groetjes Monique
ÉN NU....BIJNA EEN JAAR LATER!Alice schreef:Het valt me ineens heel zwaar!![]()
Zou ik de enige zijn die dat heeft en dit volgd...bàh kan de zakjes niet meer ziende repen wel! Ik was bezig met de water van de chocolade melk ,zag het zakje liggen en dacht...nee wil ik niet! Hopeloos geval,ik weet het
![]()
Ben in de Vitadisboeken gekropen die ik inmiddels gedownload heb en bij de ontbijtjes gekeken. Wel weinig toch? 120 gram yoghurt met walnoot en honing, maar zal wel zo horen die heb ik op! Even wat anders...
Ik weet nu wel zekers dat ik geen fase twee ga doen...zag wat ze in de doos van fase twee zat...MADOLIENTJES ..oef alleen bij de gedachte al.., ( heey dit is mijn mening hè,mijn smaak...die van jullie kan heel anders zijn ,gewoon proberen net als ik ) ookal heb ik korting,
vind het nog te duur ..sorry,maar ik ben zo eerlijk mogelijk...ik wel de boeken gebruiken met ontbijt en lunch want daar staan wel hele lekkere receptjes in en niet te vergeten het avond eten.
Ik dacht...jaà ik denk nog wel eens toen ik met Vitadis begon, dat het ook meer uit shakes bestond, leuk die afwisseling maar...dat ik al op de vijfde dag denk ...kan geen zakje meer zien.
Ben wel super blij net de repen en de snacks zijn ook errug lekker!
Afijn ik moet het nog even opmaken tot maandag en dan zie ik wel wat ik doe..,of ik ga terug naar W.C of doe de ontbijt en lunch uit de boeken of ik doe een mengelmoesje haha
Morgen is mijn weeg dag ,maar van Vitadis a.s dinsdag..zal ze allebeide wegen en kijken of er verschil is..eum moet ik nog wel even zo wat veranderen in mijn rechte kantje ,begin gewicht van Vitadis.ga ik zo doen
Tot later
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast