Starten met paleo

Hier kun je ervaringen uitwisselen met het Paleo Dieet
Plaats reactie
Susanne

Starten met paleo

Bericht door Susanne » 01 jun 2014, 09:55

ik zou heel graag af willen vallen met paleo. die zwangerschapskiloos van ons 2e kind kosten me erg veel moeite. eigenlijk krijg ik ze er gewoon niet af. Ik was 9 kilo kwijt, in 9 maanden, maar helaas binnen 3 maanden zaten 7 er weer aan, zonder te snoepen. En minder gewicht betekent wel minder bekkenpijn heb ik inmiddels ervaren. Dus wat hulp zou fijn zijn! Wie weet voel ik me bij Paleo in het algemeen wel veel beter. Denk het wel eigenlijk, dus wil paleo zeker proberen!

Siggie Iggie

Re: Starten met paleo

Bericht door Siggie Iggie » 05 jun 2014, 11:55

Hoi, hoi. Ik denk dat je Paleo vooral moet zien, als levenswijze. Vooral in het begin is het even een grote omwenteling. Hopelijk krijg je er ook plezier in, om door creatief te zijn, toch zo 'normaal' mogelijk te kunnen eten. Als je je in het begin vooral daar op richt en je er plezier in hebt, zul je zien dat je het makkelijker volhoudt. Ook belangrijk is, dat je jezelf af en toe wat lekkers gunt. Met gedroogd fruit en noten kun je de lekkerste dingen maken. Kies vb een vast punt per week, om dat te doen. Ik plaats ook af en toe nieuwe recepen en ook kun je terecht op m,n site: http://www.vetvrij.wordpress.com. Geef jezelf en je lichaam de tijd en je lichaam ook, dan zul je zien dat het zich vanzelf aan past. Als ik je nog meer kan helpen, trek gerust aan de bel. Veel succes. !smil9 !smil44

Susanne

Re: Starten met paleo

Bericht door Susanne » 06 jun 2014, 08:37

Hoi, hoi! Hartstikke bedankt voor je antwoord Siggie Iggie! Je hebt helemaal gelijk, Paleo is een 'way of life' !
Ik zal een kijkje nemen op je blog!

Susanne !smil81

Plaats reactie

Terug naar “Ervaringen met Paleo”