door Rianne Pruisen » 16 dec 2014, 11:48

Beste Jasper,

Ik overweeg je receptenboek te bestellen, maar ik heb een vraag aan je voordat ik dat doe.

Ik ben niet erg dik om te zien, maar woog altijd 60 en nu 67,7(gisteren) vandaag na 1 dag jouw richtlijnen te volgen 67,2….

Ik beweeg/bewoog, elke dag een uur, fietsen, stevig doorlopen , zumba of piloxing, niet overdreven, maar zo, dat ik het nog leuk vind.

Het geen dat mij het meest stoort is een randje buikvet rond mijn middel dat maar niet weggaat.

Ik zag op internet de pillen die verkocht worden, maar ik bedacht mij, elke maand zoveel geld aan pillen betalen om o.a. koolhydraten te blocken, dan kun je ze beter niet nemen….via via op jouw verhaal en site gekomen en ik vind je verhaal erg sterk.

Is je receptenboek ook geschikt als je niet veel wilt afvallen, maar gewoon van het buikvet afwilt en je gewoon gezonder wilt leven?

Alvast bedankt voor je antwoord.

Groet,

Rianne

Sanne
Samen Afvallen bij vetvrij.com Ervaringen en Recepten uitwisselen
Samen Afvallen bij vetvrij.com Ervaringen en Recepten uitwisselen

Re: is het 7x7 receptenboek geschikt voor mij?

Bericht door Sanne » 20 dec 2014, 11:47

Hoi Rianne,

Het 7x7 receptenboek van Jasper is niet alleen voor mensen die willen afvallen, maar voor iedereen die gezond, verantwoord en lekker wil eten. Afvallen is zeker mogelijk. Volg hiervoor de tips en richtlijnen die je in het boek kunt vinden. Bewegen is zeker goed, zorg er wel voor dat je de juiste oefeningen doet. In jouw geval is je doel om stevige buikspieren te krijgen en vet te verbranden. Raadpleeg hiervoor je trainer op de sportschool. Hij kan je precies vertellen welke oefeningen je moet doen, en welke je beter kunt laten.

Groetjes,

Sanne

rachida

Bericht door rachida » 21 dec 2014, 12:05

Ik ben een vrouw van 40 en heb een lengte van 1,58. mijn streefgewicht is 50kg en principe leef ik vrij gezond alleen zoals nu in de wintermaanden kom ik weinig in beweging en wordt ik dik bij mijn billen en heupen. Wil graag daar vetverbranding. Heb van nature bolle billen en wil ze graag platter.

Ik ga maandag starten met het 7x7 dagmenu .

rachida

Lisette Meijer

Bericht door Lisette Meijer » 21 dec 2014, 17:09

Ik heb al lang last van een spastische darm. Van de huisarts heb ik zakjes met vezels gekregen die ik in het water moet oplossen en dan moet opdrinken. Het smaakt naar sinaasappel maar is enorm vies. Het werkt wel een beetje maar desondanks heb ik veel last van krampen en een zeer onregelmatige stoelgang. Volgens mijn dokter moet ik hiermee leren leven. Ik heb geen last van spanningen maar het is enorm vervelend. Is er naast de vezelzakjes nog iets anders wat je me kunt aanbevelen. zijn er bijvoorbeeld producten die ik beter niet of wel kan eten, en zijn er andere medicijnen die me kunnen helpen tegen de krampen en ervoor zorgen dat ik regelmatig naar het toilet ga. Is 7x7 geschikt voor mij?

Lisette

Karen dashorst

Bericht door Karen dashorst » 26 dec 2014, 17:56

Hoi lisette,

Ik heb ook last van pds en gebruik het 7x7 receptenboek nu 3 maanden op advies van mijn mld arts. Ik zie jet niet zo zeer als een dieet maar meer als een nieuwe manier van eten. De klachten zijn geleidelijk afgenomen en draagelijk geworwden. Ik durf niet te zeggen dat het bij jou ook werkt maar het is het proberen waars.

Aucces

Karen

Irene van Ommen

Bericht door Irene van Ommen » 30 dec 2014, 09:03

Hallo Sanne

Mijn ideale gewicht zou zijn van 75/76kg nu naar 73 kg. 2/3 kilo minder
Ik heb een stok achter de deur nodig om af te vallen. Sporten is niet mijn ding, wandelen wil ik wel maar fitness niet.
Ik vind zoet erg lekker. Ik kan niet veel verdragen waardoor je verkeerde producten gaat eten. Ik kan niet tegen noten, vis, verschillend soort fruit zoals peer, appels, pruimen, nectarine, kers etc etc
Ik ben op zoek naar hulp zodat ik blijf vol houden. Ik werk in de zorg,beroep met wisselende diensten.
Ik hoor graag wat je voor mij kan betekenen.

Gr. Irene van Ommen

Mirte

Bericht door Mirte » 13 jan 2015, 15:06

Het is heel goed gedaan. Ik heb hier en daar wel wat toegevoegd zoals rauwe groenten en fruit. Dan is het heel goed vol te houden voor me. Ik weeg mezelf nooit. Maar ik merk dat ik afgevallen ben. Ik wil niet meer afvallen. Ik vind mezelf nu goed. Welk advies zou je mij hiervoor mee kunnen geven?

Gr. Mirte

Inas

Bericht door Inas » 22 feb 2015, 20:57

Ik ben deze week begonnen met het 7 x 7 dagen dieet. Ik heb een vraag over het dieet. Als je iets echt niet lust (zoals huttenkase) mag je dan zelf iets anders van een ander weekmenu kiezen?
Ook ben ik een liefhebber van fruit maar dat kom ik nergens tegen in de weekmenu's. Mag je s'morgens een smoothie van magere yoghurt of magere kwark met blauwe bessen of tussendoor een appel of een manderijn of banaan?

jos s

Bericht door jos s » 23 feb 2015, 09:27

Hallo Sanne, je vroeg me of ik wilde reageren op de afgelopen twee weken. Allereerst moet ik zeggen dat ik erg blij ben met dit dieet. Ik zal je niet vertellen hoe ik daarvoor at maar dat was niet normaal. Nu eet ik brood, fruit en een gedegen avondmaal. De eerste week ging goed, de tweede wat minder omdat daar twee feestjes bij zaten.
Heb gemerkt dat ik gedisciplineerd te werk moet gaan anders komt er niets van terecht. Week 3 geeft mij een nieuwe kans, dus ik ga mij weer van de goede kant laten zien.

Met vriendelijke groet,
Jos

Plaats reactie

Terug naar “Vragen en Ervaringen”