Vitadis Dagboek: Op weg naar mijn streefgewicht met Vitadis

Heb je ervaring met de producten van Vitadis? maak dan gebruik van dit forum.
monique236
Vetvrij Toppertje
Vetvrij Toppertje
lengte:167... cm
Welk dieet volg jij?:Koolhydraatarm
Startdatum:9 oktober 2017
Startgewicht:104,2
huidiggewicht:104,2
Streefgewicht:80
Gewicht Grafiek:Start Gewicht
104,2
Re: Vitadis Dagboek: Op weg naar mijn streefgewicht met Vit

Bericht door monique236 » 20 mar 2015, 11:41

hoi, het blijft moeilijk om iets te vinden wat voor jou werkt, heb door de jaren heen ook al van alles geprobeerd, maar geef niet op !smil45

groetjes Monique

Alice
vetvrij.com superfan
vetvrij.com superfan
lengte:1.79
Welk dieet volg jij?:Mijn eigen ding
Startdatum:03 januari 2022
Startgewicht:104.6- ?
huidiggewicht:Te veel
Streefgewicht:89.9 kilo
Gewicht Grafiek:03-01>
10-01>
17-01>
24-01>
31-01>

Bericht door Alice » 20 mar 2015, 17:59

Oeps! Mijn eerste fout! Ik eet vandaag noedels !smil88
Volg vetvrij.com ook via Facebook, Twitter en Google+
Op weg naar mijn streefgewicht! Never give up!!

Alice
vetvrij.com superfan
vetvrij.com superfan
10-01>
17-01>
24-01>
31-01>

Bericht door Alice » 21 mar 2015, 10:20

!smil50 !smil50

YES! YES!
image.jpg
image.jpg (25.73KiB)10475 keer bekeken
IK ZIT EINDELIJK ONDER DIE VRESELIJKE 90 DIE ME AL MAANDEN DWARS LAG....EN NU DANKZIJ VITADIS ZIT IK ER ONDER....YEAH YEAH...BEN SUPER BLIJ! !smil44

THANKS VITADIS!!

O enne niet 89.9 wat eigelijk mijn eerste streven was...maaar gewoon al 89.4 SUPER ...Ik straal helemaal ..top gedaan! Schouderklopjes voor me zelf !smil79
image.jpg
image.jpg (41.56KiB)10475 keer bekeken
Fijn weekend en tot maandag! Of eerder weet ik nog niet !smil79

Liefs,
Alice

Alice
vetvrij.com superfan
vetvrij.com superfan
10-01>
17-01>
24-01>
31-01>

Re: Vitadis Dagboek: Op weg naar mijn streefgewicht met Vi

Bericht door Alice » 22 mar 2015, 12:48

Vanmorgen een heerlijke havermout gehad! Ik dacht waarom zou ik het telkens met water doen... !smil88 vind ik niet zo lekker! En? Waarom heb ik dan toch ook alweer die pakken soja melk gekocht, had ze nog niet eens gebruikt...dus? Ik dacht....jaja kan ook nog denken af en toe..,water drink ik zo al genoeg ,ik ga gewoon sojamelk gebruiken.

NOU DAT IS EEN WERELD VAN VERSCHIL! Waarom heb ik dat nu niet eerder gedaan?

De havermout was heerlijk, eum iets te veel melk denk ik...maar o zo lekker! Zometeen neem ik een shake of zal ik kwark nemen? Mager natuurlijk !smil79

Ben kats het tussendoortje vergeten hm ...afijn dan maar niet...omdat ik helemaal geen honger had denk ik...heb eigelijk helemaal geenhonger gehad nu ik dit volg...

Als al mijn zakjes op zijn ..duik ik dus de boeken in van Vitadis...staan zoveel lekkere receptjes in...dat ik dat nog wel even door ga doen tot 1 mei...dan gaan we op vakantie en tijdens mijn vakantie zal ik meer letten op koolhydraten, veel groentens en wat fruit...o fruit was ook niet goed! Maar welke kan ik het beste nemen, geen banaan en appel?

Zoeken we op! !smil79 komt goed! Zou toch mooi zijn als ik mijn streefgewicht op 6 juni dit jaar heb! !smil50 ik ben er voor aan het strijden, dus duim allemaal maar flink!

Fijne zondag!
image.jpg
image.jpg (26.87KiB)10444 keer bekeken
HUG

Alice
vetvrij.com superfan
vetvrij.com superfan
10-01>
17-01>
24-01>
31-01>

Bericht door Alice » 23 mar 2015, 10:13

BEKENTENIS !smil79

Hahaha...begint streng op de vroege morgen niet? Niks ergs hoor...maar ik moet het natuurlijk wel vertellen tijdens het afvallen.

Eerst dacht ik ...zeg gewoon niks...maare dat doe ik natuurlijk wel! Haha ik ben te eerlijk om het biet te zeggen.

