Vitadis dagboekje van Klarissa

Heb je ervaring met de producten van Vitadis? maak dan gebruik van dit forum.
klarissa

Vitadis dagboekje van Klarissa

Bericht door klarissa » 01 mei 2014, 08:48

Hallo allemaal, mijn naam is Klarissa en ik ben gestart met het Vitadis Slanker Leven Plan plan van Humphrey Fridt.

Mijn visie ik om 30 kilo af te vallen. Niet uitsluitend met vitadis maar in combinatie met het voedingsplan en een sportschema. Ik heb ooit eens geprobeerd om zelf te lijnen, toen ben ik 8 kilo kwijt geraakt maar die zijn er ondertussen al wel weer bij. Ik had een stop bij die 8 kilo en ben toen weer gaan eten super dom natuurlijk. Ik heb nu de poging weer gedaan om te gaan lijnen. Ben nu vanaf afgelopen maanden bezig geweest met Powerslim maar het klikte totaal niet met de coach. Ik wil graag online aan mijn dieet werken. Omdat ik onregelmatig werk is het voor mij lastig om met een coach af te spreken. Bij Powerslim zijn de mogelijkheden helaas beperkt.

Als ik in het verleden afgevallen was kwam ik altijd op een punt dat ik 'stil sta' Het probleem is dat ik dan (bijna) niets meer eet en mezelf rot ga voelen. Met de online coaching en voedingsschema's van Vitadis verwacht ik dat het beter gaat.

Ik wil niet snel afvallen dat ik dan weer snel aan kom. sommigen vallen in een half jaar heel veel kilo af en dan gaan ze weer normaal eten en dan komt het er zo weer bij op. Ik wil graag hulp want ik kan het alleen niet. ik heb echt een stok achter de deur nodig. Voor mij is het belangrijk dat ik nu gewoon door zet anders word ik veel te dik en ben nu zover dat ik dat niet wil.

Klarissa

Sanne
Samen Afvallen bij vetvrij.com Ervaringen en Recepten uitwisselen
Samen Afvallen bij vetvrij.com Ervaringen en Recepten uitwisselen

Re: vitadis dagboekje van klarissa

Bericht door Sanne » 01 mei 2014, 08:58

Hallo Klarissa,

Leuk dat je een dagboekje hebt gestart.
Veel succes en op naar een gezond lichaam!

Sanne
Populaire Artikelen van Dieet Ervaringen Forum

ketox24 afslankdruppels
gracinia cambogia
dieet pro
bio hcg

klarissa

Bericht door klarissa » 01 mei 2014, 09:50

Dank je Sanne, Ik heb intussen het vitadis pakket in huis en wat losse producten heb ik erbij gekocht. Volgens mij kan ik dik 2 – 2.5 week vooruit. morgen ga ik beginnen. Ik was powerslim gewend en ben daar goed en snel mee afgevallen. Valkuil is toch een slechte begeleiding NA het afvallen en ik verviel in mijn oude slechte gewoontes. Maar ook zonder dat ik “rare dingen” at, kwam ik aan. Een heel groot nadeel van powerslim. Mijn vriendin doet ook vitadis en was daar razend enthousiast over.

klarissa

Bericht door klarissa » 02 mei 2014, 09:39

Het gaat prima tot nu toe! Het Vitadis dieet is goed vol te houden. Wij hebben nu vakantie (kinderen) en komen wat later uit ons bed. Ik moet écht opletten dat ik mijn produkten wel krijg per dag, aangezien ik niet altijd met de tijd uitkom. Maar intussen (dit is mijn 6e dag) al wel 2 kg kwijt (kon het niet laten om even op de weegschaal te gaan staan). Twee kilo zonder honger, zonder steeds aan eten te moeten denken (alleen nu dat ik op tijd MOET gaan eten). Heel anders dan alle andere dingen die ik tot nu toe heb geprobeerd!! Minder afzien!

