simpel superfood smoothie recept

Superfood zijn trending! Chia zaden Spirulina, Goji bessen, Bijenpollen, Maca poeder, Chlorella, Cacao poeder, Tarwegras, Hennepzaad en Lucuma zijn slechts enkele superfoods. In dit topic kun je alles leren, vragen stellen en ervaringen uitwisselen over de verschillende superfoods.
marlies

simpel superfood smoothie recept

Berichtdoor marlies » 28 Mar 2014, 17:00

Ik ben een enorme smoothie fan maar heb een druk leven waardoor ik geen tijd heb om moeilijke smoothie recepten te bereiden.

Dit recept bevat goji bessen! Ze zijn rijk aan antioxidanten , hormoon- balancing verbindingen , en eiwit . In feite bevatten ze alle 19 aminozuren , waaronder de acht essentiële aminozuren . Wat dit betekent is dat ze een complete bron van eiwitten , en de perfecte aanvulling op uw Super Simple Superfood Smoothie .

De smoothie bevat ook vezelrijk bessen en kokosmelk , een gezond vet. Niet alle vetten zijn gelijk geschapen. In tegenstelling tot dierlijke vetten, die meestal lange - keten vetzuren bevatten, kokosnoot is een middellange-keten verzadigde vetten. Middellange keten vetzuren worden gemetaboliseerd en omgezet in energie snel. Ze circuleren het lichaam minder, en dus minder kans om te eindigen in je vetreserves.

Mijn favoriete superfood smoothie recept

ingrediënten voor 2 glazen

1 kan origineel kokosmelk
1 kopje verse aardbeien
1 rijpe banaan
1 handvol goji bessen

Bereiden

Was de aardbeien en verwijder de groene stengels . Doe alle ingrediënten in een blender en blenden gedurende 3 minuten.

Enjoy it!

Marlies

Terug naar “Superfood”