WÃT!!!

Zaterdag woog ik eindelijk onder mijn 90 kilo, super blij natuurlijk, de dag ervoor had ik samen met mijn dochter afgesproken ( omdat haar paps,ook leuke dingen deed met zijn vrienden) dat wij lekker taps gingen bestellen en films gingen kijken.

In mijn achterhoofd natuurlijk dat ene zinnetje in mijn mail..ALS JE WEER KOOLHYDRATEN NEEMT, BELAND JE WEER DRIE DAGEN TERUG. ( of zo iets dergelijks ).

Afijn wij bestellen..slik !smil88
Turks brood met knoflooksaus en een zoete saus ( in totaal twee en half stuk er van gehad ) warme hapjes ( vier stuks, vis,bitterbal en kip ) ieeee
!smil88 nacho's met kaas en kwakkiemolen ( haha ik weet zo de naam er niet van jullie begrijpen het vast wel) gekruide wedges.
We hebben de helft laten staan, mijn dochter had nog een toetje cheesecake en ik...ik heb het toetje niet gedaan.

Wel veel water gedronken ...

De weegschaal gaf zondagochtend een hoog getalletje en ik dacht chips, 90.2 nu moet ik weer overnieuw... Maar? ( niet dat jullie dit moeten gaan doen ) maar tis er nu gewoon weer van af en ik ben op mijn oude gewicht ...pfff blij! Haha..dus ga weer vrolijk verder.

Weet je zo af en toe kun je dus best wel zondigen, als je de volgende dag(en) er maar weer tegen aan gaat..dus? Koolhydraat vrij!

Een week geleden kwam mijn pakketje aan en ik loop een dag achter op de mail...vind wel nu ik het met sojamelk meng een stuk lekkerde dan alleen maar water, waarom..dacht ik daar niet gelijk aan in het begin vd week. Met water val je misschien nog sneller af...maare het moet wel lekker blijven hè?

Oja..gistermiddag dat snackie met volgens mij, cheddar gehad, bolletjes met een heerlijk smaakje, ik denk dat ik die volgende week of zo ook eens ga bestellen...daar kun je zelf ècht wel mee trakteren die zijn errug lekker! Tis gewoon jammer als het zakje leeg is ,haha en er nog langer van kunnen genieten,maak je je vinger nat en likt het zakje vervolgens uit! Mmmmmmm lekker gewoon en tja dan is het ècht op !smil89

Ik kan iedereen zeggen, het is ècht een aanrader Vitadis...volg mijn verhaal ...want ik heb nu ècht het idee,dat ik mijn streefgewicht ga halen,eerst de 85, maar daarna ga ik ècht toch voor de 79.9 kilo. !smil50

Fijne dag en tot morgen!

Liefs,
image.jpg

monique236
Vetvrij Toppertje
Vetvrij Toppertje
lengte:167... cm
Welk dieet volg jij?:Koolhydraatarm
Startdatum:9 oktober 2017
Startgewicht:104,2
huidiggewicht:104,2
Streefgewicht:80
Gewicht Grafiek:Start Gewicht
104,2

Bericht door monique236 » 23 mar 2015, 13:00

goeie alice!!

fijn dat het zo goed gaat.

gr. monique

Alice
vetvrij.com superfan
vetvrij.com superfan
10-01>
17-01>
24-01>
31-01>

Bericht door Alice » 23 mar 2015, 16:16

!smil79 èn nu nog volhouden..april...de feestjes komen er aan...

O jakkie deze reep is niet lekker! Iets met appel...het oogde goed...mmmm witte chocolade ,het lijkt wel of er een tikje drank in zit..maar? Dat zal vast niet toch? Nee! Deze niet voor herhaling vatbaar...ben blij dat ik eum op heb...even sloot water erachter aan. !smil88

Alice
vetvrij.com superfan
vetvrij.com superfan
10-01>
17-01>
24-01>
31-01>

Bericht door Alice » 24 mar 2015, 09:31

Had ik vorige week een dag dat ik het zwaar had en nu...nu gaat het gewoon errug goed!

Dit is officeel mijn laatste dag. Ik begon met 91.1 en vanmorgen op het schaaltje zei ze !smil50 88.9 haha ik heb er wel een paar x op gestaan, zag ik dat nu goed! Zit ik onder de 89 al...

Top! Nu volhouden tot zaterdag..dat ik mijn vaste weegdag. Enne ik euh moet elke dag even kijken...erg..ja super erg...ik ben er in die tijden zo aan verslaafd,probeer daar maar eens van af te komen. Straks asl we in Amerika zitten ,oef dan kan ik drie weken er niet op staan, weet je wat ik dan doe? Dan ga ik staan en dan kan ik het ook een bettje inschatten !smil79

Vanmorgen een leuke mail gekregen van mijn coache...hij blijft gezellig nog even mailen en heeft natuurlijk ook tips gegeven daar ga ik me natuurlijk aan houden. Och die recepten..de ene nog lekkerde dan de andere...