Groetjes,

Klarissa

Klarissa

Bericht door Klarissa » 08 mei 2014, 09:25

Hallo allemaal, hier even een korte update van mijn kant.

De kinderen zijn weer naar school. Ik mis de drukte en gezelligheid om me heen wel maar aan de andere kant is het nu wel eenvoudiger om me te richten op het dieet. Ik ben lekker bezig met het huishouden. Wasjes draaien, opruimen etc. Ik heb ondanks de vakantie geen 'schade' opgelopen en ben zelfs bijna 3 kilo afgevallen. Ik wil nog een keer fase 1 volgen en dan overstappen op fase 2. Voor de lekkere trek 's avonds heb ik losse productjes besteld. Mijn man volgt geen vitadis maar vind de muffins erg lekker (mannen, ik begrijp er soms helemaal niets van)

later meer .......

Klarissa

Klarissa

Bericht door Klarissa » 24 mei 2014, 11:24

Ik heb een tijdje niets geschreven hier maar dit wil niet zeggen dat ik gestopt ben met Vitadis. Integendeel, het gaat hartstikke goed! Ik moet wel zeggen dat de kilo's er naar verloop van tijd iets minder snel vanaf gingen maar dit heeft ermee te maken dat ik bijna op mijn streefgewicht. Op de sportschool hebben ze mijn BMI gemeten en ik zit inmiddels weer in de 'veilige zone' JIPPIE !!!

Het Vitadis slanker leven plan me enorm geholpen. Het is echt prima vol te houden en zeker de eerste weken zie je direct resultaat. Dit heeft me gestimuleerd om door te gaan. Het is fijn dat je in de avond gewoon normaal kunt avondeten, ik denk dat dit ook een belangrijke energie boost geeft. Het is goed te combineren met het eetpatroon dat ik gewend was. Mijn man heeft niet gemerkt dat ik een ander eetpatroon volgde. Ik heb de recepten uit de gratis receptenboeken gekookt die je bij het startpakket geleverd krijgt. Ook online via de vitadis coaching website zijn veel recepten te vinden. Het grote voordeel van Vitadis is dat het effectief is, en dat je niet naar een (dure) consulente hoeft zoals bij Powerslim dat ik eerder volgde. Het prettige is dat je het zelfstandig kunt doen, maar wel de hulp kan inroepen van een (gratis) online coach.

Als er vragen zijn dan beantwoord ik ze graag!

Klarissa

jacqueline

Bericht door jacqueline » 01 jun 2014, 22:56

Hallo Klarissa, ik ben erg onder de indruk van u resultaat. Zeker als moeder (ik ben zelf ook een mama van drie kleintjes) heb ik respect voor je doorzettingsvermogen! Ik zelf heb meerdere dieten geprobeerd. De beste resultaten heb ik behaald met zowel weightwatchers (online) als powerslim (via een consulente). Nu wil ik toch terug starten met een dieet. Niet zozeer om veel af te vallen, maar ook om gezond en verantwoord te (leren) eten en drinken. Denkt u dat het vitadis plan hiervoor ook geschikt is?

ik hoor graag van u.

jacqueline

Talisa

Bericht door Talisa » 05 jun 2014, 17:38

Heel herkenbaar Klarissa!

ik ga het geheim verklappen!
Deze week zijn er al minstens 10 mensen op me af gekomen die vinden dat ik er anders uit zie, dat ik een beter figuur heb gekregen en dat ik goed bezig ben voor de finale zaterdag.

Ik werk op een sportschool (Racket & Fit Center Borne) en hier verkopen wij sinds kort de producten van Vitadis Groep - Healthcare. Normaal ben ik altijd een beetje sceptisch tegenover producten waarvan wordt beweerd dat je er gegarandeerd en snel vet mee verliest, maar toen ik de één na de andere sporter gewoon supersnel zag transformeren op de sportschool dacht ik van heee dat wil ik ook! Aangezien ik nog maar anderhalve week tot de finale had... Ging ik het gewoon proberen.

