De Vitadis slanker leven missie van Kim

Heb je ervaring met de producten van Vitadis? maak dan gebruik van dit forum.
Post Reply
Kimmie kim

De Vitadis slanker leven missie van Kim

Post by Kimmie kim »

ik ben een klein 2 jaar geleden begonnen met gezond eten en bewegen. (door een weddeschap)
daardoor ben ik 25 kilo afgevallen (joepi)
maar ik heb nog steeds 2 problemen :

doordat wij werken in een vol continue systeem (vroeg-laat-nacht) zijn mijn ochtenden (bij een vroege) en altijd zowiezo mijn namiddagen te lang om niet regelmatig iets naar mijn mond te brengen….. na het avondmaal heb ik geen problemen

en mijn groot probleem is dat ik ook bij een tussendoortje een “vol” gevoel wil hebben
tegenwoordig krijg ik van die “lekkere zinnen” zoals bv ijs met warme chocoladesaus
ook op feestjes met lekkere “ongezonde” borrelnootjes kan ik mij niet bedwingen (gelukkig hebben we die niet vaak)
mijn 3 hoofdmaaltijden bestaan uit fruit, groenten en wat KH en eiwitten

zou het startpakket iets voor mij zijn voor , zou het mij een verzadigd gevoel geven
ik sport (beweeg) 6 keer per week
flink wandelen, krachttraining, pilates, zumba

Met hulp van vitadis wil ik mijn doel bereiken

Kimmie
Mdper
Vetvrij Groentje
Vetvrij Groentje
lengte: ... cm
Startdatum: 1 juni 2012
Startgewicht: ... kg
huidiggewicht: ... kg
Streefgewicht: ... kg
Gewicht Grafiek: Start Gewicht:
na 1 week :
na 2 weken :

Re: De Vitadis slanker leven missie van Kim

Post by Mdper »

Ik heb mezelf ingeschreven omdat ik in vwo 6 zit en mijn profielwerkstuk over oervoer doe. Voor dit werkstuk wil ik samen met 4 andere proberen twee weken dit dieet vol te houden. Mijn probleem is alleen, zul je dat al verschillen zien in bijvoorbeeld gewicht, vetpercentage, bloedsuikerwaarde of bloeddruk? Ik wil graag iets aantonen door dit onderzoek door het zelf te proberen. Wat denkt u hierover? Zou dit te doen zijn?
Ik ben 17 jaar, weeg 55 kg, en vroeg me ook af of ik niet te weinig voedingsstoffen binnenkrijg als ik op een oervoer dieet ga, mijn ouders zijn hier bang voor. Heeft u wat informatie voor mij? Of tips voor in mijn profielwerkstuk?

Alvast heel erg bedankt voor de informatie op de site!

M.v.g.

Lindy
Post Reply

Return to “Vitadis Ervaringen”