Heb al een lijstje gemaakt om zo op te halen, hmm hüttekase met tomaten en wat dacht je van mozzarella en of vis .salades ...hellupmstraks weet ik niet meer wat ik moet kiezen...ZO LEKKER ALLEMAAL,

Já ik blijf hier nog wel eventjes en nee ga geen zoetigheid ophalen, staat hier in de kast een chocohaasje, die word pas opgegeten als ik 85 kilo weeg of er onder haha ..nog even en ik kan al mijn zomerbroeken van een paar jaar geleden weer aan.

Genoeg gebabbeld ,ga boodschappen doen, maar eerst nog een kopje !smil19

Fijne dag en lekker genieten net als ik
Mmmmm
image.jpg
image.jpg (10.13KiB)10355 keer bekeken
Liefs,
Alice !smil81 !smil81

Alice
vetvrij.com superfan
vetvrij.com superfan
10-01>
17-01>
24-01>
31-01>

Bericht door Alice » 25 mar 2015, 10:40

Voel me vandaag beetje ziek en zit aan de thee,heb wel mijn shake op gegeten ,haha ja eum in milde alpro yoghurt,heb nog een dessert en een wafel dacht ik.

Wilde gisteravond eigen gemaakte soep maken, maar ik had de champigons en de prei opgemaakt in een andere recept oeps niet bij stilgestaan dat ze ook nog ergens anders in hoorde !smil79 whaha dat ben ik...
Dus. Een pak uit de supermarkt gehaald en betaald natuurlijk !smil79 van unox tomatensoep met vier vietnameense loempiaatjes groente met een deegje !smil88 niet zo goed hè !smil7

Gisteren vroeg mijn coache of ik een kalender wilde maken, tuurlijk wil ik dat wel...maar hoe haha ,dacht kan natuurlijk ook in mijn agenda doen, maar? Ik denk dat het op een aprt blad beter zal gaan. Ik ga het vanmiddag nog even mooier maken. Maar? Wil jullie deze krabbel al even laten zien. Voorbeeld hè
image.jpg
Prachtig! Haha

Ik dacht ik heb vast nog wel stickers ergens tussen mijn hobbyspullen liggen, met hartjes of weet ik veel wat...dan ga ik die er op plakken en of teken ik wel iets. Nu zie je bijvb een hartje en eenhalf hartje dat halve is van gisteravond bij het avond eten..

Leuk! Vanmiddag even uitwerken en dan zal ik er weer een foto van maken, mogen jullie zeggen of je het leuk vind !smil79

Ga even bankhangen!

Sorry coahe..bewegen zit er even niet in... !smil81

Alice
vetvrij.com superfan
vetvrij.com superfan
10-01>
17-01>
24-01>
31-01>

Bericht door Alice » 27 mar 2015, 10:39

Vanaf vandaag ben ik hier weer te vinden https://www.vetvrij.com/phpBB3/viewtopi ... 415&t=8464 waar ik begonnen ben en Vitadis op mijn pad kwam.

Het hele pakket is nu op! En ik twijfelde nog voor fase 2.. Maar ondanks de korting vind ik het nog prijzig sorry !smil82

Ik heb natuurlijk wel veel veel geleerd in die korte tijd, zes x per dag wil ik proberen naar te streven en ik eet ook al veel minder koolhydraten enkel een keer met avond eten.

Vandaag ga ik de mindere koolhydraten vrij brood proberen...jaja ook die heb ik al in de vriezer liggen. Ook houd ik zekers mijn kalendertje bij ( doe het gewoon in de agenda haha ) de recepten van ontbijt en lunch hou d ik ook aan en af en toe het avond eten.

Weet je wat lekker is dit >
image.jpg
tomaat uitgehold met hüttenkase , zo lekker dat ik ze ook nog wel eens als tussendoortje neem !smil44

En laatst had ik gebakkenei, met hamreepjes en soepgroente mmmm jammie hoor!

Met andere woorden...ik kan het idereen aanraden om vitadis eens uit te proberen! Het is lekker enne je valt er mee af!

Nog steeds ben ik aan het twijfelen...misschien zien jullie me hier nog wel een x weer verschijnen...en natuurlijk zal ik jullie af en toe laten weten hoe het mij vergaat..

Vitadis bedankt!!