Vitadis is een proteïnedieet, dit houdt in dat je je spiermassa behoud maar je gaat vet verliezen (en dat willen we!). Ik heb het Startpakket Fase 1, met dit pakket begin je en deze is ook gelijk het zwaarste, maar ik heb echt geen moment honger gehad, ik schrok er zelfs nog al van wat je allemaal mocht eten (Vitadis Chocola / Caramel repen, lékker!!!), ideaal dus. Supermakkelijk vol te houden en het werkt écht. Believe me.

[youtube]l-v8ictm620[/youtube]

In dit pakket zit alles wat je mag eten (behalve avondeten), dus ontbijt, lunch, tussendoortjes, drankjes, alles. Ook gezonde supplementen. Je hoeft bijna geen boodschappen meer te halen (ook pluspunt).

Voor de mensen die dit ook willen proberen, op de website van vitadis staat heel veel informatie, tips en lekkere recepten. Ook krijg je elke dag mail van een motiverende coach. Ik hoop dat jullie er net zo veel aan hebben als ik!

Talisa

lisette smits

Bericht door lisette smits » 10 jun 2014, 08:19

Wat een heerlijke verhalen talisa en klarissa!

door een spierziekte is bewegen voor mij erg pijnlijk. Praat dan vanaf de kaken tot aan de kleine teen. Ik beweeg naar kunnen, mijn fysiotherapeut durft het zelfs niet aan me 5 minuten op een hometrainer te zetten.

Door een morfine preparaat en een middel tegen aanrakingspijn een vochtopbouw in mijn lichaam wat zelfs met met medicatie, kruiden en vochtafdrijvende planten geen succes.

Zout zit niet of nauwelijks in mijn eten. Heel veel van de 'wondermiddeltjes' die er op de markt zijn zoals bv een xl medical mag ik niet gebruiken door mijn medicijn cocktail. Heel veel instanties melden dat niet bij hun product, zoals de artisjok drankjes als 2e voorbeeld. Het vet wat ik bij het koken gebruik is olijfolie wat vrij komt bij de eerste persing.

Ik weet met als een basis natuurgeneeskundige opleiding, wat ik qua voeding wel of niet kan en mag doen. Zo kan ik door de medicatie niet meer dan 1 dag per week koolhydraten vrij eten, idem voor vleesloos. De vleesvervangers voldoen niet in hun voedingswaardes zoals ik die nodig heb. Zit op 1200 calorieën per dag. Een extraatje als een stukje gebak wordt bij de restopname van die dag weggestreept.

Dus... Is er echt iets voor mij te vinden, graag. Visoliepreperaten, biergist en weet niet wat nog meer zijn de Revue al gepasseerd. Zelf dingen als de 'zweetkleding'.

Ik wil graag vitadis een keer uitproberen binnenkort.

lisette

sonja bakx

Bericht door sonja bakx » 14 jun 2014, 10:34

Geweldig om jullie ervaringen te lezen. Ook ik ben begonnen met Vitadis (nog maar een weekje). De recepten zijn eenvoudig klaar te maken en het smaakt echt lekker. Valt me tot nu toe alles mee en ik voel me ook nog helemaal fit en alles. Eerste indruk is dus goed! Ook onze kinderen krijgen complimentjes over hoe ze eruit zien. Helemaal super, ze zeuren niet, vallen af en vinden de snacks ook super lekker.

sonja

Klarissa

Bericht door Klarissa » 17 jun 2014, 23:14

Superleuk om jullie enthousiaste reacties te lezen, ontzettend bedankt en complimenten voor de dames die ook een goed resultaat hebben behaald. Ik heb inmiddels twee keer een fase 1 pakket gevolgd en ben nu met een fase 2 pakket bezig. In totaal ben ik bijna 15 kilo afgevallen. Ik heb besloten dat als ii met mijn fase 2 pakket klaar ben met de recepten en online coaching doorga en een paar losse producten voor de moeilijke snack momenten in huis haal.

