Vitadis voor en na foto's van Barbara

Heb je ervaring met de producten van Vitadis? maak dan gebruik van dit forum.
Plaats reactie
Barbara

Vitadis voor en na foto's van Barbara

Bericht door Barbara » 24 mei 2014, 13:10

Graag deel ik met jullie mijn voor en na foto's. Drie jaar geleden heb ik Vitadis gevolgd en al meer dan 2,5 jaar lang ben ik die oude Barbara niet meer. YES! Confronterende foto voor mij maar het voelt goed om te laten zien aan jullie. Ik begrijp namelijk hoe het voelt om kilo's kwijt te willen en ook daadwerkelijk te verliezen! Mijn begeleiding komt daardoor voort uit oprechte ervaring.

Barbara voor Vitadis

Afbeelding

Barbara na Vitadis

Afbeelding

Barbara

Linda

Re: Vitadis voor en na foto's van Barbara

Bericht door Linda » 15 jun 2014, 11:44

Mijn complimenten voor het super resultaat barbara. Je mag er met recht trots op zijn!!!

Liefs,

Linda

Karen

Bericht door Karen » 17 jun 2014, 23:07

Whow! Wat een super resultaat barbara. Ik ben zelf destijds afgevallen met powerslim en nog steeds op mijn streefgewicht nu na bijna 2 jaar. Als ik de ervaringen hier op het forum en in de review lees dan is powerslim vergelijkbaar met vitadis.

Complimenten!

Catharina Doelens

Bericht door Catharina Doelens » 19 jun 2014, 16:31

Om te beginnen ben ik nooit echt te zwaar geweest, totdat ...................... ik stopte met roken. In een noodtempo zat ik op 63 kilo (ik ben 1.57 m). Vervolgens kreeg ik reuma, brak daardoor mijn enkel en hielbot, 4 maanden pootje omhoog en hup, daar hadden we de volledige 67 kilo. Jeetje !!
Eerst ben ik zelf gaan lijnen en daardoor raakte ik 4 kilo kwijt. Toen stopte dat. Mijn schoonzusje had Vitadis gedaan en was daar 18 kilo mee kwijt geraakt, dus ik heb ook Vitadis gevolgd en en zweef nu steeds tussen de 56 en 57 kilo. Vind ik nog net iets te veel. 54 / 55 kilo zou voor mij meer dan genoeg zijn.

Vriendelijke groet (en bedankt voor alle goeie tips en recepten)
Catharina

peggy bakx

Bericht door peggy bakx » 24 jun 2014, 06:29

Hallo allemaal!. mijn ideale gwicht zou 65 kg zijn. Momenteel weeg ik 85kg. Dus, een lange weg te gaan. Ik ben 53 jaar en zit volop in de menopauze. Door slechte knie heb ik weing beweging ( ik fiets nog en wandel nog maar beperkt). Ik heb ooit, lang geleden, Herbalife geprobeerd maar ondertussen zijn al die kilo's er weer bijgekomen. Ik ben een zoetekauw ( vooral bij moeilijke emotionele momenten). Graag wens ik hulp en begeleiding om de overtollige kilo's kwijt te raken en om ze ook niet meer bij te krijgen.

Door jullie motiverende verhalen is de knop om en ga ik er ook voor! Zojuist heb ik het vitadis fase 1 pakket besteld !smil45

Grtjes. Peggy

Paulette

Bericht door Paulette » 28 jun 2014, 19:31

Wat een lef om je op deze manier bloot te geven! Ik heb hetzelfde resultaat met powerslim bereikt en weet als geen ander dat het soms ook moeilijk kan zijn. Super dat je jouw ervaring met vitadis hier deelt met ons.

Keep up the good spirit!

Karin

Bericht door Karin » 11 sep 2014, 06:57

Whow, wat een super resultaat! je mag echt onwijs trosts zijn op jezelf meis!

x Karin

Monique staps

Bericht door Monique staps » 06 dec 2014, 22:28

je bent mijn voorbeeld mag dat? Vanaf 1 januari start ik ook met vitadis!

Hoe gaat het nu met je barbara?

Monique

Barbara

Bericht door Barbara » 09 dec 2014, 20:25

Monique staps schreef:je bent mijn voorbeeld mag dat? Vanaf 1 januari start ik ook met vitadis!

Hoe gaat het nu met je barbara?

Monique
Hoi Monique,

Haha, ja natuurlijk mag dat! Ik ben nu meer dan 7 maanden op mijn streefgewicht. Ik ben na het bereiken van mijn ideale gewicht gaan stabiliseren met behulp van vitadis online. Ik gebruik nog af en toe losse productjes zoals ommeletjes en de cakejes die ik in de vitadis shop bestel. Goed dat je binnenkort ook gaat starten. Gaat je zeker lukken, en als je steun nodig hebt of vragen, dan mag je me altijd een berichtje sturen.

Succes!

Barbara

Plaats reactie

Terug naar “Vitadis Ervaringen”