Paleo en vetverbranding

Hier kun je ervaringen uitwisselen met het Paleo Dieet
Plaats reactie
Renate

Paleo en vetverbranding

Bericht door Renate » 09 mei 2014, 12:47

Op de 1e verjaardag van mijn zoon woog ik 63 kilo. Voor de zwangerschap was dat 60. Ik was tevreden met het behaalde resultaat. 15 kilo eraf door het gebruik van sanaslank. Bij de 2e zwangerschap kwam die 15 kilo er weer bij. Ik heb na de bevalling veel geworsteld met hormonen en daardoor is het niet gelukt om gewicht te verliezen. Ook bij gebruik van eiwitrijke voeding blijft resultaat uit. Nu is mijn dochter inmiddels 1,5 en ik ben nog geen kilo kwijt. Vreselijk!! Het verhaal van insuline-hormonen-gemanipuleerde voeding klopt in mijn ogen wel en daarom zie ik wel iets in de paleo methode. Ik hoop hiermee mijn lichaam weer in de vetverbranding modus te krijgen. Als het ware resetten... aangezien ik nu helemaal vast zit. Ik zie uit naar jullie volgende mailtjes!!
Vriendelijke groet, Renate

Siggie
Paleo Expert
Paleo Expert
Welk dieet volg jij?: Het Paleo Dieet

Re: Paleo en vetverbranding

Bericht door Siggie » 10 mei 2014, 17:24

Hallo Renate,

Hopelijk is Paleo voor jou wel de juiste manier om weer goed in je vel te zitten. 1 advies: geef het de tijd en verwacht niet dat er binnen 1 week iets gebeurd, dat is voor iedereen anders. Paleo is iets voor de rest van je leven en niet iets voor even. Veel succes!!!!

Groetjes: Siggie.
!smil9 !smil44 !smil79

Plaats reactie

Terug naar “Ervaringen met Paleo”