Liefs,
Alice

Alice
vetvrij.com superfan
vetvrij.com superfan
10-01>
17-01>
24-01>
31-01>

Bericht door Alice » 02 apr 2015, 22:01

Het gaat nog steeds goed met afvalen, !smil88 eet al wel weer koolhydraten...maar wel minder...zes x per dag eten is gelijk al mis gegaan,omdat ik geoon mijn tussendoortjes vergeet !smil88 ga er weer eens op letten...euh proberen hè !smil79

Alice
vetvrij.com superfan
vetvrij.com superfan
10-01>
17-01>
24-01>
31-01>

Bericht door Alice » 02 aug 2015, 15:54

Het gaat op en neer met de weegschaal...maar? Zit nog steeds onder de 90 kilo.

Had me ook in geschreven om Vitadis te testen...maar of ik er bij zit....??? Nog 8 x te gaan. In totaal hebben ze 100 mensen uit gekozen,maar ja ..of ik daar tussen zit. ..dat zal wel een hele kleine kans zijn...

Natuurlijk heb ik het hier al uitgeprobeerd,op eigen kosten, om te testen is gratis !smil79 ,maar toen had ik ook nog de hello fresh savonds,nu niet meer, lekker zelf kopen is veel leuker en soms ook goedkoper.

Dus ik dacht ,als ik er bij zou zitten kan ik alles doen met zelfs het avond eten...afijn nog acht x in spanning de mail af wachten, hm helemaal niet zo goed ,al dat gestress haha kom ik weer aan !smil79

Als...als ik word uit gekozen ga ik hier weer verder babbelen,zodat jullie het hele program kunnenbijwonen, misschien...als er weer een dikke fikse korting is dat ik het weer bestel, mogen ze die madolientjes houden, want die vind ik niet lekker!

Fijne zondag en misschien tot gauw !smil88

Liefs,
Alice

Alice
vetvrij.com superfan
vetvrij.com superfan
10-01>
17-01>
24-01>
31-01>

Bericht door Alice » 19 jun 2016, 11:34

Alice schreef:Het valt me ineens heel zwaar! !smil88

Zou ik de enige zijn die dat heeft en dit volgd...bàh kan de zakjes niet meer zien !smil79 de repen wel! Ik was bezig met de water van de chocolade melk ,zag het zakje liggen en dacht...nee wil ik niet! Hopeloos geval,ik weet het !smil88

Ben in de Vitadisboeken gekropen die ik inmiddels gedownload heb en bij de ontbijtjes gekeken. Wel weinig toch? 120 gram yoghurt met walnoot en honing, maar zal wel zo horen die heb ik op! Even wat anders...

Ik weet nu wel zekers dat ik geen fase twee ga doen...zag wat ze in de doos van fase twee zat...MADOLIENTJES ..oef alleen bij de gedachte al.. !smil88 , ( heey dit is mijn mening hè,mijn smaak...die van jullie kan heel anders zijn ,gewoon proberen net als ik ) ookal heb ik korting, !smil44 vind het nog te duur ..sorry,maar ik ben zo eerlijk mogelijk...ik wel de boeken gebruiken met ontbijt en lunch want daar staan wel hele lekkere receptjes in en niet te vergeten het avond eten.

Ik dacht...jaà ik denk nog wel eens toen ik met Vitadis begon, dat het ook meer uit shakes bestond, leuk die afwisseling maar...dat ik al op de vijfde dag denk ...kan geen zakje meer zien.

Ben wel super blij net de repen en de snacks zijn ook errug lekker!

Afijn ik moet het nog even opmaken tot maandag en dan zie ik wel wat ik doe..,of ik ga terug naar W.C of doe de ontbijt en lunch uit de boeken of ik doe een mengelmoesje haha

Morgen is mijn weeg dag ,maar van Vitadis a.s dinsdag..zal ze allebeide wegen en kijken of er verschil is..eum moet ik nog wel even zo wat veranderen in mijn rechte kantje ,begin gewicht van Vitadis.ga ik zo doen

Tot later
image.jpg
ÉN NU....BIJNA EEN JAAR LATER!

Zoals jullie konden lezen was ik zo blij, dat ik eindelijk onder de .90 zat en nu....nu zit ik er weer boven, wat als ik door gegaan was...had ik dan wel mijn streefgewicht? !smil79 en een stuk armer, want duur vind ik het nog steeds...

De smaak vd madolientjes voel ik nog in mijn tenen haha bleeh

Natuurlijk heb ik me aangemeld als test persoon, toen de oproep kwam, zelfs al voor de tweede x, spannend hoor, als je een mailtje kreeg en teleurgesteld was ..dat je er weer niet tussen zat, no problemo, misschien de volgende zending...pff waarom meld ik me nog als testpersoon...zijn het wel échte namen vraag ik me dan af...is het niet een lokkertje om ...al vast te beginnen tegen een lagere prijs? Nou ik denk het wel...en heb me afgemeld ...voor mij hoeft het niet meer, doe het nu wel op mijn eigen manier, want ooit zal dat streefgewicht er komen...met vallen en opstaan... !smil81

Plaats reactie

Terug naar “Vitadis Ervaringen”