Vitadis werk niet bij mij

Heb je ervaring met de producten van Vitadis? maak dan gebruik van dit forum.
Plaats reactie
majocan10
Vitadis werk niet bij mij

Bericht door majocan10 » 15 apr 2015, 08:10

Ik ben 4 weken geleden begonnen met Vitadis en in de eerste 2 weken ben ik 4 kg afgevallen, maar sinds begin van de 3e week val ik niet meer af.
Bij de helpdeskdienst van Vitadis helpt mij niet verder en negeert mijn vraag waarom het afvallen niet meer lukt.
ik volg hun programma precies. Maak s avonds ook de recepten die in de mail of in de app staan. Ik eet niet meer maar ook niet minder.
Wie weet wat er bij mij verkeerd gaat. Het is zeer frustrerend omdat ik me er strak aan houd, maar niets afval.

Alice
vetvrij.com superfan
vetvrij.com superfan
lengte:1.79
Welk dieet volg jij?:Mijn eigen ding
Startdatum:03 januari 2022
Startgewicht:104.6- ?
huidiggewicht:Te veel
Streefgewicht:89.9 kilo
Gewicht Grafiek:03-01>
10-01>
17-01>
24-01>
31-01>

Re: Vitadis werk niet bij mij

Bericht door Alice » 15 apr 2015, 19:20

Aha...dit werkte dus niet voor jou! ( ik kwam je al eerder tegen !smil79 )

Ik heb het ook gevolgd, mijn verslag staat onder die van jou! Ik ben dan niet zoveeel afgevallen, maar..ik heb er wel baat bij gehad.èn de tips die binnen kwamen over de mail..gebruik ik nog steeds, haha ook mijn kalendertje, met een !smil58 of !smil79 staan op mijn kladje.

Heb me er niet precies aan gehouden van smorgens tot savonds wel bhealve het avond eten niet...maar? Kijk maar in mijn verslag.

Ik wens je veel succes!

Gr,
Alice
Volg vetvrij.com ook via Facebook, Twitter en Google+
Op weg naar mijn streefgewicht! Never give up!!

majocan10.

Re: Vitadis werk niet bij mij

Bericht door majocan10. » 08 jun 2015, 22:24

update

Hartstikke bedankt voor je reactie alice.

Inmiddels heb ik uitgebreid contact gehad met de helpdesk van vitadis. ik had mijn email adres niet goed ingevuld waardoor de reacties niet bij mij aankwamen !smil30

Ik heb een fase 1 pakket en persoonlijke begeleiding ontvangen (GRATIS) ondertussen ben ik in totaal 12 kilo afgevallen!!! Ook heb ik een voucher waarmee ik korting krijg op losse producten. Vooral de snacks zijn super (ik hou van hartig).

Al met al was ik te voorbarig en kan ik vitadis van harte aanbevelen!!!

majocan

Plaats reactie

Terug naar “Vitadis Ervaringen”