vitadis is beter dan powerslim en prodimed

Heb je ervaring met de producten van Vitadis? maak dan gebruik van dit forum.
jannette

vitadis is beter dan powerslim en prodimed

Bericht door jannette » 23 apr 2014, 20:46

Ik heb intussen het vitadis pakket in huis en wat losse producten heb ik erbij gekocht. Volgens mij kan ik dik 2 – 2.5 week vooruit. Gisteren ben ik begonnen. Ik was cambridge gewend en ben daar goed en snel mee afgevallen. Valkuil is toch een slechte begeleiding NA het afvallen en ik verviel in mijn oude slechte gewoontes. Maar ook zonder dat ik “rare dingen” at, kwam ik aan. Een heel groot nadeel van andere dieten zoals cb.
Mijn vriendin doet powerslim en was daar razend enthousiast over. Nadeel dat dit bij ons niet in de buurt is (consulente). Vandaar mijn zoektocht op internet en toen kwam ik jullie tegen. Ik heb het gisteren gemakkelijk gehad, dit in tegenstelling tot cb, dat kon ik gewoon écht niet meer opbrengen.
Dus vol goede moed ben ik hieraan begonnen en gisteren (en vadaag 2x) vond ik allemaal goed te doen!!!

Groetjes Jeanette

angelique staps

Re: vitadis is beter dan powerslim en prodimed

Bericht door angelique staps » 08 mei 2014, 08:42

Hallo Jeanette,

Ik ben een vrouw van 34 jaar en moeder van 2 jongens. Helaas is er na die zwangerschappen veel aan gebleven. Ik weeg op dit moment 81 kg en zou graag rond de 75 kg willen wegen. Ik heb al veel pogingen gedaan maar faal er elke keer in. Kan niet streng genoeg zijn voor mezelf, vind ook zoveel lekker. (Sorry)

Ik ben wel begonnen met wat meer sporten, namelijk mountainbiken. Maar moet ook hier wat gemotiveerder/strenger in worden om te gaan!
Hopelijk kan ik met vitadis een mooi eindresultaat bereiken.

Groetjes angelique

khadija

Bericht door khadija » 05 jun 2014, 22:25

Ontbijt: 2 Crackers van Vitadis een met kippenworst (bij de slager) en een met zalm

Tussendoortje: Reep bosvruchten appel (Die repen vind ik echt lekker)

Lunch: Vitadis Curry soep

tussendoortje:Vitadis Chocolade

Avond eten: Recept van Vitades, vis met garnalen

tussendoortje: Vitadis Caramel shake

Nou ik ben de dag weer door. Veel water en Crystal Clear gedronken. Morgen ochtend weer op de weegschaal en een foto maken hiervan.

Je kunt voor de fase 1 pakket voor alles waar vlees/kip in zit een vervangend product vragen. je kunt hier bestelling plaatsen. Let er wel op dat je de 60% kortingsaanbieding van €87,- besteld!

Henri

Bericht door Henri » 10 jun 2014, 08:17

Bewegen zit er bij mij niet meer in. In 2003 heb ik een klein ongeluk gehad met zware gevolgen.
Ik ben 2 dagen verlamd geweest en toen kwam er weer wat gevoel in al mijn ledenmaten.
na 30 dagen in het zkh te hebben gelegen hebben ze me doorgestuurd naar het MS zkh in Overpelt
daar ben ik 9 maanden alle dagen gaan revalideren Ergo en Kine daarna nog 4 maanden 2 dagen p/w
toen heb ik ook mijn werk hervat voor 3 halve dagen p/w. hierna hen ik 2 dagen per week gaan
werken op het advies van de bedrijfsarts.
in 2006 ben ik weer voor 4 maanden naar het MS zkh geweest omdat ik weer meer uitstralingen
kreeg in mijn handen en benen na deze behandeling hebben ze met doorgestuurd naar de pijnkliniek
omdat ik ook veel pijn had. en tot op heden is dit nog steeds niet veranderd.
Ik probeer wel elke dag 2 km te wandelen en af en toe te fietsen op een hometrainer maar telkens
als ik dit doe heb ik nog meer uitstralingen ik weet ook wel dat ik dit moet volhouden maar het
valt niet mee.
Ik probeer ook zo gezond mogelijk te leven met hulp van vitadis slanker leven.

's morgens 1 tas koffie met melk en candarel de rest zwart
Ik eet maar 2 bruine boterhammen per dag met magere kaas of mager beleg
1 potje magere kaas of magere yoghurt
2 stukken fruit waarvan 1st gemikst met 1 glas water
4 maal per week 150 gr magere witte vis 1 maal zalm 1 maal 50 gr gehakt en 1 maal 100gr kip
elke dag tussen de 250 gr - 300 gr verse gestoofde groenten
nooit meer dan 1 aardappel
en ongeveer een halve liter magere groentesoep.
dan over heel de dag +/- 1,5 lt water
In het weekend drink ik wel +/- 20 glazen spavela.
mvg
Henri

Anneke.

Bericht door Anneke. » 10 jun 2014, 19:45

voorlopig let ik niet zo zeer op het minder eten, maar train nog wel 3 keren per week. Omdat ik een tekort had aan ijzer dus breng ik de nodige voeding die ijzer bevatten nu naar binnen.

misschien kunt u mij ook helpen mijn programma dagelijks van maandag tot en met vrijdag is op kantoor zitten
van 7 uur smorgens tot 3 uur smiddags. en ik ben ook 3 keren per week bezig aerobic te verzorgen bij een gym daarnaast ook mijn huishoudens, gezinsleven met kids en husband.

groetjes Anneke.

Lisa

Bericht door Lisa » 10 jun 2014, 22:51

Vitadis is inderdaad een gouden tip!

Ik eet mijn inziens gezond, het wijntje wat ik in het weekend krijg is misschien iets wat ik beter kan laten staan, maar er is ook nog iets van leven......

Ik ben een vrouw van 44 jaar en zit helaas al enige jaren in de overgang, dit heeft mijn figuur veranderd en mijn gewicht ook. Omdat de overgang mij psychisch in de greep heeft, ontkom ik er niet aan om citalopram te slikken
(antidepressiva) echter maar 10mg, het is haast de moeite niet maar ik heb het echt nodig.

Verder ben ik enorm sportief, loop 3x in de week 8 à 10 kilometer hard en ga 3 à 4 keer spieroefeningen doen in een warmte cabine. Ik heb al zoveel dieeten geprobeerd o.a. Powerslim, Weight Watchers, Prodimed, Sanaslank, New figure etc. etc. Maar het werkte geen van allen.

Met Vitadis heb ik wel de resultaten die ik met al deze dieten niet kon bereiken. Een aanrader, vooral de uitstekende online begeleiding en honderden gratis recepten, motivatie en coachingsmail.

Gr. Lisa

Klarissa

Bericht door Klarissa » 17 jun 2014, 23:18

Ik kan als geen ander de vergelijking maken omdat ik zowel powerslim als vitadis heb gevolgd. In de ervaringenhoek van dit forum heb ik een dagboekje gemaakt waar mijn ervaringen met beide dieten beschrijf.

Klarissa

Plaats reactie

Terug naar “Vitadis Ervaringen”