Oranje Special Elisabeths Magazine

ElisabethsMagazine is een digitaal magazine dat wordt uitgegeven door onder andere Elisabeth van der Ark
Plaats reactie
elisabethsmagazine
Oranje Special Elisabeths Magazine

Bericht door elisabethsmagazine » 25 jun 2014, 20:37

Speciale special

Het heeft een tijd geduurd maar eindelijk laat ik weer eens van mij horen. Soms is het net even iets te hectisch in een mensenleven en dan is een pas op de plaats heel slim. Dat had ik echt even nodig. Natuurlijk ben ik gewoon doorgegaan met Elisabeth'sMagazine en met het schrijven van recepten. Maar verder was het vooral rust.

Afbeelding

Sinds kort wordt er naast de reguliere edities van Elisabeth'sMagazine, specials gemaakt. Een special wordt gevuld met recepten van Marian Teunissen, website http://www.marianteunissen.nl en mijzelf. Deze keer staan er ook twee previews in van voedingscoachen die ook kinderen in hun praktijk begeleiden. Samen met de verzorgers of ouders wordt gekeken naar summiere maar doeltreffende aanpassingen in het dagelijkse eetpatroon. Eén van die voedingscoaches is hier geen onbekend. Het is namelijk Carola van Kesteren, de andere is Natasja Wildeman. De rode draad is, vakantie en hoe om te gaan met verleidingen. Het is makkelijk om jezelf te verwennen en natuurlijk mag dat best eens. Maar wanneer je dat de hele vakantie doet, dan is de kans groot dat je ook flink aankomt. En je verliest eerder energie dan dat je energie op doet. Want het lichaam wat in shape is gebracht voor de vakantie wil je niet kwijtraken om na de vakantie weer opnieuw te beginnen. Voor kinderen is het ook belangrijk dat ze tijdens de vakantie energie op doen en uitrusten. Daar is de grote vakantie ook voor. Want na de vakantie maken veel kinderen weer een nieuwe stap in hun leven. Nieuwe school of een nieuwe klas. Andere kinderen ontmoeten, nieuwe juf of meester. Tja, daar moet je lichamelijk ook op zijn voorbereid. Natuurlijk mag er gesnackt worden of uit de band gebroken. Maar doe het niet iedere dag.

En vergeet niet, of je nou jong of oud bent, een gezonde geest huist in een gezond lichaam.

Lees de special, de columns en veel plezier met de oranje-recepten.

Elisabeth van der Ark
http://www.elisabethsmagazine.nl

Omdat wij, Marian Teunissen en ik, toch iedere dag koken en we onze recepten graag delen, hebben we onze hoofden bijeen gestoken erover gesproken en voilà dit is het resultaat. Een special met 10 recepten. Er zitten nog wat oranje recepten bij, die kun je dan zondag bereiden eventueel. Gewoon om er een gezellige oranjedag van te maken.

Ook zit er ander leesmateriaal in. Twee previews van voedingscoaches, met een link naar de blog. Het thema is vakantie, kinderen en autisme.

Klik hier voor de link om de special te downloaden.

Let op deze link is maar zeven dagen geldig. Daarna is het niet meer mogelijk om het pdf te downloaden. Mocht het downloaden niet (meer) lukken kun je me een e-mail sturen. Dan probeer ik een oplossing te zoeken.

Plaats reactie

Terug naar “Elisabeth's Magazine”