Wordt vervolgd :)

Klarissa

Ellen Dam

Bericht door Ellen Dam » 12 jul 2014, 07:45

Voor mij heeft vitadis goed gewerkt. Ik ben met het fase 1 pakket gestart en na de eerste week was ik ongeveer 2 kilo kwijt. Ik was enigszins teleurgesteld maar in de tweede week ging het ineens supersnel! Ik heb het fase 1 pakket 2x gevolgd en daarna 1x het fase 2 pakket. Ik verloor elke week weer meer gewicht. Na 2 maanden was ik 14 kilo kwijt (met in totaal 3 pakketten). Ik heb geen moment last gehad van een hongergevoel en inmiddels heb ik mijn streefgewicht alweer 2 maanden bereikt, en behouden dankzijn de voedingsschema’s die ik gratis heb ontvangen. Je hoeft dus als je je streefgewicht hebt bereikt geen pakketten of producten meer te gebruiken maar volgt puur de schema’s Deze schema’s bestaan uit maaltijden die je met producten uit de supermarkt kan maken en die iedereen lust. Op een gegeven moment weet je het uit je hoofd en kun je lekker eten, en op gewicht blijven. Hierdoor krijg je geen jojo-effect.

Ellen

pauline.

Re: Viitadis dagboekje van Klarissa

Bericht door pauline. » 25 aug 2014, 20:23

Ik ben nu op de helft van mijn eerste fase vitadis en heb vandaag op de weegschaal gestaan. Ik ben al 2 kg kwijt( op dag 4 gewogen) 3cm van taille kwijt, en van heupen en buik beide 2c,. Benen ook ruim 1cm. Heb geen mega overgewicht, wil gewoon ca 5 kg kwijt. Vitadis is goed vol te houden, meeste producten goed te eten ( lust geen havermout dus dat is het enige product dat ik niet lekker vind) voel me eigenlijk geen moment hongerig of slap.

kitty.

Bericht door kitty. » 05 sep 2014, 13:15

Ik ben begonnen met het vitadis dieet.
Ik ben maandag begonnen, en ben al 2kg verloren. Dit is een goed begin hé.

Maar ik heb in het verleden ook nog een prot.dieet gedaan, en dat ging ook goed.
Toen was ik 20kg afgevallen, maar na een 6 maanden waren er al 15kg terug bij :-(

Nu begin ik met volle moed, én met de steun van vetvrij.com aan een nieuwe poging.
En ik heb het gevoel dat het nu wel zal lukken :-)

Maar nu was mijn vraag: kan ik ook gewoon aparte produkten bestellen, of is het alleen met het starterspakket ?
Of stel jij voor om toch maar te beginnen met het starterspakket ? Daar zit meer info bij zeker?

En is het dan duidelijk wat ik enkel in fase 1 mag eten?
Want nu heb ik wel vaak honger.

kitty

Klarissa

Bericht door Klarissa » 05 sep 2014, 13:16

Het verschil van Vitadis ten opzichte van andere (proteïne) dieten is de samenstelling en de recepten. Het is belangrijk om de recepten zo strikt mogelijk te volgen. Ik heb Vitadis zelf ook gevolgd (-12 kilo in bijna 2 maanden) en ik herken je vraag over de losse producten. Gelukkig is er een webshop waar je losse producten kunt bestellen:

https://www.vetvrij.com/vitadis-webshop

Ik heb de webshop vaak gebruikt omdat ik er door de standaard pakketten achterkwam dat ik ik bepaalde producten lekkerder, of juist minder lekker vond. Door de webshop te gebruiken kun je zelf bepalen wat je besteld en eet, handig!

Als je honger hebt dan adviseer ik je om een extra reepje te nemen, deze werken verzadigend (= minder honger).

Ik ken veel mensen in deze branche, Jasper ken ik ook. Ik gebruik zijn receptenboek af en toe.

Klarissa

Plaats reactie

Terug naar “Vitadis Ervaringen”